Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Pomocnik na którego nie zasługujemy
Moja najukochańsza lektura <33
Logiczne
Chyba jestem uzależniony
Witam, szukam żony, niepalący, uległy
Mmm lemoniadka
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież5 września 2023, 03:32
Bo to jest łatwoejsze do wykonania niż tworzenie oddzielnego systemu walki dla wszystkich stworów
Odpisz
3 września 2023, 19:44
Dlatego Terraria jest dobrą grą
Odpisz
3 września 2023, 15:26
Jak the division 2. Na legendarnym poiomie to każdy wróg jest gąbką na pociski a ich 9mm jest jak 50.
Odpisz
1 września 2023, 10:44
Imo przech....y take.
Blokowanie kontentu za poziomem trudności nie ma sensu i nie pomaga nikomu oprócz smutnej grupy elitystów.
Jedyna dobra rzecz u góry to lepsze SI.
Wyższe obrażenia to nie poziom trudności, to modyfikator, z reguły zbyt wysoki bo w większości gier jest niegrywalny.
Więcej doświadczenia i wyższy poziom trudności nie trzyma się kupy.
Gąbki na pociski są irytujące, ale moim zdaniem gorsze są negatywne modyfikatory na XP, bo zamiast faktycznie coś utrudnić odbiera ci możliwość robienia fajnych rzeczy
Gry powinno ogrywać się w trybie normalnym, ewentualnie na hardzie jeśli jest dobrze przemyślany, pozostałe poziomy trudności to z reguły nietestowany syf który tylko marnuje twój czas
Odpisz
3 września 2023, 14:31
@Denominativus: Nie powinno być trybów trudności, po prostu grasz ale masz wszystkie funkcje gry
Odpisz
Edytowano - 1 września 2023, 12:29
Metroid dread, grając w trudniejszy tryb wrogowie są całkowicie inni (grałam na casualu i tak miałam problem z Raven beakiem)
Odpisz
1 września 2023, 11:31
Jeszcze ty masz mniej hp
Odpisz
1 września 2023, 11:21
Te większe obrażenia to zależy gdzie
Jak mam grać strzelanke z hitscanem i ginąć na hita to ja podziękuję
Najbardziej lubie kiedy na wyższych poziomach si po prostu używa więcej opcji gry nie daje po prostu tak mocnych forów
Odpisz
1 września 2023, 10:57
I tak jedynym trybem trybem gry jest normal, reszta to tylko jego remixy!
Odpisz
1 września 2023, 10:39
A najbardziej to nie nawidze typów trudności rodzaju ,,jak umrzesz to koniec" bo to jest tylko wkurzające jak się umrze i nie ma żadnej satysfakcji
Wolę tryb że umierasz na hita, bo to wymaga od ciebie jakiejś strategii, jakiegoś planowania i przejście nawet jednego etapu to satysfakcja
Odpisz
1 września 2023, 10:53
@CupOfWater: dlatego gry pokroju Superhot, Hotline Miami czy Super Meat Boy są takie satysfakcjonujące. Wymagają cierpliwości i nieustannego szlifowania umiejętności lub strategii, ale satysfakcja jest przepotężna (choć należy to połączyć z częstym autosavem i szybkim wczytywaniem, inaczej całość robi się irytująca).
Odpisz
1 września 2023, 10:50
Może dlatego że tak gra mnie waży
Odpisz