@PolishDestroyer: ja robiłem w unity jakieś parę miesięcy, ale to była tragedia. Mówi się, że dużo poradników jest, są, ale nieaktualne albo błędne. Np. w poradniku pisze, że instantiate, używa typu Rigidbody3d, a używa zwykłego GameObject. Dlatego aktualnie programuje średniopoziomowo np. z użyciem sfml, albo wpf.
Komentarze
OdświeżEdytowano - 15 stycznia, 15:12
Ja i Godot
Dodałem jakieś linijki
I już nic nie działa
Odpisz
15 stycznia, 15:50
@Boberek00: Dokładnie tak było
Odpisz
16 stycznia, 17:26
@Boberek00: Rel
Odpisz
18 stycznia, 02:43
@Boberek00:
Odpisz
16 stycznia, 19:37
1 error
Fix it
23 errors
14 critical errors
Odpisz
16 stycznia, 16:20
Godot
Odpisz
15 stycznia, 18:17
4.2.stable
Odpisz
15 stycznia, 17:10
Wrzuć do jakiegoś ai (innego niż gpt) to ci powie co jest źle
Odpisz
15 stycznia, 17:34
@pletwa_sprawiedliwosci: jakie ai polecasz?
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia, 17:36
@wolfe: lama 13b. Jest wbudowane w przeglądarkę brave, ale online chyba też jest
Odpisz
15 stycznia, 17:38
@wolfe: albo botpress, bo on jest open source
Odpisz
15 stycznia, 15:02
Rel (miałem tydzień przygody z Unity 👍)
Odpisz
15 stycznia, 16:07
@PolishDestroyer: ja robiłem w unity jakieś parę miesięcy, ale to była tragedia. Mówi się, że dużo poradników jest, są, ale nieaktualne albo błędne. Np. w poradniku pisze, że instantiate, używa typu Rigidbody3d, a używa zwykłego GameObject. Dlatego aktualnie programuje średniopoziomowo np. z użyciem sfml, albo wpf.
Odpisz
15 stycznia, 16:29
@Nerd1165: próbowałeś kursu Tomasza Gwiazdy?
Odpisz
15 stycznia, 16:30
@Hacjul: Nie
Odpisz
15 stycznia, 15:13
Polecam unreal tam nic ci się nie wysypie.
Odpisz
15 stycznia, 15:17
@JaJestemZWami: No tak
Jak chciałem w tym szajsie dodać Voxele to się zesrało
Odpisz
15 stycznia, 15:24
@Boberek00: nwm ja na Intel 3 5 gen byłam więc u mnie wszystko się srało więc
Odpisz
15 stycznia, 15:09
spróbuj w silniku samochodowym, tam łatwo skasujesz błędy komputerem / 's
Odpisz