Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Anantashesha

25 czerwca, 14:05

Cope

Avatar Tajdeus

25 czerwca, 12:20

+ wszystkie wyglądają tak samo, nie to co Fiat Maluch.

Avatar Dominator4021

25 czerwca, 13:35

@Tajdeus: Fiat Maluch też wygląda tak samo.

Avatar Opiekacz_21

25 czerwca, 11:39

No i obowiązkowo wersja crossover i elektryczna bez powodu

Avatar szimio

24 czerwca, 23:11

Jak byłem mały to lubiłem sobie wyobrażać, że grille w samochodach to ich wąsy

Avatar mafiax2006

25 czerwca, 09:25

@szimio: A rejestracje to buzie

Avatar Kurczak_Z_Jajka

25 czerwca, 11:17

@mafiax2006: a światła to oczy
Teraz wszyscy to zarośnięci Chińczycy

Avatar Werner_

25 czerwca, 09:56

Jako posiadaczka audi q7 czyli może już nie tak nowego ale dużego samochodu, stwierdzam, że duże auta akurat są spoko. Można dużo pomieścić i wgl nie jest ciasno.

Avatar Dark_Dante

25 czerwca, 08:54

Do tego pali więcej niż typowy majster na budowie.

Avatar Lakikus

24 czerwca, 21:14

Co do pierwszych dwóch to trochę moda za kilka lat pójdzie w drugą stronę. Jeśli chodzi jednak o światła to ważniejsze jest aby miały zrozumiałe ustawienie przez innych użytkowników.
Touch screeny są tańsze niż robienie znacznej ilości przycisków o dobrej jakości, a i tak potrzeba wyświetlacza. Więc producenci którzy chcą pokazać że dbają o konsumenta robią tutaj hybrydę guzików do funkcji bardzo często wykorzystanych i awaryjnych. Resztę chowają za touchpadem i tak większość kierowców do nich nie zagląda a jeśli już to zapewne gdy sobie przypomną na przystanku o nich.
Fotele słabej jakości do cięcia kosztów najprostszy powód.
Robią się większe bo klienci chcą pokazać że mają większe przed innymi. A do dużego łatwiej coś włożyć (choć są pewne śmieszne wyjątki w tym nawet), więc przy kupnie nowego może pojawić się strach jak to będzie można zaparkować. A jest też niewielu kierowców wolących mniejsze auta bo łatwiej nimi manewrować. Do wyższych też się łatwiej wsiada i nie ma wrażenie jazdy bezpośrednio przy ziemi i czuję się trochę lepszą widoczność. Ciekawostka w tym stuleciu średnia przyrostu nowych osobówek na szerokość w UE to 1cm na 3 lata.
Nie tylko dzisiaj słynny Ford T był dostępny w każdym kolorze byle był czarny. Wtedy było to cięcie kosztów i dzisiaj zapewne też. Bo można kupić w kolorze ale niewielką ilość sztuk albo przefarbują za opłatą. Zapewne za jakiś czas moda się zmieni i pojawi się więcej kolorów.

Avatar Bemol0

25 czerwca, 08:24

@Lakikus: Z tym Fordem T i rzekomym jedynym dostępnym czarnym kolorem to bzdura. Kolorowe nadwozia oferowano do 1913 roku. W latach 1913–1926 wszystkie produkowane egzemplarze były w kolorze czarnym. Ponownie do wielobarwnych nadwozi Ford powrócił w latach 1926–1927. Tak samo jak określanie, że niby Ford T był pierwszym masowo produkowanym samochodem, montowanym na taśmie produkcyjnej, a tak naprawdę był nim Oldsmobile Curved Dash. Tyle, że jego produkcja zakończyła się przed rozpoczęciem produkcji Forda T.

Avatar JakasnazwaniewiemXD

24 czerwca, 22:29

Nie zapomnijmy jeszcze o k*rewsko wysokiej cenie

Avatar EpikName

24 czerwca, 20:23

Tru

Avatar MasloPolskie

24 czerwca, 20:13

bo podobno takie mają mnie regulacji i łatwiej sprzedać, jak coś to mogę się mylić

Avatar Memex

24 czerwca, 20:11

Jak dobrze że i tak mnie nie stać na nowoczesny samochód

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Uroki cywilizacji

Czemu naszym sportem narodowym jest sport, w którym ssiemy?

No ale co jest źle?

Ale poleciał

Walory szwabskich dam

Nawet przegląda mapę Krakowa

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka