@gonzal11: IGŁA to mniejszy kaliber, umożliwający namierzanie, z kolei RPG/SMAW to kaliber znacznie większy i zadający większe obrażenia. Poza tym jaki byłby sens grania pojazdami latającymi jeśli ktokolwiek może Cię *poof* namierzyć i giniesz? No i rendezooki byłyby jeszcze trudniejsze.
@gonzal11: Tak troch3 odkopię, ale tak. Rpg jest najmocniejszą wyrzutnią ppanc w grze i zadaje ona coś koło 50% obrażeń w tył przy uderzeniu pod kątem prostym. Czołg zaczyna się palić przy 10% wytrzymałości pojazdu. Więc do zniszczenia czołgu potrzeba 2-3 rakiet ewentualnie 4 jeśli strzelisz od boku lub 5 od przodu. 2 rakietami można zniszczyć czołg jeśli strzelisz w spód pojazdu.
@volf360: W nowym Call of Duty będzie broń ostateczna w postaci dwuręcznego miecza i zawartość premium w postaci zbroi i tarczy, no i łuk dla snajperów.
@volf360: W Ghost-cie to naprawili ale jak dla mnie zwykły tryb jest jak Hardcore i to nie ma już sensu wcześniej żeby mieć za**biste bronie trzeba było mieć level a teraz zrobisz kilka misji wbijesz pare leveli i już tylko wybrać i grać...
to zależy w starszych grach broń do walki wręcz jest słaba
a i jeszcze w niektórych grach wyrzutnia rakiet jest mało celna i powolna że piechota łatwo ucieknie a pojazd nie oraz karabin maszynowy trzeba rozstawiać żeby nie było taaaaakiego odrzutu że z 10 cm nie trafiasz
@bylejakbylegdzie: "to zależy w starszych grach broń do walki wręcz jest słaba" HL (1999) i mega-hiper-duper-super-ultra-zayebisty... łom? ;)
A o RPG z HL2 to już nawet nie mówię :) Kontrolowana rakieta :) (na celownik, tam gdzie patrzysz, tam leci)
@kubakk12: na multi ta rakieta nic nie daje bo można ją zesztrzelić a na wszystko inne jest dosyć nieskuteczne (mocniejsze sztuki nawet kilka rakiet przeżyją) do tego w hl1 to wyrzutnia rakiet za szybka by naprowadzać celnie a łom może i szybki ale każdy gracz oraz wszystkie potwory oprócz zombie i headcrab są za silne na łom do tego co prawda w hl2 łom jest silniejszy ale słabszy
No to ja proponuję Armę odpalić.
Noża nie ma, KMy są bardzo niewygodne o ile nie ma się świetnej pozycji (albo się nie leży), a wyrzutnie pocisków niekierowanych są praktycznie bezużyteczne na piechotę. Tak, jak to powinno być na prawdę.
Chociaż i czasami mogli by dać możliwość do użycia noża, który to w Armie był by też nie najbardziej przydatny, gdyż tam postacie są zazwyczaj mniej mobilne niż w np: battlefieldach.
@Aracz: grałem w arme i tam każda broń (oprócz pistoletu bo na dalekie dystanse nieprzydatny) są potężne ale karabin maszynowy jest celny nawet jak się kuca jedynie łatwo namierzyć sztrzelca bo tracer co kilka sztrzałów oraz nie można nosić wyrzutni rakiet no i zazwyczaj brak lunety (tylko kilka ma) co do noży to i tak w arma zazwyczaj walczysz na odległościach 200m+ czasami 50 ale i tak przeciwnik wcześniej zabije niż podbiegniesz więc nóż byłby najmniej urzyteczny zaraz po pistolecie
Komentarze
Odśwież25 lipca 2015, 13:15
Nóż rzucany- Totalny rozpi***alator do sześcianu.
Odpisz
13 sierpnia 2015, 13:00
Jak w SoF :D
Odpisz
29 lipca 2018, 11:51
@MCAssassin: że tak spytam... co to SoF?
Odpisz
29 lipca 2018, 22:32
Soldier of Fortune? Klasyczny fps?
Odpisz
4 stycznia 2017, 13:14
u
Odpisz
19 marca 2017, 21:38
@ciamciol: Skąd to się tu ku*wa znalazło?
Odpisz
25 marca 2017, 10:28
@ciamciol: u
Odpisz
1 maja 2018, 15:07
@Lukasgda123: no u
Odpisz
11 marca 2015, 07:12
Stopniowanie, poziom: Gracz
Odpisz
3 czerwca 2014, 16:07
Logika Bf:
Helikopter na hita z RPG na 6 strzałów z igły(Najlepszej broni plot)
+z 6 strzałów w czołg zanim ten zacznie płonąć
Odpisz
3 czerwca 2014, 19:49
@gonzal11: smiglowiec z igly jest na 2/3 strzaly moze ktos go naprawial. Czołg zaczyna sie palic po 2 strzalach w tyl i 3 w bok lub przod.
Odpisz
3 czerwca 2014, 20:34
@ArekTIGER: Po 2? HA chyba nie RPG
Odpisz
3 czerwca 2014, 22:47
@gonzal11: IGŁA to mniejszy kaliber, umożliwający namierzanie, z kolei RPG/SMAW to kaliber znacznie większy i zadający większe obrażenia. Poza tym jaki byłby sens grania pojazdami latającymi jeśli ktokolwiek może Cię *poof* namierzyć i giniesz? No i rendezooki byłyby jeszcze trudniejsze.
Odpisz
25 lipca 2014, 14:10
@gonzal11: Tak troch3 odkopię, ale tak. Rpg jest najmocniejszą wyrzutnią ppanc w grze i zadaje ona coś koło 50% obrażeń w tył przy uderzeniu pod kątem prostym. Czołg zaczyna się palić przy 10% wytrzymałości pojazdu. Więc do zniszczenia czołgu potrzeba 2-3 rakiet ewentualnie 4 jeśli strzelisz od boku lub 5 od przodu. 2 rakietami można zniszczyć czołg jeśli strzelisz w spód pojazdu.
Odpisz
4 czerwca 2014, 05:32
Ja w fps o ile jest nóż to bawię się w assasyna.
Odpisz
3 czerwca 2014, 20:46
Dostań cały magazynek w nogę, sprintuj dalej ;-;
Odpisz
3 czerwca 2014, 16:22
W call of duty to widać wyraźnie , Nożem masz każdego na hita
Odpisz
3 czerwca 2014, 16:55
@volf360: W nowym Call of Duty będzie broń ostateczna w postaci dwuręcznego miecza i zawartość premium w postaci zbroi i tarczy, no i łuk dla snajperów.
Odpisz
3 czerwca 2014, 16:58
@Omeg12: Podobnie jest u Snajpera w TF2.
Odpisz
3 czerwca 2014, 17:17
@volf360: Najgorsze jest jednak jak nóż zamiast się wbić ślizga się po ciele ;-;
Odpisz
3 czerwca 2014, 18:19
@Omeg12: w nowym ma się strzelać drukarką nazywa się to chyba 3D Print Gun
Odpisz
3 czerwca 2014, 18:39
@gonzal11: To jest dopiero w black ops a w seri MW"numer 1-3" jeszcze tam się nie ślizga
Odpisz
3 czerwca 2014, 20:36
@volf360: W Ghost-cie to naprawili ale jak dla mnie zwykły tryb jest jak Hardcore i to nie ma już sensu wcześniej żeby mieć za**biste bronie trzeba było mieć level a teraz zrobisz kilka misji wbijesz pare leveli i już tylko wybrać i grać...
Odpisz
Edytowano - 30 maja 2014, 13:13
to zależy w starszych grach broń do walki wręcz jest słaba
a i jeszcze w niektórych grach wyrzutnia rakiet jest mało celna i powolna że piechota łatwo ucieknie a pojazd nie oraz karabin maszynowy trzeba rozstawiać żeby nie było taaaaakiego odrzutu że z 10 cm nie trafiasz
Odpisz
30 maja 2014, 20:45
@bylejakbylegdzie: "to zależy w starszych grach broń do walki wręcz jest słaba" HL (1999) i mega-hiper-duper-super-ultra-zayebisty... łom? ;)
A o RPG z HL2 to już nawet nie mówię :) Kontrolowana rakieta :) (na celownik, tam gdzie patrzysz, tam leci)
Odpisz
Edytowano - 31 maja 2014, 18:04
@kubakk12: na multi ta rakieta nic nie daje bo można ją zesztrzelić a na wszystko inne jest dosyć nieskuteczne (mocniejsze sztuki nawet kilka rakiet przeżyją) do tego w hl1 to wyrzutnia rakiet za szybka by naprowadzać celnie a łom może i szybki ale każdy gracz oraz wszystkie potwory oprócz zombie i headcrab są za silne na łom do tego co prawda w hl2 łom jest silniejszy ale słabszy
Odpisz
31 maja 2014, 22:05
@bylejakbylegdzie: "silniejszy ale słabszy" Zmień dliera ;P A BTW: HL2 4EVAH! :D
Odpisz
Edytowano - 30 maja 2014, 23:00
No to ja proponuję Armę odpalić.
Noża nie ma, KMy są bardzo niewygodne o ile nie ma się świetnej pozycji (albo się nie leży), a wyrzutnie pocisków niekierowanych są praktycznie bezużyteczne na piechotę. Tak, jak to powinno być na prawdę.
Chociaż i czasami mogli by dać możliwość do użycia noża, który to w Armie był by też nie najbardziej przydatny, gdyż tam postacie są zazwyczaj mniej mobilne niż w np: battlefieldach.
Odpisz
31 maja 2014, 18:12
@Aracz: grałem w arme i tam każda broń (oprócz pistoletu bo na dalekie dystanse nieprzydatny) są potężne ale karabin maszynowy jest celny nawet jak się kuca jedynie łatwo namierzyć sztrzelca bo tracer co kilka sztrzałów oraz nie można nosić wyrzutni rakiet no i zazwyczaj brak lunety (tylko kilka ma) co do noży to i tak w arma zazwyczaj walczysz na odległościach 200m+ czasami 50 ale i tak przeciwnik wcześniej zabije niż podbiegniesz więc nóż byłby najmniej urzyteczny zaraz po pistolecie
Odpisz