Transport publiczny do małych miejscowości staje się coraz gorszy
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Typowy kibic [wstaw drużynę]
Chyba jestem uzależniony
W takich chwilach dobrze zachować głowę
*dźwięki umierania potworów*
Wyjdź z klasy!
Niedobrze
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież7 marca, 22:00
Znam przypadek, że do miejscowości przyjeżdżały 2 autobusy dziennie
Odpisz
6 marca, 09:15
I dlatego trzeba zainwestować w transport publiczny. Najlepiej jakby był pociąg co chwilę.
Odpisz
6 marca, 09:18
@Murarzowa: mało oszczędne by to było.
Odpisz
6 marca, 09:20
@kiwi999999: ale skuteczne
Odpisz
6 marca, 09:21
@kiwi999999: to by było dużo bardziej oszczędne jeśli przyrównasz to do kosztów tego samego ale w postaci komunikacji osobistej typu auta.
Auta wymagają zajebiście dużej infrastruktury drogowej oraz parkingów, zważając na to, że zajmują nieproporcjonalnie więcej miejsca w porównaniu do tego ile osób mogą przewieść
Odpisz
Edytowano - 6 marca, 09:40
@Murarzowa: pociąg kursująch "co chwile" do takich odludnych miejsc jest zbędny, gdyż ludzie w większości kursują tylko do pracy i z powrotem w innych wypadkach w tej parotonowej maszynie jechałoby pare osób.
Odpisz
6 marca, 10:02
@kiwi999999: co godzinę wystarczy, szczególnie że takie pociągi nie będą jechać tylko do tej miejscowości a przejeżdżać przez nią zatrzymując się na stacji
Odpisz
6 marca, 10:02
@kiwi999999: zależy od długości linii i przystanków.
Wszystko da się rozplanować
Z resztą oczywiście "co chwilę" zależnie od pory dnia. I chwila to też pojęcie niezdefiniowane.
Odpisz
6 marca, 10:11
@Rhokai: skuteczne dla tych dwóch osób co by jeździły
Odpisz
6 marca, 10:35
@Hamczurk: dobra idź się naucz czegoś a nie pie.... głupoty bez oparcia w rzeczywistości
Odpisz
6 marca, 10:39
@Murarzowa: widzę że na sam widok mojego komentarza dajesz w dół XD
Odpisz
6 marca, 10:47
@Hamczurk: 2 osoby jak na stację wioskową między moim miastem a Szczecinem to i tak dużo, a mimo tego pociąg zawsze pełny. Spokojnie możemy dobudować nasze linię kolejowe do poziomu Niemców, już i tak mamy zajebisty poziom kolei na skalę światową i małe dobudówki przy okazji CPK sprawią, że będziemy mieli bardzo efektywny transport.
Odpisz
6 marca, 11:09
@Murarzowa: zależy jakie, do takiego trabanta np można zmieścić kilkanaście osób
Odpisz
6 marca, 21:39
@Murarzowa: W kwestii transportu skupiłbym się na autobusach. Koleje jakoś jeszcze funkcjonują, autobusy pozamiejskie są w agoni.
Odpisz
7 marca, 07:17
@kiwi999999: Co z tego że parotonowy? Koszt energetyczny operowania pociągu jest dużo mniejszy niż autobusu.
Odpisz
7 marca, 07:19
@Jgnatiusus: otóż to
Odpisz
7 marca, 08:09
@Jgnatiusus: ehhh
Ale chodziło mi, że po cholere ma jakikolwiek transport publiczny jeździć "co chwilę"(którą przyjąłem w stosunku do mema jako 20-30 minut), skoro i tak prawie nikt nie będzie nimi jeździł poza pewnymi godzinami.
Odpisz
7 marca, 08:16
@kiwi999999: jeśli twoim stosunkiem do 5 dni jest 30 minut to niezła rozbieżność Ą.
Ponadto wszystko da się rozplanować.
O pewnych porach dnia możesz mieć pociąg nawet co 20 minut ale jakiś czas później przerwa wynosi już 2 godziny.
Tutaj podaję wartości z dupy więc proszę ich nie analizować.
Po prostu wszystko da się dopasować zależnie od zapotrzebowania. Trzeba po prostu chcieć to zrobić.
Odpisz
Edytowano - 7 marca, 09:25
@Murarzowa: Mem przedstawia "5 godzin i 46 minut".
Ja tylko twierdze, że określenie "co chwile" jest źle użytym określeniem w tym wypadku.
Odpisz
7 marca, 14:23
@Jgnatiusus: Przy rzadziej kursujących połączeniach autobus jest tańszy. Co ci po niższych kosztach energetycznych, skoro masz wysokie koszta stałe(utrzymanie infrastruktury)? Autobus jeździ po drodze na której jeżdzą też inne pojazdy. Więc koszta stałe są rozdzielane na większą liczbę pojazdów
Odpisz
7 marca, 14:34
@Grewest: Używanie pociągów redukuje zużycie asfaltu, a mniejsze zużycie asfaltu oszczędza więcej bo asfalt jest dużo mniej trwały.
Odpisz
7 marca, 17:03
@Murarzowa: Tak, ale to wciąż wymaga większej liczby pociągów. To kwestia skali
Od pewnego momentu korzyść redukcji zużycia asfaltu, czy niższe koszty energetyczne jest większa od kosztów stałych utrzymania kolei.
Odpisz
7 marca, 19:55
@Murarzowa: Rzadki przypadek Murarzowej mówiącej coś naprawdę mądrze
Odpisz
6 marca, 10:42
Literalnie ja
(Moje zdjęcie poniżej)
Odpisz
6 marca, 22:27
@Obamasandwtch:
Szarekh, to nie jest poczekalnia OBOŻEOKUR
Odpisz
7 marca, 07:00
@AxonDeHudin: to jest trazyn
Odpisz
7 marca, 00:24
Nie masz pksów? Zamawiaj ubera
Odpisz
7 marca, 01:47
@kirssuu: mam pekaesy bo jestem zydem
Odpisz
6 marca, 23:15
Rel, u mnie autobusy kursują średnio co 45min, a kiedy któryś ze znajomych, którzy mieszkają w większym mieście mówią coś typu ,,Czemu nie pojechałeś autobusem?", to mnie szlag trafia...
Odpisz
Edytowano - 6 marca, 09:03
Nie ma tragedii
Za te 2 autobusy dzinnie płace tylko 180zł miesięcznie
I to z ulgami uczniowskimi. Bez nich płaciłbym około 360.
Ja nie mam tragicznie bo do miasta mam tylko 20km
Gorzej z tymi co mieszkają dwie wioski dalej...
Odpisz
6 marca, 21:21
@kiwi999999: Siema ja mieszkam dwie wioski dalej
Odpisz
6 marca, 22:24
@kiwi999999: U mnie nawet nie ma ulgi uczniowskiej, lol
Odpisz
6 marca, 11:14
Składakiem szybciej będzie
Odpisz