Pamiętam, jak musiałem służbowo załatwiać paczkę u UPS i ich bot nie był w stanie odróżnić "dwa" od "pięć" i musiałem mu to powtarzać dokładnie trzynaście razy. Cały kod. Od początku do końca. Kod na jakieś dwadzieścia pięć znaków. I za nic nie chciał mi dać konsultanta. Jak mam gadać z jakąś firmą w taki sposób, to od tamtego momentu po prostu mam ich gdzieś i wysyłam maila. A jakby się coś pultali, że nie jest to przez telefon, to zostawiam im swój numer i pouczenie, że wiadomość została dostarczona zgodnie z wytycznymi z umowy (zawsze jest możliwość wysłania maila), i skargi proszę kierować do naszego Biura Zażaleń pracującego od wtorku do czwartku w godzinach 13:00-13-15(tam jest mój numer telefonu).
Komentarze
Odśwież19 stycznia, 21:36
A później te same osoby drą ryja na konsultanta bo stracili czas na bota kiedy gdyby słuchali poleceń lektora to by zrobili to dużo szybciej sami xD
Odpisz
19 stycznia, 21:12
Pamiętam, jak musiałem służbowo załatwiać paczkę u UPS i ich bot nie był w stanie odróżnić "dwa" od "pięć" i musiałem mu to powtarzać dokładnie trzynaście razy. Cały kod. Od początku do końca. Kod na jakieś dwadzieścia pięć znaków. I za nic nie chciał mi dać konsultanta. Jak mam gadać z jakąś firmą w taki sposób, to od tamtego momentu po prostu mam ich gdzieś i wysyłam maila. A jakby się coś pultali, że nie jest to przez telefon, to zostawiam im swój numer i pouczenie, że wiadomość została dostarczona zgodnie z wytycznymi z umowy (zawsze jest możliwość wysłania maila), i skargi proszę kierować do naszego Biura Zażaleń pracującego od wtorku do czwartku w godzinach 13:00-13-15(tam jest mój numer telefonu).
Odpisz