Nie ma takiego obrażania!
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
No nie uwierzy
Prawie jak kamień papier nożyce
Nie tak miało być
Dunder i Pepe
Nikt nie lubi warszawy
Chyba coś jej się pomyliło
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież10 stycznia, 08:39
Nie damy obrażać Polszy naszej Matuli serdecznej. Nasze bagno!
Odpisz
5 stycznia, 23:11
P
Odpisz
6 stycznia, 09:53
@DragonEU2: O
Odpisz
6 stycznia, 10:09
@Wojolek10: L
Odpisz
6 stycznia, 11:09
@kaczka_jest_fajna: S
Odpisz
6 stycznia, 11:53
@DragonEU2: K
Odpisz
6 stycznia, 12:28
@Aracorn: A
Odpisz
6 stycznia, 13:40
@sufit: gratulacje
Odpisz
6 stycznia, 22:36
@DragonEU2: G
Odpisz
7 stycznia, 23:20
@bulkax: U
Odpisz
7 stycznia, 23:20
@papcio2137: R
Odpisz
7 stycznia, 23:24
@papcio2137: O
Odpisz
7 stycznia, 23:33
@bulkax: M
Odpisz
8 stycznia, 08:30
@papcio2137:
Odpisz
6 stycznia, 09:54
w lewym dolnym prawda
Odpisz
Edytowano - 5 stycznia, 22:48
Sprawdźmy: walić Polskę. To syf, zacofany grajdół pełen hipokryzji, szurstwa, zamordyzmu, brudu i mentalnego dna, pełen Januszy, prostaków, grubian i drobnomieszczan. Całkowity brak kultury oprócz "nie podoba się? to wypi*rdalaj!" i kultu papieża kryjącego pedofilię. Paskudne jedzenie, nietolerancja, ciągłe tkwienie w tych samych pułapkach politycznych mimo powtarzającej się historii, obłudna wiara religijna polegająca na klerykalizmie i wyświęcaniu plebana jak Boga. I zanim ktoś zacznie pi*rdolić o szlachetnej historii, dzisiejsza Polska nawet odrobinę nie jest kontynuatorką ani pierwszej, ani drugiej Rzeczypospolitej. Szczerze nienawidzę tego kraju i jego typowych obywateli.
Odpisz
Edytowano - 6 stycznia, 06:53
@Anantashesha: Tym "paskudnym jedzeniem" to mnie rozsierdziłeś, widać żeś babci nie miał obywatelu i nigdy nie zjadłeś nic dobrego. Dlatego tyle w tobie zawiści.
Odpisz
6 stycznia, 06:58
@Anantashesha:
A tak dla zasady z uwagi na brak kultury i polskość.
Nie podoba się?
To ty już wiesz co
Odpisz
6 stycznia, 10:10
@Anantashesha: Radzę ci zamknąć mordę bo zaraz wpie.... dostaniesz k...iszonie jeden
Odpisz
6 stycznia, 12:01
@Kaczkodon: Rozsierdziłaś* i obywatelko* jeśli już
Mam dwie babcie i obie robiły, z małymi wyjątkami, paskudne jedzenie. Jedzenie mojej matki, która normalnie bardzo dobrze gotuje, też jest paskudne kiedy robi polską, post-PRLowską kuchnię. Jak lubisz syf to spoko, ale to nadal syf.
Odpisz
6 stycznia, 12:02
@kaczka_jest_fajna: Dziękuję za zademonstrowanie że mam rację :)
Odpisz
6 stycznia, 12:35
@Anantashesha: Smutne, ja jadłem dobrze
Odpisz
Edytowano - 6 stycznia, 13:12
@Anantashesha: Właśnie nie. Jak widzisz jest to zwrot użyty w memie który komentujesz, więc nie powinnaś brać tego na poważnie. I to, że nie podoba ci się polska to tylko twoja sprawa, a pisanie w sposób ,, Walić polskę. To syf, zacofany grajdół" itd. obraża wszystkich mających odmienne zdanie, obraża wielu dobrych ludzi których w polsce jest mnóstwo. Jeżeli ci się nie podoba, to twoja sprawa. Mówisz że coś jest niedobre a komuś smakuje. Więc po prostu jesteś osobą która.lubi krytykować swój mimo że żyjąc w największm gównie powinna być dumna z tego kim jest a nie się tego wypierać
Odpisz
6 stycznia, 13:14
@kaczka_jest_fajna: Ach! Wybacz, zdążyłam już zapomnieć jakie słowa były na memie xd
Odpisz
Edytowano - 6 stycznia, 13:17
@Anantashesha: Właśnie widzę. Odpowiadanie sarkazmem na wytknięcie błędu i ignorowanie reszty wypowiedzi jest bardzo podobne do osoby takiej jak ty
Odpisz
6 stycznia, 13:17
@kaczka_jest_fajna: I w żadnym razie się nie zgadzam że duma z pochodzenia jest czymś dobrym albo uzasadnionym. Można Polskę i polskie rzeczy lubić albo ich nie lubić. Ja osobiście mam powyższym bardzo dużo do zarzucenia ale forma w której napisałam swoją krytykę była w głównej mierze satyrą nawiązującą do mema. Nie zgadzam się też że miejsce w którym się urodziłam definiuje to kim jestem. Nie uważam się za Polkę i w żaden sposób nie identyfikuję się z tym krajem. Nawet jednak gdybym to robiła, to duma byłaby całkowicie nieuzasadniona, ponieważ urodzenie się w konkretnym miejscu czy z konkretnych rodziców nie jest w żaden sposób moim osiągnięciem.
Odpisz
6 stycznia, 13:18
@kaczka_jest_fajna: Cóż, jesteś dla mnie trochę za szybki :)
Odpisz
6 stycznia, 13:20
@Kaczkodon: Hej, wiesz co? Powiedz mi gdzie można zjeść tę mityczną dobrą polską kuchnię, bo jadłam w naprawdę wielu miejscach, wiele różnych potraw i w wielu różnych wydaniach i naprawdę wszystkie były mniej lub bardziej paskudne. Wszyscy powtarzają że gdybym tylko zjadła dobrą polską kuchnię to by mi smakowała, ale na horyzoncie takiej nie widzę. Więc powiedz mi gdzie mogę takiej skosztować, jestem otwarta na wszystkie nowe smaczne doznania :)
Odpisz
6 stycznia, 13:23
@Anantashesha: Nie była żadną satyrą, nawiązaniem do mema czy żartem. Napisanie po prostu nienawidzę Polski nie jest.zabawne. Tu nie chodz o to czy to twoje osiągnięcie, tylko z bycia dumnym kim się jest. Jesteś polką i nic tego nie zmieni. Nie definiuje to ciebie, choć pewne narody mają swoje cechy i jest to normalne. To że w Polsce wielu ludzi jest gburami nie znaczy że w innych krajach nie są, po prostu mieszkając w polsce wiesz tylko o polsce
Odpisz
6 stycznia, 13:26
@Anantashesha: Nie ja za szybko napisałem. Są to dwie osobne wypowiedzi, z czego ten "żart" jest nie na miejscu
Odpisz
6 stycznia, 13:36
@kaczka_jest_fajna: Po pierwsze: jak sobie przeczytasz jeszcze raz mój oryginalny komentarz to zobaczysz na początku słówko "sprawdźmy". To takie nawiązanie do mema, wiesz, sprawdźmy czy faktycznie jest tak że jak ktoś z Polski obraża Polskę to inni się zgadzają. Mimo że nie jestem Polką to ty mnie za nią uważasz, a mimo tego się na poważnie wkurzasz na moją satyrę, więc chyba mem mówi jednak nieprawdę :)
Po drugie: duma z rzeczy na które nie miało się wpływu jest całkowicie głupia. Duma z bycia Polakiem jest jak duma z tego że ma się dwie nogi, duma z tego że nie stać cię na jacht, albo duma z tego że nigdy nie zagadał do ciebie na ulicy obywatel Paragwaju. Duma ma sens tylko wtedy kiedy dumnym się jest z czegoś co jest własnym osiągnięciem, choćby i po części.
Po trzecie: nie jestem Polką, ponieważ w żaden sposób nie identyfikuję się z tym narodem. Jestem co najwyżej osobą polskiego pochodzenia lub obywatelką Polski. Tego pierwszego faktycznie nic nie zmieni, ale uważam że do bycia Polką konieczne jest poczucie narodowości, a tego nie mam.
Po czwarte: tak, jasne, w innych narodach też są gbury. Krytykuję Polskę ponieważ jestem z nią najlepiej zaznajomiona i też dlatego że mogę faktycznie dotrzeć do osób których moja krytyka dotyczy. Jakbym zaczęła krytykować na przykład Rosję albo USA to byłoby to dużo bardziej bezproduktywne, choć też mi się to zdarza :)
Nie zgadzam się też żeby to że "w innych krajach też są gbury" usprawiedliwiało Polskę i Polaków. Mój sąsiad może trzymać martwe niemowlaki w piwnicy, ale to nie zmieni faktu że jeśli dam w mordę żonie to zrobiłam coś złego.
Myślę że wyczerpałam temat, jeśli nie dodasz nic nowego to nie będę już więcej odpowiadać. Poniżej załączam zabawny żart który skojarzył mi się z punktem drugim. Miłego dnia :)
Z czego dumni są Polacy, TOP 6:
6. Jak Niemcom coś nie wyjdzie
5. Z dzieci
4. Że są Polakami
3. Jak inny Polak wypije tyle że powinien umrzeć a żyje
2. Z Papieża
1. Jak inny Polak wypije tyle że powinien umrzeć a żyje i prowadził samochód
Odpisz
6 stycznia, 13:37
@kaczka_jest_fajna: A, i to nie był żart ani sarkazm. Mam problemy z koncentracją i pamięcią i naprawdę nie pamiętałam że coś takiego było na memie :)
Odpisz
6 stycznia, 22:04
@Anantashesha:
1. Nawiązanie do mema takie słabe bo na końcu wyrażasz swoją opinie otwarcie pisząc ,, Szczerze nienawidzę tego kraju i jego typowych obywateli"
2. Też bez racji. Jest to duma z tego kim się jest. Nigdy nie wypieraj się tego kim jesteś.
3. Jak zwał tak zwał, nazywaj się obywatelką polski czy osobą polskiego pochodzenia jeśli masz taki kaprys.
4. Krytykujesz cały kraj za niektórych ludzi. Fakt że jeden żyd postrzeli moje dziecko nie sprawia że nienawidzę wszystkich, a tylko tego osobnika. To że na całym świecie są gbury nie sprawia że nienawidzę świata. Twój przykład jest nieprawidłowo sformułowany. Krytykujesz Polskę gdyż w polsce mieszkasz i złych polaków poznałaś. Fakt że niektórzy są określani jako ci źli jest ich winą bo oni tak się zachowują. Bo skoro wredni ludzie sprawiają że nie mówisz że w polsce są mili ludzie to czemu mili ludzie nie sprawiają że nie mówisz że są w polsce wredni ludzie. (Przepraszam za powtórzenia, musiałem tak to sformułować)
Ja jestem dumny z bycia polakiem, polskiej kuchni i tradycji
Nie wyglada to na zapomnienie bo na końcu napisałaś xd.
Ps: Wyczerpanie tematu w przypadku dwóch w miarę inteligentnych osób o odmiennych opiniach jest trudne
Odpisz
6 stycznia, 22:53
@kaczka_jest_fajna: "Nie wyglada to na zapomnienie bo na końcu napisałaś xd."
Teraz mnie rozbawiłeś, tak samo jak wtedy kiedy napisałam "xd" rozbawiło mnie to że zapomniałam xd
Jak mówiłam, nie wypieram też tego kim jestem, bo po prostu nie jestem Polką xd
Ale poruszyłeś też ważną kwestię. Bo rzeczywiście jest tak że krytykowanie całości jakiejś grupy za to że niektórzy członkowie są niefajni jest słabe. Tylko że mam tutaj dwa zastrzeżenia:
1. Wolno krytykować jakąś grupę w której tylko mała część jest niefajna, jeżeli cała grupa umożliwia tej małej części swobodne funkcjonowanie i uskutecznianie bycia niefajną, albo jeśli jej otwarcie nie potępia. Z tego powodu krytykuję na przykład Kościół Katolicki za księży p*dofilów i transcommunity za cishetofobów.
2. Wolno krytykować jakąś grupę jeżeli wymaga ona od swoich członków bycia niefajnymi, lub jeśli nie jest to wymaganie, ale zalecenie lub parcie, na przykład typowy członek danej grupy jest niefajny. Na przykład niezależnie od tego jak fajni pod każdym innym względem byliby członkowie Ku Klux Klanu, nadal ich bycie członkami Ku Klux Klanu wymagałoby krytyki. Innym przykładem może być na przykład wyborca PiSu. Bycie wyborcą PiSu nie wymaga, jak Ku Klux Klan, żadnej konkretnej cechy, ale typowy wyborca PiSu będzie posiadał pewne konkretne cechy które wymagają krytyki. Z pewnością pośród wyborców PiSu są przemili ludzie, ale i tak będę krytykować tę grupę, ponieważ jej typowe cechy tego wymagają.
W przypadku Polski prawdziwe jest i 1, i 2. Polacy jako grupa zarówno dopuszczają do istnienia i swobodnego działania niefajnych jednostek w swoich szeregach, jak i typowy Polak jest właśnie taką niefajną jednostką, a wręcz jest parcie ze strony grupy by taką być - czego przykładem jest choćby to "nie podoba się? to wypi*rdalaj!" - czyli "bądź jak my, albo nie będziesz wśród nas".
Dla jasności, nie twierdzę że wszyscy Polacy są niefajni. Moja druga połówka, moja rodzina i moi przyjaciele są Polakami, pewnie nawet znaleźliby się wśród nich jacyś patrioci. Trudno żebym ich nienawidziła. Od początku pisałam że nienawidzę Polski i typowych Polaków - nie wszystkich Polaków.
Odpisz
7 stycznia, 10:22
@Anantashesha: Częściowo masz rację, po prostu według mnie Polska jest dobrym krajem. Ale przykład kościoła katolickiego bardzo tu pasuje. Nie ze wszystkim się zgadzam ale to już jest kwestia opinii.
Odpisz
7 stycznia, 10:30
@kaczka_jest_fajna: Cieszę się że doszliśmy do porozumienia :)
Odpisz
5 stycznia, 22:25
Tez bym narzekal gdybym mieszkal na podlasiu lub slasku
Odpisz
5 stycznia, 21:55
obrażanie polski jest jak obrażanie młodszego rodzeństwa tylko ty tak możesz i twoja rodzina(polacy)
Odpisz
5 stycznia, 21:25
Na pohybel.
Odpisz
5 stycznia, 00:45
A jeszcze lepiej jest narzekać miast obrażać
Odpisz
5 stycznia, 00:02
Ja tam nie obrażam mojego ukochanego kraju jakim jest Polska bo ją kocham z całego serca jedyne co obrażam to agentów mosadu i takiego jednego niemca Tusk nie wiem czy znacie
Odpisz
4 stycznia, 22:46
Potwierdzam. To nasza ojczyzna i to my decydujemy czy ją obrazić, czy nie, a nie jacyś herbaciarze.
Odpisz
4 stycznia, 20:55
Brytole nazywający Polskę krajem złodziejów to największa możliwie ironia
Odpisz
4 stycznia, 20:59
@rumcajschr: rozciąć karabelką br*toli
Odpisz
4 stycznia, 21:04
@rumcajschr: Polacy co najwyżej kradną pracę, bo się Brytolom nie chce uczyć lol
Odpisz
4 stycznia, 21:05
@rumcajschr: oboje kradniemy, brytole teraz kradną jak my w latach 90 ubiegłego wieku
Odpisz
4 stycznia, 21:07
@OwOcomedy: Porównywanie kradzieży samochodów do kradzieży wszystkiego, wliczając w to rzeczy przymocowane do ziemi
Odpisz
4 stycznia, 21:18
@rumcajschr: my nie podpi*rdaliśmy rzeczy nie przymocowanych do podłogi bo ruskie ukradły jak się wycofali z Polski
Odpisz
4 stycznia, 21:07
Oj nie Polacy co obrażają Polskę zasługują na gorsze traktowanie niż obcokrajowcy
Odpisz
4 stycznia, 21:07
@ptasznik5: Powiedział fan Ni*miec
Odpisz
4 stycznia, 21:08
@rumcajschr: odszczekaj to
Odpisz
4 stycznia, 21:10
@ptasznik5: Zesrałeś się pod memem szkalującym G*rman
Odpisz
4 stycznia, 21:11
@rumcajschr: to nie szkalowanie German a ludzi o danym zestawie gemetycznym (nie każdy blond niebieskooki to Germanin jak i nie każdy Germanin ma blond włosy i niebieskie oczy)
Odpisz
4 stycznia, 21:12
@ptasznik5: Najwyraźniej źle zrozumiałeś obrazek internetowy 🚬
Odpisz
4 stycznia, 21:13
@rumcajschr: nawet nie czytałem tylko popatrzyłem na obrazki 👍
Odpisz
4 stycznia, 21:14
@ptasznik5: Z*chodniackie zachowanie 🚬
Odpisz
4 stycznia, 21:16
@rumcajschr: nie moja wina że tam był tekst dla mrówków
Odpisz
4 stycznia, 21:09
Tylko my możemy narzekać na swój kraj
Odpisz
Edytowano - 4 stycznia, 21:11
@Boberek00: Nasze to konstruktywna krytyka Rzeczypospolitej. Z kolei cała wiedza z*chodniaków na temat polski pochodzi z Twittera i finansowanych przez dzieciolubów stacji telewizyjnych, więc tego nawet krytyką nie idzie nazwać
Odpisz