Stoisko z lemoniadą?! Co my kur... w USA jesteśmy?! >:(
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Myśliwemu skórołazy niestraszne
Jestem Stefanem z kopać tworzyć
Jej, energia atomowa!
I AM KARL
Nie jesteś stąd, prawda?
Ewidentnie nie mają w domu internetu
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież7 lipca, 11:18
Wczoraj kupiłem od chłopaków (smyki po 7-8lat) lemoniadkę i zostawiłem im papierka bez reszty.
Zostałem inwestorem.
Odpisz
2 lipca, 07:37
Dzieci się tylko bawiły, a tutaj jakieś gównoburze się tworzą xD
Odpisz
26 czerwca, 12:58
To nie jest chęć pracy, tylko chęć zarobku. Chęć pracy to by było - zagrabię sąsiadowi liście z podjazdu, bo sam jest zmęczony po pracy, albo wyprowadzę sąsiadce psa, bo ma reumatyzm. Nie lubię Żukowskiej, ale w tym wypadku ma rację. Dzieci które odczuwają potrzebę zarobku to porażka systemu.
Odpisz
26 czerwca, 13:28
@Anantashesha: Dlaczego mają nie chcieć zarobić na właśnie "waciki"? Mają pomysł, mają możliwość i jak widać mają podaż, dobrze że dzieci uczą się przedsiębiorczości, a nie życia z tego co dostaną od innych nauczy je to skąd się biorą pieniądze i dlaczego się je szanuje.
Ty natomiast proponujesz, żeby dzieci dały się wykorzystywać sąsiadom, nie polecam, chyba że sąsiedzi proponują zarobek.
Odpisz
26 czerwca, 13:49
@DJGryf: Proste - bo nie powinno im niczego brakować. Nie powinny w ogóle musieć.
Jak uważasz że pomoc osobie potrzebującej to danie się wykorzystywać to ja nie będę z tobą nawet rozmawiać. Nie mam w sobie takiej siły ani samozaparcia, żeby wyciągać kogoś z tak knajackich poglądów.
Odpisz
30 czerwca, 10:00
@Anantashesha: absolutnie nie umiem się zgodzić, w którym miejscu chęć zarobienia sobie własnej kasy jest gorsza od robienia wolontariatu, tu nie musi chodzić o to, że im czegoś brakuje, a bardziej o to, że zrobiły coś co jest wyłącznie ich, zamiast musieć się prosić o coś rodziców. Nie mówię, że pomaganie innym nie jest dobre, albo jest głupie, po prostu nie uważam, że jakiś stopień przedsiębiorczości i umiejętność realizowania własnych ambicji jest czymś złym.
Odpisz
30 czerwca, 10:35
@pawelek9889: Żyjemy w nudnej dystopii.
Odpisz
30 czerwca, 10:42
@Anantashesha: w którym miejscu robienie czegoś więcej niż absolutne minimum bez żadnego przymusu jest dystopią?
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca, 11:38
@pawelek9889: W tym, w którym staje się pracą zarobkową dzieci.
Odpisz
23 czerwca, 16:47
where śmieszne
Odpisz
25 czerwca, 18:07
@Talerz: Śmieszna to jest Pani Żukowska, ale fakt, mem mało zabawny, informacyjny raczej.
Odpisz
26 czerwca, 13:02
@DJGryf: Normalnie jest raczej żenująca niż śmieszna, ale tutaj ma rację.
Odpisz
25 czerwca, 18:55
Ale tu nie chodzi o przymus, tylko okradanie biednego państwa poprzez unikanie podatków.
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca, 01:08
@Mijak: "okradanie" *
Odpisz
25 czerwca, 18:17
Lewicowy socjal nie działa bo ludziom się nie będzie chciało pracować bez przymusu, a teraz to lewica nie rozumie chęci do pracy?
Odpisz
25 czerwca, 23:33
@Arceronth: chęć zarobku ≠ przymus przez reżim
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca, 01:06
@Arceronth: problem z socjalem to problem natury moralnej bo to że w miare spełnia założenia to wiadomo
Odpisz
26 czerwca, 12:59
@parufki_w_poczekalni: Jaki masz z tym problem natury moralnej?
Odpisz
26 czerwca, 13:01
@Arceronth: No dokładnie xd
Lewica jest wszystkim co akurat nam nie pasuje.
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca, 13:14
@Anantashesha: kradzież
Odpisz
26 czerwca, 13:29
@Arceronth: Lewica to dzisiaj głównie "deje", idea chcęci pracy i zarobku na własne życie jest im obca.
Odpisz
26 czerwca, 13:50
@parufki_w_poczekalni: Jaka kradzież xD
Odpisz
26 czerwca, 13:51
@DJGryf: W dupie byłeś, gówno widziałeś skoro tak myślisz. Czytałeś chociaż program lewicy? Wiele można im zarzucić, ale na pewno nie PiSowskie rozdawnictwo.
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca, 16:03
@Anantashesha: pieniądze nie biorą się z rzyci, socjal jest finansowany z podatków
Odpisz
26 czerwca, 16:32
@parufki_w_poczekalni: No, gdzie tu kradzież?
Odpisz
26 czerwca, 18:54
@Anantashesha: Bruh. W zabraniu komuś jego własności bez pozwolenia i pod groźbą pierdla
Odpisz
26 czerwca, 20:13
@parufki_w_poczekalni: Wolność to kradzież. I smutny żart.
Odpisz
26 czerwca, 20:23
@Anantashesha: niezły fikołek siostro w chrystusie
Odpisz
26 czerwca, 20:48
@parufki_w_poczekalni: Nie ma żadnego fikołka. Prawo własności to smutny żart.
Odpisz
27 czerwca, 07:38
@Anantashesha: Nawet nie będę odnosił się do twojego braku kultury w wypowiedziach, bo to świadczy tylko o Tobie.
Co do lewicy to tak, widziałem ich program, zwykła komuna tyle, że zielona zamiast czerwonej, ot różnica.
Odpisz
27 czerwca, 15:23
@DJGryf: Komuna zielona zamiast czerwonej xDDD
Czyli dosłownie nie komuna xDDDDDD
Nie będę udawać milutkiej dla kogoś kto nie podchodzi poważnie do mojej propozycji politycznej i kłamie na temat czytania programu.
Odpisz
27 czerwca, 21:15
@Anantashesha: No tak, czyli nie przedstawicielka lewicy, a lewaczka, to wiele wyjaśnia.
No cóż, skoro wolisz obrażać kogoś, kto się z Tobą nie zgadza, a nawet oskarżać go p kłamstwo to cóż... Sama okazujesz jak jesteś niedojrzała.
Polecam jakieś zajęcia dodatkowe z kultury, żebyś nie psuła opinii innym przedstawicielom lewicy.
Odpisz
27 czerwca, 21:47
@DJGryf: Dobrego dnia i miłego życia :)
Odpisz
28 czerwca, 01:25
@DJGryf:
Odpisz
28 czerwca, 05:01
@parufki_w_poczekalni: To nie było miłe.
Odpisz
25 czerwca, 19:21
W Konstytucji praca jest legalna od 16 lat. Nie bez powodu. Pozwalanie dzieciom pracować jest bez sensu
Odpisz
25 czerwca, 21:24
@Fanka_Lokiego: dzieci se lemonide sprzedają co niby może się stać w miejscu publicznym?
Odpisz
26 czerwca, 01:07
@Fanka_Lokiego: lepiej zeby siedziały na dupie I nawalały w FPSy?
Odpisz
26 czerwca, 13:00
@parufki_w_poczekalni: Tak. Dzieci mają się uczyć, bawić i rozwijać. Gdyby nie praca, te dzieciaki byłyby na boisku, co jest dla nich zdrowsze i lepsze.
Odpisz
26 czerwca, 13:13
@Anantashesha: nie wiem czy zapi.....anie na boisku w upał podczas gdy robią to pewnie codziennie jest lepsze od przygotowywania się do dorosłego życia i zarabiania pieniędzy
Odpisz
26 czerwca, 13:52
@zupek_jeja: Owszem, jest. Dzieci nie są od tego żeby być dorosłymi, tylko żeby być dziećmi. Zresztą, pi*rdolenie goni pi*rdolenie. Sprzedawanie lemoniady nikogo nie przygotuje do pracy zarobkowej.
Odpisz
28 czerwca, 01:27
@Anantashesha: Co ty będziesz dzieciom zabraniać lemoniadę sprzedawać. Jak chcą to niech se sprzedają, to nie jest jakaś męcząca czy wymagająca praca. Ja bym się cieszył że wykazują się pewną inicjatywą i przedsiębiorczością zamiast żebrać hajs od rodziców
Odpisz
28 czerwca, 04:57
@parufki_w_poczekalni: Nikomu niczego nie chcę zabraniać. Dzieci nie są tu niczemu winne. Winne jest społeczeństwo które poniosło sromotną porażkę i postawiło te dzieci w sytuacji w której czuły że muszą to robić.
Odpisz
28 czerwca, 11:13
@Anantashesha: kto powiedział że muszą to robić? wystarczy to że tego chcą, nie ma żadnego przymusu
Odpisz
28 czerwca, 15:23
@zupek_jeja: Przeczytaj jeszcze raz. Napisałam że czują że muszą, nie że ktoś ich przymusza.
Odpisz
28 czerwca, 15:51
@Anantashesha: to że ktoś coś robi nie oznacza że czuje że musi to zrobić
Odpisz
28 czerwca, 16:30
@zupek_jeja: Nikt nie wykonuje pracy zarobkowej dlatego że chce. Dzieciaki według obrazka robią to żeby zarobić. Po co się zarabia? Żeby mieć pieniądze. Po co mieć pieniądze? Żeby spełniać swoje potrzeby. Dzieciaki czują że bez tego nie będą w stanie spełnić swoich potrzeb.
Odpisz
28 czerwca, 17:06
@Anantashesha: skąd stwierdzenie, że nikt nie wykonuje pracy zarobkowej dlatego że chce?
Odpisz
28 czerwca, 17:12
@zupek_jeja: Ponieważ nie istnieje taki powód który mógłby do tego skłonić :)
Odpisz
28 czerwca, 18:46
@Anantashesha: Ja na przykład za gówniaka pracowałem, bo chciałem zarobić na replikę kokpitu samolotu do swojego pokoju więc myślę że się da
Odpisz
28 czerwca, 19:35
@parufki_w_poczekalni: Widzisz? Potrzebowałeś pieniędzy żeby spełnić swoje potrzeby.
Odpisz
Edytowano - 28 czerwca, 22:23
@Anantashesha: No tak, i gdzie w tym problem?
Odpisz
28 czerwca, 22:38
@parufki_w_poczekalni: Że potrzeby dziecka powinny być spełnione bez konieczności pracy.
Odpisz
28 czerwca, 23:20
@Anantashesha: tyle że to jest niewykonalne, starzy by musieli być miliarderami
Odpisz
29 czerwca, 02:05
@parufki_w_poczekalni: Oczywiście, potrzeby dziecka spełnia się za miliardy xD
Pomyśl sobie. Ile zarobi taki dzieciak? 10% tego co rodzic? 5%? Rodzic powinien zapewnić mu spełnienie tych potrzeb. Od tego jest. Jak nie jest w stanie, to było nie mieć dziecka.
Odpisz
Edytowano - 29 czerwca, 02:08
@Anantashesha: O jakiej definicji potrzeby w sumie mówimy? Replika o której wspomniałem wyżej, nazwana przez ciebie potrzebą, to 17-20k zł w najlepszym wypadku, a prawdopdobnie nawet 30-50k. Przeciętna rodzina tego nie zapewni. A jeśli chodzi o zarobki no to jak ostatnio patrzyłem w zwykłej pracy dla nieletnich są podobne stawki do dorosłych. W przypadku pracy jeszcze młodszych dzieci jak na memie no to prawo trochę zabrania, ale podejrzewam że też byłoby podobnie (żeby nie było, popieram tylko pracę nastolatków, tak od +/- 12 roku życia, wcześniej to wiadomo że lepiej żeby dzieciak np się uczył czegoś chociaż gdyby bardzo chciał to nie widzę też problemu w jakieś lekkiej pracy)
Odpisz
29 czerwca, 02:28
@parufki_w_poczekalni: Ile miałeś lat?
Odpisz
Edytowano - 29 czerwca, 09:35
@Anantashesha: 15
Odpisz
29 czerwca, 20:35
@parufki_w_poczekalni: No to już chyba trochę inna sytuacja, nie sądzisz? :)
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca, 00:52
@Anantashesha: Dobra, chyba po prostu się nie zrozumieliśmy xD
Dziękuję za dyskusje przyjemną jak zawsze
Odpisz
30 czerwca, 01:01
@parufki_w_poczekalni: Spoczko ^^
Odpisz
Edytowano - 25 czerwca, 18:31
Ja w 2007 zarabiałam na sprzedawaniu klamerek mamy na podwórku przez siatkę sąsiadom za kilka groszy za 1 szt.
Odpisz
21 czerwca, 14:57
Moja siostra też tak zbierała z koleżankami na wakacje
Odpisz
21 czerwca, 14:18
Stoiska z Lemoniadą są konfiskowane w USA z być może wyjątkami, tytule (Opie)
Odpisz
21 czerwca, 14:20
@Czekola: rzułty pies moment...
Odpisz
Edytowano - 21 czerwca, 14:34
@Czekola: i zdaje się że w USA są podziały na strefę z domami jednorodzinnymi wraz z Homeowners Association z regułami typu „drzewo musi być drzewiaste” i usługowymi, także sprzedaż przy domach jest znacząco utrudniony
Wygląda to czasami komicznie bo przez takie strefy występują długie rzędy domków i nagle wieżowce
Odpisz
21 czerwca, 14:43
@ambasadorpolskipolnocnej: Te strefy to w ogóle beczunia, bo cały Boom mieszkaniowy w USA polegał na tym że dostawało się Kredyt, ale tylko jak wybudujesz w tej strefie jednorodzinnych (Bo w innej byli Czarni kh khh) (Ameryka zasłużyła na upadek)
Odpisz