Mitsubishi 3000 GT to grand tourer, auto sportowe które służy głównie do lansowania się - w takim wozie popup'y mi nie wadzą, ba - nawet bardzo mi się podobają.
Za to Honda NSX to supersamochód, wóz który ma mieć możliwie jak największe osiągi, w trakcie gdy takie światła po prostu nieco je pogarszają przez zmienione opory powietrza. Nie jest przypadkiem to, że rozwiązanie to przeszło do lamusa i nikt go już nie stosuje.
Oczywiście - rozumiem to, że wolisz NSX 1-szej generacji od 2-giej ponieważ twoim zdaniem wygląda lepiej. Moim zdaniem też jest piękna. Jakbym miał wybrać który jest ładniejszy miałbym spory problem. Ale nadal, utrzymuję się w swoim przekonaniu - popup'y w supersamochodzie po prostu mi nie leżą, i wolę by ich nie było.
@SonnyCrockett: Słyszałem, że już się ich nie stosuje ponieważ wiele wypadków potrąceń kończyło się o wiele gorzej dla ofiar potrącenia, które wpadały na wystające kanciaste lampy zamiast na gładką maskę i podobno dlatego zakazano ich używania, ale nie wiem ile w tym prawdy, więc jeśli ktoś wie to proszę mnie poprawić.
@killer111: Mazda MX-5, 323F, Nissan Pulsar, Silvia, Mitshubishi Eclipse, 3000GT, Toyota Corolla, Celica, Supra, Chevrolet Corvette, Honda NSX; W tych autach nie zrezygnowanoby ze świateł typu pop-up z powodu większego oporu aerodynamicznego, prawdziwym powodem było właśnie bezpieczeństwo pieszych
Komentarze
Odśwież5 listopada 2022, 21:50
Zimniejszy Daniel
Odpisz
5 listopada 2022, 21:40
Mazda 323f BG albo Ford Probe... Dzięki tym lampom wozy wyglądają świetnie.
Odpisz
5 listopada 2022, 20:44
fakty
Odpisz
Edytowano - 5 listopada 2022, 19:40
Tak, ja też uwielbiam psuć aerodynamiczność swojego **supersamochodu** tylko po to by miał "uwu popup'y" <3
Odpisz
5 listopada 2022, 20:14
@SonnyCrockett: wolę zajebisty wygląd i gorszą aerodynamiczność niż ch*jowy wygląd i lepszą aerodynamiczność
Odpisz
5 listopada 2022, 20:19
@SonnyCrockett: sam powiedz, co wygląda lepiej
to
Odpisz
5 listopada 2022, 20:19
@SonnyCrockett: czy to
Odpisz
Edytowano - 5 listopada 2022, 21:46
@AlPoziomka: Dwie różne sytuacje.
Mitsubishi 3000 GT to grand tourer, auto sportowe które służy głównie do lansowania się - w takim wozie popup'y mi nie wadzą, ba - nawet bardzo mi się podobają.
Za to Honda NSX to supersamochód, wóz który ma mieć możliwie jak największe osiągi, w trakcie gdy takie światła po prostu nieco je pogarszają przez zmienione opory powietrza. Nie jest przypadkiem to, że rozwiązanie to przeszło do lamusa i nikt go już nie stosuje.
Oczywiście - rozumiem to, że wolisz NSX 1-szej generacji od 2-giej ponieważ twoim zdaniem wygląda lepiej. Moim zdaniem też jest piękna. Jakbym miał wybrać który jest ładniejszy miałbym spory problem. Ale nadal, utrzymuję się w swoim przekonaniu - popup'y w supersamochodzie po prostu mi nie leżą, i wolę by ich nie było.
Odpisz
6 listopada 2022, 01:50
@SonnyCrockett: Słyszałem, że już się ich nie stosuje ponieważ wiele wypadków potrąceń kończyło się o wiele gorzej dla ofiar potrącenia, które wpadały na wystające kanciaste lampy zamiast na gładką maskę i podobno dlatego zakazano ich używania, ale nie wiem ile w tym prawdy, więc jeśli ktoś wie to proszę mnie poprawić.
Odpisz
6 listopada 2022, 02:17
@killer111: Tak właściwie to jedyny powód dlaczego auta z otwieranymi światłami nie są już produkowane
Odpisz
6 listopada 2022, 02:37
@killer111: Mazda MX-5, 323F, Nissan Pulsar, Silvia, Mitshubishi Eclipse, 3000GT, Toyota Corolla, Celica, Supra, Chevrolet Corvette, Honda NSX; W tych autach nie zrezygnowanoby ze świateł typu pop-up z powodu większego oporu aerodynamicznego, prawdziwym powodem było właśnie bezpieczeństwo pieszych
Odpisz
4 listopada 2022, 11:32
Te drugie to ma oczy jak z Minecraft'a
Odpisz
3 listopada 2022, 21:00
Zgadłem op'ke
Odpisz
3 listopada 2022, 21:00
poziomka baba uwu
Odpisz