Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar CreepyReader

28 kwietnia, 18:31

Gorący kubełek z KFC xD

Avatar julekM

10 lutego, 10:37

Po tylu latach dokopałem się tutaj a i kto z 2020

Avatar Janusz_Taxi_2

23 kwietnia, 17:39

@julekM: Ja

Avatar LubieTostyPL

29 grudnia 2017, 17:18

ku*wa jakie to stare xDD

Avatar szalonememe

5 czerwca 2018, 17:12

@LubieTostyPL: AlE JAkIe FaJne *dab dab*

Avatar LubieTostyPL

5 czerwca 2018, 18:20

@szalonememe: ło znalazłeś

Avatar szalonememe

5 czerwca 2018, 21:09

@LubieTostyPL: zwą mnie odkrywcą starych komentarzy (tak naprawde nie ale chciałem żeby ro epicko brzmiało)

Avatar koniecnazw

25 sierpnia 2019, 07:18

@szalonememe: nie jesteś jedynym

Avatar Ziomeq121

4 czerwca 2009, 14:38

knor ma 2009 lat juz :D 5/5

Avatar WebsTer230

27 maja 2018, 13:14

@Ziomeq121: w sumie 2018 :v

Avatar szalonememe

5 czerwca 2018, 17:11

@WebsTer230: 2018 i pół *

Avatar paola114

2 kwietnia 2010, 13:57

...kubek knor he he 5/5

Avatar WebsTer230

27 maja 2018, 13:13

@paola114: he he

Avatar MineDan

13 kwietnia 2016, 21:26

naprawdę gorący

Avatar
Konto usunięte

15 czerwca 2013, 14:35

Gorący kubek knorr

Avatar krokomodo

28 marca 2011, 14:35

na pewno knorr

Avatar
Konto usunięte

5 marca 2011, 13:38

to chyba knor goracy kubek

Avatar
Konto usunięte

11 lutego 2011, 19:36

hehe spoko

Avatar Kamcia1999

12 grudnia 2010, 14:38

No no. Ciekawe czy ten kubek knor im smakował. Daje 3/5 :)

Avatar bartd94

6 sierpnia 2010, 15:21

knorr to się chowa

Avatar kr225

20 maja 2009, 21:33

knor gorący kubek!wielki kubek!

Avatar Adam_Geniusz

9 października 2008, 10:40

Ile Knorr ma lat?

Avatar
Konto usunięte

27 maja 2008, 20:10

uuuuuuu. naprawde gorący :D

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Leniuchowanie też jest potrzebne w życiu

Kryminalista

Zupełnie bez powodu

Was też irytują tacy "Dorośli"?

Najciekawsze gatunki morskie

Idealnie

Smacznego

Drukarka robi brrrrr, a inflacja ziuuu

Co tu teraz zrobić, jak siłownie zamknięte?

Wiadomo, co lepsze

Co za czort

Obyś miał pan tam swoje ulubiene pierogi

Coś tu nie gra

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka