Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Nadal lepsza historia miłosna niż Zmierzch
Serio, kto im to przedłużył na tyle sezonów?
Walić znaki zodiaku...
Żono, podaj mi pastę do butów, idę robić karierę
Zaćmienie Słońca w USA moment
Czarna Wołga
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież28 lipca 2014, 16:14
Dlaczego worka dorosłości niewy je*ie za siebie i nie wciągnie dziećiństwa? wgle po ch*j on siedzi nad klifem z workami ? xD
Odpisz
28 lipca 2014, 16:16
@jacek1s: A potem skończy jako bezrobotny dziwak... Weź pomyśl, potem pisz.
Odpisz
28 lipca 2014, 16:18
@NataszaIv: ktoś kto zrzuca dzieciństwo by zająć siędorosłym życiem zazwyczaj kończy w garniturku bez zycia i jako pracocholik ktorego nic i nikt nie obchodzi...
Odpisz
28 lipca 2014, 16:26
@jacek1s: Przynajmniej z tego kasa jest.
Odpisz
28 lipca 2014, 16:28
@NataszaIv: Ale jesteś materialistka, lepiej mieć rodzinę, niż być samotnym.
Odpisz
28 lipca 2014, 16:35
Co ci da rodzina? Jeżeli masz dobra pracę i znajomości to jej nie potrzebujesz.
Odpisz
Edytowano - 28 lipca 2014, 16:37
@NataszaIv: Powiem Ci jedno, wolę mieć rodzinę, która nie jest najbardziej bogata na świecie, ale na jedzenie też nie brakuje...niż być samotnym z jakimiś piep**onymi pięniądzami!
Odpisz
28 lipca 2014, 16:39
Każdy lubi co innego.
Odpisz
Edytowano - 28 lipca 2014, 16:40
@NataszaIv: Wolisz być forever alonem na całe swoje życie, dla jakiś pieniędzy?
Odpisz
28 lipca 2014, 16:40
@NataszaIv: Rodzina jest ważniejsza od pieniędzy, idiotko... Brak mi słów na Ciebie...
Odpisz
28 lipca 2014, 16:42
@Pojewalnietaax3: Cóż, osobiście nie mam rodziny i nigdy jej nie miałam, dlatego wolę pieniądze, pracę itp. Pewnie tego nie zrozumiesz, bo masz rodzinę od urodzenia.
Odpisz
28 lipca 2014, 16:44
@NataszaIv: Zrozum, że jeżeli nie masz rodziny, to w przyszłości możesz ją stworzyć a jeżeli będziesz umierała...to komu oddasz pieniądze?
Odpisz
Edytowano - 28 lipca 2014, 16:50
Aby stworzyć w dzisiejszych czasach rodzinę potrzeba PIENIĘDZY, a do tego jest potrzebna praca... O tworzeniu rodziny nigdy nie myślałam, ale raczej sobie ją odpuszczę. Kasę oddam (jeżeli można) znajomym, a jak nie - pójdą na państwo.
Odpisz
28 lipca 2014, 16:54
@NataszaIv: Wiesz...nie trzeba mieć mega pracy, żeby być szczęśliwym, ja jestem szczęśliwa ze swojego życia, chociaż nie jestem najbogatsza, wiesz, troszeczkę wiem jak to jest żyć bez rodziny, ponieważ tak wychowała się moja koleżanka i myśli o założeniu rodziny, np. nie musisz swojemu dziecku kupować najdroższych ciuchów. Wystarczą te troszeczkę tańsze. Można też oszczędzać, a te prace trochę mniej płatne też nie są złe.
Odpisz
28 lipca 2014, 16:58
Zakańczam tę bezsensowną kłótnię, to ja decyduje o swoim życiu i będę postępowała tak jak uważam, i nikt tego nie zmieni ;p. Żyj sobie jak chcesz, mnie to nie obchodzi.
Odpisz
28 lipca 2014, 16:59
@NataszaIv: Ja Ci tylko mówię, że można założyć rodzinę...no ale trudno...
Odpisz
28 lipca 2014, 17:03
@NataszaIv: Rodzina jest najważniejsza... Jak będzie ci smutno czy np. źle się poczujesz to pieniądze cię nie uleczą, rodzina się tobą zaopiekuje itd. A pieniądze to tylko wisienka na torcie... Ale jak jesteś materialistką to nikt ci tego nie wytłumaczy ...
Odpisz
28 lipca 2014, 17:06
@jacek1s: Chyba wam nikt nie wytłumaczy, że światem rządzi pieniądz - nie masz pieniędzy, nie masz życia.
Odpisz
28 lipca 2014, 17:22
@NataszaIv: Bez pieniędzy też da się żyć... Jak zamiast np. Miłości wybrałabyś pieniądze to nie ma co już z tobą bardziej drążyć tematu...
Odpisz
28 lipca 2014, 17:25
@jacek1s: Zależy ile dostałabym tych pieniędzy.
Odpisz
28 lipca 2014, 17:27
@NataszaIv: Tak jak myślałem... Zwykła szmata na pieniądze... Nie że chce cię obrazić ale po prostu nazywam rzeczy po imieniu. I nie mniej mi tego za złe ;)
Odpisz
28 lipca 2014, 17:31
@jacek1s: Nie przejmuj się :D, zawsze wyzywali mnie od suczy itp.
Odpisz
28 lipca 2014, 17:35
@NataszaIv: Szczerze im się nie dziwię bo twój tok rozumowania jest taki... Nie ludzki jeśli w ogóle można tak to nazwać i nie należy NIGDY brać pieniędzy na pierwszy plan... Na pierwszym planie ZAWSZE powinna być miłość a jak ktoś nie ma to rodzina. Pieniądze są zawsze gdzieś na ostatnim albo przedostatnim planie :)
Odpisz
28 lipca 2014, 17:42
@jacek1s: Bla, bla, bla... Ja chyba lepiej wiem co jest dla mnie dobre, a co nie.
Odpisz
28 lipca 2014, 17:47
@NataszaIv: Jak chcesz skończyć jak dz*wka z pod latarni bez rodziny to prosze bardzo... Tylko mężczyznom ulżysz ;)
Odpisz
28 lipca 2014, 17:52
@jacek1s: Jaka dzi*ka? Po prostu wolę karierę i pieniądze, niż rodzinę i tą całą miłość ;p
Odpisz
28 lipca 2014, 17:58
@NataszaIv: No to właśnie rodzina i miłość nie będą ci przeszkadzać w karierze pornograficznej... Zarobisz tam z powiedzmy 30-40 zł na jednym przeleci cie z 4-5 facetów zarabiasz 200 zł...
Odpisz
28 lipca 2014, 18:01
@jacek1s: A co, pracowałeś w tej branży? xD I tak poza tym to wole pracę umysłową od fizycznej :D
Odpisz
28 lipca 2014, 18:04
@NataszaIv: Nie pracowałem ale mniej więcej wiem jakie są zarobki itd...
Odpisz
28 lipca 2014, 18:57
@NataszaIv: Czy jestem jedyną osobą która przynajmniej trochę się z tobą zgadza? Czy ludzi obchodzą tylko i wyłącznie potrzeby, które narzuca im natura poprzez całkowicie błędnie wyewoluowany element umysłu? Czy ludzi już nie obchodzi samorealizacja i czynienie świata lepszym?
Odpisz
28 lipca 2014, 19:19
@darcus: Oczywiście, tylko, że oni nie potrafią tego zrozumieć...
Odpisz
28 lipca 2014, 19:29
@NataszaIv: Doprawdy, ludzie są teraz jeszcze bardziej prymitywni aniżeli w średniowieczu.
Odpisz
28 lipca 2014, 19:35
@darcus: No ba :D gorzej niż małpy ^,^
Odpisz
28 lipca 2014, 20:25
@NataszaIv: jesteś psychopatką
Odpisz
28 lipca 2014, 20:29
dzięki :D
Odpisz
28 lipca 2014, 20:31
@NataszaIv: i za to już Cię lubię
Odpisz
28 lipca 2014, 20:33
@darcus: Jeśli twoim zdaniem przez pieniądze idziemy na przód to się mylisz... Właśnie przez nie stoimy w miejscu, poza tym obydwoje jesteście siebie warci...
Odpisz
28 lipca 2014, 20:37
@jacek1s: Obadałam już troszkę Jeja i stwierdziłam dwie rzeczy:
1. Kanapki nie mają głosu!
2. Co złego jest we własnym myśleniu? Będziesz mnie teraz poniżał bo myślę inaczej niż ty? Jeżeli tak to nie chce już z tobą pisać.
Odpisz
28 lipca 2014, 20:40
@NataszaIv: Po 1. Każdy ma głos Po 2. Pisze swoje zdanie obalając twoje i nic ci nie narzucam ;)
Odpisz
28 lipca 2014, 20:46
@jacek1s: ja tak samo myślę wyje**łbym worek dorosłości do klifu i wziął dzieciństwo
Odpisz
28 lipca 2014, 20:55
@jacek1s: O nie, same pieniądze nic nie dają. Ale gdyby ludzie myśleli tylko o rodzinie i o miłości to wciąż nie wyszlibyśmy z lasu. Pieniądze wiele ułatwiają. Myślisz, że twój samochód, dom, komputer i smartfon powstałyby, gdyby nikt nie myślał o pieniądzach? Oczywiście, że nie. Ludzie nie robili tego z miłości, tylko z chęci zarobku. No, chyba że, tak jak ja, myśleli o pchnięciu ludzkości do przodu. A obecnie przez takich zacofanych, prostych ludzi jak ty, myślących tylko o tym jak wywołać w swoim mózgu prostą reakcję chemiczno-biologiczną z użyciem hormonów, która będzie sprawiała przyjemność. No właśnie. Teraz to widzisz? Jesteś egocentrykiem :)
Odpisz
28 lipca 2014, 20:56
@jacek1s: "obydwoje jesteście siebie warci" Tobie chodzi o mnie czy o darcus'a?
Odpisz
28 lipca 2014, 20:57
darcus + ta dz*wka
Odpisz
28 lipca 2014, 20:58
@NataszaIv: Aż Ci współczuję. Dopiero konto założyłaś, a już masz etykietkę dzi*ki i materialistki. Może się mylę, ale z Twoich wypowiedzi wywnioskowałam, że bardziej zależy Ci na tym, żeby realizować swoje ewentualne marzenia i zostawić coś światu oprócz potomka, a nie pracować tylko i wyłącznie dla zdobycia pieniędzy. Dobrze myślę? Jeśli tak to mamy coś wspólnego, bo też zamiast zakładania rodziny wolę pracę dla pracy, a nie dla drogich ubrań czy jakichś rzeczy. I denerwuje mnie już to wpajanie swojej hierarchii wartości innym. Wszędzie tylko "zakładaj rodzinę, zakładaj rodzinę, bo natura tak każe". Zabawny jest też fakt, że ludzie psioczą, wywyższają się i najchętniej pozabijaliby ludzi innych od nich, ale kiedy powiesz, że wolisz pracę od zakładania rodziny to nazwą Twoje zachowanie nieludzkim. :)
Odpisz
28 lipca 2014, 20:59
@jacek1s: aa... Nie zwróciłem uwagi na @darcus na początku
Odpisz
28 lipca 2014, 21:00
@darcus: Haha! Tyle bredni pod jednym obrazkiem to jeszcze nigdy nie czytałem... Pieniądze niezastąpią mózgu... Myślisz że z pieniędzy powstał samochód? Nie on powstał z ludzkiego lenistwa bo jakimś dwóm facetom nie chciało się iść z punktu A do punktu B, gdyby myśleli o pieniądzach niemysleli by o tym by stworzyć samochów a o tym by zarabiac jeszcze wiecej i jeszcze więcej pieniędzy by móc żreć i żyć dalej a jak ty chwalisz takie życie to nie mamy o czym gadać...
Odpisz
28 lipca 2014, 21:04
@jacek1s: Sam jesteś dzi*ka, i to internetowa...
Odpisz
28 lipca 2014, 21:04
@NataszaIv: Skończ waść wstydu oszczędź ;)
Odpisz
28 lipca 2014, 21:04
Druga normalna osoba na tej stronie, gratulacje :D
Odpisz
28 lipca 2014, 21:05
@jacek1s: Czy ja mówię o pieniądzach? Mówię tylko że są pomocne. Nawet bardzo. I mówię o tym, że twoja logika to brednie. Gadasz o "miłości", która nie prowadzi do niczego dobrego poza przedłużeniem gatunku. No, a jakoś większość zwierząt radzi sobie dobrze i bez niej. A tak BTW. Gdybyś nie miał pieniędzy najlepsze miejsce w którym mógłbyś mieszkać znajdowałoby się pod mostem.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:06
@jacek1s: Mam gdzieś to co ludzie o mnie pomyślą ;D wiem swoje i będę się tego trzymać do swojej usranej śmierci ;p
Odpisz
28 lipca 2014, 21:07
@NataszaIv: Normalni? Nie, nie jesteśmy normalni. Osoba normalna, to taka która myśli jak większość. My jesteśmy inni. Jesteśmy garstką ludzi, którzy myślą przełomowo.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:08
@darcus: Ehh... Brak mi słów na takich ludzi... Wedle zasad głupszym się ustępuję, poza tym nie chce mi się dalej prowadzić tego spamu.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:10
@jacek1s: I kto tu jest głupszy? Ja, osoba która ma własne zdanie i jest za to, i tylko za to oczerniana przez ogół, czy ty, osoba która bez zastanowienia myśli jak większość i obraża osoby, które myślą inaczej?
Odpisz
28 lipca 2014, 21:12
@jacek1s: pie*dole, też chcę napisać co o tym myślę. Ja bym położył worek dorosłości na klifie i spróbował wciągnąć dzieciństwo. Według mnie ważniejsza jest teraźniejszość i przyszłość. Na pierwszym miejscu dorosłość. Nie należy rozpamiętywać przeszłości. Chociaż jak to mówi J. Piłsudzki: " kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien szacunku, teraźniejszości ani prawa do przyszłości". Więc ważniejsza jest teraźniejszość i przyszłość, ale nie należy zapominać i czuć się jak w czasach dzieciństwa. The end
Odpisz
28 lipca 2014, 21:12
@darcus: Ja, ponieważ ja nie jestem egoistą i materialistą, myślę o przyszłości mojej i mojej rodziny a nie tylko o tym by żyć w luksusach bo takie życie jest nudne...
Odpisz
28 lipca 2014, 21:14
@darcus: W wielu miejscach tak przecież jest, w krajach muzułmańskich nawet cie rozstrzelają za takie myślenie... Ehh, gdybym tylko mogła to zniszczyłabym tę przeklętą planetkę.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:15
@NataszaIv: Ta... Wielka pani, najwspanialsza się znalazła, najmądrzejsza, najpiękniejsza wszyscy dookoła be, nikt mnie nie rozumie ja chce po prostu być bogata i żeby mi dupę wszyscy lizali... Tia. Swiat nie jest idealny ;)
Odpisz
28 lipca 2014, 21:15
@jacek1s: Chyba mamy najdłuższą kłótnię w historii tego serwisu :p
Odpisz
28 lipca 2014, 21:16
@jacek1s: Dalej nie rozumiesz. Nie mówię o materializmie i o pieniądzach. Mówię o polepszaniu świata i życia ludzi. Mówię o tym, żeby zacząć myśleć nie tylko o zostawieniu potomka, bo tak robią zwierzęta. Pozwolę sobie użyć swoistej metafory. Czy gdyby natura chciała, żebyśmy zostawiali po sobie tylko potomstwo, dawałaby nam inteligencję?
Odpisz
28 lipca 2014, 21:17
@NataszaIv: Nie wiem, pewnie bywały dłuższe ;P
Odpisz
28 lipca 2014, 21:17
@jacek1s: Abyś wiedział :D
Odpisz
Edytowano - 28 lipca 2014, 21:18
@jacek1s: Ona nie powiedziała, że chce żyć w luksusach. Po prostu nie chce zakładać rodziny. Przestań robić z niej dz*wkę. :/
Odpisz
28 lipca 2014, 21:18
@darcus: Inteligencja jest do przetrwania :P
Odpisz
28 lipca 2014, 21:18
@NataszaIv: Dokładnie. Moim zdaniem osoby takie jak my i osoby takie jak reszta powinny żyć na oddzielnych planetach. Oni dalej taplaliby się w błocie, a my mielibyśmy porządną cywilizację.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:18
Ja z nikogo nic nie robię to ona sama się wstawia w takim świetle...
Odpisz
28 lipca 2014, 21:20
@darcus: Gwarantuję ci że gdybyś żył na jednej planecie a ja na drugiej ty sam z pieniędzmi a ja z miłością, to planeta moja wyglądałaby 100 % lepiej od twojej
Odpisz
28 lipca 2014, 21:21
@darcus: :)
Odpisz
28 lipca 2014, 21:21
@jacek1s: Czy według ciebie żyjemy tylko po to, by nasz gatunek trwał? Twoje myślenie jest destrukcyjne, jeżeli tak. Nic nie powinno trwać, jeżeli jedynym powodem do trwania jest samo trwanie.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:21
@jacek1s: Nie, to Ty jej wysnuwasz chory życiorys na podstawie jednego zdania.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:24
@jacek1s: Nie. Mówię. O. Pieniądzach. Mówię o inteligencji i chęci ulepszania świata. To jest coś, czego miłość nie zastąpi. Samą miłością nie zbudujesz miasta.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:25
@jacek1s: masz racje. Teraz pieniądze przejmują władzę nad ludźmi. Za kasę człowiek zrobi wszystko. Nie powinno być wgl czegoś takiego jak np. złoty, dolar, itp. Bo ludzie myślą, że to jest najważniejsze. Odnośnie do Nataszalv, nie wiem gdzie napisała coś, że wyzwałeś ją od dzi*ki. Jest idiotką bo myśli o kasie i ma w d*pie swoje dzieciństwo.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:28
@darcus: Tak działa ewolucja, chodzi o to by np. ludzie przetrwali jaknajdłużej... Z dinozaurami też tak było bo ich gatunek przetrwał do ewolucji teraźniejszej i teraz jesteśmy lepsi i mądrzejsi i po naszym gatunku będzie jeszcze jedna ewolucja i jeszcze itd.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:29
Kolejna osoba z wątłym, niczym nitka, myśleniem. Nikt tutaj nie myśli o pieniądzach, chyba że tacy jak ty. Myślimy o tym, jak uczynić lepszym świat, a niestety w dzisiejszych czasach bez pieniędzy tego nie zrobimy.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:33
@jacek1s: Tak. Gdyby ewolucja działała w ten sposób (Rozmnażanie się i oczekiwanie że następne pokolenie będzie tak po prostu lepsze) to w tej chwili na tej planecie obok siebie żyłoby kilka miliardów super-inteligentnych gatunków. Gratuluję podejścia.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:34
Interesują ją tylko pieniadze a skoro nie chce rodziny ani miłości to jako bezduszna dz*wka będzie idealna do r*chania za pieniądze...
Odpisz
28 lipca 2014, 21:39
@jacek1s: Jakie dziecko... To, że mam gdzieś miłość i rodzinę to nie znaczy że jestem jakąś dzi*ką. Po prostu chcę dobrze zarabiać i żyć w luksusach, a nie w biedzie jak te kilkunasto osobowe rodzinki z Rumunii...
Odpisz
28 lipca 2014, 21:41
@NataszaIv: No właśnie... Skoro masz wszystkich w dupie i chcesz luksusów to praca dz*wki jest dla ciebie idealna...
Odpisz
28 lipca 2014, 21:42
@darcus: nataszalv myśli o pieniądzach, więc nie pisz "nikt". A na co są pieniądze? (pytanie retoryczne) sam nie wiem, kilka tysięcy lat temu dało się żyć bez czegoś takiego i nie było tragedi. Każdy polował dla siebie i rodziny, nie było czegoś takiego jak "spożywczy". Ubrania również robili sobie sami. Gdyby nie było pieniędzy ludzie żyli by robiąc dla siebie, nie było by kłótni między dziećmi które mówią "jaki biedny lol" "mam zaje*iste markowe buty!" the end
Odpisz
28 lipca 2014, 21:44
@jacek1s: Oczywiście. Jeżeli kobieta nie jest praczką i sprzątaczką na usługach męża, to jedyne co może zrobić to współżyć za pieniądze, co również jest usługiwaniem mężczyźnie. Według ciebie kobieta może usługiwać mężczyźnie za darmo, kiedy myśli o miłości i rodzinie, albo za pieniądze kiedy o niej nie myśli, ale nigdy robić co innego. Gratulację, pokazałeś w całej okazałości swój głęboki seksizm.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:46
...I nie byłoby samochodów, i nie byłoby smartfonów, i nie byłoby komputerów, i nie byłoby internetu, i w ogóle nic by nie było. Dlaczego? Bo ludzie nie mieli by na to czasu. Całkowicie zajmowałoby ich robienie sobie WSZYSTKIEGO samemu.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:48
@jacek1s: I znowu... Nie jestem dzi*ką i nigdy nią nie byłam. Chcę po prostu godnie zyć a nie całe życie martwić się czy na chleb mi starczy. ;p
Odpisz
Edytowano - 28 lipca 2014, 21:48
Nie znacie jej, nie znacie jej intencji, planów i priorytetów. Nie wiecie o niej nic, oprócz tego, że woli pieniądze i pracę od rodziny, więc jakim kur*a prawem możesz jej ubliżać?! Ja też nie chcę brać ślubu i rodzić dzieci, bo tak trzeba, skoro danej osoby nie kocham (zanim zdążę się w kimś zakochać (miłość od pierwszego wejrzenia nie istnieje :) )to minie trochę czasu, a ta osoba zdąży się już znudzić i znaleźć "prawdziwą miłość"). Nie chcę mieć rodziny, ale to nie czyni ze mnie złej osoby. Chcę być weterynarzem i pomagać zwierzakom oraz mieć dużo "hajsu". :) Nazwiesz mnie materialistką i dz*wką, ale nie spytasz po co mi te pieniądze. No to powiem Wam. A po to, że mam chęć czynienia dobra i z całego serca pragnę wspierać prawdziwie biednych, schroniska i ogólnie wszystkich, którzy tego naprawdę potrzebują! Pewnie powiecie że zmyślam, że tacy ludzie nie istnieją... I co z tego. Ja swojego myślenia nie zmienię. Może Natasza myśli podobnym (może bardziej okrojonym, np. nie chce mieć fortuny dla luksusu czy czegoś podobnego, tylko żyć normalnie) sposobem, ale po co Wam to wiedzieć? Lepiej zjechać od dziwek i idiotek, bo tak!
+Nie kieruję tego całego komentarza do Ciebie, ale chciałam to umieścić w jednym miejscu.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:49
@jacek1s: zarobić może nie tylko jako dzi*ka, może pójść na studia i później do pracy. Miałaby dobre wykształcenie i mogłaby znaleźć dobrze płatną pracę. Nie koniecznie jako dzi*ka
Odpisz
28 lipca 2014, 21:50
Piątka siostro :D
Odpisz
28 lipca 2014, 21:50
@darcus: raczej jak ktoś ma wszystko w dupie i obchodza go tylko pieniądze to raczej nic wiecej nie osiągnie...
Odpisz
28 lipca 2014, 21:52
*oklaski* To się nazywa postawa.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:54
przepraszam, ale ten komentarz powinien chybs dotyczyć jacka1s. Napisałem przecież, że nie napisała nic po czym może twierdzić że jest dzi*ką. Napisałem, że jest idiotką gdyż iż i ponieważ myślę, że kasa nie jest najważniejsza i się co fo tego myli. The end
Odpisz
28 lipca 2014, 21:55
@jacek1s: I znowu się mylisz. Nikt nie mówił że ma "wszystko" w dupie. Jedyne co tu padło, to że ktoś nie chce zakładać rodziny. To że dla ciebie rodzina równa się wszystko, to nie znaczy że dla każdego jest tak samo. A osoba taka jak ty, która nie toleruje różnicy zdań innych osób, nie zasługuje na szacunek.
Odpisz
28 lipca 2014, 21:55
a, nie przeczytałem tego "+nie kieruję..." przepraszam
Odpisz
28 lipca 2014, 21:56
Tak, na pewno masz rację. Ktoś kto się myli MUSI być idiotą :) Szczerze gratuluję postawy i życzę powodzenia w dalszym życiu z taką postawą.
Odpisz
28 lipca 2014, 22:02
@darcus: ja mam troszkę różniące się zdanie od nataszy, "ktoś kto się myli, MUSI być idiotą" nie, ale jeżeli ten ktoś się myli i zdania nie zmieni to wtedy jest idiotą
Odpisz
28 lipca 2014, 22:07
Bliżej tobie do idioty, niż jej. Jedną z cech idioty jest właśnie przeświadczenie, iż zawsze ma rację, tak jak w twoim i jacka przypadku. Oświecę cię: Ktoś, kto ma własne zdanie, nie zawsze myli się. Myśli po prostu inaczej.
Odpisz
28 lipca 2014, 22:17
@darcus: nom, Ty masz różniące się ode mnie zdanie. Ja myślę, że jest idiotką bo woli kasę, a Ty, że po prostu ma inne zdanie. Więc z tego co napisałeś mam twierdzić, że każdy na świecie jest idiotą, ponieważ nikt nie myśli tak jak ja. The end
Odpisz
28 lipca 2014, 22:20
Na koniec powiem ci tylko, że jeżeli ktoś ma inne zdanie, bo 'woli co innego' to nie można go od razu oceniać jako idiotę.
Odpisz
Edytowano - 28 lipca 2014, 22:29
@darcus: ta... Ja mam pewne zdanie o osobach które wolą kasę od rodziny itp. po prostu ich nie szanuję i większość osób też ma jakiś typ ludzi których nie trawi, więc zakończmy tą kłótnie na niskim poziomie...
Odpisz
28 lipca 2014, 22:37
@NataszaIv: bylas kiedys sama
i czy chcesz umrzec w samotnosci
Odpisz
28 lipca 2014, 22:38
Kłótnia na niskim poziomie? Nie każda jest taka. Zauważ, że osoba o której masz niskie zdanie nie staje się idiotą tylko dlatego, że ty tak chcesz. To, że ktoś nie podporządkowuję swojego całego życia naturze, ale aspiruje do czegoś i chce dla siebie jak najlepiej nie jest złą cechą. Złą cechą staje się dopiero wtedy, kiedy aby osiągnąć ten cel krzywdzi się innych.
Odpisz
28 lipca 2014, 23:09
@darcus: 1. czy napisałem, że każda kłótnia jest na niskim poziomie? 2. Czy ona jest idiotką, czy ja ją uważam za idiotkę? 3. Ona aspiruje się i chce dla siebie najlepiej? (nie pisaliśmy nawet o tym, wtf?) 4. Czy napisałem, że złą cechą jest to? Nie musisz odpowiadać, sam napiszę za Ciebie odpowiedzi. 1. Nie. 2. Uważam ją za idiotkę. 3. Nie wiem o co Tobie z tym chodzi. 4. Nie. -.-
Odpisz
3 lutego 2018, 10:22
@darcus: xD
Odpisz
13 kwietnia 2015, 22:08
wyrzucaj worek z dorosłością i wciągaj dzieciństwo !
Odpisz
9 sierpnia 2014, 15:26
wtf 5/5 :P
Odpisz
28 lipca 2014, 20:36
Ooooo TAK! dokładnie tak i jeszcze gorzej...
Odpisz
28 lipca 2014, 20:23
Było
Odpisz
28 lipca 2014, 17:02
Nie wiem jak wy ale moje najpiękniejsze lata to te od urodzenia do 10 lat i od 19 do teraz (21) :-D
Odpisz
28 lipca 2014, 16:13
Więc lepiej upuścić dzieciństwo i zająć się dorosłym życiem... A osoby, które tak nie robią, zwykle kończą jako 40-sto letnie prawiczki/dziewice bez rodziny i pracy (nie zawsze, ale często).
Odpisz
28 lipca 2014, 16:17
@NataszaIv: rodzinę każdy traci, praca w polsce... bez komentarza ;p a prawiczek 40 letni może się rozdziewiczyć z dziewczyną 40 letnią;3 problem?
Odpisz
Edytowano - 28 lipca 2014, 16:19
@jacek1s: *szeptem* To nowa w internetach, albo na jeja.
Odpisz
28 lipca 2014, 16:21
@jacek1s: Nie wiesz o co mi chodziło ^^ chodzi mi o życiowych nieudaczników, a nie takich pechowców o jakich ty pisałeś :). I nie, nie mam problemu z tym ''odprawiczaniem'' w takim wieku :D
Odpisz