Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Pierunie
Weganie: Nie noś futer! / Zwierzęta:
I jak ty chcesz zdać????
Mocno rzecz
Anime dziewczynki z kromką w buzi sa takie urocze <3
Przynoszę radosną wieść, przybył
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież6 grudnia 2023, 00:25
Jestem ciekaw czy mem tłumaczący tego mema przejdzie na główną
Odpisz
Edytowano - 6 grudnia 2023, 11:54
@GHouste: tak tak tak tak tak,
jeśli admin wierzy w Jezusa Piotra Gryfa to tak
Odpisz
7 grudnia 2023, 13:31
@GHouste: znając jejaków? na pewno nie XD
Odpisz
7 grudnia 2023, 14:54
@masisi: nigdy bym nie powiedział że wejdzie, ale wszedł. może admin jest fanem ekologii
Odpisz
5 grudnia 2023, 12:20
Bo tu nie chodzi o ekologie tylko o pieniądze
Odpisz
5 grudnia 2023, 22:45
@Leszy: czyli jak zwykle
Odpisz
7 grudnia 2023, 13:32
@Leszy: poprostu to nie o co2 chodzi
Odpisz
5 grudnia 2023, 12:22
hamburgerom tez wytlumacz
Odpisz
Edytowano - 5 grudnia 2023, 13:37
@BlackMorbius61: (o dziwo) nie są na ten temat tak odklejeni jak w Europie
Odpisz
5 grudnia 2023, 23:38
@BlackMorbius61: Hamburgery to wiedzą
Nadrzędnym celem nowego planu jest zredukowanie emisji dwutlenku węgla do poziomu 82 gramów na 1 milę, co w przeliczeniu na kilometry daje nam około 51,25 g/km. Jest to więc limit o 56 proc. niższy niż ten, który ma zostać tam wprowadzony w 2026 roku. Przypomnijmy, że według obecnie obowiązującej normy Euro 6d limit emisji w Europie wynosi 95 g/km, zaś reguł dotyczących Euro 7 jeszcze nie znamy.
Jak podają amerykańskie źródła na czele z New York Times, docelowo ma to sprawić, że w 2032 roku aż 67 proc. sprzedawanych w USA samochodów będzie napędzanych alternatywnymi źródłami energii. Jeżeli jednak producentom uda się w inny sposób uzyskać taki poziom emisji spalin bez wypełniania limitów sprzedaży, nie będą groziły im za to kary.
Odpisz
5 grudnia 2023, 22:55
Ok to robię swapa w seicento na silnik parowy o nim nie było mowy
Odpisz
5 grudnia 2023, 23:33
@Opiekacz_21: chciałbym to zobaczyć xD
Odpisz
5 grudnia 2023, 22:33
Pan maruda here
Tu nie chodzi o ilość spalanego paliwa, ani o ilość emitowanego co2. Tylko o zanieczyszczenia z spalin.
Samochód z nowszą normą, musi dopalać paliwo, mieć DPFa, używać Adblue.
Te strefy najpierw pozbywają się starszych diesli niż benzyn, ponieważ benzyny emitują mniej zanieczyszczeń*. Przykładowo w Warszawie w 2026 auto będzie musiało mieć normę wynoszącą przynajmniej euro3 dla benzyn i euro5 dla diesli.
Nie podoba mi się to że nie ulgi dla aut z LPG. LPG jest czystsze od benzyny.
*ale za to więcej co2.
Odpisz
5 grudnia 2023, 21:30
Ta ustawa jest beznadziejnie zrobiona, ale szczerze to w zakresie ekologii i ograniczania korków trochę wygląda jak wybór między zastosowaniem plastra lub maści na otwarte złamanie ręki. Warszawa ma dobry dojazd (a będzie tylko lepszy) komunikacją publiczną do centrum - kolej, WKD, Metro, tramwaje, autobusy... A ci, co mieszkają daleko, mogą na przedmieściach miasta przesiąść się na parkingach P&R. Samochód jest tu kompletnie niepotrzebny - jeśliby ktoś rzeczywiście się troszczył ekologią, to zredukował do kompletnego minimum WSZELKIE osobówki, a nie tylko te starsze.
Odpisz
Edytowano - 5 grudnia 2023, 21:14
Jeden kanał motoryzacyjny słusznie to nazwał "ustawą dla bogaczy"
Odpisz
5 grudnia 2023, 16:08
no jak widać gówno rozumiecie - co ma co2 do trucia?
Odpisz
5 grudnia 2023, 13:55
Czym jest euro 6d i euro 3?
Odpisz
5 grudnia 2023, 15:06
@Schabowy_nie_mielony: Norma spalania ustalana przez UE
Odpisz