Jako posiadaczka audi q7 czyli może już nie tak nowego ale dużego samochodu, stwierdzam, że duże auta akurat są spoko. Można dużo pomieścić i wgl nie jest ciasno.
Co do pierwszych dwóch to trochę moda za kilka lat pójdzie w drugą stronę. Jeśli chodzi jednak o światła to ważniejsze jest aby miały zrozumiałe ustawienie przez innych użytkowników.
Touch screeny są tańsze niż robienie znacznej ilości przycisków o dobrej jakości, a i tak potrzeba wyświetlacza. Więc producenci którzy chcą pokazać że dbają o konsumenta robią tutaj hybrydę guzików do funkcji bardzo często wykorzystanych i awaryjnych. Resztę chowają za touchpadem i tak większość kierowców do nich nie zagląda a jeśli już to zapewne gdy sobie przypomną na przystanku o nich.
Fotele słabej jakości do cięcia kosztów najprostszy powód.
Robią się większe bo klienci chcą pokazać że mają większe przed innymi. A do dużego łatwiej coś włożyć (choć są pewne śmieszne wyjątki w tym nawet), więc przy kupnie nowego może pojawić się strach jak to będzie można zaparkować. A jest też niewielu kierowców wolących mniejsze auta bo łatwiej nimi manewrować. Do wyższych też się łatwiej wsiada i nie ma wrażenie jazdy bezpośrednio przy ziemi i czuję się trochę lepszą widoczność. Ciekawostka w tym stuleciu średnia przyrostu nowych osobówek na szerokość w UE to 1cm na 3 lata.
Nie tylko dzisiaj słynny Ford T był dostępny w każdym kolorze byle był czarny. Wtedy było to cięcie kosztów i dzisiaj zapewne też. Bo można kupić w kolorze ale niewielką ilość sztuk albo przefarbują za opłatą. Zapewne za jakiś czas moda się zmieni i pojawi się więcej kolorów.
@Lakikus: Z tym Fordem T i rzekomym jedynym dostępnym czarnym kolorem to bzdura. Kolorowe nadwozia oferowano do 1913 roku. W latach 1913–1926 wszystkie produkowane egzemplarze były w kolorze czarnym. Ponownie do wielobarwnych nadwozi Ford powrócił w latach 1926–1927. Tak samo jak określanie, że niby Ford T był pierwszym masowo produkowanym samochodem, montowanym na taśmie produkcyjnej, a tak naprawdę był nim Oldsmobile Curved Dash. Tyle, że jego produkcja zakończyła się przed rozpoczęciem produkcji Forda T.
Komentarze
Odśwież25 czerwca, 14:05
Cope
Odpisz
25 czerwca, 12:20
+ wszystkie wyglądają tak samo, nie to co Fiat Maluch.
Odpisz
25 czerwca, 13:35
@Tajdeus: Fiat Maluch też wygląda tak samo.
Odpisz
25 czerwca, 11:39
No i obowiązkowo wersja crossover i elektryczna bez powodu
Odpisz
24 czerwca, 23:11
Jak byłem mały to lubiłem sobie wyobrażać, że grille w samochodach to ich wąsy
Odpisz
25 czerwca, 09:25
@szimio: A rejestracje to buzie
Odpisz
25 czerwca, 11:17
@mafiax2006: a światła to oczy
Teraz wszyscy to zarośnięci Chińczycy
Odpisz
25 czerwca, 09:56
Jako posiadaczka audi q7 czyli może już nie tak nowego ale dużego samochodu, stwierdzam, że duże auta akurat są spoko. Można dużo pomieścić i wgl nie jest ciasno.
Odpisz
25 czerwca, 08:54
Do tego pali więcej niż typowy majster na budowie.
Odpisz
24 czerwca, 21:14
Co do pierwszych dwóch to trochę moda za kilka lat pójdzie w drugą stronę. Jeśli chodzi jednak o światła to ważniejsze jest aby miały zrozumiałe ustawienie przez innych użytkowników.
Touch screeny są tańsze niż robienie znacznej ilości przycisków o dobrej jakości, a i tak potrzeba wyświetlacza. Więc producenci którzy chcą pokazać że dbają o konsumenta robią tutaj hybrydę guzików do funkcji bardzo często wykorzystanych i awaryjnych. Resztę chowają za touchpadem i tak większość kierowców do nich nie zagląda a jeśli już to zapewne gdy sobie przypomną na przystanku o nich.
Fotele słabej jakości do cięcia kosztów najprostszy powód.
Robią się większe bo klienci chcą pokazać że mają większe przed innymi. A do dużego łatwiej coś włożyć (choć są pewne śmieszne wyjątki w tym nawet), więc przy kupnie nowego może pojawić się strach jak to będzie można zaparkować. A jest też niewielu kierowców wolących mniejsze auta bo łatwiej nimi manewrować. Do wyższych też się łatwiej wsiada i nie ma wrażenie jazdy bezpośrednio przy ziemi i czuję się trochę lepszą widoczność. Ciekawostka w tym stuleciu średnia przyrostu nowych osobówek na szerokość w UE to 1cm na 3 lata.
Nie tylko dzisiaj słynny Ford T był dostępny w każdym kolorze byle był czarny. Wtedy było to cięcie kosztów i dzisiaj zapewne też. Bo można kupić w kolorze ale niewielką ilość sztuk albo przefarbują za opłatą. Zapewne za jakiś czas moda się zmieni i pojawi się więcej kolorów.
Odpisz
25 czerwca, 08:24
@Lakikus: Z tym Fordem T i rzekomym jedynym dostępnym czarnym kolorem to bzdura. Kolorowe nadwozia oferowano do 1913 roku. W latach 1913–1926 wszystkie produkowane egzemplarze były w kolorze czarnym. Ponownie do wielobarwnych nadwozi Ford powrócił w latach 1926–1927. Tak samo jak określanie, że niby Ford T był pierwszym masowo produkowanym samochodem, montowanym na taśmie produkcyjnej, a tak naprawdę był nim Oldsmobile Curved Dash. Tyle, że jego produkcja zakończyła się przed rozpoczęciem produkcji Forda T.
Odpisz
24 czerwca, 22:29
Nie zapomnijmy jeszcze o k*rewsko wysokiej cenie
Odpisz
24 czerwca, 20:23
Tru
Odpisz
24 czerwca, 20:13
bo podobno takie mają mnie regulacji i łatwiej sprzedać, jak coś to mogę się mylić
Odpisz
24 czerwca, 20:11
Jak dobrze że i tak mnie nie stać na nowoczesny samochód
Odpisz