Należy sprzeciwiać się faszyzmowi wszędzie gdzie on się pojawia, niezależnie od absolutnie wszystkich innych możliwych czynników. Nie istnieje sytuacja w której faszyzm jest dobrym, czy choćby najmniej złym rozwiązaniem. Historia dwudziestego wieku jest fantastycznym studium przypadku. Mam wrażenie że Amerykanie - i część Jejowiczów - się jej nie uczyło.
@Darcus_Respawn: Faszyzm pojawiał się w historii (głównie w XX wieku) zazwyczaj w odpowiedzi na głębokie, kumulujące się kryzysy państwa i społeczeństwa. Nie był wynikiem jednego wydarzenia, lecz zbiegiem okoliczności ekonomicznych, politycznych i społecznych, które tworzyły atmosferę strachu i chaosu co oznacza, że jeśli to jest faktycznie "faszyzm" to wszelką odpowiedzialność za obecną sytuację ponoszą środowiska liberalno-lewicowe, które traktują państwo jak żywy organizm na którym można przeprowadzać eksperymenty ideologiczne.
@Nerius: Mogę założyć arguendo że faszyzm na zachodzie powstał w reakcji na działania środowisk liberalno-lewicowych. W takiej sytuacji jednak nadal to osoby reagujące są odpowiedzialne za swoje działania. Analogicznie, jeśli ktoś mnie zdenerwuje, a ja go postrzelę, to nawet jeżeli on jest odpowiedzialny za zdenerwowanie mnie, ja nadal będę odpowiedzialny za postrzelenie go. Osoba nie jest odpowiedzialna za reakcję na swoje działania, zwłaszcza tak bardzo nieproporcjonalną.
@Darcus_Respawn: Dałem słowo faszyzm w cudzysłowie, ponieważ faszyzmem nie można nazywać używania środków do egzekwowania prawa, norm oraz przywracania porządku i bezpieczeństwa.
Nielegalni migranci czyli osoby których nie powinno być w USA popełnili 1713 zabójstw w 2023 roku co jest tak zwanymi przestępstwami nadmiarowymi bo ich nie powinno tam być. W wyniku działań ICE zginęło 5 osób, które za pomocą przemocy i zgromadzeń próbowały chronić zabójców, przestępców seksualnych i innych kryminalistów co oznacza, że z moralnego punktu widzenia ignoruje się skalę problemu olbrzymiej skali przestępczości nadmiarowej a chroni ludzi, którzy swoimi działaniami przyczyniają się do zwiększania liczby ofiar oraz normalizacji tego zjawiska.
Nie ma żadnego powodu, aby być empatycznym w stosunku do takich ludzi, którzy są po prostu źli. Tak samo nie ma żadnego powodu aby wpuszczać ludzi w sposób masowy i niekontrolowany z krajów i kultur wysokiego ryzyka, bo jest to poświęcenie dobra ludności swojego kraju dla ludzi całkowicie obcych.
@ultron64: A jak inaczej chcesz nazwać kogoś kto 1. Nie ma broni 2. Jest przytrzymywany na ziemi i napi...alany przez czterech ludzi, podczas gdy kilku innych jeszcze stoi dookoła i są gotowi do reakcji??
@Beowulf_: Zacznijmy od tego, że nikt normalny nie zapobiega deportacji nielegalnych migrantów, przestępców seksualnych i morderców co de facto czyni tego człowieka współwinnym gdy z powodu jego działań ktoś jeszcze ucierpi przez jego bronienie ludzi, których nie powinno tam być
W sumie to się nie dziwię bo o ile pamięć mnie nie myli kiedyś prosiłeś jakąś jejaczkę o zdjęcia co jest niepokojące biorąc pod uwagę fakt że jesteś po 20
@Klopson: Brzmi to paradoksalnie, ale tak - jeśli dane czynniki takie jak bezpieczeństwo albo dobrobyt ekonomiczny są normą to przestaje się je doceniać - uznaje się je za coś co jest i będzie zawsze statusem quo. W takiej sytuacji część ludzi zaczyna kombinować, szukać problemów tam gdzie ich nie ma.
Właśnie dlatego powstały takie doktryny jak progresywizm i multikulturalizm w latach 60 ubiegłego wieku, które zaczęły szukać problemy w homogeniczności i braku innych kultur pozaeuropejskich w Europie i innych rozwiniętych częściach świata. Oczywiście ta diagnoza była błędna co potwierdzały żywe przykłady wielu państw afrykańskich i same Austro-Węgry, które bez pozaeuropejskich narodowości były tykającą bombą narodowością i religijną która wybuchła wraz z wybuchem I wojny światowej.
Nigdy w życiu nie widziałem aby lewica na świecie zrobiła COKOLWIEK w kwestii porażającej przestępczości dziesiątek milionów ludzi z najdzikszych krajów świata których sprowadziła zamieniając większość cywilizowanych krajów w piekła na ziemi, więc skończ swoje moralizowanie i udawanie, że troszczysz się o kogokolwiek bo sama popierasz przestępczość głosując na tego typu partie.
@hyena11: @Nerius: Po pierwsze nie jestem lewicą, a po drugie ja nie mam władzy żeby coś z tym zrobić więc dotknij trawy. No chyba, że chodziłabym i zabijała każdego kto mi nie pasuje jak ICE i to, że lewica czegoś nie robi nie odbiera mi prawa do krytykowania kogo chcę więc SPIĖRDALAJ.
Aktualnie to głosując na konkretną partię popierasz jej postulaty i chcesz aby ona rządziła oraz je realizowała, więc twoje pie....enie że nie jesteś częścią problemu jest ułomne i kłamliwe. To co robi ICE jest wypadkową ideologii twojego skrzydła politycznego co oznacza, że to wy macie spi.....ać, bo jesteście problemem i nikt was nie chce.
@hyena11: @Nerius: Tak, ja głosując na którąkolwiek partię w polsce przyczyniam się do tego, co się dzieje w ameryce. A ty będąc wierzącym przyczyniasz się do pedofilii popełnianej przez księży bo to z twojego skrzydła pochodzi.
Na szczęście tr*mp nie będzie miał tak dużego poparcia już bo większość aresztowanych/deportowanych/zastrzelonych głosowała właśnie na niego.
Tradycyjnie nie zrozumiałaś mojego komentarza albo udajesz że nie zrozumiałaś co jest częstym zabiegiem stosowanym przez ciebie aby przekonać rozmówcę, że jest w błędzie.
Na przykład partia razem którą kochasz jest dosłowną kopią ideologicznych lewicowych monolitów takich jak brytyjska lub australijska Partia Pracy, niemieckie SPD albo amerykańscy Demokraci którzy doprowadzają swoje kraje do ruiny pod każdym względem
Nie popieram przestępczości seksualnej w przeciwieństwie do twojego skrzydła, które potrafi usprawiedliwić kilkusetprocentowy wzrost większą wykrywalnością, co jest statystycznie niemożliwe. w Szwecji, Niemczech, USA, Francji itd. 80-90% migrantów głosuje na lewaków bo tamci ich sprowadzają i dają im wszystko za to że tamci będą na nich głosować.
I nie, nielegalni migranci głosują głównie na Demokratów i właśnie dlatego są oni głównie w stanach w których nie ma weryfikacji za pomocą dowodu osobistego albo w miastach kontrolowanych przez nich. Z tego powodu płaczą, bo tracą wyborców wykreowanych w wyniku wykorzystywania systemu do nieczystej rywalizacji politycznej.
@hyena11: @Nerius: Nawet nie czytam twoich schizofrenicznych wysrywów bo nie dość, że nie rozumiesz co czytasz i kłamiesz zawsze o wszystkim to jeszcze projektujesz.
@Nerius: Partia Razem jest partią socjalictyczną, a Brytyjska Partia Pracy czy SPD, chociaż się do tego nie przyznają- wspierają kapitalizm który jest głównym dawcą PKB do ich budżetu. Socjalizm jest przydatny w takich krajach jak Indie, gdzie nie ma emerytury normalnej (dzieci to zabezpieczenie) a kasty trzymają za mordę cały kraj
@Klopson: Gdyby działały pragmatycznie i zachowały złoty środek między kapitalizmem a socjalizmem to nie byłoby sytuacji, że jakość życia spada, rozwiązania które pogorszyły sytuację zawiodły a oni nadal brną w to samo gówno
Prosty przykład - SPD. 2021 rok: więcej migracji i wyższe podatki - 26% poparcia w 2021 roku
Sytuacja społeczeństwa uległa drastycznemu pogorszeniu, poparcie SPD spadło do 13% w 2026 roku. Postulaty? To samo, ale w większej ilości, bo ideologia musi się zgadzać. Zamiast poprawić sytuację ludności woli sprowadzać miliony migrantów, którzy nie pracują, i generują miliony euro netto straty w ciągu swojego życia.
@Nerius: Albo popierasz migrację, albo w wieku 12 lat zaczniesz oszczędzać na emeryturę, albo puł rzycia spędzisz na zapłodzeniu całego kraju dla uratowania społeczeństwa. Teraz problem z migrantami ma tylko francja która podchodzi do asymilacji gigantycznej illości ludzi jak do skunksa, a wszystkie inne przypadki to arabscy odpowiednicy Braci Kamraci podbijani przez republikę i inne takie media.
@Klopson: Migracja nie jest żadnym rozwiązaniem bo generuje kolejne problemy i nie rozwiązuje obecnych. Jakoś Japonia to pojęła i normalnie akceptuje zjawisko spadku populacji.
PKB to nie wszystko, lepiej wciąż być krajem, którym zawsze się było niż jakimś nierozpoznawalnym bytem
Wskaż mi jeden kraj, który rozwiązał swoje problemy imigracją.
@Nerius: K...a, znasz kogoś kto chciałby spie....ić do japonii???
A poza tym skąd? Nie z Korei Północnej, i nie z Chin, a Indonezja i Filipiny wolą Australię.
@Nerius: Chyba w Rosji xD Państwo nie ogłasza żadnych naborów na nowych obywateli czy coś takiego- albo spełniasz wymogi migracji (wtedy przechodzisz dalej) albo nie (zostajesz na granicy). Zaostrzanie przepisów zwykle po prostu jej nie wyłącza, bo ...j tam z obywatelstwem skoro i tak zarabiasz
@Ignisus: W Stanach dzieje się teraz dokładnie co w Niemczach w latach 30-tych. Trąbiak już ostrzy sobie kły na Grenlandię. Jak myślisz, gdzie pójdzie potem?
To co się dzieje w Stanach Zjednoczonych jest efektem wcześniejszych rządów tęczowych komunistów zamkniętych w swojej ideologii oderwanej od rzeczywistości co oznacza, że nie dochodziłoby do takich sytuacji gdyby Demokraci nie narobili syfu za swoich rządów i nie blokowali sprzątnięcia go poprzez wysyłanie pożytecznych idiotów bo nikt normalny nie blokuje deportacji
1. Polityka wizowa i pobytowa
- limity wiz pracowniczych
- określone warunki ich uzyskania (oferta pracy, kwalifikacje, wynagrodzenie)
2. Zezwolenia na pracę
- obowiązek uzyskania pozwolenia
- test rynku pracy (czy brakuje lokalnych pracowników)
- ograniczenia sektorowe (np. tylko budownictwo, rolnictwo, IT)
3. kwoty i limity roczne
- maksymalna liczba pracowników z zagranicy
- limity dla konkretnych krajów
4. Selekcja imigrantów
- system punktowy (wykształcenie, język, doświadczenie)
- preferencje dla zawodów deficytowych
5. Egzekwowanie prawa
- kontrole legalności zatrudnienia
- kary dla pracodawców za pracę „na czarno”
@Nerius: Mówisz o imigracji pracowniczej, a 90% migrantów szukających pracy w UE woli mieszkać w kraju pracy na stałe a nie tylko zarobić & spi.....ać jak to polacy na szparagi
Hyena ma ból tyłka że członek Antify, który tydzień wcześniej złamał żebro funkcjonariuszowi ICE został postrzelony bo najprawdopodobniej zachowywał się agresywnie + miał naładowaną prawdziwą broń palną na wyciągnięcie ręki co stwarzało zagrożenie dla wszystkich dookoła (Ryzyko strzelaniny i ofiar śmiertelnych)
Co do drugiej ofiary to kobieta będąca członkinią o ile mnie pamięć nie myli też Antify blokowała radiowozy funkcjonariuszy i próbowała jednego przejechać ignorując prośby o wyjście z samochodu (Przyjechała tam z innego stanu USA bo protestujący są opłacani przez NGO). Ten sam funkcjonariusz kilka miesięcy wcześniej został potrącony przez samochód innego lewicowca przez co prawie zginął
Co więcej znęcała się ona nad swoimi dziećmi, więc była ...jową matką
Tacy antyfaszyści, że stosują przemoc ideologiczną co jest fundamentem faszyzmu
@Nerius: nie wiem jak z resztą, ale to że znęcała się nad dziećmi jest nieprawdą na dwóch płaszczyznach. Po pierwsza nie ona, a jej partner(ka? Nie pamiętam, ch*j mnie obchodzą stany). Po drugie, nawet to jest kompletnym fejkiem, a przedstawiony "dowód" to przerobione akta innej sprawy. Przerobione nieudolnie, bo nie zgadzał się nawet wiek
Imo Pretti grał w głupie gry wygrał głupią nagrodę wchodząc kilkukrotnie w konfrontacje z służbami porządkowymi mając przy sobie broń
Ale policja w USA cały czas kogoś zabija przez swój debilizm/niekompetencję/psychopatię i z reguły im to uchodzi na sucho
Tak właśnie było w tym przypadku, akurat w tej konfrontacji Pretti nie był agresywny +ta jego "naładowana broń na wyciągnięcie ręki" w momencie wystrzelenia pierwszego strzału znajdowała się w rękach agenta ICE. Zauważył jego broń, natychmiast mu ją zabrał i oddalił się od niego, podczas gdy Pretty leżał na ziemi i około 4 agentów go napi...alało, a około 5 innych stało w rezerwie. Mimo wszystko zaczął krzyczeć o coś o broni co spowodowało że jeden z agentów zaczął strzelać, a drugi poszedł za nim w ślad.
Wystrzelili 10 razy w ciągu 5 sekund do bezbronnego, nieagresywnego, unieruchomionego człowieka.
Renee Good nie blokowała drogi, być może nie powinna tam stać, ale na nagraniu widać, że auta mogą i przejeżdżają obok. Po prostu obserwowała działania ICE.
Agent ICE podszedł do jej auta i próbował je siłą otworzyć, w odpowiedzi na to odjechała do przodu, skręcając w prawo, zgodnie z kierunkiem jezdni. Drugi agent stał kawałek przed jej maską, po lewej stronie (na ...j się tam wpi.....ał?).
Wygląda na to, że 1. starała się go uniknąć 2. agent bez problemu mógł się odsunąć (co zrobił)
Na takim krótkim dystansie pojazd nie zdążyłby nabrać dużo prędkości, a gdyby miał go rzeczywiście potrącić, to zastrzelenie kobiety by tego nie powstrzymało
@Beowulf_: Jak dowiedział się "New York Post" Rene Good była zaangażowana w "ICE Watch", luźną koalicję aktywistów, której celem jest zakłócanie działalności służb realizujących deportacje nielegalnych imigrantów. Minneapolis, gdzie działała, jest "miastem sanktuarium" dla nielegalnych przybyszów.
"Miasta sanktuaria" to potoczne określenie miast, których władze przez lata wpuszczały do siebie nielegalnych imigrantów, a teraz utrudniają ich deportacje. To m.in. San Francisco, Oakland, Los Angeles, Chicago czy Nowy Jork. Rządzą tam przedstawiciele Partii Demokratycznej, którzy sprzeciwiają się imigracyjnej polityce administracji prezydenta Trumpa, której elementem jest masowe odsyłanie nielegalnie przebywających w USA cudzoziemców do krajów ich pochodzenia.
Aktywiści są szkoleni, by słuchać poleceń
"[Renee Good] przeszła szkolenie w zakresie przeciwdziałania tym agentom ICE – co robić, a czego nie, to bardzo gruntowne szkolenie" – powiedziała jej koleżanka Leesa w rozmowie z "NYP". "Słuchać poleceń, znać swoje prawa, gwizdać na widok agenta ICE". [...] Wiem, że postępowała słusznie. Oglądałam ten film wiele razy, ale w głębi serca czuję też, że była kobietą, która robiła wszystko, co trzeba" – tłumaczyła.
Nagrania pokazują, że agent ICE, który śmiertelnie postrzelił kobietę w Minneapolis, w ostatniej chwili odskoczył przed ruszającym z impetem autem. Good nie zareagowała na polecenie funkcjonariusza i gwałtowanie ruszyła samochodem typu SUV w kierunku drugiego z agentów – tego, który w reakcji oddał w jej kierunku strzały. Materiały video z miejsca zdarzenia potwierdzają, że mężczyzna odskoczył dosłownie w ostatniej chwili. Kierująca samochodem została postrzelona w głowę i zmarła po przewiezieniu do szpitala.
Nawet stojąc z boku, funkcjonariusz może być w niebezpieczeństwie, ponieważ:
- Promień skrętu: Samochód to nie pociąg na szynach. Przy gwałtownym skręcie kół, tył pojazdu zarzuca, a przód może błyskawicznie zmienić wektor ruchu. Z odległości 2-3 metrów auto potrzebuje ułamka sekundy, by „zgarnąć” kogoś stojącego obok.
-Wciągnięcie pod koła: Istnieje ryzyko, że wystające elementy (lusterko, klamka) zahaczą o oporządzenie agenta, wciągając go pod tylną oś.
- Dynamika sytuacji: W stresie bojowym percepcja czasu i odległości jest zaburzona. Według standardów szkoleniowych funkcjonariusze są uczeni, że pojazd to „kilkutonowy pocisk”, a każda próba omijania blokady jest traktowana jako atak.
@Beowulf_: Obaj grali w głupią grę i wygrali głupią nagrodę, te jej nieblokowanie drogi i obserwowanie to pie....enie bez podstaw w rzeczywistym toku wydarzeń.
Jeden przyszedł z bronią, druga przyszła blokować i przeszkadzać w aresztowaniu przestępców których nie powinno być na terenie Stanów Zjednoczonych, podobnie jak 10 milionów nielegalnych migrantów na terenie UE którzy są na jej terenie tylko i wyłącznie przez pożytecznych idiotów jak ta dwójka. Biorąc pod uwagę to co robią ci migranci których sprowadzają to wcale nie jest mi ich żal bo są de facto współwinni.
@Boberek00: Jeśli chodzi ci o żartowanie z zastrzelenia Kirka to przyznam, że robiłam tak przez chwilę, żeby trolować ale teraz uważam, że to byłoby złe.
@hyena11: to zapewne gdzieś na discordzie znajdziesz jakieś screeny z tych wszystkich, wielokrotnych akcji wpisując odpowiednie frazy w wyszukiwarkę.....PRAWDA?
Może z raz albo dwa się zdarzyło ale ty tak tytaj kręcisz że to wygląda jakbym nic innego tam nie robił a zdecydowanie więcej razy po prostu patrzyłem i kekowałem
@ultron64: Uważaj, bo za chwilę przyjdzie taki Krzyniu i cię oskarży o miłość do Mussoliniego za diagnozę, że Unia stoczyła się na dno, stała się neomarksistowskim ideologicznym tworem i od minimum 11 lat podejmuje same szkodliwe decyzje będąc za to opłacana przez multimiliarderów (korupcja) nie korygując kursu, bo to oznaczałoby przyznanie się do błędu czego elity nie zrobią, koniec ich kariery zawodowej i odpowiedzialność za swe decyzje czego nie ma, bo jest ona rozmyta, rozcieńczona
@ultron64: Jestem w stu procentach pewien, że nawet Mussolini nie chciałby takiej współpracy europejskiej, która doprowadza cały kontynent do ruiny gospodarczej i społecznej
Konfederacja jest partią wolnościową, no chyba, że chodzi o wolność do protestów i wolność do bezpieczeństwa, wolność do decydowaniu o reprodukcji wtedy to nie. Wolność znaczy, że januszexa będzie mógł robić wały bez konsekwencji.
@Kapusta19: Wszystko pięknie i fajnie, ale to rządy lewicowe w Europie sprowadziły miliony niezidentyfikowanych migrantów z najdzikszych kultur świata i pałują oraz aresztują ludzi protestujących przeciwko ich polityce więc nie wiem o czym mówisz. Nikt cię nie zmusza do posiadania dzieci, pomyliło ci się z komunistycznymi rządami w Rumunii i ZSRR XD
@Nerius: ziomek, po pierwsze: konfederacja chce wprowadzić rystrykcyjnisze prawo aborcyjne niż mają w pieprzonym Iranie.Ergo nie dość konfederacja zmusza cię do posiadania dzieci to zmusza cię do posiadania dzieci twojego gw...iciela.
Po drugie: naucz się odróżniać emigrację ekonomiczną od azylantów i uchodźców wojennych.
Po trzecie: to chadecja czyli konserwy sprowadzała najwięcej imigrantów ekonomicznych do krajów by przypodobać się wielkiemu biznesowi. I to chadecja przez lata rządziła UE.
Po czwarte: po czwarte jeżeli uważasz np. Turcję ( bo w ogromnej większości to z Turcji Niemieckie konserwy sprowadzały stamtąd pracowników) za dzikie kultury to XD. Uprawiasz trybalizm w, którym są nasze wspaniałe tradycję i ich dzikie obrzędy. Ergo to myślenie rasistowskie w którym myślisz że jesteś lepszy z samego faktu, że się gdzie indziej urodziłeś. Nie masz jaj, by mówić rasa więc mówisz kultura.
Po czwarte, nie przeczę że np. w takiej Wielkiej Brytanii dochodzi do łamania się prawa swobodnego protestu. ( Np. poprzez uznawanie organizacji obywatelskie protestujących w sprawie ludobójstwa w strefie Gazy,za organizację terorystyczne ) Ale widzę różnicę między używaniem środków przymusu bezpośredniego na protestach( co jest rzeczą dość powszechną), od egzekucji rozbrojonego człowieka, czy też zastrzelenia odjeżdżającej kobiety, co jest aktem bezwstydnego barbarzyństwa.
@Kapusta19: Prawa reprodukcyjne =/= prawa do zabijania
Możesz brać tabletki, podwiązać nasieniowody, używać antykoncepcji fizycznej, antykoncepcji awaryjnej, oddać dziecko do adopcji itd. Masz pełen wybór, czy dopuścisz do tego, czy dziecko się pocznie
@Kapusta19: 1: Mówiłeś o zmuszaniu do posiadania dzieci co można interpretować na wiele sposobów przez co teraz próbujesz mi wcisnąć że popieram gw...icieli co jest obrzydliwym zabiegiem światopoglądowego grania na emocjach powszechnym u ludzi o poglądach lewicowych i tej rzeczy którą próbujesz mi wcisnąć nie popieram. Zakaz aborcji na życzenie nie jest zmuszaniem do rodzenia dzieci a czysto rozsądnym przepisem uniemożliwiającym przeprowadzanie tego zabiegu z byle jakiego powodu. Jest coś takiego jak okno życia w kwestii niechcianej ciąży w wyniku stosunku za zgodą.
2 i 3: Rozróżniam te dwie rzeczy. Konsekwencje trzech rodzajów migracji są takie same jeśli sprowadza się ludzi o kompletnie obcych normach kulturowych dlatego są inne konsekwencje sprowadzenia do siebie 4 milionów Ukraińców (brak chaosu) a 4 milionów Somalijczyków/Afgańczyków/Pakistańczyków/Gambijczyków i innych narodowości z rejonu Bliskiego Wschodu i Afryki, które statystycznie powodują kilkadziesiąt razy więcej napaści seksualnych per capita i kilka razy więcej gwałtów, nie wspominając o innych przestępstwach. Normy kulturowe nie są płynne tak jak płeć według lewicy, nie wszyscy azylanci są realnymi azylantami (W Szwecji członkostwo w ISIS jest uznawane za ważny powód do azylu i wielu azylantów i pseudo uchodźców wojennych pochodzi z rejonów bez konfliktu czyli migranci zarobkowi), normy społeczne kraju pochodzenia migranta/azylanta/uchodźcy wpływają na jego zachowania i granice nie powinny być otwarte, bo kończy się to kulturową i społeczną transformacją państwa w Afganistan albo Bangladesz.
Prosty przykład: Ci biedni uchodźcy wojenni i azylanci w Szwecji odpowiadają za 2/3 wszystkich gwałtów i 90% wszystkich gwałtów zbiorowych, bo konkretne kultury tworzą drastyczne predyspozycje do konkretnych zachowań: Jeśli istniałby jakiś naród nienawidzący i zabijający psy to te zjawisko pojawiłoby się wszędzie gdzie ta grupa by wyemigrowała, to samo dotyczy kultur i narodowości w których przemoc wobec kobiet i gwałty są powszechne i legalne a te drastyczne nadprezentacje statystyczne powtarzają się wszędzie u tych samych narodowości
Jaki z tego wniosek? Lepiej jest wpuszczać ludzi bliskich kulturowo takich jak Turków po kontroli w celu zachowania bezpieczeństwa. Rządzenie na podstawie emocji jest naiwne i to co zrobiła ówczesna chadecja było dobrym posunięciem.
To nie jest rasizm, to pragmatyzm i wyciąganie logicznych i empirycznych wniosków.
@Kapusta19: 4: Organizacje popierające islamistyczne organizacje terrorystyczne takie jak Hamas jak najbardziej są organizacjami terrorystycznymi, bo popierają totalitarną ideologię która jest bliskowschodnią wersją nazizmu z domieszką ekstremizmu religijnego.
Nie dość, że takie organizacje które najprawdopodobniej popierasz popierają bliskowschodni nazizm to jeszcze wspierają finansowo ludzi, którzy nienawidzą Europy, jej kultury, norm, zwyczajów, tradycji, religii i najlepiej to by ją zniszczyli co wpisuje się perfekcyjnie w lewicową ojkofobię i postrzeganie świata jako cukierkową bajkę w której wszyscy ludzie są dobrzy tylko są ludzie zagubieni, z trudnym dzieciństwem i skrzywdzeni którym trzeba za wszelką cenę pomóc i da się ich zreformować. Naiwna utopia.
@Nerius: I nie, dane które przytaczam nie są z powietrza. Masz tutaj dane dot. samych nielegalnych migrantów z podziałem na lata: Dlaczego mężczyźni zamiast walczyć za swój kraj uciekają do Europy? Odpowiedź jest prosra: Wszyscy ci azylanci, uchodźcy wojenni i nielegalsi płci męskiej to ludzie uciekający z powodów czysto ekonomicznych dla zasiłków socjalnych. Koszty społeczne i ekonomiczne
@Nerius: żeby nie było, że próbuje Ci wmówić że popierasz gw...icieli. Mówię tylko, że konfederacja jest za zmuszaniem ludzi z gw....., co jest stanowiskiem mniej liberalnym niż prawo w Iranie które jest interpretowane poprzez szariat, ergo konfederacja jest wiekszymi fanatykami religijnymi niż reżim ajattolahów. Warto też zdawać sobie sprawę z tego że ciąża to nie jest noszenie henny przez 9 miesięcy, ale stan biologiczny który obciąża ciało i psychikę kobiety a po ciąży znadarzają się nadwyraz często np. problemy z nietrzymaniem moczu, depresję itd. Jeżeli ktoś nie chcę być w ciąży, a jedynymi konsekwencjami tego będzie śmierć organizmu który nie czuję bólu, emocji ani nie jest zdolny do myślenia to prawo takiego organizmu do życia jest niżej niż prawo matki do decydowania o własnym ciele. Dodatko żadna antykoncepcja nie chroni przed zajściem w ciążę w 100%, wkładki do maciczne mają skuteczność 99,98% co oznacza, że na 100k ludzi którzy uprawiają seks reguralnie, może dość do 200 niechcianych ciąż. I co wtedy te 200, a trzeba dodać że większość ludzi z wkładek do macicznych, a z o wiele mniej skutecznych metod antykoncepcji.Jeżeli chodzi o kwestie imigracyjne to jak najbardziej można mieć restrykcyjne prawo azylowe i odsyłać znaczną ilość emigrantów bo po prostu odsyłać do kraju pochodzenia. Ja z tym problemu nie mam. Mam problem z pozwoleniem na ginięcie ludzią na morzu czy na białoruskich bagnach. I oczywiście jeżeli ktoś udowodni bez cienia wątpliwości, że padł ofiarą prześladowań to należy mu się ochronna między narodowa.
O k...a, ale sraka. Tiktoka należy zbanować natychmiast. Tęsknię za czasami kiedy wyj...nie faszyście w pysk było nie tyle akceptowalne, co zalecane, naszym dziadom musi być wstyd
@Krzyniu: Aktualnie to niedawno mi pisałeś, że brutalnych przestępców należy klepać po plecach i obchodzić się z nimi jak z jajkiem, więc powiedziałbym raczej że twoim przodkom byłby wstyd za takiego lewaka ojkofoba kochającego przestępców.
@Nerius: Oczywiście że tak nie było, ale czego innego można by się po czymś takim jak ty spodziewasz. Ej, gdyby napi...alanie faszystów po pysku było znormalizowane to jak myślisz, ile miałbyś jeszcze zębów? Nie musisz odpowiadać, nie obchodzi mnie to
@Krzyniu: Miałbym całe uzębienie w przeciwieństwie do ciebie, bo jesteś zwolennikiem anarcho tyranii. Poza tym mam screeny całej konwersacji, więc lepiej nie kłam
@Krzyniu: Wszystko pięknie i fajnie, ale to ty pierwszy się odezwałeś w tym wątku i zacząłeś używać dziecinnych odzywek, więc nie wciskaj mi swojej obecnej sytuacji w toalecie
Tak, tak jak każda racjonalna osoba uważam że osoby broniące przestępców twojego pokroju i poklepujące ich po plecach powinny być izolowane, bo jest to oznaka poważnych zaburzeń psychicznych przebranych za poglądy polityczne, które są skrajnie szkodliwe dla większego dobra ogółu społeczeństwa.
@hyena11: @Nerius: Uważam, że osoby broniące faktycznych przestępców jak ty i normalizujące przemoc wobec normalnych ludzi powinni zostać spałowani przez swoje ukochane ICE bo to jest w twoich oczach słuszne. Ty jesteś książkowym przykładem psychopatii, więc nie projektuj.
@Nerius: Według hyeny przejeżdżanie funkcjonariuszy z uprawnieniami większymi od policji i przynoszenie broni palnej na protest jest normalne, zanotowane
@Nerius: Progresywni lewicowcy to typ ludzi, który nie potrafi wyciągać wniosków z danych, obserwacji i czystej logiki przez co wszędzie jest burdel gdzie oni rządzą i ktoś musi go później posprzątać
Dosłownie użyłaś określenia "normalni ludzie" wobec ideologicznych ekstremistów używających przemocy.
Nawet sprawa tej kobiety jest nie do obrony z kilku powodów:
Nawet stojąc z boku, funkcjonariusz może być w niebezpieczeństwie, ponieważ:
- Promień skrętu: Samochód to nie pociąg na szynach. Przy gwałtownym skręcie kół, tył pojazdu zarzuca, a przód może błyskawicznie zmienić wektor ruchu. Z odległości 2-3 metrów auto potrzebuje ułamka sekundy, by „zgarnąć” kogoś stojącego obok.
-Wciągnięcie pod koła: Istnieje ryzyko, że wystające elementy (lusterko, klamka) zahaczą o oporządzenie agenta, wciągając go pod tylną oś.
- Dynamika sytuacji: W stresie bojowym percepcja czasu i odległości jest zaburzona. Według standardów szkoleniowych funkcjonariusze są uczeni, że pojazd to „kilkutonowy pocisk”, a każda próba omijania blokady jest traktowana jako atak.
@hyena11: ja jak zawsze mam blokadę za niewinność na discord, bo moje komentarze nom stop ktoś wysyła do moderacji, anievpisze nic złego.
Ale wiem kto.
Na M się zaczyna i nikt nie będzie wiedział kto na M, bo jest dawno na jeja nieaktywny.
Będę jutro, bo discord prowadzi 1984,.więc kolejnego bana mi zdejmą w przeciągu 12h
Nerwus ma ból dupy, że jego alt prawicowi idole zostali wywołani za coś co faktycznie zrobili i jak zwykle oddaje się mitomani jak wokiści, którzy wszędzie widzą faszystów. On tak samo wszędzie widzi antifę.
Komentarze
Odśwież30 stycznia, 07:41
Należy sprzeciwiać się faszyzmowi wszędzie gdzie on się pojawia, niezależnie od absolutnie wszystkich innych możliwych czynników. Nie istnieje sytuacja w której faszyzm jest dobrym, czy choćby najmniej złym rozwiązaniem. Historia dwudziestego wieku jest fantastycznym studium przypadku. Mam wrażenie że Amerykanie - i część Jejowiczów - się jej nie uczyło.
Odpisz
30 stycznia, 08:50
@Darcus_Respawn: ludzie się nigdy nie nauczą
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia, 09:02
@Darcus_Respawn: Faszyzm pojawiał się w historii (głównie w XX wieku) zazwyczaj w odpowiedzi na głębokie, kumulujące się kryzysy państwa i społeczeństwa. Nie był wynikiem jednego wydarzenia, lecz zbiegiem okoliczności ekonomicznych, politycznych i społecznych, które tworzyły atmosferę strachu i chaosu co oznacza, że jeśli to jest faktycznie "faszyzm" to wszelką odpowiedzialność za obecną sytuację ponoszą środowiska liberalno-lewicowe, które traktują państwo jak żywy organizm na którym można przeprowadzać eksperymenty ideologiczne.
Odpisz
Edytowano - 5 lutego, 12:52
@Nerius: Mogę założyć arguendo że faszyzm na zachodzie powstał w reakcji na działania środowisk liberalno-lewicowych. W takiej sytuacji jednak nadal to osoby reagujące są odpowiedzialne za swoje działania. Analogicznie, jeśli ktoś mnie zdenerwuje, a ja go postrzelę, to nawet jeżeli on jest odpowiedzialny za zdenerwowanie mnie, ja nadal będę odpowiedzialny za postrzelenie go. Osoba nie jest odpowiedzialna za reakcję na swoje działania, zwłaszcza tak bardzo nieproporcjonalną.
Odpisz
Edytowano - 5 lutego, 13:18
@Darcus_Respawn: Dałem słowo faszyzm w cudzysłowie, ponieważ faszyzmem nie można nazywać używania środków do egzekwowania prawa, norm oraz przywracania porządku i bezpieczeństwa.
Nielegalni migranci czyli osoby których nie powinno być w USA popełnili 1713 zabójstw w 2023 roku co jest tak zwanymi przestępstwami nadmiarowymi bo ich nie powinno tam być. W wyniku działań ICE zginęło 5 osób, które za pomocą przemocy i zgromadzeń próbowały chronić zabójców, przestępców seksualnych i innych kryminalistów co oznacza, że z moralnego punktu widzenia ignoruje się skalę problemu olbrzymiej skali przestępczości nadmiarowej a chroni ludzi, którzy swoimi działaniami przyczyniają się do zwiększania liczby ofiar oraz normalizacji tego zjawiska.
Nie ma żadnego powodu, aby być empatycznym w stosunku do takich ludzi, którzy są po prostu źli. Tak samo nie ma żadnego powodu aby wpuszczać ludzi w sposób masowy i niekontrolowany z krajów i kultur wysokiego ryzyka, bo jest to poświęcenie dobra ludności swojego kraju dla ludzi całkowicie obcych.
Odpisz
30 stycznia, 09:20
Ta matka próbowała w niego wjechać samochodem. I "obezwładniony", serio?
Odpisz
30 stycznia, 09:21
@ultron64: Znaczna część lewaków w USA jest na prochach, ciekawi mnie jakie są statystyki dla Europy
Odpisz
30 stycznia, 09:22
@Nerius: Prawdopodobnie 85%.
Odpisz
30 stycznia, 09:26
@ultron64: Niektórym ludziom odj...ło od powojennego dobrobytu
Odpisz
30 stycznia, 17:38
@ultron64: Na filmie słychać jak jeden bojówkarz mówi - Proszę się zatrzymać. A drugi mówi - Proszę jechać. DOSŁOWNIE
Odpisz
30 stycznia, 17:42
@ultron64: A jak inaczej chcesz nazwać kogoś kto 1. Nie ma broni 2. Jest przytrzymywany na ziemi i napi...alany przez czterech ludzi, podczas gdy kilku innych jeszcze stoi dookoła i są gotowi do reakcji??
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia, 17:55
@Beowulf_: Zacznijmy od tego, że nikt normalny nie zapobiega deportacji nielegalnych migrantów, przestępców seksualnych i morderców co de facto czyni tego człowieka współwinnym gdy z powodu jego działań ktoś jeszcze ucierpi przez jego bronienie ludzi, których nie powinno tam być
W sumie to się nie dziwię bo o ile pamięć mnie nie myli kiedyś prosiłeś jakąś jejaczkę o zdjęcia co jest niepokojące biorąc pod uwagę fakt że jesteś po 20
Odpisz
30 stycznia, 17:59
@Nerius: co ty wgl pie....isz lecz sie
typ nie miał broni i nie mógł się ruszyć, więc był obezwładniony tyle w temacie
Odpisz
30 stycznia, 18:04
@Beowulf_: Ja nie mam zaburzonych preferencji seksualnych, raczej tobie przydałaby się izolacja
Odpisz
30 stycznia, 18:06
@Nerius: pajac
Odpisz
30 stycznia, 18:15
@Beowulf_:
Odpisz
30 stycznia, 18:23
@Nerius: nie ma na co narzekać? kuurwa, za dobrze im- rozpie....ić mi to
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia, 18:54
@Klopson: Brzmi to paradoksalnie, ale tak - jeśli dane czynniki takie jak bezpieczeństwo albo dobrobyt ekonomiczny są normą to przestaje się je doceniać - uznaje się je za coś co jest i będzie zawsze statusem quo. W takiej sytuacji część ludzi zaczyna kombinować, szukać problemów tam gdzie ich nie ma.
Właśnie dlatego powstały takie doktryny jak progresywizm i multikulturalizm w latach 60 ubiegłego wieku, które zaczęły szukać problemy w homogeniczności i braku innych kultur pozaeuropejskich w Europie i innych rozwiniętych częściach świata. Oczywiście ta diagnoza była błędna co potwierdzały żywe przykłady wielu państw afrykańskich i same Austro-Węgry, które bez pozaeuropejskich narodowości były tykającą bombą narodowością i religijną która wybuchła wraz z wybuchem I wojny światowej.
Odpisz
29 stycznia, 18:52
Ktoś mi wytłumaczy czemu kłócimy się o politykę, i to nie swoją?
Odpisz
29 stycznia, 19:37
@Ignisus: bo wszyscy żyjemy w Ameryce
Ameryka jest wspaniała
Odpisz
29 stycznia, 21:43
@Ignisus: Bo zabicie bez dobrego powodu zawsze jest złe, niezależnie od państwa?
Odpisz
29 stycznia, 21:56
@Ignisus: @Hyena
Nigdy w życiu nie widziałem aby lewica na świecie zrobiła COKOLWIEK w kwestii porażającej przestępczości dziesiątek milionów ludzi z najdzikszych krajów świata których sprowadziła zamieniając większość cywilizowanych krajów w piekła na ziemi, więc skończ swoje moralizowanie i udawanie, że troszczysz się o kogokolwiek bo sama popierasz przestępczość głosując na tego typu partie.
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 22:09
@hyena11: @Nerius: Po pierwsze nie jestem lewicą, a po drugie ja nie mam władzy żeby coś z tym zrobić więc dotknij trawy. No chyba, że chodziłabym i zabijała każdego kto mi nie pasuje jak ICE i to, że lewica czegoś nie robi nie odbiera mi prawa do krytykowania kogo chcę więc SPIĖRDALAJ.
Odpisz
29 stycznia, 22:14
@Nerius: @Hyena
Aktualnie to głosując na konkretną partię popierasz jej postulaty i chcesz aby ona rządziła oraz je realizowała, więc twoje pie....enie że nie jesteś częścią problemu jest ułomne i kłamliwe. To co robi ICE jest wypadkową ideologii twojego skrzydła politycznego co oznacza, że to wy macie spi.....ać, bo jesteście problemem i nikt was nie chce.
Odpisz
29 stycznia, 22:19
@hyena11: @Nerius: Tak, ja głosując na którąkolwiek partię w polsce przyczyniam się do tego, co się dzieje w ameryce. A ty będąc wierzącym przyczyniasz się do pedofilii popełnianej przez księży bo to z twojego skrzydła pochodzi.
Na szczęście tr*mp nie będzie miał tak dużego poparcia już bo większość aresztowanych/deportowanych/zastrzelonych głosowała właśnie na niego.
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 22:30
@Nerius: @Hyena
Tradycyjnie nie zrozumiałaś mojego komentarza albo udajesz że nie zrozumiałaś co jest częstym zabiegiem stosowanym przez ciebie aby przekonać rozmówcę, że jest w błędzie.
Na przykład partia razem którą kochasz jest dosłowną kopią ideologicznych lewicowych monolitów takich jak brytyjska lub australijska Partia Pracy, niemieckie SPD albo amerykańscy Demokraci którzy doprowadzają swoje kraje do ruiny pod każdym względem
Nie popieram przestępczości seksualnej w przeciwieństwie do twojego skrzydła, które potrafi usprawiedliwić kilkusetprocentowy wzrost większą wykrywalnością, co jest statystycznie niemożliwe. w Szwecji, Niemczech, USA, Francji itd. 80-90% migrantów głosuje na lewaków bo tamci ich sprowadzają i dają im wszystko za to że tamci będą na nich głosować.
I nie, nielegalni migranci głosują głównie na Demokratów i właśnie dlatego są oni głównie w stanach w których nie ma weryfikacji za pomocą dowodu osobistego albo w miastach kontrolowanych przez nich. Z tego powodu płaczą, bo tracą wyborców wykreowanych w wyniku wykorzystywania systemu do nieczystej rywalizacji politycznej.
Odpisz
29 stycznia, 22:33
@hyena11: @Nerius: Nawet nie czytam twoich schizofrenicznych wysrywów bo nie dość, że nie rozumiesz co czytasz i kłamiesz zawsze o wszystkim to jeszcze projektujesz.
Odpisz
29 stycznia, 22:35
@Nerius: Partia Razem jest partią socjalictyczną, a Brytyjska Partia Pracy czy SPD, chociaż się do tego nie przyznają- wspierają kapitalizm który jest głównym dawcą PKB do ich budżetu. Socjalizm jest przydatny w takich krajach jak Indie, gdzie nie ma emerytury normalnej (dzieci to zabezpieczenie) a kasty trzymają za mordę cały kraj
Odpisz
29 stycznia, 22:36
@Nerius: Schizofreniczne wysrywy xd
Po prostu nie możesz się przyznać, że masz zj...ne priorytety i poglądy polityczne, za które kilkaset lat temu trafiłabyś do izolatki
Odpisz
29 stycznia, 22:39
@hyena11: @Nerius: trafiłabym bo twoja partia to banda odklejonych zamordystów jak ty
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 22:42
@Klopson: Gdyby działały pragmatycznie i zachowały złoty środek między kapitalizmem a socjalizmem to nie byłoby sytuacji, że jakość życia spada, rozwiązania które pogorszyły sytuację zawiodły a oni nadal brną w to samo gówno
Prosty przykład - SPD. 2021 rok: więcej migracji i wyższe podatki - 26% poparcia w 2021 roku
Sytuacja społeczeństwa uległa drastycznemu pogorszeniu, poparcie SPD spadło do 13% w 2026 roku. Postulaty? To samo, ale w większej ilości, bo ideologia musi się zgadzać. Zamiast poprawić sytuację ludności woli sprowadzać miliony migrantów, którzy nie pracują, i generują miliony euro netto straty w ciągu swojego życia.
Odpisz
29 stycznia, 22:43
@Nerius: @Hyena
No dawaj, jaką partię według ciebie popieram?
Odpisz
29 stycznia, 22:48
@Nerius: Albo popierasz migrację, albo w wieku 12 lat zaczniesz oszczędzać na emeryturę, albo puł rzycia spędzisz na zapłodzeniu całego kraju dla uratowania społeczeństwa. Teraz problem z migrantami ma tylko francja która podchodzi do asymilacji gigantycznej illości ludzi jak do skunksa, a wszystkie inne przypadki to arabscy odpowiednicy Braci Kamraci podbijani przez republikę i inne takie media.
A poprawa jakości życia? serio? w kraju typu UK?
Odpisz
29 stycznia, 22:50
@hyena11: @Nerius: Wow, ty naprawdę nie rozumiesz o czym sam mówisz bo skoro mówimy o całych stronach politycznych to chyba oczywiste, że o prawicy.
Odpisz
29 stycznia, 22:50
@Nerius: Konfederacja Mentzena. Nie wiem jak można popierać partię której posłanki z brukseli robią z siebie błaznów atakując ukrainę AI Slopem
Odpisz
29 stycznia, 22:53
@Klopson: Migracja nie jest żadnym rozwiązaniem bo generuje kolejne problemy i nie rozwiązuje obecnych. Jakoś Japonia to pojęła i normalnie akceptuje zjawisko spadku populacji.
PKB to nie wszystko, lepiej wciąż być krajem, którym zawsze się było niż jakimś nierozpoznawalnym bytem
Wskaż mi jeden kraj, który rozwiązał swoje problemy imigracją.
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 22:53
@Klopson: Pudło, nie trafiłeś. Zbyt wolnorynkowi jak na moje upodobania
Odpisz
29 stycznia, 22:56
@Nerius: @Hyena
Nie ma takiej partii jak prawica.
Odpisz
29 stycznia, 23:02
@Nerius: K...a, znasz kogoś kto chciałby spie....ić do japonii???
A poza tym skąd? Nie z Korei Północnej, i nie z Chin, a Indonezja i Filipiny wolą Australię.
Odpisz
29 stycznia, 23:03
@Klopson: Masz w ogóle pojęcie, że to państwo kontroluje skalę migracji zarobkowej?
Odpisz
29 stycznia, 23:03
@Nerius: Chyba nie mówisz o panie Brązowym zbrodniarzu? Bez przesady, oni zakłamują historię jak leci
Odpisz
29 stycznia, 23:03
@Klopson: O jakim brązowym zbrodniarzu mówisz?
Odpisz
29 stycznia, 23:06
@Nerius: Chyba w Rosji xD Państwo nie ogłasza żadnych naborów na nowych obywateli czy coś takiego- albo spełniasz wymogi migracji (wtedy przechodzisz dalej) albo nie (zostajesz na granicy). Zaostrzanie przepisów zwykle po prostu jej nie wyłącza, bo ...j tam z obywatelstwem skoro i tak zarabiasz
Odpisz
29 stycznia, 23:07
@Nerius: O Grzegorzu B.
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 23:10
@Klopson: Nie popieram go, bo jest dla mnie zbyt radykalny.
Co do migracji zarobkowej to państwo może to jak najbardziej kontrolować czy i kogo przyjmować.
Odpisz
30 stycznia, 07:36
@Ignisus: W Stanach dzieje się teraz dokładnie co w Niemczach w latach 30-tych. Trąbiak już ostrzy sobie kły na Grenlandię. Jak myślisz, gdzie pójdzie potem?
Odpisz
30 stycznia, 08:28
@Nerius: @Saszeta
To co się dzieje w Stanach Zjednoczonych jest efektem wcześniejszych rządów tęczowych komunistów zamkniętych w swojej ideologii oderwanej od rzeczywistości co oznacza, że nie dochodziłoby do takich sytuacji gdyby Demokraci nie narobili syfu za swoich rządów i nie blokowali sprzątnięcia go poprzez wysyłanie pożytecznych idiotów bo nikt normalny nie blokuje deportacji
Odpisz
30 stycznia, 08:49
@Nerius: czyżby PIS?
Odpisz
30 stycznia, 08:55
@Katrina2712: Blisko, ale nie
Odpisz
30 stycznia, 16:38
@Nerius: nie mogą ci powiedzieć nie bo nie- muszą mieć na ciebie bata
Odpisz
30 stycznia, 16:53
@Klopson: Oczywiście, że mogą
1. Polityka wizowa i pobytowa
- limity wiz pracowniczych
- określone warunki ich uzyskania (oferta pracy, kwalifikacje, wynagrodzenie)
2. Zezwolenia na pracę
- obowiązek uzyskania pozwolenia
- test rynku pracy (czy brakuje lokalnych pracowników)
- ograniczenia sektorowe (np. tylko budownictwo, rolnictwo, IT)
3. kwoty i limity roczne
- maksymalna liczba pracowników z zagranicy
- limity dla konkretnych krajów
4. Selekcja imigrantów
- system punktowy (wykształcenie, język, doświadczenie)
- preferencje dla zawodów deficytowych
5. Egzekwowanie prawa
- kontrole legalności zatrudnienia
- kary dla pracodawców za pracę „na czarno”
Odpisz
30 stycznia, 18:21
@Nerius: Mówisz o imigracji pracowniczej, a 90% migrantów szukających pracy w UE woli mieszkać w kraju pracy na stałe a nie tylko zarobić & spi.....ać jak to polacy na szparagi
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 15:27
Hyena ma ból tyłka że członek Antify, który tydzień wcześniej złamał żebro funkcjonariuszowi ICE został postrzelony bo najprawdopodobniej zachowywał się agresywnie + miał naładowaną prawdziwą broń palną na wyciągnięcie ręki co stwarzało zagrożenie dla wszystkich dookoła (Ryzyko strzelaniny i ofiar śmiertelnych)
Co do drugiej ofiary to kobieta będąca członkinią o ile mnie pamięć nie myli też Antify blokowała radiowozy funkcjonariuszy i próbowała jednego przejechać ignorując prośby o wyjście z samochodu (Przyjechała tam z innego stanu USA bo protestujący są opłacani przez NGO). Ten sam funkcjonariusz kilka miesięcy wcześniej został potrącony przez samochód innego lewicowca przez co prawie zginął
Co więcej znęcała się ona nad swoimi dziećmi, więc była ...jową matką
Tacy antyfaszyści, że stosują przemoc ideologiczną co jest fundamentem faszyzmu
Odpisz
29 stycznia, 15:51
@Nerius: nie wiem jak z resztą, ale to że znęcała się nad dziećmi jest nieprawdą na dwóch płaszczyznach. Po pierwsza nie ona, a jej partner(ka? Nie pamiętam, ch*j mnie obchodzą stany). Po drugie, nawet to jest kompletnym fejkiem, a przedstawiony "dowód" to przerobione akta innej sprawy. Przerobione nieudolnie, bo nie zgadzał się nawet wiek
Odpisz
29 stycznia, 16:06
@Otis_: Jeśli to jest fake to takim razie zwracam honor
Odpisz
29 stycznia, 17:32
@Nerius: L wypowiedź
Imo Pretti grał w głupie gry wygrał głupią nagrodę wchodząc kilkukrotnie w konfrontacje z służbami porządkowymi mając przy sobie broń
Ale policja w USA cały czas kogoś zabija przez swój debilizm/niekompetencję/psychopatię i z reguły im to uchodzi na sucho
Tak właśnie było w tym przypadku, akurat w tej konfrontacji Pretti nie był agresywny +ta jego "naładowana broń na wyciągnięcie ręki" w momencie wystrzelenia pierwszego strzału znajdowała się w rękach agenta ICE. Zauważył jego broń, natychmiast mu ją zabrał i oddalił się od niego, podczas gdy Pretty leżał na ziemi i około 4 agentów go napi...alało, a około 5 innych stało w rezerwie. Mimo wszystko zaczął krzyczeć o coś o broni co spowodowało że jeden z agentów zaczął strzelać, a drugi poszedł za nim w ślad.
Wystrzelili 10 razy w ciągu 5 sekund do bezbronnego, nieagresywnego, unieruchomionego człowieka.
Renee Good nie blokowała drogi, być może nie powinna tam stać, ale na nagraniu widać, że auta mogą i przejeżdżają obok. Po prostu obserwowała działania ICE.
Agent ICE podszedł do jej auta i próbował je siłą otworzyć, w odpowiedzi na to odjechała do przodu, skręcając w prawo, zgodnie z kierunkiem jezdni. Drugi agent stał kawałek przed jej maską, po lewej stronie (na ...j się tam wpi.....ał?).
Wygląda na to, że 1. starała się go uniknąć 2. agent bez problemu mógł się odsunąć (co zrobił)
Na takim krótkim dystansie pojazd nie zdążyłby nabrać dużo prędkości, a gdyby miał go rzeczywiście potrącić, to zastrzelenie kobiety by tego nie powstrzymało
Odpisz
29 stycznia, 20:33
@Beowulf_: Jak dowiedział się "New York Post" Rene Good była zaangażowana w "ICE Watch", luźną koalicję aktywistów, której celem jest zakłócanie działalności służb realizujących deportacje nielegalnych imigrantów. Minneapolis, gdzie działała, jest "miastem sanktuarium" dla nielegalnych przybyszów.
"Miasta sanktuaria" to potoczne określenie miast, których władze przez lata wpuszczały do siebie nielegalnych imigrantów, a teraz utrudniają ich deportacje. To m.in. San Francisco, Oakland, Los Angeles, Chicago czy Nowy Jork. Rządzą tam przedstawiciele Partii Demokratycznej, którzy sprzeciwiają się imigracyjnej polityce administracji prezydenta Trumpa, której elementem jest masowe odsyłanie nielegalnie przebywających w USA cudzoziemców do krajów ich pochodzenia.
Aktywiści są szkoleni, by słuchać poleceń
"[Renee Good] przeszła szkolenie w zakresie przeciwdziałania tym agentom ICE – co robić, a czego nie, to bardzo gruntowne szkolenie" – powiedziała jej koleżanka Leesa w rozmowie z "NYP". "Słuchać poleceń, znać swoje prawa, gwizdać na widok agenta ICE". [...] Wiem, że postępowała słusznie. Oglądałam ten film wiele razy, ale w głębi serca czuję też, że była kobietą, która robiła wszystko, co trzeba" – tłumaczyła.
Nagrania pokazują, że agent ICE, który śmiertelnie postrzelił kobietę w Minneapolis, w ostatniej chwili odskoczył przed ruszającym z impetem autem. Good nie zareagowała na polecenie funkcjonariusza i gwałtowanie ruszyła samochodem typu SUV w kierunku drugiego z agentów – tego, który w reakcji oddał w jej kierunku strzały. Materiały video z miejsca zdarzenia potwierdzają, że mężczyzna odskoczył dosłownie w ostatniej chwili. Kierująca samochodem została postrzelona w głowę i zmarła po przewiezieniu do szpitala.
Nawet stojąc z boku, funkcjonariusz może być w niebezpieczeństwie, ponieważ:
- Promień skrętu: Samochód to nie pociąg na szynach. Przy gwałtownym skręcie kół, tył pojazdu zarzuca, a przód może błyskawicznie zmienić wektor ruchu. Z odległości 2-3 metrów auto potrzebuje ułamka sekundy, by „zgarnąć” kogoś stojącego obok.
-Wciągnięcie pod koła: Istnieje ryzyko, że wystające elementy (lusterko, klamka) zahaczą o oporządzenie agenta, wciągając go pod tylną oś.
- Dynamika sytuacji: W stresie bojowym percepcja czasu i odległości jest zaburzona. Według standardów szkoleniowych funkcjonariusze są uczeni, że pojazd to „kilkutonowy pocisk”, a każda próba omijania blokady jest traktowana jako atak.
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 20:44
@Beowulf_: Obaj grali w głupią grę i wygrali głupią nagrodę, te jej nieblokowanie drogi i obserwowanie to pie....enie bez podstaw w rzeczywistym toku wydarzeń.
Jeden przyszedł z bronią, druga przyszła blokować i przeszkadzać w aresztowaniu przestępców których nie powinno być na terenie Stanów Zjednoczonych, podobnie jak 10 milionów nielegalnych migrantów na terenie UE którzy są na jej terenie tylko i wyłącznie przez pożytecznych idiotów jak ta dwójka. Biorąc pod uwagę to co robią ci migranci których sprowadzają to wcale nie jest mi ich żal bo są de facto współwinni.
Odpisz
30 stycznia, 17:41
@Nerius: wow pokopiowałeś jakieś artykuły z pudelka brawo
Odpisz
30 stycznia, 13:55
Co ma ICE do Konfederacji?
Odpisz
29 stycznia, 15:41
Sam bym wprowadził takie ICE do Polski i dałbym im większe uprawnienia
Odpisz
29 stycznia, 15:44
@ptasznik5: Ja bym im nawet dała twój adres.
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 15:45
@hyena11: zajmowałaśbyś dupę służbom bez powodu lolololo
I zabawnym jest patrzeć jak osoba która świętowała morderstwo Charliego teraz tak się nagle produkuje
Odpisz
29 stycznia, 15:48
@ptasznik5: Oni uwielbiają działać bez powodu, więc to żadna przeszkoda.
Ja przynajmniej uważam po czasie, że to było złe, zaś ty jako najlepszy przyjaciel kumana nie udawaj, że interesuje cię moralność.
Odpisz
29 stycznia, 15:48
@ptasznik5: masz na to dowód?
Bo vrzmi to zbyt głupio by było legitnie
Odpisz
29 stycznia, 15:49
@hyena11: Daleko mi do najlepszego przyjaciela Kumana zwłaszcza odkąd ma dziewczynę
I jam jest definicją moralności 😇
Odpisz
29 stycznia, 15:50
@Boberek00: Jeśli chodzi ci o żartowanie z zastrzelenia Kirka to przyznam, że robiłam tak przez chwilę, żeby trolować ale teraz uważam, że to byłoby złe.
Odpisz
29 stycznia, 15:50
@Boberek00: Na co dowód?
Na to że Hyiena się cieszyła z dodaniu ołowiu do ciała Kirka? No screenów nie mam ale się nie wyparła także 💁
Odpisz
29 stycznia, 15:51
@ptasznik5: Byłam na waszym serwerze i pamiętam, że go broniłeś oraz inne rzeczy jakie wypisywaliście, więc nie gaslightuj bo ci to nie wychodzi.
Odpisz
29 stycznia, 15:52
@hyena11: oki
Odpisz
29 stycznia, 15:53
@hyena11: Aż musiałem sobie przypomnieć który to był rzekomo serwer i to nie był rzaden "nasz" tylko jakiś jejacki.
I ja nawet go nie broniłem tylko was szhipowałem xd
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 15:55
@ptasznik5: Nagle dostałeś pamięci złotej rybki. Fascynujące. Był wasz bo Poniacz oddał admina kumanowi.
I robiłeś to za każdym razem gdy go krytykowałam, więc kontekst był jasny.
Odpisz
29 stycznia, 15:58
@hyena11: nie prościej sprawdzić serwer i zrobić screna tej rozmowy
Odpisz
29 stycznia, 15:58
@hyena11: to zapewne gdzieś na discordzie znajdziesz jakieś screeny z tych wszystkich, wielokrotnych akcji wpisując odpowiednie frazy w wyszukiwarkę.....PRAWDA?
Może z raz albo dwa się zdarzyło ale ty tak tytaj kręcisz że to wygląda jakbym nic innego tam nie robił a zdecydowanie więcej razy po prostu patrzyłem i kekowałem
Odpisz
29 stycznia, 16:01
@ptasznik5: No i co z tego, że wydarzyło się ileś razy skoro się wydarzyło?
Odpisz
30 stycznia, 07:33
@Boberek00: (to nie do ciebie ziomeczku, ale muszę o coś zahaczyć)
@hyena11: @ptasznik5:
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia, 11:57
@hyena11: @anantashesha: I mówi to czołowy troll jeja, który sam ma zj...ną reputację bo się pruł kiedyś najczęściej.XDDD
Czyżbyś leczył kompleksy, przez które czujesz się źle w swoim męskim ciele?
Odpisz
30 stycznia, 12:19
@ptasznik5:
Odpisz
30 stycznia, 07:29
Strefy czasowe są zabawne
W Polsce jest teraz 7:30
W Japonii 17:30
A w Stanach Niemieckie lata 30-ste
Odpisz
30 stycznia, 09:29
@Anantashesha: Mylisz to chyba z Unią.
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia, 09:37
@ultron64: Uważaj, bo za chwilę przyjdzie taki Krzyniu i cię oskarży o miłość do Mussoliniego za diagnozę, że Unia stoczyła się na dno, stała się neomarksistowskim ideologicznym tworem i od minimum 11 lat podejmuje same szkodliwe decyzje będąc za to opłacana przez multimiliarderów (korupcja) nie korygując kursu, bo to oznaczałoby przyznanie się do błędu czego elity nie zrobią, koniec ich kariery zawodowej i odpowiedzialność za swe decyzje czego nie ma, bo jest ona rozmyta, rozcieńczona
Odpisz
30 stycznia, 09:40
@Nerius: Ironicznie, Mussolini nie dość że był Lewakiem to jeszcze był za zjednoczeniem Europy.
Odpisz
30 stycznia, 11:43
@ultron64: Jestem w stu procentach pewien, że nawet Mussolini nie chciałby takiej współpracy europejskiej, która doprowadza cały kontynent do ruiny gospodarczej i społecznej
Odpisz
30 stycznia, 09:03
Konfederacja jest partią wolnościową, no chyba, że chodzi o wolność do protestów i wolność do bezpieczeństwa, wolność do decydowaniu o reprodukcji wtedy to nie. Wolność znaczy, że januszexa będzie mógł robić wały bez konsekwencji.
Odpisz
30 stycznia, 09:11
@Kapusta19: Wszystko pięknie i fajnie, ale to rządy lewicowe w Europie sprowadziły miliony niezidentyfikowanych migrantów z najdzikszych kultur świata i pałują oraz aresztują ludzi protestujących przeciwko ich polityce więc nie wiem o czym mówisz. Nikt cię nie zmusza do posiadania dzieci, pomyliło ci się z komunistycznymi rządami w Rumunii i ZSRR XD
Odpisz
30 stycznia, 09:43
@Nerius: ziomek, po pierwsze: konfederacja chce wprowadzić rystrykcyjnisze prawo aborcyjne niż mają w pieprzonym Iranie.Ergo nie dość konfederacja zmusza cię do posiadania dzieci to zmusza cię do posiadania dzieci twojego gw...iciela.
Po drugie: naucz się odróżniać emigrację ekonomiczną od azylantów i uchodźców wojennych.
Po trzecie: to chadecja czyli konserwy sprowadzała najwięcej imigrantów ekonomicznych do krajów by przypodobać się wielkiemu biznesowi. I to chadecja przez lata rządziła UE.
Po czwarte: po czwarte jeżeli uważasz np. Turcję ( bo w ogromnej większości to z Turcji Niemieckie konserwy sprowadzały stamtąd pracowników) za dzikie kultury to XD. Uprawiasz trybalizm w, którym są nasze wspaniałe tradycję i ich dzikie obrzędy. Ergo to myślenie rasistowskie w którym myślisz że jesteś lepszy z samego faktu, że się gdzie indziej urodziłeś. Nie masz jaj, by mówić rasa więc mówisz kultura.
Po czwarte, nie przeczę że np. w takiej Wielkiej Brytanii dochodzi do łamania się prawa swobodnego protestu. ( Np. poprzez uznawanie organizacji obywatelskie protestujących w sprawie ludobójstwa w strefie Gazy,za organizację terorystyczne ) Ale widzę różnicę między używaniem środków przymusu bezpośredniego na protestach( co jest rzeczą dość powszechną), od egzekucji rozbrojonego człowieka, czy też zastrzelenia odjeżdżającej kobiety, co jest aktem bezwstydnego barbarzyństwa.
Odpisz
30 stycznia, 10:03
@Kapusta19: Prawa reprodukcyjne =/= prawa do zabijania
Możesz brać tabletki, podwiązać nasieniowody, używać antykoncepcji fizycznej, antykoncepcji awaryjnej, oddać dziecko do adopcji itd. Masz pełen wybór, czy dopuścisz do tego, czy dziecko się pocznie
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia, 10:20
@Kapusta19: 1: Mówiłeś o zmuszaniu do posiadania dzieci co można interpretować na wiele sposobów przez co teraz próbujesz mi wcisnąć że popieram gw...icieli co jest obrzydliwym zabiegiem światopoglądowego grania na emocjach powszechnym u ludzi o poglądach lewicowych i tej rzeczy którą próbujesz mi wcisnąć nie popieram. Zakaz aborcji na życzenie nie jest zmuszaniem do rodzenia dzieci a czysto rozsądnym przepisem uniemożliwiającym przeprowadzanie tego zabiegu z byle jakiego powodu. Jest coś takiego jak okno życia w kwestii niechcianej ciąży w wyniku stosunku za zgodą.
2 i 3: Rozróżniam te dwie rzeczy. Konsekwencje trzech rodzajów migracji są takie same jeśli sprowadza się ludzi o kompletnie obcych normach kulturowych dlatego są inne konsekwencje sprowadzenia do siebie 4 milionów Ukraińców (brak chaosu) a 4 milionów Somalijczyków/Afgańczyków/Pakistańczyków/Gambijczyków i innych narodowości z rejonu Bliskiego Wschodu i Afryki, które statystycznie powodują kilkadziesiąt razy więcej napaści seksualnych per capita i kilka razy więcej gwałtów, nie wspominając o innych przestępstwach. Normy kulturowe nie są płynne tak jak płeć według lewicy, nie wszyscy azylanci są realnymi azylantami (W Szwecji członkostwo w ISIS jest uznawane za ważny powód do azylu i wielu azylantów i pseudo uchodźców wojennych pochodzi z rejonów bez konfliktu czyli migranci zarobkowi), normy społeczne kraju pochodzenia migranta/azylanta/uchodźcy wpływają na jego zachowania i granice nie powinny być otwarte, bo kończy się to kulturową i społeczną transformacją państwa w Afganistan albo Bangladesz.
Prosty przykład: Ci biedni uchodźcy wojenni i azylanci w Szwecji odpowiadają za 2/3 wszystkich gwałtów i 90% wszystkich gwałtów zbiorowych, bo konkretne kultury tworzą drastyczne predyspozycje do konkretnych zachowań: Jeśli istniałby jakiś naród nienawidzący i zabijający psy to te zjawisko pojawiłoby się wszędzie gdzie ta grupa by wyemigrowała, to samo dotyczy kultur i narodowości w których przemoc wobec kobiet i gwałty są powszechne i legalne a te drastyczne nadprezentacje statystyczne powtarzają się wszędzie u tych samych narodowości
Jaki z tego wniosek? Lepiej jest wpuszczać ludzi bliskich kulturowo takich jak Turków po kontroli w celu zachowania bezpieczeństwa. Rządzenie na podstawie emocji jest naiwne i to co zrobiła ówczesna chadecja było dobrym posunięciem.
To nie jest rasizm, to pragmatyzm i wyciąganie logicznych i empirycznych wniosków.
Odpisz
30 stycznia, 10:36
@Kapusta19: 4: Organizacje popierające islamistyczne organizacje terrorystyczne takie jak Hamas jak najbardziej są organizacjami terrorystycznymi, bo popierają totalitarną ideologię która jest bliskowschodnią wersją nazizmu z domieszką ekstremizmu religijnego.
Nie dość, że takie organizacje które najprawdopodobniej popierasz popierają bliskowschodni nazizm to jeszcze wspierają finansowo ludzi, którzy nienawidzą Europy, jej kultury, norm, zwyczajów, tradycji, religii i najlepiej to by ją zniszczyli co wpisuje się perfekcyjnie w lewicową ojkofobię i postrzeganie świata jako cukierkową bajkę w której wszyscy ludzie są dobrzy tylko są ludzie zagubieni, z trudnym dzieciństwem i skrzywdzeni którym trzeba za wszelką cenę pomóc i da się ich zreformować. Naiwna utopia.
Odpisz
30 stycznia, 10:44
@Nerius: I nie, dane które przytaczam nie są z powietrza. Masz tutaj dane dot. samych nielegalnych migrantów z podziałem na lata: Dlaczego mężczyźni zamiast walczyć za swój kraj uciekają do Europy? Odpowiedź jest prosra: Wszyscy ci azylanci, uchodźcy wojenni i nielegalsi płci męskiej to ludzie uciekający z powodów czysto ekonomicznych dla zasiłków socjalnych. Koszty społeczne i ekonomiczne
Odpisz
30 stycznia, 11:03
@Nerius: żeby nie było, że próbuje Ci wmówić że popierasz gw...icieli. Mówię tylko, że konfederacja jest za zmuszaniem ludzi z gw....., co jest stanowiskiem mniej liberalnym niż prawo w Iranie które jest interpretowane poprzez szariat, ergo konfederacja jest wiekszymi fanatykami religijnymi niż reżim ajattolahów. Warto też zdawać sobie sprawę z tego że ciąża to nie jest noszenie henny przez 9 miesięcy, ale stan biologiczny który obciąża ciało i psychikę kobiety a po ciąży znadarzają się nadwyraz często np. problemy z nietrzymaniem moczu, depresję itd. Jeżeli ktoś nie chcę być w ciąży, a jedynymi konsekwencjami tego będzie śmierć organizmu który nie czuję bólu, emocji ani nie jest zdolny do myślenia to prawo takiego organizmu do życia jest niżej niż prawo matki do decydowania o własnym ciele. Dodatko żadna antykoncepcja nie chroni przed zajściem w ciążę w 100%, wkładki do maciczne mają skuteczność 99,98% co oznacza, że na 100k ludzi którzy uprawiają seks reguralnie, może dość do 200 niechcianych ciąż. I co wtedy te 200, a trzeba dodać że większość ludzi z wkładek do macicznych, a z o wiele mniej skutecznych metod antykoncepcji.Jeżeli chodzi o kwestie imigracyjne to jak najbardziej można mieć restrykcyjne prawo azylowe i odsyłać znaczną ilość emigrantów bo po prostu odsyłać do kraju pochodzenia. Ja z tym problemu nie mam. Mam problem z pozwoleniem na ginięcie ludzią na morzu czy na białoruskich bagnach. I oczywiście jeżeli ktoś udowodni bez cienia wątpliwości, że padł ofiarą prześladowań to należy mu się ochronna między narodowa.
Odpisz
30 stycznia, 00:45
Co tu się stanęło, weszło na główną już ze 100 komentarzami
Odpisz
30 stycznia, 01:15
@a123321: Teraz jest 78 komentarzy
Odpisz
30 stycznia, 01:21
@Nerius: coś mi się chyba źle wyświetliło bo było przed chwilą sto
Odpisz
30 stycznia, 01:21
@a123321: Komentarze zostały usunięte
Odpisz
29 stycznia, 22:14
O k...a, ale sraka. Tiktoka należy zbanować natychmiast. Tęsknię za czasami kiedy wyj...nie faszyście w pysk było nie tyle akceptowalne, co zalecane, naszym dziadom musi być wstyd
Odpisz
29 stycznia, 22:20
@Krzyniu: Aktualnie to niedawno mi pisałeś, że brutalnych przestępców należy klepać po plecach i obchodzić się z nimi jak z jajkiem, więc powiedziałbym raczej że twoim przodkom byłby wstyd za takiego lewaka ojkofoba kochającego przestępców.
Odpisz
29 stycznia, 22:21
@Nerius: Oczywiście że tak nie było, ale czego innego można by się po czymś takim jak ty spodziewasz. Ej, gdyby napi...alanie faszystów po pysku było znormalizowane to jak myślisz, ile miałbyś jeszcze zębów? Nie musisz odpowiadać, nie obchodzi mnie to
Odpisz
29 stycznia, 22:30
@Krzyniu: Zajebiście mu powiedziałeś, a Nerius nie potrafi mówić prawdy nawet przez minutę bo jest szatanem ojca kłamstwa.
Odpisz
29 stycznia, 22:32
@Krzyniu: Miałbym całe uzębienie w przeciwieństwie do ciebie, bo jesteś zwolennikiem anarcho tyranii. Poza tym mam screeny całej konwersacji, więc lepiej nie kłam
Odpisz
29 stycznia, 22:38
@hyena11: a co to jest za typ w ogole, bo tak jakoś wlazłem na tę stronę ostatnio i wszędzie widzę jak jakieś kocopoły pie....i
Odpisz
29 stycznia, 22:42
@Krzyniu: Od dzisiaj tak się przypi.....a non stop nie wiem czemu, a mitomanem to był zawsze.
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 22:45
@Krzyniu: Wszystko pięknie i fajnie, ale to ty pierwszy się odezwałeś w tym wątku i zacząłeś używać dziecinnych odzywek, więc nie wciskaj mi swojej obecnej sytuacji w toalecie
A i podaj mi przykłady mojego faszyzmu.
Odpisz
29 stycznia, 22:49
@Nerius: i przychodzi wujek staszek, mistrz ciętej riposty
"wypi.....aj"
Odpisz
29 stycznia, 22:54
@Krzyniu: Tradycyjnie brak argumentów i pie....enie głupot z twojej strony
Nowe, nie znałem
Odpisz
29 stycznia, 22:56
@Nerius:
Odpisz
29 stycznia, 15:24
a jak by miała 2 to można do takich strzelać?
a jak ma 4 to może strzelać do ludzi?
Odpisz
29 stycznia, 15:31
@InDoroWeTrust: Tylko jakby były czarne bo zastrzelenie białego to tragedia.
Albo jak widzimy po neriusie to nawet ich życie się dla niego nie liczy.
Odpisz
29 stycznia, 15:40
@InDoroWeTrust: @Hyena
Tak, tak jak każda racjonalna osoba uważam że osoby broniące przestępców twojego pokroju i poklepujące ich po plecach powinny być izolowane, bo jest to oznaka poważnych zaburzeń psychicznych przebranych za poglądy polityczne, które są skrajnie szkodliwe dla większego dobra ogółu społeczeństwa.
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 15:43
@hyena11: @Nerius: Uważam, że osoby broniące faktycznych przestępców jak ty i normalizujące przemoc wobec normalnych ludzi powinni zostać spałowani przez swoje ukochane ICE bo to jest w twoich oczach słuszne. Ty jesteś książkowym przykładem psychopatii, więc nie projektuj.
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 15:48
@Nerius: Według hyeny przejeżdżanie funkcjonariuszy z uprawnieniami większymi od policji i przynoszenie broni palnej na protest jest normalne, zanotowane
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 15:53
@hyena11: @nerius: Gdzie tak powiedziałam mitomanie?
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 16:12
@Nerius: Progresywni lewicowcy to typ ludzi, który nie potrafi wyciągać wniosków z danych, obserwacji i czystej logiki przez co wszędzie jest burdel gdzie oni rządzą i ktoś musi go później posprzątać
Dosłownie użyłaś określenia "normalni ludzie" wobec ideologicznych ekstremistów używających przemocy.
Nawet sprawa tej kobiety jest nie do obrony z kilku powodów:
Nawet stojąc z boku, funkcjonariusz może być w niebezpieczeństwie, ponieważ:
- Promień skrętu: Samochód to nie pociąg na szynach. Przy gwałtownym skręcie kół, tył pojazdu zarzuca, a przód może błyskawicznie zmienić wektor ruchu. Z odległości 2-3 metrów auto potrzebuje ułamka sekundy, by „zgarnąć” kogoś stojącego obok.
-Wciągnięcie pod koła: Istnieje ryzyko, że wystające elementy (lusterko, klamka) zahaczą o oporządzenie agenta, wciągając go pod tylną oś.
- Dynamika sytuacji: W stresie bojowym percepcja czasu i odległości jest zaburzona. Według standardów szkoleniowych funkcjonariusze są uczeni, że pojazd to „kilkutonowy pocisk”, a każda próba omijania blokady jest traktowana jako atak.
Odpisz
29 stycznia, 16:20
@hyena11: @nerius: Nawet nie czytam bo ty i tak zawsze próbujesz manipulować rzeczywistością.
Odpisz
29 stycznia, 16:22
@Nerius: XD
Odpisz
29 stycznia, 22:16
@hyena11: +1 nie wiem ocb
Odpisz
29 stycznia, 22:18
@JaJestemZWami: w sensie ja do ostatniego
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 22:20
@hyena11: ja jak zawsze mam blokadę za niewinność na discord, bo moje komentarze nom stop ktoś wysyła do moderacji, anievpisze nic złego.
Ale wiem kto.
Na M się zaczyna i nikt nie będzie wiedział kto na M, bo jest dawno na jeja nieaktywny.
Będę jutro, bo discord prowadzi 1984,.więc kolejnego bana mi zdejmą w przeciągu 12h
Odpisz
29 stycznia, 17:52
polityczne guano
Odpisz
29 stycznia, 15:33
Zaczęli używać policyjnej przemocy na białych. Ewoluują sk*rwysyny
Odpisz
29 stycznia, 15:30
Nerwus ma ból dupy, że jego alt prawicowi idole zostali wywołani za coś co faktycznie zrobili i jak zwykle oddaje się mitomani jak wokiści, którzy wszędzie widzą faszystów. On tak samo wszędzie widzi antifę.
Odpisz
29 stycznia, 15:26
Mem aktualny co wybory w 2016
Odpisz
29 stycznia, 15:28
@Boberek00: O czym ty mówisz? Prettiego zabili w tym miesiącu, a ostatnio był jego pogrzeb.
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia, 15:29
@hyena11: jebło mi się, bo maseczki skojarzyłyi się z covidem
Odpisz