Konkurs jak szybko to pominąć oznajmiam za rozpoczęty
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Nomć
Biedny John Fortnite Kennedy
Król Dramatów
Robotboy
Dostaną Alzheimera to przynajmniej nie będą się stresować egzaminem
Gaming w zgodzie z naturą
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież3 lipca, 22:38
Remember, it's faster to lose to Papyrus three times than actually fight him
Odpisz
Edytowano - 6 lipca, 19:13
@SpoconaCebula: najszybciej zrobić genoside i masz wszystkich na hita no poza undyne the undying metalon neo i sansem co serio na nauce walki z nim to się dostaje w KOŚĆ
Odpisz
6 lipca, 19:18
@pvp17: Czekaj, ale metalon neo też jest na hita, co nie?
Odpisz
6 lipca, 19:18
@Krol123: tak
Odpisz
6 lipca, 19:21
@pvp17: neutral jest szybszy od genocide smh
Odpisz
6 lipca, 19:53
@SpoconaCebula: czemu tak myślisz ? przecież zabicie jest szybsze od oszczędzenia
Odpisz
6 lipca, 19:54
@pvp17: ale możesz uciec od przeciwników, a jak zdobędziesz punch card to możesz pominąć dużą część gry. A w genocide musisz spędzić dużo czasu na walce z normalnymi przeciwnikami
Odpisz
9 lipca, 23:44
@SpoconaCebula: nie wspominając o tym że im mniej potworów tym dłuższy czas między walkami i na geno nie możesz pomijając bosów bo są domyślnie ustawieni na oszczędzonych
Odpisz
6 lipca, 22:04
A potem wszędzie słychać tylko "help!" i jest wielka panika, bo głuptaki nie wiedzą, co robić. Czemu? Bo przeskoczyli,całą rozmowę, z npc, w której w sumie wszystko było podane na tacy, wystarczyło tylko przeczytać dymki. Dlatego ja w grach czytam wszystko, nawet plakat na budynku, na wypadek gdyby to były jakieś przydatne info
Odpisz
6 lipca, 22:33
@Letycja: Problem polega na tym, że mega dużo gier teraz ulega absolutnie poniżającemu gracza trendowi, czyli podawania wszystkiego na tacy. Stare gierki wymagały myślenia, faktycznego zaangażowania w grę, braki w skomplikowanych mechanikach gry i grafiką nadrabiały tym, że gracz odczuwał faktyczną immersję, musiał słuchać dialogów, uważać jakie opcje wybiera, ogólnie myśleć więcej. Teraz gry często dadzą Ci długi dialog, który możesz w pi..u skipnąć by i tak później ma minimapce dostać dokładną co do milimetra lokalizacje gdzie masz iść i co zrobić. Skyrim przecież dawał nawet doj...ne znaczniki, które Ci pokazywały z 10 metrów wejście do jaskini, tak jakby gracz nie zauważył ogromnego przejścia. Dlatego tak cenie sobie takie gry jak Kingdom Come Deliverance, masz zadanie, musisz się wsłuchać w dialog co zrobić, a czego nie i masz to zrobić. Denerwującą i niezwykle realistyczną rzeczą było zadanie gdzie miałeś znaleźć Rudzielca z Neuhoffu w jednym z lasów. Jeśli zawaliłeś wszystkie rozmowy z węglarzami by mniej więcej Cię nakierowali to zostało Ci przeczesanie na nogach całego lasu (który był ogromny) z nadzieją, że znajdziesz jego strasznie dobrze zakamuflowaną kryjówkę.
Odpisz
7 lipca, 08:49
@Letycja: No ale speedrun robisz jak już przeszedłeś grę normalnie, przynajmniej ja tak robię bo lepsza czutka jest co na czas się przekłada.
Odpisz
8 lipca, 11:11
@Lacoste: nowym graczom którzy mogli nie grać w gry bo nie mieli odpowiedniego sprzętu albo tym mniej ogarniętym na pewno takie coś się przyda ,pisze to z doświadczenia
Odpisz
6 lipca, 22:40
Jakaś gra to obchodzi na zasadzie, że im więcej cutscenki ominiesz tym mniej info dostaniesz na minimapie/w dzienniku
Odpisz
6 lipca, 21:56
I've seen this thing a million times already.
Odpisz
3 lipca, 22:33
Odpisz
3 lipca, 22:31
A boss wyciąga swój napotężniejszy atak
niepomijalne cutscenki (bonosowe punkty jeśli po każdej śmierci cutscenka odpala się od nowa)
Odpisz