Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
O bogowie, walka!
Jeśli chodzi o inne kontynenty, to Turcja, USA, Japonia...
Zbalansowana wycieczka
Najpierw do Polski, potem w Banany
Może następnym razem będzie bardziej uważać
"Regionalne akcenty krów"
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież24 października 2022, 17:51
Dzięki 3 ostatnim punktom są bazowani
Odpisz
18 października 2022, 07:50
Jak niemcy i unia nas wk...iają to i my ich będziemy wk...iać. Wydymaliscie freda to fred wydyma was
Odpisz
18 października 2022, 13:32
@pawelec323232e2: Tylko że fred i tak będzie dymany na końcu.
Odpisz
18 października 2022, 14:34
@AdeptusAstartes: a inni na początku
Odpisz
18 października 2022, 17:28
@pawelec323232e2: ważniejsze są końcowe efekty
Odpisz
18 października 2022, 14:31
Rosjan to nawet się powinno
Odpisz
18 października 2022, 12:40
Wk...ianie rosjan to nam niestety na dobre nie wyjdzie
Odpisz
18 października 2022, 13:12
@Tauvir: Ze wszystkich tych rzeczy to jedyne co nam może wyjść na dobre
Odpisz
18 października 2022, 13:32
@abc123def: Ta jak na razie zajebiście na tym wychodzimy
Odpisz
18 października 2022, 16:53
@Tauvir: Bo wychodzimy na tym zajebiście.
Odpisz
18 października 2022, 17:20
@abc123def: taa rzeczywiście... Ceny gazu, węgla i paliwa wyj...ły do góry. Większość produktów poszła w górę bo przedsiębiorcy wliczają podwyżki cen paliwa do cen produktów. Czynsz za mieszkania wyj...ł do góry bo brakuje węgla a ten co jest to ma ceny z kosmosu, a sytuacja z gazem też jest nieciekawa. Do tego największa inflacja od lat i czyhający na nas kryzys ekonomiczny. Jedyne co zyskaliśmy to może trochę pochwał od innych krajów ale to tak naprawdę jest gówno warte.
Odpisz
Edytowano - 19 października 2022, 10:46
@Tauvir: Tauvir, ty na prawdę chcesz się kłócić z takimi ciemniaki którzy łykają propagandę jak młode pelikany?
Odpisz
19 października 2022, 15:28
@OtokoNoKaze: w sumie racja
Odpisz
Edytowano - 19 października 2022, 18:03
@Tauvir: Ta, lepiej spółkować ze zbrodniarzem wojennym i wypiąć dupę do naszych najbliższych sojuszników. Taka współpraca byłby opłacalna przez bardzo krótko.
Plus duża część z wymienionych przez ciebie problemów wynika w dużej mierze z nieudolności naszego rządu.
Odpisz
Edytowano - 18 października 2022, 08:02
Jedno złe
Trzy dobrze.
Czyli wychodzi na plus?
Odpisz
18 października 2022, 07:47
Ale wk***iać ue to dobra rzecz akurat
Odpisz
Edytowano - 18 października 2022, 07:48
@Hamczurk: ty jesteś głupi i chyba e ogóle nie ogarniasz po co nam jest potrzebna unia europejska która aktualnie nas chroni przed kompletnym upadkiem ekonomicznym i przed dosłowną dyktaturą
Odpisz
Edytowano - 18 października 2022, 07:52
@Murarzowa: nie uważam się za głupiego, co innego z członkami parlamentu ue. Tamtejsi geniusze czasem skutecznie czasem mniej narzucają dość kiepskie polityki finansowe. Dla niektórych krajów członkostwo jest bardzo korzystne, dla Polski obecnie - nie wydaje mi się
Odpisz
18 października 2022, 07:52
@Hamczurk: no niezbyt
Odpisz
18 października 2022, 08:02
@Hamczurk: jakby polska sama sobie nie j...ła finansów to byłby to sensowny argument
Ale nie wykorzystujemy nawet swoich zasobów naturalnych których tak naprawdę mamy w pi..u
Jesteśmy też zacofanym technologicznie krajem jeśli chodzi o sektor energetyczny
A do tego płacimy karę za brak praworządności
Odpisz
18 października 2022, 08:05
@Hamczurk: Jak już chcesz krytykować Unię to naucz się jak ona działa, bo Parlament Europejski nie jest organem ustawodawczym i parlamentarzyści nie mogą nic nikomu narzucić.
A członkostwo w UE tak jak opłacało się Polsce w 2004 roku tak i opłaca się i w 2022 roku.
Odpisz
Edytowano - 18 października 2022, 08:11
@Hamczurk: Nie no ...j gdyby nie UE to aktualnie bylibyśmy na poziomie gospodarki z 2014r.
Oni dosłownie przekazują nam 70 miliardów EURO tylko po to abyśmy podnieśli swój poziom gospodarki.
I 160 miliardów złotych abyśmy ratowali swoje niewdzięczne dupska po covidzie.
Odpisz
18 października 2022, 08:13
@Hamczurk: czy nie jestesmy doslownie najwiekszym beneficjentem Uni w tym momencie przypadkiem
Odpisz
18 października 2022, 08:30
@Nanook: zgadzam się, że Polsce opłaca się bycie częścią UE
Rząd wcześniej oddał zupełnie nieopłacalnie narzędzia pozwalające wymuszać zmiany (głosowali również za uwzględnianiem praworządności w wypłacaniu środków)
Niektóre założenia zmian są dobre co rząd chce wprowadzić (usunięcie postkomunistycznych sędziów z systemu sądowniczego, inna rzecz jakie konkretne ustawy wprowadzili i czy były one dobre)
Inna rzecz, że inwestycje w energię bardziej ekologiczną powinny być większe, a atom już od kilku lat powinien być w Polsce, jakby rządowi naprawdę na tym zalezało to by był
Odpisz
18 października 2022, 09:42
@Murarzowa: jak nas chroni? Ucinając dotacje i blokując pieniądze?
Odpisz
18 października 2022, 09:43
@Kapitalista: wczoraj ucięli dofinansowania na inwestycje, co prawdopodobnie pogrąży nam gospodarkę
Odpisz
18 października 2022, 09:44
@Polak148: handel bezcłowy z resztą strefy Shengen? Wyższa satbilnośc ekonomiczna jako element większej organizacji?
Odpisz
18 października 2022, 09:45
@piotrkacz: strefa shengen to nie unia europejska, a stabilność ekonomiczną to nam wczoraj zrównali z ziemią
Odpisz
18 października 2022, 09:45
@Polak148: rząd sam ukręcił na nas ten bicz, sam się na to zgodził, aby wypłaty środków były uzależnione od "praworządności", która jest dziwnym terminem, do każdego państwa inaczej rozumianym
Odpisz
18 października 2022, 09:47
@piotrkacz: co nie zmienia faktu, że to nie by bijemy biczem, tylko biją nas. Sprawa z praworządnością to była pułapka, co udowadnia, że zachód uni jest nam wrogi
Odpisz
18 października 2022, 09:48
@Polak148: ale jest powiązana z UE, Shengen powstało na bazie UE i tak sa państwa które nie są w UE a są w Shengen
To że Polska nie dostaje środków to też wina rządu, który za dużo chce na raz przepchnąc
Odpisz
18 października 2022, 09:49
@Polak148: tu się zgodzę, chcą mieć rynek zbytu i wysylać towary niższej jakości z niższą ceną produkcji
Odpisz
18 października 2022, 09:49
@piotrkacz: Oni nam nie dają środków, bo chcą w ten sposób zmienić nam rząd wpływając na wybory. Tworzą nam problemy które zmniejszają poparcie obecnych rządzących.
Odpisz
18 października 2022, 09:50
@piotrkacz: Opozycja jest bardzo podatna na manipulacje zachodu, zrobią wszystko co się im rozkaże
Odpisz
18 października 2022, 09:52
@Polak148: tu też się zgodzę odnośnie opozycji, nie ma u nas dobrej partii
Są dwie skrajności:
Albo skrajnie uległa
Albo nie chcąca iść na żaden kompromis
Odpisz
18 października 2022, 09:54
@piotrkacz: niestety, nie ma na kogo głosować
Odpisz
18 października 2022, 10:00
@Polak148: Nie uciął nam dotacji tylko w ocenie KE Polska nie spełnia warunku dot. przestrzegania zapisów Kart Praw Podstawowych w zakresie m.in. mechanizmów monitorowania dyskryminacji osób LGBT. I wobec tego MOGĄ, ale nie MUSZĄ i jeszcze tego nie zrobiły, zamrozić wydania dotacji.
Zresztą gdybyśmy nie byli w Unii to w ogóle nie mielibyśmy tego typu dotacji i funduszów strukturalnych.
Odpisz
18 października 2022, 10:30
@Nanook: właśnie odcięli nam większość dotacji (dotacje inwestycyjne)
Odpisz
18 października 2022, 10:32
@Polak148: A dlaczego nas odcięli?
To nie było za niewinność, czy dlatego że unia się na nas uwzięła.
Jak na razie PiS robi k...ę z demokracji i powoli przeradzamy się w totalitaryzm.
Więc nie powinno nikogo dziwić że unia odcina nam pieniądze gdy robi się z nas drugą Białoruś.
Odpisz
18 października 2022, 10:34
@Polak148: ale ty wiesz, że te dotacje mamy od unii co nie?
W sensie unia zła bo nie daje nam pieniędzy?
To jest najch....szy argument
A dotacji nam nie dają bo nie mamy tak podstawowych rzeczy jak niezależne sądownictwo
Dosłownie są 4 główne zasady naszego państwa
I łamiemy dwie z nich
(Równowaga władzy i niezawisłość sądów)
Odpisz
18 października 2022, 10:42
@Polak148: Nie odcięli nam. Nie było żadnej oficjalnej decyzji. Jedynie są nieoficjalne informacje, że KE jest gotowa by zamrozić dotacje. I to nie wszystkie, bo tylko 76 mld euro z Funduszu Spójności, a nie z wszystkich dotacji.
No i nadal. Gdyby nie Unia to nie mielibyśmy żadnych dotacji.
Odpisz
18 października 2022, 11:19
@Polak148: Czyli twoim poradzimy sobie lepiej bez UE, bo ucinają nam pieniądze, których w ogóle by nie było, gdyby nie wcześniej wspomniane UE? Jeszcze mi powiedz, że 500+ to dobry sposób na walkę z inflacją.
Odpisz
18 października 2022, 11:33
@Yurasi: Unia Europejska daje pieniądze, ale zabiera niezależność polityczną
Odpisz
18 października 2022, 11:33
@Polak148: Ja pie....e.
Odpisz
18 października 2022, 11:34
@Kapitalista: ty chyba nie wiesz co to totalitaryzm
Odpisz
18 października 2022, 11:35
@Murarzowa: unia zła bo wpi.....a się w politykę innych państw pomimo, że jest to sojusz gospodarczy, a nie polityczny
Odpisz
18 października 2022, 11:36
@Nanook: tylko 76 mld
Odpisz
18 października 2022, 11:36
@Polak148: Totalitaryzm natomiast charakteryzuje się monopolem rządzących na posiadanie w swoich rękach praktycznie wszystkich aspektów życia w kraju i wykorzystuje instytucje państwowe do terroryzowania swojego społeczeństwa, a także przewodnią ideologią państwową. Społeczeństwo jest w totalitaryzmie wykorzystywane także w postaci mas pracujących realizujących założenia dyktatora lub partii.
K...a no wypisz wymaluj PiS.
Odpisz
18 października 2022, 11:38
@Polak148: Unia zła bo pcha nasze państwo z karton gipsu do przodu.
Które bez tych pieniędzy których wcale nie musieli by nam dawać już dawno wypie....iło by się na ryj.
No i unia zła bo nie pozwala Pisowcom przejąć pełni władzy i rozpie....ić reszty demokracji w tym smutnym jak dupa kraju.
Odpisz
18 października 2022, 11:38
@Kapitalista: na jaki aspekt życia mają monopol? I czym nas niby terroryzują?
Odpisz
18 października 2022, 11:39
@Kapitalista: nie mamy demokracji bo kilka osób na wysokich stołkach ue tak powiedziało
Odpisz
18 października 2022, 11:40
@Polak148: Choćby k...a reformą sądownictwa.
art. 45 ust. 1 Konstytucji każdy ma prawo do sprawiedliwego i jawnego rozpatrzenia sprawy bez nieuzasadnionej zwłoki przez właściwy, niezależny, bezstronny i niezawisły sąd.
Odpisz
18 października 2022, 11:43
@Kapitalista: i co? Skazali kogoś bez sądu?
Odpisz
Edytowano - 18 października 2022, 11:44
@Polak148: Nie mamy demokracji bo to właśnie robi partia rządząca.
Fundamentalne zasady demokracji
-Suwerenność narodu.
-Reprezentacja. Zasada przedstawicielstwa (reprezentacji) jest uzupełnieniem zasady suwerenności narodu, koniecznym ze względu na liczebność współczesnych narodów. ...
-Pluralizm polityczny. ...
-Poszanowanie praw mniejszości. ...
-Trójpodział władzy.
-Konstytucjonalizm. ...
-Państwo prawa.
Ile z tego spełniamy?
Odpisz
18 października 2022, 11:44
@Polak148: plus jak na razie jedyną stroną grzebiącą przy naszych wyborach jest PiS
Odpisz
18 października 2022, 11:46
@Polak148: Na ...j mają skazywać kogoś bez sądu skoro kontrolują sądy?
Niezależność i niezawisłość sędziów to jest k...a podstawa podstaw.
Odpisz
18 października 2022, 11:54
@Polak148: odpowiem za niego
Połowę
A co do sądów.
Nie zauważyłeś przypadkiem jak to sprawy polityków są ciekawie umarzane?
Odpisz
18 października 2022, 12:01
@Polak148: Skąd pomysł, że Unia to tylko gospodarczy sojusz? UE zawsze było związkiem gospodarczo-politycznym i to takim, który zawsze podkreślał wagę szanowania praworządności i praw człowieka. Masz to w pierwszym artykule TUE: "UE opiera się na wartościach poszanowania godności osób ludzkiej, {...}, państwa prawnego, jak również poszanowania praw człowieka, w tym praw osób należących do ludności". Nie wypełniasz tych zasad to masz problem, krótka piłka.
Odpisz
18 października 2022, 12:03
@Murarzowa: wskaż jeden kraj demokratyczny, w którym skazano polityka partii rządzącej. U nas nikt nie jest pałowany na ulicach, wolno protestować. A co masz w demokratycznej Francji? Pałowanie protestujących, gaz łzawiący, strzelanie, i co? Zachodnia cenzura tuszuje sprawę i nic nie słychać
Odpisz
18 października 2022, 12:05
@Nanook: nie, pierwotnie była gospodarcza. Chęć kontroli wypaczyła pierwotne idee
Odpisz
18 października 2022, 12:07
@Polak148: https://www.reddit.com/r/Polska/comments/jwppnn/policjant_w_cywilu_dzielnie_pałuje_i_gazuje/?utm_medium=android_app&utm_source=share
Odpisz
18 października 2022, 12:08
@Polak148: u nas też to robią
Spokojnie
Odpisz
18 października 2022, 12:12
@Murarzowa: marsz kobiet nie był spokojnym, pokojowym marszem, prawda? Ocierało się tam o zamieszki
Odpisz
18 października 2022, 12:12
@Polak148:
Livii Dragena skazany w Rumunii
Duarte Lima skazany w Portugalii
Odpisz
18 października 2022, 12:13
@Polak148: Francja to też nie są pokojowe protesty bruh
Odpisz
18 października 2022, 12:17
@Polak148: Nie masz racji. Unia Europejska od początku była związkiem gospodarczo-politycznym. I do takiego związku dołączyła w 2004 roku Polska. Tylko gospodarcze to były EWWiS albo EWG.
Odpisz
18 października 2022, 12:18
@Hamczurk:
Odpisz
18 października 2022, 12:37
@Murarzowa: nie mówię o zamieszkach, tylko o protestach
Odpisz
18 października 2022, 12:38
@Polak148: A to nie było tak że zanim policjanci użyli gazu i pałek to nie zostali obrzucani kamieniami przez niewinnych protestujących?
Odpisz
18 października 2022, 12:38
@Murarzowa: tak naprawdę nigdzie nie ma pełnej demokracji, zawsze jest to w mniejszym lub większym stopniu oligarchia. Dlatego jestem przeciwnikiem demokracji
Odpisz
18 października 2022, 12:39
@Kapitalista: mówię o protestach a nie zamieszkach
Odpisz
18 października 2022, 12:40
@Polak148: Ja też.
Odpisz
18 października 2022, 12:42
@Polak148:
>u nas nikt nie jest pałowany, nie to co w Francji
>ktoś wrzuca przypadek pałkwania
> e to co innego
xD
Odpisz
18 października 2022, 13:07
@Grewest: a jak coś to mam przypadek jak pałowali dziennikarzy w Polsce xd
Odpisz
18 października 2022, 13:08
@Polak148:
Nigdzie nie ma demokracji dlatego nie popieram demokracji
Polak148 (zapomniał o Finlandii)
Odpisz
18 października 2022, 13:43
@Murarzowa: Ok, przyznaję: wygraliście tą gównoburzę
Odpisz
18 października 2022, 14:14
@Murarzowa: ogółem Norwegii też
UE ogranicza suwerenność, ale sami w pewnym sensie się na to zgodziliśmy
UE na początku było jedynie gospodarczą, potem się przeksztalciła dodając jeszcze częśc norm społcznych (ale zalożenie zupełnie początkowe bylo czysto gospodarcze, ale Polska nie do takiej dolączyła)
Co nie oznacza, że nie ma sytuacji patologicznych, jak TSUE z Turowem gdzie jedna osoba decyzowała, bez podania żadnej alternatywy
Odpisz
18 października 2022, 14:24
@Polak148: Jezu ale odklejka xd
Mam nadzieję że zanim dostaniesz prawa wyborcze to z tego wyrośniesz
Odpisz
18 października 2022, 14:44
@Frutti56: sugerujesz, że poglądy przeciwne do twoich są złe?
Odpisz
18 października 2022, 14:45
@Polak148: a mam pytanie, jeśli jesteś przeciwnikiem wladzy ludu, to jaki ustrój by ci odpowiadał?
Odpisz
18 października 2022, 14:47
@piotrkacz: mam pomysł, ale to skomplikowane...
Odpisz
18 października 2022, 14:50
@Polak148: istnieje różnica między subiektywną opinią na dany temat, a opinią popartą błędami logicznymi, cherry pickingiem, omijaniem faktów i naginaniem ich
Np.
Prawidłowa opinia
To
Lubię czekoladę z orzechami ponieważ bardziej mi smakuje
Lub
Nie lubię czekolady z orzechami ponieważ nie lubię gryźć orzechów
Nieprawidłową opinią jest
Nie lubię czekolady z orzechami bo w kostce którą przed chwilą zjadłem nie było orzechów.
Odpisz
18 października 2022, 14:59
@Murarzowa: widzisz, mówicie, że ograniczenie suwerenności przez ue to cena za pieniądze, które dostajemy. Jednak ja cenię suwerenność bardziej niż pieniądze. Nasza gospodarka była w latach 90 w dupie przez reprywatyzację: sprzedawaliśmy fabrykę za cenę jej jednego produktu. Kupował to zachód, który zbił na tym majątek. To co dostajemy od uni to ułamek tego, co sprzedali im postkomuniści. Za coś, co było kiedyś nasze oddajemy część suwerenności.
Odpisz
18 października 2022, 15:03
@Polak148: Idź zarządaj 2137 miliardów od Niemców
Odpisz
18 października 2022, 15:15
@Murarzowa: To historyczny błąd, że pomimo 2 wojen światowych niemcy wciąż istnieją
Odpisz
18 października 2022, 15:19
@Polak148: że istnieją? Nie (kto miałby trzymać ich w ryzach, Polacy? Amerykanie? Brytyjczycy? Francuzi?)
Że maja taki wpływ? Kwestia dyskusyjna
Że jedna z ich największych ofiar ma słabszą gospodarkę od nich i oni nie wypłacili jej reparacji? Na pewno nie jest to sprawiedliwe, ale i tak ich nie dostaniemy, a moim zdaniem powinniśmy (nie tylko od Niemiec ale Rosjan też)
Odpisz
18 października 2022, 15:29
@piotrkacz: chodzi mi o 2 i 3. Zgadzam się co do reperacji
Odpisz
18 października 2022, 15:31
@Polak148: Zabrakło mi na Ciebie czerwonych typie. Jakiej ty suwerenności chcesz? Pałowanie aktywistów? Stref wolnych od LGBT? Brak zielonej energii? Bo tylko tego Unia zabrania. Czy to jest dla Ciebie argument za odejściem z Unii?
Odpisz
18 października 2022, 15:47
pałowanie huliganów, po próbach zatrzymania normalnego, chociaż moznaby pewnie znaleźć wyjątki
Strefy wolne od LGBT okazały się w zdecydowanej większości fake'em
Przydałoby się więcej zielonej energii, jednak u nas tranformacja energetyczna zaczęła się 40-50 lat później niż na zachodzie
Chociaż UE nie promuje ekologii z troski o środowisko a "ekologię" ze względów finansowych, przykład: brak oporu UE względem przerzucania się Niemców na gaz z atomu
Odpisz
18 października 2022, 15:50
nie wtrącania się do polityki wewnętrznej, brak kar za takie same prawo co do sędziów, jak niemcy, faworyzacji zachodniej części ue, dekatechizacji, wciskania pro lgbt+, nacisku na wyłączenie kopalni węgla, naginanie wyników głosowań parlamentu europejskiego...
Odpisz
18 października 2022, 15:55
@Polak148: No konkretnie twoje są xd
Odpisz
18 października 2022, 18:26
@Polak148:
Odpisz
18 października 2022, 19:09
@Polak148: zacznijmy od tego, że nie jest to taki sam system
Odpisz
18 października 2022, 19:14
@Polak148: https://oko.press/ziobro-broni-swoich-reform-porownujac-polske-do-hiszpanii-i-niemiec-pokazujemy-roznice/
Odpisz
18 października 2022, 19:25
@Murarzowa: oko.press nie jest wiarygodnym źródłem w większości przypadków
i tak są pewne różnice w polskim i niemieckim, jakby skopiowali byłoby lepiej
Odpisz
18 października 2022, 19:27
@Murarzowa: poszukasz z innego źródła? Nie ufam okopress, ma powiązania z ruskimi
Odpisz
18 października 2022, 19:40
@piotrkacz: dlatego dałam link do oko
Żeby widać było, że to oko
Odpisz
19 października 2022, 17:33
@Hamczurk:
Odpisz
19 października 2022, 22:02
@Arthyr: spóźniłeś się
Odpisz
18 października 2022, 07:52
Najlepsza partia polityczna w dziejach
Odpisz