Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Na coś się przydadzą... Chyba
Podobno w GTA VII będą grywalne postacie
Dzieją się rzeczy, których nie rozumiem
No przykro trochę
Ogranicza cię tylko wyobraźnia, ale z wyobraźnią
Dyskryminacja autobusów
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież7 grudnia 2023, 17:49
Argentyna pod nowym prezydentem :D
Odpisz
25 marca 2024, 18:26
@Syriana76: raport z końca marca. Argentyna ma się świetnie
Odpisz
26 listopada 2023, 19:17
Ja sprzedaje siebie dostałam 200 euro kupiłam sobie dark souls 1 i telefon dla mamy
Odpisz
26 listopada 2023, 19:20
@Egirl: Najpierw Murarzowa, później Polymorphism, teraz ty. Kobiety na jeja muszą się opanować.
Odpisz
26 listopada 2023, 19:20
@zx2001: ja się już dawno sprzedaje, na koncie mam ponad 3k pln pozdrawiam
Odpisz
26 listopada 2023, 19:24
@Egirl: lol!
Odpisz
27 listopada 2023, 08:06
@zx2001: Na jeja nie ma kobiet głuptasie. Wątpię w ich egzystencję nawet w rzeczywistości
Odpisz
30 listopada 2023, 20:05
@Egirl: bliknij mi dwie dychy na browara
Odpisz
1 grudnia 2023, 06:04
@Egirl: Godność za 3k pln? Taniutko.
Odpisz
1 grudnia 2023, 09:44
@Anantashesha: już kilka kafli wydałam
Odpisz
1 grudnia 2023, 15:51
@Egirl: Co jest z wami k...a nie tak?
Odpisz
1 grudnia 2023, 16:10
@Konto_nieusuniete: łatwa kasa
Odpisz
1 grudnia 2023, 16:13
@Egirl: Ojciec musi być dumny
Odpisz
1 grudnia 2023, 16:14
@Konto_nieusuniete: ojciec się mnie wyrzekł jak miałam 2 lata a potem nagle chciał odnowić kontakt jak miałam 11
Odpisz
1 grudnia 2023, 16:19
@Egirl: Widać tego skutki
Odpisz
1 grudnia 2023, 16:39
@Konto_nieusuniete: żyłam w lepszym kraju i musze dorabiac na OF żeby stać mnie było na cokolwiek
Odpisz
1 grudnia 2023, 16:41
@Anantashesha: @Konto_nieusuniete: Nie warto łykać baita. Hoes will be hoes.
Odpisz
1 grudnia 2023, 16:42
@Anantashesha: uno nie jestem trollem
dos żaden bait, mieszkałam w tajlandii ale musiałam wrócić do polski
Odpisz
1 grudnia 2023, 16:52
@Egirl: nie ma ratunku dla takich jak ty
Odpisz
1 grudnia 2023, 16:56
@Egirl: Oczywiście. Jesteś tylko osobą bez godności. Do widzenia.
Odpisz
1 grudnia 2023, 17:32
@Anantashesha: żadna praca nie hańbi
Odpisz
1 grudnia 2023, 17:33
@Egirl: Ku*wienie się to nie praca. Nie nazywaj szamba perfumerią.
Odpisz
1 grudnia 2023, 17:59
@Egirl: Od kiedy k...ienie się to praca?
Odpisz
6 grudnia 2023, 08:00
@Egirl: albo może pójdzie do pracy a nie zarabiaj swoją dupą na siebie
Odpisz
6 grudnia 2023, 08:46
@Schabowy_nie_mielony: płacz o to
Odpisz
27 listopada 2023, 11:44
Bo komunizm gdzie nie masz wyboru jest o wiele lepszy
Odpisz
1 grudnia 2023, 06:05
@Schabowy_nie_mielony: Ty chyba lubisz ten komunizm, że tak zawsze o nim przypominasz.
Są inne systemy niż kapitalizm i komunizm. Jeśli jedyną zaletą kapitalizmu jest to że jest jeden system jeszcze gorszy od niego to kapitalizm jest ch*jowy.
Odpisz
1 grudnia 2023, 08:55
@Anantashesha: jaki jest jeszcze system? Anarchizm tzn brak systemu?
Odpisz
1 grudnia 2023, 10:55
@Schabowy_nie_mielony: Socjalizm zielony, socjaldemokracja, feudalizm, anarchokomunizm, a to tylko przykłady.
Odpisz
1 grudnia 2023, 14:26
@Anantashesha: socjaldemokracja to socjalizm tylko że pod przykrywką posiadania demokracji, socjalizm zielony to... socjalizm ale ekologiczny? Każdy socjalizm/komunizm to to samo, tylko udające co innego, a co do feudalizmu to rzeczywiście zapomniałem.
Odpisz
1 grudnia 2023, 15:25
@Schabowy_nie_mielony: No to brawo xD
Odpisz
1 grudnia 2023, 15:28
@Anantashesha: a czy anarchokomunizm, anarchokapitalizm w nazwie sobie zaprzecza, bo anarchizm to brak praw, ustroju, "rób co chcesz"?
Odpisz
1 grudnia 2023, 15:37
@Schabowy_nie_mielony: Nic z tego co mówisz nie ma faktycznego sensu. Socjaldemokracja to komunizm w przebraniu? To nie trafiłeś że w komunizmie nie ma wolności, bo w Norwegii ludzie są całkiem wolni.
Odpisz
4 grudnia 2023, 07:55
@Anantashesha: to dlaczego tak bardzo nie lubimy PRLu?
Odpisz
4 grudnia 2023, 09:38
@Schabowy_nie_mielony: Choćby dlatego że PRL to nie tylko faktycznie był komunizm bez wolności, ale że żyliśmy wtedy praktycznie pod okupacją innego kraju?
To że istniały takie ch*jowe ustroje jak PRL, ZSRR, albo komunistyczne Chiny czy Kambodża, nie sprawia że każdy socjalizm jest tak samo ch*jowy albo że każdy jest autorytarny. A komunizm był zły przede wszystkim dlatego że był ustrojem autorytarnym. Nie możesz najpierw powiedzieć że socjaldemokracja to ukryty socjalizm, że każdy socjalizm to komunizm i że nie ma w nim wolności, a potem kiedy ja ci wskażę Norwegię w której panuje socjaldemokracja i w której wskaźniki szczęścia i dobrobytu są jednymi z najwyższych na świecie, wspominasz że PRL był ch*jowy. No i co? PRL to inne miejsce, inny czas i inny ustrój.
Odpisz
4 grudnia 2023, 10:53
@Anantashesha: to, że teraz w Norwegii jest dobrze z socjalizmem nie zmienia tego, że gdy kraj znany z tych idei je wprowadza to jest ekstremalnie źle, czyli tak jak było mówione, ZSRR i blok wschodni.
Odpisz
4 grudnia 2023, 12:19
@Schabowy_nie_mielony: To tylko pokazuje że socjalizm socjalizmowi nierówny i są różne ustroje pod tym płaszczykiem pojęciowym.
Odpisz
5 grudnia 2023, 08:00
@Anantashesha: to tylko pokazuje, że większość prawdziwych socjalizmów/komunizmów dobrze się zaczyna, a źle się kończy
Odpisz
5 grudnia 2023, 08:01
@Schabowy_nie_mielony: Dobra, bądźmy szczerzy, obydwa systemy (i ich wariacje) mają minusy, a żadne z nas nie podda się
Odpisz
5 grudnia 2023, 10:57
@Schabowy_nie_mielony: No nie zamierzam się poddawać, bo pi*przysz głupoty. Tak, wszystkie (bo są więcej niż dwa) systemy mają minusy i tak, komunizm kończy się źle bo to zbrodniczy reżim, ale nie zgadzam się na stwierdzenie że choćby socjaldemokracja i komunizm to to samo. To zupełnie inne ustroje i Norwegia nie skończyła się źle. Jest mnóstwo innych, udanych państw które skłaniają się w stronę jakiegoś rodzaju socjalizmu.
Odpisz
5 grudnia 2023, 11:45
@Anantashesha: gdyby był tak świetny to ludzie by nie mieli do niego problemu, nawet sam pomysł jest idiotyczny: pracujesz 12/7, a w idealnym państwie które trzyma się idei, pani Joanna z bloku obok dostaje tyle samo co ty za siedzenie na dopiero, bo każdy powinien być równy i mieć po równo.
Odpisz
5 grudnia 2023, 11:54
@Schabowy_nie_mielony: Ludzie mają problem bo mają złe skojarzenia. Ty też je masz: wymieniłeś cechy komunizmu, i to takiego wyjątkowo paskudnego. Nie każdy socjalizm działa w taki sposób i znów dowodem na to jest socjaldemokratyczna Norwegia. Już nawet Marx nie zgadzał się z tymi ideami które wymieniłeś. Samo hasło "każdemu według potrzeb, od każdego według możliwości" oznacza że każdy powinien dawać od siebie tyle ile potrafi i dostawać tyle ile potrzebuje, a te rzeczy nie są równe. Równość polega nie na tym że dostajesz od linijki tyle co ktoś, tylko że jesteśmy wszyscy równi w prawach. A w komunizmie wszyscy mają gówno, oprócz członków partii, bo są równi i równiejsi. Komunizm to zbrodniczy reżim, ale to tylko jeden system z szerokiego płaszczyka socjalizmu i nie zgodzę się żeby je zrównywać. To tak jakby monarchię uznać za równą z akapem, bo ona są pod płaszczykiem kapitalizmu. Nie, tak to nie działa. Skojarzenia to nie wszystko.
Odpisz
5 grudnia 2023, 13:34
@Anantashesha: ale jeśli każdy dostanie tyle ile mu potrzeba to 1. Nikt nie będzie pracowal, bo i tak dostań tyle samo co gdyby posyłał 3 zmiany w fabryce cementu 2. Według tej doktryny dostawałoby się tylko wymagane minimum, czyli prawie jak w PRL
Odpisz
5 grudnia 2023, 15:18
@Schabowy_nie_mielony: Tyle ile potrzebujesz to nie jest wymagane minimum żeby nie zdechnąć, tylko tyle ile potrzebujesz żeby spełnić całą swoją piramidę potrzeb. A ludzi można zachęcić do pracy na wiele sposobów, choćby tak jak dzisiaj - jak nie pracujesz, a możesz, to nie dostajesz. Choć w idealnym systemie gdzie wyplewionoby całkowicie pozostałości kapitalizmu, ludzie pewnie pracowaliby z poczucia obowiązku - ale to raczej odległe marzenie :)
W każdym razie sposoby są, tak jak dziś.
Odpisz
5 grudnia 2023, 15:20
@Anantashesha: to skąd się wzięła idea równości i deprywatyzacji?
Odpisz
5 grudnia 2023, 16:17
@Schabowy_nie_mielony: Jak to skąd?
Odpisz
6 grudnia 2023, 07:59
@Anantashesha: no mówisz że twój socjalizm to "według potrzeb od wytwarzania" czy coś, to skąd jest to, że każdy dzieli wszystko (+ta idea jest idiotyczna bo jeśliby istniał jeden bezdomny to każdy by musiał być bezdomny, bądź też wymaga to odebrania człowiekowi swojej osobowości i zmiany społeczeństwa w szarą masę robotników)
Odpisz
6 grudnia 2023, 12:42
@Schabowy_nie_mielony: Co to znaczy "według potrzeb od wytwarzania"? Obawiam się że nie rozumiem.
Odpisz
7 grudnia 2023, 07:51
@Anantashesha: niezbyt umiem zapamiętać "każdemu według potrzeb, od każdego według możliwości", sorry
Odpisz
7 grudnia 2023, 12:00
@Schabowy_nie_mielony: A. No to ta idea wzięła się od Marxa i oznacza że każdy dostaje tyle ile potrzebuje i daje od siebie tyle ile potrafi.
Odpisz
7 grudnia 2023, 12:34
@Anantashesha: są dwa fundamentalne problemy które Marx przegapil: 1. Ludzie będą przeklamywali ile potrzebują, by dostać więcej niż muszą. 2. Ludzie są leniwi, będą zakłamywać, jakie są ich możliwości, by nie musieć pracować ekstremalnie dużo
Odpisz
Edytowano - 7 grudnia 2023, 12:54
@Schabowy_nie_mielony: Możliwe. Ale mamy narzędzia którymi możemy sprawdzić czy ktoś kłamie, zmierzyć jego możliwości i potrzeby. Psychologia, medycyna pracy i tak dalej. Nie musimy wierzyć na słowo. Naturalnie, takie narzędzia nie są idealne, ale byłoby to dużo lepsze niż kapitalizm w którym to czy twoje potrzeby są spełnione i ile dajesz od siebie nie jest kontrolowane przez nikogo.
Odpisz
11 grudnia 2023, 07:57
@Anantashesha: no nie wiem, ja jednak wolę gdy ja mam jako taki wpływ na swoje zasoby i swój czas, niż mieć system od ustalania ile muszę pracować i ile papierków na mięso i cukier dostanę
Odpisz
11 grudnia 2023, 08:03
@Schabowy_nie_mielony: Nie wiem skąd ci się wzięły papierki, ale wpływu i tak nie masz. Tylko jego iluzję.
Odpisz
11 grudnia 2023, 09:47
@Anantashesha: w kapitizmie możesz kupić to, na co cię stać, a w komunizmie idealnym to ktoś wybiera co ty potrzebujesz
Odpisz
11 grudnia 2023, 12:50
@Schabowy_nie_mielony: Nie wiem dlaczego ciągle mówisz o komunizmie, ale jeśli chcesz podać przykład systemu idealnego to PRL nie jest za dobry xD
Odpisz
Edytowano - 11 grudnia 2023, 13:19
@Anantashesha: żaden kraj nie miał idealnego komunizmu, bo wymagałby on zmiany cech, myślenia i zachowań całej ludzkości, plus gdyby komunizm był lepszy, to kapitalizm by nie przejął większości świata.
Odpisz
11 grudnia 2023, 14:34
@Schabowy_nie_mielony: Sprawa jest znacznie bardziej złożona niż "gdyby X było lepsze od kapitalizmu to nie byłoby kapitalizmu". Naprawdę nie rozumiem czemu mówisz o komunizmie. Komunizm to zbrodniczy reżim i mam wrażenie że atakujesz tutaj jakiegoś chochoła.
Odpisz
12 grudnia 2023, 08:03
@Anantashesha: socjalizm to komunizm tylko przejmujący rząd w mniej krwawy sposób, tak mnie uczono w szkole, więc z takiego założenia wychodzę, że socjalizm i komunizm to to samo tylko sposób wdrożenia jest inny
Odpisz
12 grudnia 2023, 12:01
@Schabowy_nie_mielony: Ale ja ci mówię że zupełnie nie to mam na myśli, więc proszę, nie dyskutuj z chochołem :)
Odpisz
13 grudnia 2023, 09:11
@Anantashesha: no, masz na myśli ten dziwny "zielony" socjalizm, tak?
Odpisz
13 grudnia 2023, 16:12
@Schabowy_nie_mielony: Tak, mam jego na myśli. Między innymi. I możesz sobie gadać ile chcesz że to to samo, ale jeśli będziesz mówił że to to samo, to będziesz dyskutował z propozycją inną niż moja, więc równie dobrze oboje możemy gadać do ściany.
Odpisz
1 grudnia 2023, 01:37
Dobrowolne sprzedawanie własnych organów powinno być legalne
Odpisz
27 listopada 2023, 08:40
No widzicie przynajkniej jest więcej sposóbów na zarobek
Odpisz
26 listopada 2023, 23:12
Odpisz
26 listopada 2023, 19:18
gumball mi kiedys powiedzial ze mozna piersi sprzedac (nawet meskie)
Odpisz
26 listopada 2023, 20:16
@BlackMorbius61: Nie powinniśmy dopuszczać do Ciebię Kawento 😔
Odpisz
26 listopada 2023, 20:19
@Darwidx: ten gumball nie pytal czy chce wypelnic ankiety wiec watpie ze to kawento ale wszystko mozliwe
Odpisz