Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar ArabVegeta

15 listopada 2016, 19:48

I te oczy na te kolana XD

Avatar Mikaaaaaaaaaaaa

8 września 2016, 16:56

xd

Avatar saskacz

5 lutego 2013, 13:08

śmieszne haha

Avatar kasia101112

24 grudnia 2012, 08:59

łał, długo siedziała w poczekalni.... 4/5

Avatar Bodex

12 listopada 2011, 10:51

Mmmmm piękne kolanka 5/5 :)

Avatar frefux

12 listopada 2011, 11:50

@Bodex: Przecież to cycki?

A obrazek 1. Nie ma zupełnie sensu.

Avatar grubson5022

12 listopada 2011, 12:29

@frefux: jesteś taki po***ny czy udajesz. obrazek 4

Avatar kemot54

12 listopada 2011, 12:49

@grubson5022: on jest taki raczej od urodzenia

Avatar elipson

12 listopada 2011, 21:25

@frefux: Na serio jesteś taki tępy, że nie rozumiesz? Nawet JA nie jestem taki durny. A wierz mi, że jestem kompletnym idiotą.

Avatar Martex

13 listopada 2011, 11:41

@frefux: mam nadzieję, że to prowokacja, bo inaczej nie ma nadziei dla naszej ojczyzny... ;(

Avatar pataraka

13 listopada 2011, 18:28

@frefux: to są kolana

Avatar
Konto usunięte

5 grudnia 2011, 09:12

@frefux: Ty jesteś taki głupi sam z siebie, czy ktoś ci za to płaci?

Avatar frefux

5 grudnia 2011, 13:26

5 złoty za tekst. miło że pytasz. :>

Avatar
Konto usunięte

6 grudnia 2011, 07:55

@frefux: Kto? Bo ja też chcę.

Avatar jejajeja2

21 sierpnia 2012, 16:24

@frefux: w sumie to chyba popieram nawet gdyby to były prawdziwe cycki to co to byłby za sens?

Avatar landrynaa97

17 listopada 2011, 16:59

Beznadzieja..

Avatar
Konto usunięte

12 listopada 2011, 13:55

heh 5/5

Avatar Erikaj12

12 listopada 2011, 13:35

ja tez to robiłam jak byłam mała

Avatar
Konto usunięte

12 listopada 2011, 13:22

haha a ja to robiłam gdy byłam mała ;)

Avatar
Konto usunięte

12 listopada 2011, 11:33

Też tak robię jak mam koszulkę XL xDD

Avatar roma2000

12 listopada 2011, 07:47

może być

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Warto było się starać

Ciekawa lekcja

Piękna historia

ZW idę jeść mydło

A przynajmniej ja tak uważam

Idę płakać

Bożydar dostaje zawału

Trochę marnie wypadają przy innych

Babcia ma tę moc

Czyli używamy naszych zmyślonych zawodów?

Muszę cię zmienić

Taka prawda

Zrobił screenshota oczami

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka