Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Wolę to drugie
Za dużo miesiąca pod koniec pieniędzy
Dzielny człowiek
Ja na maturze
Strzelba Czechowa, która nie wypaliła
Gotycka dziewczyno, pij ze mną kompot
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież6 grudnia 2023, 00:25
Jestem ciekaw czy mem tłumaczący tego mema przejdzie na główną
Odpisz
Edytowano - 6 grudnia 2023, 11:54
@GHouste: tak tak tak tak tak,
jeśli admin wierzy w Jezusa Piotra Gryfa to tak
Odpisz
7 grudnia 2023, 13:31
@GHouste: znając jejaków? na pewno nie XD
Odpisz
7 grudnia 2023, 14:54
@masisi: nigdy bym nie powiedział że wejdzie, ale wszedł. może admin jest fanem ekologii
Odpisz
5 grudnia 2023, 12:20
Bo tu nie chodzi o ekologie tylko o pieniądze
Odpisz
5 grudnia 2023, 22:45
@Leszy: czyli jak zwykle
Odpisz
7 grudnia 2023, 13:32
@Leszy: poprostu to nie o co2 chodzi
Odpisz
5 grudnia 2023, 12:22
hamburgerom tez wytlumacz
Odpisz
Edytowano - 5 grudnia 2023, 13:37
@BlackMorbius61: (o dziwo) nie są na ten temat tak odklejeni jak w Europie
Odpisz
5 grudnia 2023, 23:38
@BlackMorbius61: Hamburgery to wiedzą
Nadrzędnym celem nowego planu jest zredukowanie emisji dwutlenku węgla do poziomu 82 gramów na 1 milę, co w przeliczeniu na kilometry daje nam około 51,25 g/km. Jest to więc limit o 56 proc. niższy niż ten, który ma zostać tam wprowadzony w 2026 roku. Przypomnijmy, że według obecnie obowiązującej normy Euro 6d limit emisji w Europie wynosi 95 g/km, zaś reguł dotyczących Euro 7 jeszcze nie znamy.
Jak podają amerykańskie źródła na czele z New York Times, docelowo ma to sprawić, że w 2032 roku aż 67 proc. sprzedawanych w USA samochodów będzie napędzanych alternatywnymi źródłami energii. Jeżeli jednak producentom uda się w inny sposób uzyskać taki poziom emisji spalin bez wypełniania limitów sprzedaży, nie będą groziły im za to kary.
Odpisz
5 grudnia 2023, 22:55
Ok to robię swapa w seicento na silnik parowy o nim nie było mowy
Odpisz
5 grudnia 2023, 23:33
@Opiekacz_21: chciałbym to zobaczyć xD
Odpisz
5 grudnia 2023, 22:33
Pan maruda here
Tu nie chodzi o ilość spalanego paliwa, ani o ilość emitowanego co2. Tylko o zanieczyszczenia z spalin.
Samochód z nowszą normą, musi dopalać paliwo, mieć DPFa, używać Adblue.
Te strefy najpierw pozbywają się starszych diesli niż benzyn, ponieważ benzyny emitują mniej zanieczyszczeń*. Przykładowo w Warszawie w 2026 auto będzie musiało mieć normę wynoszącą przynajmniej euro3 dla benzyn i euro5 dla diesli.
Nie podoba mi się to że nie ulgi dla aut z LPG. LPG jest czystsze od benzyny.
*ale za to więcej co2.
Odpisz
5 grudnia 2023, 21:30
Ta ustawa jest beznadziejnie zrobiona, ale szczerze to w zakresie ekologii i ograniczania korków trochę wygląda jak wybór między zastosowaniem plastra lub maści na otwarte złamanie ręki. Warszawa ma dobry dojazd (a będzie tylko lepszy) komunikacją publiczną do centrum - kolej, WKD, Metro, tramwaje, autobusy... A ci, co mieszkają daleko, mogą na przedmieściach miasta przesiąść się na parkingach P&R. Samochód jest tu kompletnie niepotrzebny - jeśliby ktoś rzeczywiście się troszczył ekologią, to zredukował do kompletnego minimum WSZELKIE osobówki, a nie tylko te starsze.
Odpisz
Edytowano - 5 grudnia 2023, 21:14
Jeden kanał motoryzacyjny słusznie to nazwał "ustawą dla bogaczy"
Odpisz
5 grudnia 2023, 16:08
no jak widać gówno rozumiecie - co ma co2 do trucia?
Odpisz
5 grudnia 2023, 13:55
Czym jest euro 6d i euro 3?
Odpisz
5 grudnia 2023, 15:06
@Schabowy_nie_mielony: Norma spalania ustalana przez UE
Odpisz