Jeśli coś jest doskonałe, to po co to zmieniać?
Doskonałe pytanie, nie zmieniajmy nic, nawet nie zwiększamy ceny.
Nie powiedziała żadna firma i spółka, nigdy.
Reklamy coraz częściej przypominają memy. Z jednej strony wreszcie się czegoś nauczyli, z drugiej odkryli klucz do naszych umysłów i to martwi. Staniemy się żywymi bannerami
Komentarze
OdświeżEdytowano - 21 maja, 21:51
Jeśli coś jest doskonałe, to po co to zmieniać?
Doskonałe pytanie, nie zmieniajmy nic, nawet nie zwiększamy ceny.
Nie powiedziała żadna firma i spółka, nigdy.
Odpisz
21 maja, 19:12
Generalnie, to jedne z najlepszych długopisów, jakie są na rynku.
Odpisz
21 maja, 19:08
Reklamy coraz częściej przypominają memy. Z jednej strony wreszcie się czegoś nauczyli, z drugiej odkryli klucz do naszych umysłów i to martwi. Staniemy się żywymi bannerami
Odpisz
21 maja, 19:03
a końcówka nie była kiedyś czasem taka bardziej kanciasta? (ten odstający kawałek)
Odpisz
17 maja, 17:27
Po pierwsze słabo ucięte logo pewnej strony z dzidami, a po drugie ten mem ma pewnie 2 lata skoro jest 2021 na ostatniej sekwencji obrazka.
Odpisz
17 maja, 18:05
@jacek1s: To jest logo tej firmy
Odpisz
17 maja, 19:19
@Leszy: Zweryfikowałem i faktycznie tak jest. A obrazek z samymi długopisami jest nawet starszy niż z 2021 roku.
Odpisz
17 maja, 16:36
Pokażmy ten obrazek filmowcom, którzy remakują dobre filmy stanowczo za wcześniej
Odpisz
17 maja, 16:36
No i mają rację.
Odpisz
17 maja, 16:13
Łady be like
Odpisz