Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Willchem

29 października 2011, 09:39

Chodzi o to, że dwójka kujonów wciągneła się rozwiązując zagadkę i tak się rozpisali, że zapisali ściane i podłoge co nie podoba się sprzątaczce

Avatar MeenziPL

22 października 2019, 21:17

@Willchem: NIE SERIO?!?!?!

Avatar McDarimak

15 stycznia 2012, 20:40

:P czemu to wiaderko ma czerwoną wode

Avatar Mycha2001

18 marca 2015, 19:08

@McDarimak: A jak myślisz (spójrz na miotłę to zrozumiesz).

Avatar sprzedawca_pokebolli

8 kwietnia 2017, 18:36

@McDarimak: SAO!

Avatar Archeologwinternetach

16 kwietnia 2017, 22:12

@sprzedawca_pokebolli: ??? Z takimi komentarzami na czyiś profil.

Avatar sprzedawca_pokebolli

16 kwietnia 2017, 22:47

Avatar
Konto usunięte

5 kwietnia 2012, 15:46

denerwuje mnie to wiaderko

Avatar
Konto usunięte

2 stycznia 2013, 08:54

spojrz tez na miotle i zrozumiesz o c chodxzi
ma juz doswiadczenie

Avatar heros751

29 lipca 2012, 18:23

jednego juz sprzatnela

Avatar WarCraft

17 listopada 2011, 14:35

Powiem jedno ... uczeń ma przesrane

Avatar
Konto usunięte

29 października 2011, 15:43

Zakrwawiona szmatka i chłopak wciska dupę do jej...ekhem xD

Avatar FD_God

29 października 2011, 18:35

I te okulary na szczotce ^^

Avatar Sauron

29 października 2011, 12:48

Ona już jednym wytarła podłogę :O

Avatar konsacz09

29 października 2011, 11:05

mam skojarzenia co do tego obrazka....

Avatar grubson5022

29 października 2011, 12:26

@konsacz09: @konsacz09:he he ja też 4/5

Avatar
Konto usunięte

29 października 2011, 10:21

zastanawia mnie ta szmatka w tym wiadrze jest zakrwawiona !!! 3/5

Avatar roma2000

29 października 2011, 08:50

WTF?

Avatar Zetka

29 października 2011, 08:46

O to że woźna będzie miała dużo sprzątania ale nie wiem skąd tytuł

Avatar MalyMIs

29 października 2011, 08:17

O co w tym chodzi?

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Ja chciałem zobaczyć siłę przyjaźni!

Tak strasznie chciałbym wrócić do tych czasów

Pszczoły, co o nich sądzicie?

Nowy rickroll

Mało brakowało

Takie trochę zło

Aż się uRADowała

No tak sobie to wygląda, ale radość z grania jest ważniejsza

Dasz radę, malutki

Ziomek pls

Mniam

Każdy w inną stronę

świat, w którym człowieka atakuje się za bycie miłym, można nazwać dziwnym

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka