Materiał znajduje się w poczekalni. Poczekalnia to miejsce, do którego użytkownicy zgłaszają treści. W poczekalni mogą znajdować się treści, które nie zostały jeszcze sprawdzone przez administrację serwisu. Przy treściach z poczekalni nie pokazujemy reklam zewnętrzych reklamodawców.
Komentarze
Odśwież23 kwietnia, 17:01
A co takiego antifa śmiesznego odwala?
Odpisz
23 kwietnia, 17:02
@Gooddude: nwm po prostu smieszna naklejka imo (nie chce sie mieszać w polityczne gowno)
Odpisz
23 kwietnia, 17:04
@Gooddude: Mają ból d*py o szampon na przykład
Odpisz
23 kwietnia, 17:05
@AlMalina: chwila czekaj
Co?
Odpisz
23 kwietnia, 17:06
@Gooddude: No nie żartuję. Powstało z tego nawet masę memów
Odpisz
23 kwietnia, 17:07
@AlMalina: imo F
Odpisz
23 kwietnia, 17:14
@Gooddude: Ogólnie to tego jest więcej. W sumie to dowód na to że antifa się nie myje F
Odpisz
23 kwietnia, 17:18
@AlMalina: Antifa chociaż ma bieżącą wodę w przeciwieństwie do Rosjan.
Odpisz
23 kwietnia, 17:22
@hyena11: Rosjanie przynajmniej się myją w przeciwieństwie do Antify
Odpisz
23 kwietnia, 17:25
@AlMalina: Antifiarze przynajmniej nie muszą kraść kibli z pola walki.
Odpisz
23 kwietnia, 17:28
@hyena11: Racja nie muszą... Bo srają przy krzakach zamiast do kibla jak normalnie cywilizowany człowiek
Odpisz
23 kwietnia, 17:29
@AlMalina: No nie muszą, bo w cywilizowanych krajach działa kanalizacja.
Odpisz
23 kwietnia, 17:30
@hyena11: No też właśnie. Ale zamiast tego wolą zanieczyszczać glebę zamiast spuścić do kanalizacji
Odpisz
23 kwietnia, 17:31
@AlMalina: Jeśli już to załatwiają się na symbole nazizmu.
Odpisz
23 kwietnia, 17:37
@hyena11: Które sami tworzą. Z resztą to i tak pikuś oni ogólnie robią bu*del w taki sposób na ulicy
Odpisz
23 kwietnia, 17:40
@AlMalina: Tworzą, żeby przekreślić lub wyśmiać.
Co do tego drugiego ,,popieraj ideę, nie ludzi".
Odpisz
23 kwietnia, 17:44
@hyena11: "Tworzą, żeby przekreślić lub wyśmiać."
> Tym ku*wa gorzej bo to tak jakby zbudować wioskę pod banderą drugiej strony po czym ją zbombardować wmawiając że to sukces
"Co do tego drugiego ,,popieraj ideę, nie ludzi"."
> Niby jak mam popierać ideę skoro ludzie ją reprezentują? Wtf?!
Odpisz
23 kwietnia, 17:47
@AlMalina: > No nie, to co jest obiektywnie złe to należy o tym mówić wprost, bo im więcej sprawców, tym więcej ofiar.
>Tak samo jak popierasz ideę, że Rosja nie jest zła pomimo tego co robiła i nadal robi.
Odpisz
23 kwietnia, 17:53
@hyena11: "No nie, to co jest obiektywnie złe to należy o tym mówić wprost, bo im więcej sprawców, tym więcej ofiar."
> Mówisz, że to złe a i tak się nie zgadzasz
"Tak samo jak popierasz ideę, że Rosja nie jest zła pomimo tego co robiła i nadal robi.'
> Nie, to nie to samo. Rozmawiamy o organizacji i manifestacjach a nie o narodach. Poza tym jeśli w ten sposób bronisz antifę to ty sama w sobie jesteś hipokrytką co nawet widać
Odpisz
Edytowano - 23 kwietnia, 17:54
@AlMalina: > Z czym się nie zgadzam.
> Sama masz na swoich przekonaniach przykład, że można oddzielać ideę od ludzi. Bo co z tego, że ludzie są patologią, jeśli ty sam, możesz popierać ten sam zamysł i zachowywać się lepiej. Co do hipokryzji to vice versa.
Odpisz
23 kwietnia, 18:06
@hyena11: Nie mam żadnego takiego przykładu zwłaszcza, że uważam iż ideę głównie reprezentują zarządcy organizacji a za nimi ludzie którzy uczestniczą w niej. Poza tym kierowanie się ideą a nie społeczeństwem które ją otacza to jedna wielka hipokryzja bo równie dobrze można powiedzieć że należy zwalczyć faszyzm a w rzeczywistości giną biedni ludzie lub tacy ludzie którzy mieli godne życie. Taki przykład nawet nie jest trudny do znalezienia. Wystarczy zobaczyć co się dzieje za naszą wschodnia granicą a lepiej było to widoczne dwa lata temu.
Odpisz
23 kwietnia, 18:34
@AlMalina: Masz, w postaci, że uważasz, że nazywanie czegoś niewłaściwym jest złe, a sama to robisz wobec antify i innych, których nie lubisz. Tak, oni reprezentują najtransparentniej, gdyż muszą, jeśli o coś walczą. A razem z nimi ci, którzy należą otwarcie do organizacji oraz ci co stoją z boku ale się z nimi zgadzają. I w jaki to niby sposób miałoby stanowić samo w sobie, że idea jest zła. Można ideę pogodzić ze społeczeństwem, na przykład wprowadzając coś powoli i w sposób przemyślany. Zresztą jeśli społeczeństwo uciska lub ogranicza pewną grupę (mówimy o takich, co nic nikomu nie robią) to też jest złe ze strony społeczeństwa. Śmierć niewinnych ludzi nie powinna mieć miejsca nigdy. Ale tak jak powiedziałam wcześniej: to, że ludzie odpi.....ają, nie oznacza, że idea brzmi inaczej niż by brzmiała bez tego. Mówiąc o jej założeniach.
Odpisz
23 kwietnia, 19:34
@hyena11: Ty dosłownie zrobiłaś kopię poprzedniego komentarza mimo że odpowiedziałam na tę argumentację. Poza tym to że ktoś z kimś się zgadza to jedno a działanie to drugie. Poza tym działanie jest ważniejsze niż to co mówisz. Z resztą to działa w polityce co mamy przykład na za przeproszeniem zje**nym premierze polski który obiecał sto konkretów w 100 dni a tylko sześć zrealizował
"to, że ludzie odpi.....ają, nie oznacza, że idea brzmi inaczej niż by brzmiała bez tego. Mówiąc o jej założeniach."
> Czyli według ciebie jeśli ekoaktywista zamiast dbać o planetę to lata samolotami prywatnymi i kupuje w pi*du ubrań a powie że należy dbać o planetę według ciebie dba o planetę? Bo dosłownie tak to ujęłaś. Nie należy patrzeć co odwalają, należy patrzeć na ideę.
Odpisz
23 kwietnia, 20:04
@AlMalina: A ty teraz olałaś całą jego treść. Jasne, dlatego należy całość oddzielać od siebie. Słowa też mają znaczenie jako, że mogą coś normalizować sprawiając, że przykładów patologii będzie więcej.
> Wybrałaś złe porównanie.
Odpisz
23 kwietnia, 20:22
@hyena11: No tak jasne zarzuć mi ignorancję mimo że zrobiłaś kopiuj wklej myśląc że przyjmę za drugim razem
"Słowa też mają znaczenie jako, że mogą coś normalizować sprawiając, że przykładów patologii będzie więcej."
> Nigdzie nie napisałam że nie mają znaczenie. Napisałam że działanie ma większe znaczenie ale to nie oznacza że słowa nie mają znaczenie. Naprawdę mam wrażenie że to już jest ignorancja
"Wybrałaś złe porównanie."
> Wybrałam idealne porównanie a to że ty je nie rozumiesz to jest to twój problem nie mój. Albo też rozumiesz te porównanie tylko boisz się przyznać
Odpisz
23 kwietnia, 20:37
@AlMalina: Literalnie nie chcę mi się nawet sprawdzać części wcześniejszej rozmowy, więc nawet jeśli powtórzyłam to uznałam, że trzeba wytłumaczyć dokładniej xd
Ignorancja to to, że nie potrafisz w dalszym ciągu wyjaśnić w jaki sposób się sama niby zaorałam oraz rowinąć, dlaczego jest to według ciebie powtórzenie.
W przeciwieństwie do ciebie potrafię uzasadnić dlaczego napisałam komuś tak, a nie inaczej, więc ochoczo to zrobię. Otóż dbanie o środowisko, a walka o kwestie społeczne polegają na zupełnie różnych rzeczach tak bardzo, że nie ma sensu ich porównywać. Żeby zapobiec nieodwracalnemu skażeniu środowiska albo temperatur tak wysokich, że nie będzie się dało funkcjonować wszyscy powinni ograniczać tworzenie tych zanieczyszczeń/zużywanie tych zasobów w czym się tylko da. Zaś, żeby ktoś (faszyści) ogarnęli, że to co robią jest złe i nie czuli się zbyt pewnie, żeby gnębić innych to trzeba mówić im to wprost i ich do tego zniechęcać. Gdyby system odstraszania nie działał mielibyśmy anarchię.
Odpisz
Edytowano - 23 kwietnia, 20:50
@hyena11: Super teraz wręcz przyznajesz się że ci się nie chce sprawdzać. Poza tym jeżeli uznajesz, że trzeba powtarzać tyle że z większą ilością słów no to muszę cię zasmucić bo tylko pokazujesz swoje lenistwo. Byś chociaż stworzyła swój system argumentacji lub składania rzetelnych zdań na odpowiedzi zamiast pisać byle co.
"Ignorancja to to, że nie potrafisz w dalszym ciągu wyjaśnić w jaki sposób się sama niby zaorałam oraz rowinąć, dlaczego jest to według ciebie powtórzenie."
> Literalnie wystarczy że przeczytasz mój pierwszy komentarz ze zrozumieniem i byś zrozumiała. Być może byś nawet zrozumiała swój błąd przyznając się do winy.
"W przeciwieństwie do ciebie potrafię uzasadnić dlaczego napisałam komuś tak, a nie inaczej"
> Lepiej, brniesz w swoje zamiast przemyśleć czy to dobre.
"Otóż dbanie o środowisko, a walka o kwestie społeczne polegają na zupełnie różnych rzeczach tak bardzo, że nie ma sensu ich porównywać. Żeby zapobiec nieodwracalnemu skażeniu środowiska albo temperatur tak wysokich, że nie będzie się dało funkcjonować wszyscy powinni ograniczać tworzenie tych zanieczyszczeń/zużywanie tych zasobów w czym się tylko da. Zaś, żeby ktoś (faszyści) ogarnęli, że to co robią jest złe i nie czuli się zbyt pewnie, żeby gnębić innych to trzeba mówić im to wprost i ich do tego zniechęcać. Gdyby system odstraszania nie działał mielibyśmy anarchię."
> Jprdl... Miałam na myśli działalność organizacji a nie o klimat. Klimat i ekoaktywista to był tylko przykład :facepalm: No daj pan spokój...
Odpisz
23 kwietnia, 23:39
@AlMalina: Oczywiście, wiem, że przyznałam bo taki miałam zamiar. Mam własny system argumentacji, a to, że ty mi za każdym razem próbujesz wmówić coś, co jest nieprawdą to zwykły gaslighting i manipulacja z twojej strony.
Mojej k...a winy, że zostałam jakiś czas temu zrównana z faszystami, za bycie przeciwko nim? Nie ośmieszaj się. Teraz akurat faktycznie się powtórzyłam bo drążysz ten sam temat w kółko.
Wiem w co wierzę i nie zmienię zdania bo ty tak chcesz.
To używaj przemyślanych porównań, żeby udowodnić, że wiesz o czym mówisz.
Odpisz
Edytowano - 24 kwietnia, 00:23
@AlMalina: A i jednak sprawdziłam. ...j, a nie się powtarzam. Możesz skończyć ten gaslighting bo nie nabiorę się, a ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
Odpisz
24 kwietnia, 02:15
@hyena11: Aha czyli teraz wiesz, że wykryłam u ciebie szaradę hipokryzji i próbujesz to ukryć oskarżając mnie o manipulację. No zaj***ście może pójdź od razu oskarżając mnie o trolling co oczywiście nie uznam tego ale może droga stanie się krótsza dla ciebie zanim wymyślisz coś jeszcze po drodze.
"Mojej k...a winy, że zostałam jakiś czas temu zrównana z faszystami, za bycie przeciwko nim? Nie ośmieszaj się. Teraz akurat faktycznie się powtórzyłam bo drążysz ten sam temat w kółko."
> No nie wiem a może zostałaś zrównana z faszystami z innego powodu np. tego co kiedyś napisałaś. No chyba nie bez powodu to się stało? Poza tym ty pogłębiasz temat więc nic dziwnego że się zatacza. Z resztą na twoim miejscu prędzej bałabym się bronienia antify niż tego że zostałabym zmieszana z faszystami. I nie oskarżam cię o to że ich bronisz ale jeśli ma to miejsce no to srogo Ci współczuję. Ja osobiście uważam że nie ma to miejsca i jestem dobrej myśli.
"Wiem w co wierzę i nie zmienię zdania bo ty tak chcesz."
> Literalnie nie namawiam cię do zmiany zdania i nic nie chce od ciebie.
"A i jednak sprawdziłam. ...j, a nie się powtarzam. Możesz skończyć ten gaslighting bo nie nabiorę się, a ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem."
> Lepiej, ja nawet nie zaczęłam manipulacji. Natomiast jako że teraz oskarżasz mnie o manipulację no to ja widzę to tak że starasz stworzyć sobie linię obrony co i tak jest poniekąd śmieszne bo mimo wszystko odpowiedziałam na twój komentarz po tym jak go przeczytałam. Z resztą temat o tym że rzekomo trzeba oceniać po idei a nie społeczeństwie to już pojawiał się w jednych z pierwszych twoich komentarzach.
"To używaj przemyślanych porównań, żeby udowodnić, że wiesz o czym mówisz."
> To może zacznij czytać ze zrozumieniem bo nawet de*** wiedziałby co miałam na myśli. A nawet jeśli nie rozumiesz przykładu to po prostu napisz "nie rozumiem" i ja napiszę w inny sposób a nie je**iesz wylew. Ja nie gryzę mimo że się nie zgadzamy między sobą.
Z resztą ja równie dobrze uznaję, że twoje porównania o Rosji z Antifą są kompletnie są nie na miejscu. Głównie dlatego że Antifa to organizacja a Rosja to kraj. Więc jeżeli mamy czepiać się o jakiekolwiek szczegóły które nie są za bardzo lub kompletnie istotne no to mam przeczucia że będziemy w samych kłótniach i że będzie coraz trudniej tłumaczyć sytuację, no i ja tego nie chcę i mam nadzieję że tak się nie stanie. Dobranoc, miłej nocy życzę.
Odpisz
24 kwietnia, 13:38
@AlMalina: Hipokryzję to ja wykryłam u was - przeciwników antify - bo najwidoczniej uważacie, że niektórym można więcej.
Ten, który nazwał powinien sam się tłumaczyć. Nie broń go. Antify jako jednostek popełniających przestępstwa nie bronię ale i tak uważam, że wobec faszyzmu należy być stanowczym.
Mam na myśli manipulowanie faktami i nie użyłabym takiego sformułowania gdybyś mi nie zarzucała czegoś co jest nieprawdą.
Społeczeństwo - należy oceniać po tym co robią i myślą ludzie.
Ideę - po tym jak ona brzmi.
Ty nie gryziesz ale ja owszem i jeśli ktoś mówi nieprawdę to też go zaatakuję. Widzisz powtórzenia tam gdzie ich nie ma, oznacza, że nie zrozumiałaś tego, co napisałam.
Użyłam przykładu Rosji, żeby ci uzmysłowić, że generalizacja jest zła i skoro nie chcesz, by twoja ulubiona nacja była oceniana przez pryzmat niefajnej historii i zbrodni wojennych na Ukrainie to nie bądź hipokrytą i nie wrzucaj wszystkich antifiarzy do jednego wora. A kłócić to ja się mogę codziennie jeśli trzeba. Dzień dobry.
Odpisz
23 kwietnia, 17:18
Baza
Odpisz
23 kwietnia, 17:05
Odpisz
23 kwietnia, 17:09
@Hamczurk: klasyk
Odpisz
23 kwietnia, 17:02
Hejterzy antify kiedy robią to samo, co antifa.
Odpisz
Edytowano - 23 kwietnia, 17:05
@hyena11: Nie żeby coś ale ty jeszcze nie dawno miałaś na avatarze logo przekreślonego symbolu neonazistów
Odpisz
Edytowano - 23 kwietnia, 17:17
@AlMalina: Oczywiście, a skoro usłyszałam wtedy, że bycie przeciwnym nazizmowi jest tożsame z nazizmem, to według waszej logiki bycie przeciwnym antifie jest jednoznaczne z antifą.
Odpisz
23 kwietnia, 17:21
@hyena11: Tak i nagle zmieniłaś pogląd 180° jasne na pewno tak było
Odpisz
23 kwietnia, 17:27
@AlMalina: Nie zmieniłam, byłam, jestem i będę przeciwko faszyzmowi/nazizmowi i jestem z tego dumna. Zresztą ja wam tłumaczę waszą logikę.
Odpisz
23 kwietnia, 17:29
@hyena11: No właśnie nie tłumaczysz. Ty właśnie wyjaśniłaś samą siebie
Odpisz
23 kwietnia, 18:05
@AlMalina: Ale się baicić dajesz xd
Odpisz
23 kwietnia, 18:09
@rumcajschr: To bym wtedy atakowała a tak to ujawniłam hipokryzje
Odpisz
23 kwietnia, 18:36
@AlMalina: Tak? W jaki sposób?
Odpisz
23 kwietnia, 19:24
@hyena11: Ja myślę, że sama siebie powinnaś zapytać. A na pamiątkę zostawiam ten screen
Odpisz
23 kwietnia, 19:57
@AlMalina: Nawiązałam do słów tych, którzy mówią, że nie zgadzanie się z czymś jest równe temu czemuś.
Odpisz
23 kwietnia, 22:31
@hyena11: xD
Odpisz
23 kwietnia, 23:41
@bedziemagik: Co za piorunujący argument.
Odpisz
23 kwietnia, 23:51
@hyena11: to była opinia 💅
Odpisz
23 kwietnia, 23:53
@bedziemagik: Niesamowicie dobrze zbudowana i świadcząca o tym, że nie mam racji.
Odpisz
23 kwietnia, 23:55
@hyena11: po prostu twoja argumentacja poprawiła mi humor
Odpisz
Edytowano - 24 kwietnia, 00:01
@bedziemagik: Cóż przynajmniej jakąś przedstawiam bo jedyne na co cię stać to jak widać wstawianie emotek.
Ps: czyli śmiejesz się z własnych słów? Dobrze, że przyznałeś.
Odpisz
24 kwietnia, 00:14
@hyena11: no rozbawiło mnie to w jaki sposób mnie parodiujesz jest coś w tym złego?
Jeśli chcesz dokładniejszą opinię niż "xD" to ok
Odpisz
24 kwietnia, 00:18
@bedziemagik: No patrz ale śmiesznie brzmią twoje własne słowa, kiedy odwrócą się w stronę w którą ci się to nie podoba. No chyba, że to z twojej strony copium bo zauważyłeś swój błąd.
Odpisz
24 kwietnia, 00:28
@hyena11: Hmm miło że pytasz, ale dalej nie zmienilem zdania. Nwm nawet czemu dalej chowasz do mnie urazę skoro do ciebie nic nie mam.
Odpisz
24 kwietnia, 13:41
@bedziemagik: Może dlatego, że świadomie baitujesz memem i komentarzami? Niesamowita sprawa. Dziwne nie?
Odpisz
24 kwietnia, 13:41
@hyena11: huh nie wszystko kręci się wokół ciebie
Odpisz
24 kwietnia, 13:44
@bedziemagik: Motherfucker odpisał na mój komentarz i udaje, że nie było to do mnie.
Odpisz
Edytowano - 24 kwietnia, 14:06
@hyena11: to chyba oczywiste że komentarze z "@hyena11" są do ciebie złotko ale nie pamiętam abym robił mema ze specjalną dedykacją dla ciebie :>
Odpisz
24 kwietnia, 15:52
@bedziemagik: Ojej, ale czuję się teraz umniejszona bo powiedziałeś do mnie ,,złotko" i postawiłeś tę swoją mineczkę. Widać, że jak zawsze brakuje ci argumentów i musisz się wspomagać takimi szczeniackimi chwytami.
Skoro wiesz, że wyśmiałeś mojego koma właśnie po to aby mnie zbaitować to nie pie...., że jest inaczej bo zacznę kwestionować twoją poczytalność.
Odpisz
24 kwietnia, 16:53
@hyena11: ale ja nawet nie chce sie z tobą kłócić po prostu rozbawiło mnie to jak mnie parodiowałaś i tyle jak chcesz sie zrewanżować to możesz mnie nazwać "złociusieńki" i postawić o tą ":>" zajebistą minkę :P
Odpisz
24 kwietnia, 17:25
@bedziemagik: Czyli możemy skończyć na tym, że moje słowa są dla ciebie śmieszne, a twoje dla mnie żałosne i nara.
Odpisz
Edytowano - 24 kwietnia, 17:37
@hyena11: baitujesz mnie cnie? :P
Odpisz
24 kwietnia, 18:37
@bedziemagik: No jak ty mi, tak ja tobie.
Odpisz
24 kwietnia, 20:24
@hyena11: ok to do nastepnego :>
Odpisz
24 kwietnia, 20:42
@bedziemagik: lel
Odpisz