Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Jeszcze jak
Trzykrotny T
Jakby trochę nie fair
Jesteś wybrańcem panie profesorze
Można, tylko trzeba wstawać rano
Tylko dzięki temu mega wulkany pod Polską nie wybuchają
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież23 marca, 19:48
JADŹKA! SZYKUJ POPCORN, KOMENTARZE BĘDĘ CZYTAĆ!
Odpisz
23 marca, 16:53
Ja wchodzący na sekcję komentarzy pod tym dziadostwem:
Odpisz
22 marca, 22:24
Zdarza się.
Znaczy mi nie.
Odpisz
21 marca, 12:37
bo j...ne lewaki pewnie mu gaśnice ukradły
Odpisz
22 marca, 18:32
@Krzyniu: A jesteś pewny że nie stał za tym jakiś polski poseł?
Odpisz
22 marca, 19:58
@Mieszkow: Polski poseł w ramach odwetu ukradł tym lewakom tę gaśnicę
Odpisz
22 marca, 16:18
Odpisz
22 marca, 17:34
@miomio: "J#bani lewacy!"
Odpisz
22 marca, 18:52
@Krol123: +1, myślałam właśnie o tym wysyłając ten komentarz hehe
Odpisz
21 marca, 19:24
ej, co jest
nie przeszło na główną, ale admin zmienił tytuł xd
Odpisz
22 marca, 16:48
@Frutti56: teraz przeszło
Odpisz
21 marca, 13:13
Podobnie zrobił hitler jak pamiętam ale tam w roli głównej był reichstag
Odpisz
21 marca, 12:37
Ten "lewicowy ruch" to Antifa, która jest uważana za organizację terrorystyczną w takich USA
Co do tego gościa to pokazał swój skrajny idiotyzm, bo w przypadku skrajnej lewicy wystarczy istnieć aby paść ofiarą przemocy za poglądy polityczne, które jeszcze 15 lat temu posiadali ówcześni centrolewicowi Demokraci przed skrajnym skręceniem w lewo
Odpisz
21 marca, 13:54
@Nerius: Nie wiem jak możesz popierać nie*iecką prawicę. Nie*cy mają być słabi, czuć wstyd za to, kim są i bać się wychodzić na ulicę. Gwarantem tego stanu rzeczy są rządy populistów
Odpisz
Edytowano - 21 marca, 14:03
@Konto_nieusuniete: Wskaż mi fragment w którym udzielam poparcie tej partii
Odpisz
21 marca, 14:09
@Nerius: Czerwone za prawdę f
Odpisz
21 marca, 14:17
@Nerius: Ten fragment był wtedy, gdy krytykujesz destrukcyjne działania skrajne lewicy w kraju wroga
Odpisz
Edytowano - 21 marca, 14:18
@Konto_nieusuniete: Aktualnie to skrytykowałem obie strony, ale ludzie mają to do siebie, że interpretują pod swoją tezę
Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem
Odpisz
22 marca, 16:21
@Nerius: >Antifa czyli organizacja antyfaszystowska jest uważana za organizację terrorystyczną w państwie faszystowskim
>wtf.exe
Odpisz
22 marca, 16:30
@Dragonix18: Czyli wychodzi na to, że Węgry też są krajem faszystowskim, bo uznały organizację odpowiedzialną za lewicowy terroryzm za organizację terrorystyczną
Holandia też jest państwem faszystowskim, bo jest w drodze do uznania tej organizacji za organizację terrorystyczną
Get a grip
Odpisz
22 marca, 16:33
@Dragonix18: Antifa jest organizacją antyfaszystowską, ale to nie oznacza, że nie zachowują się dokładnie jak faszyści, z którymi napi*rdalają się bejsbolami. To zwykła bojówka
Odpisz
22 marca, 16:36
@Nerius: Faszyzm ultrona jest tak duży że przesuwa ogólny rozstrzał polityczny Holandii w stronę faszyzmu w efekcie czego Holandia staje się krajem faszystowskim, tak, a o co chodzi
Odpisz
Edytowano - 22 marca, 16:45
@Konto_nieusuniete: Zależy jak definiujemy faszyzm, bo zgodnie z oknem Overtona im bardziej ktoś przesuwa się na prawo lub na lewo od centrum tym bardziej postrzega inne poglądy od swoich jako bardziej radykalne
W ten sposób ktoś może być skrajnie lewicowym komunistą i uważać centrolewicę/centryzm/umiarkowany konserwatyzm za skrajną prawicę a według siebie mieć normalne poglądy
To samo jest w drugą stronę co powoduje dochodzenie do sytuacji, że poglądy normalne i akceptowalne stają się skrajne albo poglądy skrajne stają się normalne
Odpisz
22 marca, 16:51
@Dragonix18: Chodzi o to, że padłeś ofiarą okna Overtona co zniekształca twoje postrzeganie świata
Odpisz
22 marca, 16:52
@Nerius: Uh huh
Odpisz
22 marca, 16:55
@Dragonix18: Deal with it
Odpisz
22 marca, 16:55
@Nerius: Uh huh
Odpisz
Edytowano - 22 marca, 16:55
@Dragonix18: Faszyzm nie faszyzm, ludzie którzy chodzą z bronią po ulicy zagrażają bezpieczeństwu publicznemu
Odpisz
22 marca, 16:58
@Konto_nieusuniete:
Odpisz
22 marca, 16:58
@Dragonix18:
Odpisz
22 marca, 17:01
@Dragonix18: Tak, tak
Odpisz
Edytowano - 22 marca, 17:05
@Nerius: Uh huh
Odpisz
22 marca, 17:05
@Dragonix18: Etap 1: Zaprzeczenie
Odpisz
22 marca, 17:08
@Nerius:
Odpisz
22 marca, 17:11
@Dragonix18: 👍👍👍👍
Odpisz
22 marca, 17:12
@Nerius:
Odpisz
Edytowano - 22 marca, 17:30
@Dragonix18: Klasyczny brak argumentów i pie....enie głupot, nic dziwnego
Odpisz
22 marca, 17:34
@Nerius:
Odpisz
22 marca, 17:36
@Konto_nieusuniete: I właśnie dlatego trzeba zdelegalizować Antifę, bo stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa publicznego z powodu zbiorowej paranoi politycznej w tej organizacji
Odpisz
23 marca, 06:40
@Dragonix18: nie mogę odpisać neriusowi bo mnie bloknął ale mnie bawi, że mówi "etap 1 zaprzeczenie" po czym zaprzecza, że tro trochę dziwne, że antifa została uznana za "organizację" terrorystyczną w państwie w którym antifa najgłośniej mówiła o faszyzmie i w którym są organizowane dosłowne łapanki na ulicach.
Odpisz
Edytowano - 23 marca, 09:00
@Murarzowa: Ten etap pierwszy był w atosunku do Dragonixa, a nie mnie
Łapanki na ulicach według lewicy są wtedy, gdy aresztowanie nielegalnych imigrantów, którzy są przestępcami bo ubywa jej importowana baza wyborcza posiadająca normy społeczne i kulturowe, które są sprzeczne z wartościami lewicy co oznacza, że lewica to ucieleśnienie hipokryzji a lewicowe kobiety mają instynkt samobójczy z którego są dumne, bo nie są w stanie przewidzieć konsekwencji sprowadzania siedmiowiecznych kręgów cywilizacyjnych w których kobiety są trzymane na łańcuchu
Weź się nie ośmieszaj, naprawdę
Odpisz
23 marca, 09:08
@Murarzowa: Nerius ale ty wiesz, że według statystyk 74% osób aresztowanych przez ICE nie jest przestępcami a już chyba 2 lub 3 razy wywieziono kogoś kto jest legalnym mieszkańcem USA?
Odpisz
Edytowano - 23 marca, 09:18
@Murarzowa: Przestępcą jest każdy, kto nielegalnie przekracza granicę. Świadczy to o twojej niewiedzy albo głupocie.
Co do skali popełnianych błędów - niestety one się zdarzają, ale należy wziąć pod uwagę per capita (w porównaniu z rządami np. Obamy) aby określić czy faktycznie za rządów Donalda Trumpa jest spadek czy wzrost. Liczby mają to do siebie, że one są najlepszym sposobem określania prawdziwości danych stwierdzeń
Co do tej statystyki widziałem tę statystykę i ta liczba 26% dotyczyła nielegalnych migrantów, którzy popełniłi przestępstwa typu zabójstwo, napaść seksualną itd.
Odpisz
23 marca, 09:25
@Nerius: No bo mieli aresztować niebezpiecznych imigrantów s nie wszystkich.
Odpisz
23 marca, 09:31
@Murarzowa: Nie, zgodnie z literą prawa każdy nielegalny migrant powinien być deportowany. Chęć do życia gdzie się chce nie jest prawem człowieka.
Nie możesz mówić o radykalizacji na prawicy w sytuacji gdy prawica w zasadzie robi to samo co lewica/centrolewica 15 lat temu. Świadczy to o głębokiej radykalizacji lewicy co jest potwierdzone statystycznie i empirycznie.
Odpisz
23 marca, 10:02
@Nerius: A czyli deportowanie złych ludzi, deportowanie urządzanie łapanek bazowanych na kolorze skóry i wysyłanie ludzi do więzień w kraju z którego nie pochodzą jest spoko i agenci ICE "tylko wykonują rozkazy".
Odpisz
23 marca, 10:09
@Murarzowa: Amerykańska służba imigracyjna ICE (U.S. Immigration and Customs Enforcement) oficjalnie nie prowadzi działań opartych wyłącznie na kolorze skóry, jednak w praktyce stosuje metody profilowania rasowego, skupiając się na społecznościach latynoskich oraz imigrantach o ciemniejszym odcieniu skóry. Naloty i aresztowania często dotykają osoby o określonym pochodzeniu etnicznym, niezależnie od ich statusu prawnego.
ICE korzysta z zaawansowanych systemów rozpoznawania twarzy oraz baz danych, aby namierzać osoby podejrzane o nielegalny pobyt.
Raporty wskazują, że aresztowania koncentrują się na obywatelach państw takich jak Gwatemala, Honduras, Meksyk i Kolumbia, co w praktyce wiąże się z kolorem skóry i pochodzeniem etnicznym
Tak, ICE (U.S. Immigration and Customs Enforcement) w 2025 roku zaczęło systematycznie stosować procedurę deportacji do krajów trzecich (ang. third-country removals), wysyłając imigrantów do państw, z których nie pochodzą i z którymi nie mają związków. Procedura ta pozwala na deportację, jeśli kraj pochodzenia nie przyjmuje obywatela lub w innych "uzasadnionych przypadkach",
ICE zawiera umowy z państwami (np. Rwandą, Ugandą, Kostaryką, Panamą), które zgadzają się przyjmować migrantów spoza swojego regionu.
Działania te służą jako narzędzie przyspieszonej deportacji, szczególnie wobec osób, które nie mogą zostać odesłane do kraju ojczystego, np. z powodu wykazania ryzyka prześladowania.
Osoby te mogą trafiać do tamtejszych więzień lub ośrodków detencyjnych.
Podstawa prawna: DHS (Department of Homeland Security) powołuje się na przepisy Immigration and Nationality Act (INA), które pozwalają na deportację do innego kraju, jeśli odesłanie do kraju pochodzenia jest „niepraktyczne, niewskazane lub niemożliwe”.
W skrócie: Masz problem o procedury deportacyjne stosowane na całym świecie
Odpisz
Edytowano - 23 marca, 10:12
@Nerius: Nerius rozpoznaj różnicę między użyciem danego rozwiązania bo jest potrzebne vs nadużywaniem go nawet kiedy się nie powinno. Challenge (impossible)
Odpisz
Edytowano - 23 marca, 10:20
@Murarzowa: To, że jest to nadużywane to twoja prywatna opinia. Faktem natomiast jest to, że jest to w pełni legalne czy ci się to podoba czy nie
Jakby lewica nie importowała milionów ludzi to by do takich sytuacji nie dochodziło
Odpisz
23 marca, 10:32
@Nerius: Jest nadużywane w takim sensie, że tego systemu należy użyć kiedy deportacja do kraju docelowego jest zbyt trudna.
Ponadto oni deportują ludzi do obozów koncentracyjnych. To tak jakby gestapo wysłało Czecha z Niemiec do obozu pracy w Polsce.
Ponadto ponownie są przypadki w których deportowano legalnych mieszkańców.
A odchodząc od ICE to notorycznie łamana jest konstytucja, łamane jest prawo, w miastach pojawiają się kamery które śledzą ludzi choć oficjalnie służą tylko do czytania tablic (udowodniono, że tego nie robią).
Ponadto lewica w USA nie doprowadziła do imigracji bo w USA najbliżej do lewicy ma partia Berniego Sandersa która nigdy nie była u władzy.
Odpisz
23 marca, 10:50
@Murarzowa: Nie, Stany Zjednoczone nie deportują ludzi do obozów koncentracyjnych. USA prowadzą masowe deportacje nielegalnych imigrantów, często osadzając ich w ośrodkach detencyjnych (ośrodki dla migrantów/ICE) przed odesłaniem do kraju pochodzenia, co jest procesem prawnym, a nie eksterminacyjnym
Imigranci są zatrzymywani przez służby ICE (Immigration and Customs Enforcement) w specjalnych ośrodkach, które bywają przepełnione.
USA deportują osoby naruszające prawo imigracyjne, w tym Ukraińców czy Polaków, często odesłanych do kraju, z którego przybyli.
Informacje o "obozach" w kontekście USA dotyczą najczęściej tymczasowych ośrodków detencyjnych na granicy lub w ich pobliżu. To samo masz w Europie
Za rządów Obamy również zdarzały się przypadki deportacji legalnych mieszkańców w tej samej częstotliwości co oczywiście zignorowałaś choć doskonale wiesz, że przy setkach tysięcy/milionach deportacji to się zdarza.
Takie kraje jak Kolumbia nie przyjmują deportowanych imigrantów, więc ta procedura jest stosowana prawidłowo
Gęsty system kamer monitoringu w miastach jest częścią koncepcji tzw. 15 minutowych miast, które chce wdrażać lewica, więc nie wiem w czym masz problem.
Odpisz
Edytowano - 23 marca, 10:52
@Nerius: Nie. Mowa tu o zagranicznych więzieniach do których wysyłają masowo ludzi.
I nie wysyłają błędnie tylko kolumbijczyków więc nie próbuj się wywinąć
Odpisz
23 marca, 11:39
@Murarzowa: Zapomniałaś jeszcze wspomnieć, że planują zreinkarnować KKK
Weź oszczędź mi te jęczenie, bo jest męczące
Odpisz
23 marca, 11:40
@Nerius: Bredzisz
Odpisz
Edytowano - 23 marca, 11:41
@Murarzowa: Czy ty wiesz czym jest ironia?
Odpisz
Edytowano - 23 marca, 11:41
@Nerius: No przecież mówię, że bredzisz, a nie staram się odpowiedzieć.
Odpisz
31 marca, 15:57
@Murarzowa: Dobrze, że przyszedł ktoś kto wie coś więcej bicnerius by brzmiał jakby wiedział co mowi
Odpisz
2 kwietnia, 11:50
@Nerius: @JJZW
Oczywiście, że wiem co mówię. Problem jest taki, że jak ma się podobne bądź takie same zj...ne poglądy to się będzie uważać za apogeum intelektualne osoby, które potrafią określić kilkadziesiąt płci a nie potrafią stwierdzić czy popełnienie czegoś co jest nielegalne czyni kogoś kryminalistą
Nazywanie Antify antyfaszyzmem obywatelskim świadczy tylko i wyłącznie o głupocie i idiotyzmie, bo w historii Niemiec nie było ANI JEDNEGO ruchu antyfaszyzmu obywatelskiego. Praktycznie każda organizacja była zbiorowiskiem anarchistów bądź komunistów i jedynym ich celem było zdobycie poparcia ideologicznego i władzy przy użyciu terroru oraz przemocy.
Z Antifą jest tak samo - na jej marszach są sami anarchistyczni, komunistyczni i neomarksistowscy radykałowie używający terroru i przemocy
Nie zapominajmy, że 95% ataków na infrastrukturę energetyczną Niemiec generują skrajnie lewicowi ekstremiści, co oznacza że trzech użytkowników w tej dyskusji kocha terrorystów, faszystów, bojówkarzy i przemocowców. Co więcej są hipokrytami i pie....ą głupoty, bo szukają faszystów wszędzie indziej choć sami nimi są bo popierają faszyzm
Odpisz