@SoundART: Ja tam jestem intelektualistą i popieram dyskutowanie nad poglądami, no ale bądźmy szczerzy, jak wg. prawicy trzeba być katolikiem bo tak a geje to wynaturzenie i powinno się gejostwa zakazać itp. itd. to na spokojnie można powiedzieć że lewica ma obiektywnie właściwe poglądy
@Beowulf_: Nie
Dzisiejsza lewica to banda hipokrytów
„Tolerancja dla każdego”- no chyba że jesteś prawicowcem
„Precz z rasizmem”- no chyba że jest wobec białych
„Równość płci”- ale kobiety mają mieć lepiej
„Równość orientacji”- poprzez zalewanie Bogu ducha winnej popkultury „wybielonymi” postaciami innej orientacji, która najczęściej nie jest ważna dla fabuły
„Wolność wyznań”- ale nie możesz być chrześcijaninem, a najlepiej, jak w ogóle jesteś ateistą
„Wolność miejsca zamieszkania”- poprzez, często przymusowe, zasypywanie bliżej niesprawdzonymi obywatelami państw trzeciego świata krajów europejskich, co powoduje zwiększone niebezpieczeństwo dla ludzi mieszkających w tychże krajach
Poza tym, żaden prawicowiec nigdy nie powiedział, że każdy ma być katolikiem, ani nie powiedział (dobra, poza skrajnymi, ale skrajni z żadnej strony nie są normalni), że wszystkich homoseksualistów trzeba wybić. Prawicowiec zwyczajnie jest człowiekiem popierającym narrację Kościoła (bądź, gdy jest innowiercą, świętych ksiąg bądź elit religijnych), oraz nie popiera idei, dającej parom jednopłciowym takie prawa, co heteroseksualnym (co ma sens, patrząc na podstawową funkcję małżeństwa, jaką jest rozmnażanie). Poza tym nie każdy prawicowiec jest wierzący (podałbym przykład, ale nie znasz gościa), więc nie każdy mógłby uważać, że każdy powinien wyznawać tą samą religię co on. Więc wolę już być wyzywanym od nietolerancyjnych rasistów niż być hipokrytą
@Traktor_is_back: Gościu co ty pie....isz weź się zastanów. Każdy twój argument można obalić jednym klinięciem. Każdy dobrze wie kto pod blokiem wpi.....a w ryj ukraińcom za to że gadają po swojemu
@SoundART: Imo LGBT albo można traktować jako ludzi i nie odbierać im żadnych praw, albo nie i nie widzę tu żadnej trzeciej opcji. Partia która powiedzmy że ma 1 miejsce egzekwo pod względem ilości głosów (pis) chce odbierania praw LGBT, więc nie wydaje mi się żeby stwierdzenie "że a to tylko konfa świry i nikt więcej" było odpowiednie.
W kwestii LGBT sprawa jest prosta - popieranie to pogląd lewicowy, a bycie przeciwnym to pogląd prawicowy. Tyle w temacie.
@Traktor_is_back: Jeśli damy nowemu dzieciakowi w grupie tyle samo cukierków co reszcie to to nie jest prześladowanie starych członków tylko normalność i sprawiedliwość
@Klopson: 1. Jest to niezgodne z definicją
2. Na np. powiadamianie o trafieniu do szpitala bym mógł się zgodzić, ale tylko w sytuacji, gdy każdy indywidualnie określa, kogo chce, żeby powiadamiano. Wtedy można byłoby wyznaczyć np. współlokatora, żeby wiedział, że jego współlokator się nie stawi.
@SoundART: wiesz co tylko ludzie narzekajacy na "polityke" sa raczej z prawicy, bo na lewicy czesciej mowia ze to mowa nienawisci albo dezinformacja jest xd
zwlaszcza kiedy okreslenie "wciskanie polityki w rozrywke" w 99% odwoluje sie do politycznej poprawnosci
@Traktor_is_back:
Dyskryminacja to pojęcie społeczne, więc nie, biologia nie dyskryminuje. Biologia po prostu jest i zależy to od społeczeństwa, na podstawie których biologicznych cech ludzie są dyskryminowani.
@Klopson: „Małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej.”
Artykuł 18 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej
@Traktor_is_back: Zauważ że tylko małżeństwo ma rozwinięcie. "jako" - używając słownika i poprawnej sprecyzowanej polszczyzny (czego na pewno używa konstytucja) oznacza mniej więcej tyle co "w wersji", "w wariancie". A po za tym jakbyś umiał czytać dokładnie, to zauważyłbyś, że konstytucja opisuje jedynie co chroni, a nie co jest czym.
@Traktor_is_back: dosłownie 2 znaczenie jest społeczne, czyli realne, a nie polityczne, czyli teoretyczne. słownik potwierdza, że małżeństwem w znaczeniu społecznym jest samesex mariagge
@Traktor_is_back: Dzięki że zrównałeś całą lewicę z jej najbardziej wynaturzonymi przypadkami, które nie określają lewicy jako całości
To tak, jakbym powiedział że wszystkie ruchy prawicowe są złe, a za przykład podał Narodową Partię Faszystowską we Włoszech Mussoliniego
Proszę, nie definiuj w ten sposób całej przeciwnej strony politycznej, bo to szkodzi jakiejkolwiek dyskusji
@Klopson: No nie, widać to np. po PiSie i konfie, że jedno idzie bardziej w stronę socjalną, drugie w stronę rynkową
Co do ich stosunku do spraw do związków partnerskich np. szczerze nie mam pojęcia czy się różnią, bo szczerze nie śledzę ich aż tak bardzo
@Klopson: No właśnie zależy od czasu i projektu
Czy są podobne-obie to partie prawicowe, więc siłą rzeczy mają wiele wspólnego
Czy są identyczne-no nie
Komentarze
Odśwież7 marca, 16:25
Lewica w skrócie
Odpisz
7 marca, 16:42
@SoundART: Ja tam jestem intelektualistą i popieram dyskutowanie nad poglądami, no ale bądźmy szczerzy, jak wg. prawicy trzeba być katolikiem bo tak a geje to wynaturzenie i powinno się gejostwa zakazać itp. itd. to na spokojnie można powiedzieć że lewica ma obiektywnie właściwe poglądy
Odpisz
7 marca, 18:26
@Beowulf_: Nie
Dzisiejsza lewica to banda hipokrytów
„Tolerancja dla każdego”- no chyba że jesteś prawicowcem
„Precz z rasizmem”- no chyba że jest wobec białych
„Równość płci”- ale kobiety mają mieć lepiej
„Równość orientacji”- poprzez zalewanie Bogu ducha winnej popkultury „wybielonymi” postaciami innej orientacji, która najczęściej nie jest ważna dla fabuły
„Wolność wyznań”- ale nie możesz być chrześcijaninem, a najlepiej, jak w ogóle jesteś ateistą
„Wolność miejsca zamieszkania”- poprzez, często przymusowe, zasypywanie bliżej niesprawdzonymi obywatelami państw trzeciego świata krajów europejskich, co powoduje zwiększone niebezpieczeństwo dla ludzi mieszkających w tychże krajach
Poza tym, żaden prawicowiec nigdy nie powiedział, że każdy ma być katolikiem, ani nie powiedział (dobra, poza skrajnymi, ale skrajni z żadnej strony nie są normalni), że wszystkich homoseksualistów trzeba wybić. Prawicowiec zwyczajnie jest człowiekiem popierającym narrację Kościoła (bądź, gdy jest innowiercą, świętych ksiąg bądź elit religijnych), oraz nie popiera idei, dającej parom jednopłciowym takie prawa, co heteroseksualnym (co ma sens, patrząc na podstawową funkcję małżeństwa, jaką jest rozmnażanie). Poza tym nie każdy prawicowiec jest wierzący (podałbym przykład, ale nie znasz gościa), więc nie każdy mógłby uważać, że każdy powinien wyznawać tą samą religię co on. Więc wolę już być wyzywanym od nietolerancyjnych rasistów niż być hipokrytą
Odpisz
7 marca, 18:57
@Traktor_is_back: nie zesraj sie
Odpisz
7 marca, 20:02
@Beowulf_: w końcu jakiś głos rozsądku w tej dyskusji
Odpisz
7 marca, 20:20
@Traktor_is_back: Żaden z tych przykładów nie jest prawdziwy. Co z tym zrobisz że historia tak wygląda?
Odpisz
7 marca, 20:28
@Traktor_is_back: gdym mógł dał bym ci strzałkę w bok
Bo tyle razy się z tobą zgadzam
Odpisz
7 marca, 20:30
@Beowulf_: dla ciebie konfa reprezentuje całą szeroko pojęte konserwatyzm
Odpisz
7 marca, 21:00
@Klopson: W sensie?
Odpisz
7 marca, 21:03
@Traktor_is_back: Gościu co ty pie....isz weź się zastanów. Każdy twój argument można obalić jednym klinięciem. Każdy dobrze wie kto pod blokiem wpi.....a w ryj ukraińcom za to że gadają po swojemu
Odpisz
7 marca, 21:04
@Klopson: To, jak to mówię, element przestępczy
I nikt normalny nie jest z tego dumny
Odpisz
7 marca, 22:04
@Traktor_is_back: jakby naj...li facetowi za założenie sukienki to pewnie byś im bił brawo albo i się przyłączył
Odpisz
7 marca, 22:13
@SoundART: Imo LGBT albo można traktować jako ludzi i nie odbierać im żadnych praw, albo nie i nie widzę tu żadnej trzeciej opcji. Partia która powiedzmy że ma 1 miejsce egzekwo pod względem ilości głosów (pis) chce odbierania praw LGBT, więc nie wydaje mi się żeby stwierdzenie "że a to tylko konfa świry i nikt więcej" było odpowiednie.
W kwestii LGBT sprawa jest prosta - popieranie to pogląd lewicowy, a bycie przeciwnym to pogląd prawicowy. Tyle w temacie.
Odpisz
7 marca, 23:14
@Traktor_is_back: Jeśli damy nowemu dzieciakowi w grupie tyle samo cukierków co reszcie to to nie jest prześladowanie starych członków tylko normalność i sprawiedliwość
Odpisz
Edytowano - 8 marca, 07:27
@Beowulf_: Można też zwyczajnie nie dodawać im praw
Zawsze jest trzecia opcja
Odpisz
8 marca, 07:28
@Klopson: I jak to się odnosi do mojej wypowiedzi?
Odpisz
8 marca, 07:58
@Traktor_is_back: Tak, ale co ci szkodzi? Nic ci się nie stanie a komuś będzie lepiej.
Odpisz
8 marca, 08:40
@Klopson: 1. Jest to niezgodne z definicją
2. Na np. powiadamianie o trafieniu do szpitala bym mógł się zgodzić, ale tylko w sytuacji, gdy każdy indywidualnie określa, kogo chce, żeby powiadamiano. Wtedy można byłoby wyznaczyć np. współlokatora, żeby wiedział, że jego współlokator się nie stawi.
Odpisz
8 marca, 10:05
@Traktor_is_back: zaraz przywołacie tą duskusją jeszcze jednego jeźdźca apokalipsy
Odpisz
8 marca, 12:12
@Traktor_is_back: No czyli chcesz dyskryminować LGBT, nie trolluj
Odpisz
8 marca, 12:14
@Beowulf_: Gdzie ty widzisz dyskryminację?
Odpisz
8 marca, 12:15
@Traktor_is_back: *nie przyznawanie LGBT praw które mają osoby cis*
"Gdzie ty tu widzisz dyskryminację"
Ja pie....e, zamknij się i przestań się ośmieszać
Odpisz
8 marca, 12:20
@Beowulf_: Czyż ten tok myślenia nie czyni zwykłej biologii dyskryminującą?
Odpisz
Edytowano - 8 marca, 13:38
@SoundART: wiesz co tylko ludzie narzekajacy na "polityke" sa raczej z prawicy, bo na lewicy czesciej mowia ze to mowa nienawisci albo dezinformacja jest xd
zwlaszcza kiedy okreslenie "wciskanie polityki w rozrywke" w 99% odwoluje sie do politycznej poprawnosci
Odpisz
8 marca, 13:44
@Traktor_is_back:
Dyskryminacja to pojęcie społeczne, więc nie, biologia nie dyskryminuje. Biologia po prostu jest i zależy to od społeczeństwa, na podstawie których biologicznych cech ludzie są dyskryminowani.
Odpisz
8 marca, 13:50
@Beowulf_: czekaj ale jakich praw lgbt chca odebrac? z tego co wiem to po prostu nie chca ich przyznawac, bo ich nie ma
Odpisz
8 marca, 14:16
@Traktor_is_back: Z czym jest niezgodne? Z biblią? Z czymś co kiedyś napisał jakiś profesorek z KUL?
Odpisz
8 marca, 14:59
@Klopson: Definicją małżeństwa
Odpisz
8 marca, 19:24
@Traktor_is_back: Nie ma definicji małżeństwa nigdzie zapisanej, swoje warunki mają kościoły itd.
Odpisz
8 marca, 20:07
@Klopson: „Małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej.”
Artykuł 18 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej
Odpisz
8 marca, 20:21
@Traktor_is_back: Zauważ że tylko małżeństwo ma rozwinięcie. "jako" - używając słownika i poprawnej sprecyzowanej polszczyzny (czego na pewno używa konstytucja) oznacza mniej więcej tyle co "w wersji", "w wariancie". A po za tym jakbyś umiał czytać dokładnie, to zauważyłbyś, że konstytucja opisuje jedynie co chroni, a nie co jest czym.
Odpisz
8 marca, 20:22
@Klopson: To znajdź mi inną definicję
Odpisz
8 marca, 20:24
@Traktor_is_back: bardzo proszę.
Odpisz
8 marca, 20:27
@Klopson: Usankcjonowany prawnie
W Polsce usankcjonowany prawnie jest jedynie związek kobiety z mężczyzną
Czyli wychodzi na to, że mówimy o tym samym
Odpisz
8 marca, 20:37
@Traktor_is_back: dosłownie 2 znaczenie jest społeczne, czyli realne, a nie polityczne, czyli teoretyczne. słownik potwierdza, że małżeństwem w znaczeniu społecznym jest samesex mariagge
Odpisz
8 marca, 20:40
@Klopson: Słowo kluczowe- „usankcjonowany prawnie”
W Polsce takowym nie jest
Odpisz
8 marca, 20:45
@Traktor_is_back: -co ci szkodzi żeby zmienić prawo?
-bo to niezgodne z definicją
-gdzie ta definicja?
-w prawie
xddddd
Odpisz
8 marca, 20:49
@Beowulf_: Zwyczajnie nie mamy definicji nieokreślanej prawem
W dodatku zmiana tegoż prawa wymagałaby zmiany treści Konstytucji
A to niełatwe
Odpisz
Edytowano - 12 marca, 21:31
@Traktor_is_back: Dzięki że zrównałeś całą lewicę z jej najbardziej wynaturzonymi przypadkami, które nie określają lewicy jako całości
To tak, jakbym powiedział że wszystkie ruchy prawicowe są złe, a za przykład podał Narodową Partię Faszystowską we Włoszech Mussoliniego
Proszę, nie definiuj w ten sposób całej przeciwnej strony politycznej, bo to szkodzi jakiejkolwiek dyskusji
Odpisz
12 marca, 21:55
@MemyLubieMemy: Widzisz, problem jest taki że wszystkie prawice w polsce głosują identycznie od wszech czasów a różni ich tylko to czyją knagę liżą
Odpisz
12 marca, 21:57
@Klopson: No nie, widać to np. po PiSie i konfie, że jedno idzie bardziej w stronę socjalną, drugie w stronę rynkową
Co do ich stosunku do spraw do związków partnerskich np. szczerze nie mam pojęcia czy się różnią, bo szczerze nie śledzę ich aż tak bardzo
Odpisz
12 marca, 22:00
@MemyLubieMemy: to tylko ich przekaz dnia- na codzień głosują tak samo gospodarczo
Odpisz
12 marca, 22:02
@Klopson: No właśnie zależy od czasu i projektu
Czy są podobne-obie to partie prawicowe, więc siłą rzeczy mają wiele wspólnego
Czy są identyczne-no nie
Odpisz
13 marca, 06:16
@Klopson: Ale czyż polska lewica również nie głosuje identycznie?
Odpisz
13 marca, 13:26
@Traktor_is_back: no i widzisz- oni się różnią
Odpisz
13 marca, 14:07
@Klopson: Niby wszyscy się różnią
Ale i tak wyjdzie na to samo
Zmienią się tylko ludzie
Odpisz
10 marca, 15:03
Traktor jak zwykle wyprodukował największe g*wno które dzisiaj zobaczysz.
Odpisz
8 marca, 23:37
Jestem człowiekiem i mogę się mylić. Polityk też jest tylko człowiekiem nawet jeżeli uważa inaczej.
Odpisz
8 marca, 14:02
Polityka jest do dupy i tylko skłóca ludzi
Odpisz
7 marca, 16:22
jeśli jest mną to ma rację
Odpisz