Nie.... Od wieków DZIEWCZYNKI bawił się lalkami a chłopcy wszystkim innym. Jeśli zamierzasz sobie wychować dziecko(chłopca) które będzie uczone za młodu bawienia się lalkami i ubierania w sukienki to myślę że nie powinnaś/eś być rodzicem.
@wojtekvicta: A pewnie, chłopiec nie powinien się uczyć jak ubierać taką lalkę w sukienkę, bo jeszcze będzie wiedział, jak ubrać w przyszłości córkę, a tego byśmy nie chcieli.
@wojtekvicta: Widzisz tę słodką dziewczynkę? Ładną ma sukienkę? To dobrze, bo ta dziewczynka to tak naprawdę chłopiec, a dokładniej młody Franklin Roosevelt - legenda Stanów Zjednoczonych. W Starożytnym Egipcie bawienie się lalkami nie przeszkadzało chłopcom stać się mężnymi wojownikami. We wczesnym dzieciństwie z kolegami też się często przebieraliśmy za dziewczyny, tak po prostu dla jaj. I nikt z nas nie widział w tym tej "chorej, ideologii Gender"...
To było kiedyś. Teraz w tzw erze gender dzieci są znacznie bardziej podatne na pojawiające się treści homoseksualne. A jak zapewne wiesz, homoseksualność jest wynaturzeniem.
PS: Jeśli ktoś mi ma zamiar wyjechać z tekstem typu" Sam jesteś wynaturzeniem " itd. to niech sobie odpowiedzą na pytanie, czy w związkach homoseksualnych może się rodzić potomstwo, bez ingerencji osób trzecich!
Ale w sumie jak tam chcesz. Niech się twoje dzieci bawią lalkami, ubierają sukienki i się malują. Lecz jak będziesz miał swoje dziesiąt lat, żebyś się nie obudził, gdy np twoje dzieci będą musiały bronić kraju, a one nie będą chciały, ponieważ "się pobrudzą", ponieważ od dziecka były uczone że wygląd jest ważniejszy od charakteru lub poświęcenia.(np zabawa żołnierzykami)
@wojtekvicta: Tak samo u bezpłodnej pary bez wkładu osób trzecich dzieci się nie urodzi. A jednak mogą wychowywać dzieci... Poza tym o tym czy ktoś zostanie gejem czy hetero decydują geny, a nie otoczenie. Wieki temu też byli geje, pedały i kobiety przebierające się za mężczyzn. Jeżeli ktoś "zostanie" (w cudzysłowie, ponieważ tak naprawdę nim nie będzie) gejem, bo jest taka moda to już jego problem, zmądrzeje jak będzie starszy.
@AdiXiks: Nagrywaliśmy jakiś filmik i potrzebna była osoba, która zagra matkę, a że byli tylko chłopacy, to wiadomo, że ktoś musiał się przebrać. Ale nie było z tym żadnego problemu.
@wojtekvicta: Dlaczego wygląd? A może troska i empatia? Poza tym nie bój się, zamierzam dobrze wychować moje dzieci w miłości do ojczyzny ;) Musisz też wiedzieć, że to w co dziecko się bawiło w dzieciństwie nie wpływa tak znacząco na jego dorosłe życie.
@AdiXiks: Sorry, ale nie pamiętam... Tych filmików było mnóstwo. Nie pamiętam fabuły do ich wszystkich. Ale zapewniam cię, żadnych MILFów i Łysych z Brazzers nie było ;)
Ona nie jest wrodzona. I jest nawet zmienna. Jeśli chcesz, mogę Ci zapodać ciekawy artykuł na ten temat, ale to prędzej na PW.
Tam jest wszystko ładnie opisane, podane źródła, a autor (psycholog, specjalista w tej dziedzinie) był kiedyś homosiem.
@wojtekvicta: No właśnie, w czym tu problem? Chłopiec za młodu nauczy się opiekować dzieckiem-lalką, więc na starość będzie dobrym ojcem. Gdzie tu sprzeczność z moją tezą?
@chupacabra001: Mógł być bi. Tacy ludzie czasem przestawiają się z jednej płci na drugą. Niestety istnieje wielu homoseksualistów, którzy bardzo by chcieli być hetero, ale z naturą nie wygrasz.
@chupacabra001: A ja tobie dziesięć innych, które bronią odwrotnej tezy. Homoseksualizm to nie jest choroba. To najzwyczajniej w świecie efekt inaczej ułożonych chromosomów. Tak, możemy to nazwać swoistym odstępstwem od normy, ale nie chorobą.
@ewelkapl: I chwała ci za to. Ale pamiętaj że nie tylko ty na tym świecie byłaś dzieckiem. A to, kim się jest, jaki ma sie charakter, zawsze zależy od wychowania. Ale łatwiej zwalić na geny. (oczywiście tez mają wpływ, ale nie tak znaczący jak wychowanie)
Znaczy się raczej ogólnie takie dawanie lalek, różowy pokój, sukienki po prostu mogą wpłynąć na jego psychikę i dojść do wniosku że: a) spi***alaj z tym pedalstwem, b) akceptacja i stanie się takim pedałkiem, c) stwierdzenie że woli być kobietą, d) popadnie w depresję bo jego rodzice uważają go za dziewczynke.
@VanQuisch: Urodzić się możesz gejem albo lesbijką. Pedałem lub jak to wolę pedałką (nie lesbą) trzeba się wychować albo ubzdurać że spodnie ala wyciskarka jaj albo pierdylard dziwnych elementów wbitych w ciało jest COOL!!
@Mnich1: No nie jestem pewien, czy można się urodzić z tą ,,chorobą". Według mnie człowiek rodzi się jako ,,czysta kartka" a to jaki będzie zależy od tego co go spotka.
@VanQuisch: Czysta karta to jest wtedy kiedy jesteśmy jeszcze młodzi i nie podjęliśmy żadnych ważnych decyzji. Nasza orientacja to odgórna sprawa, tak samo jak tolerancja na ból, choroby genetyczne i inne preferencje (jak podwyższona tolerancja na coś).
@Mnich1: Ta ,,czysta kartka" w moim rozumieniu to czysty umysł noworodka, w którym buduje się wielka i złożona metropolia zwana ludzką psychiką. A to od psychiki zależy jakie podejmujesz decyzje w życiu. Taką decyzją jest m.in. to, czy jesteś homo czy hetero. Może i podświadomą, ale zawsze decyzją.
Nie wiem o co tyle hałasu ja jak byłam młodsza przeszłam etap bawienia się samochodami syn siostry etap bawienia się lalkami i co
Ja nie zmieniłam orientacji
Myślę nic w tym złego by dziewczynki bawiły się samochodami a chłopcy lalkami
@slimak87: No raczej nie. Jakoś dla mnie lalki wydają się dziewczęcą zabawką, może to dlatego iż sam bawiłem się samochodzikami, a moja siostra lalkami ;)
Chłopcy nie powinni się bawić lalkami. Dzieci utożsamiają się z tym, czym się bawią, więc lepiej dać już jakąś zabawkę - superbohatera, żeby chciał być taki jak on. Jak dasz chłopcu lalkę, to zapewne wyrośnie z niego pedał.
@MrocznyWilk: Pedałem się rodzisz, a nie na niego wyrastasz. Poza tym ja jako dziecko też miałem jedną lalkę i jestem normalny. Chociaż oczywiście wolałem "męskie" zabawki :)
@ZawiszaMikolow: Nie podoba mi się forma pierwszego zdania... Mali chłopcy są najbardziej podatni na wpływy. To u nich może się wykształcić, nie muszą się od razu pedałami rodzić.
@MrocznyWilk: Gówno prawda, w życiu nie słyszałem, żeby chłopiec bawiący się lalkami był homoseksualistą, bo w końcu bawi się lalką, lub lalką i kenem, czyli tworzy "rodzinę" heteroseksualną, za to słyszałem, że Ci "superbohaterowie" tak rozpuściły dzieciom mózg, że te skakały przez okna bo uważały, że chcą być jak superman, czy inny tego typu superbohater. Dlatego wolałbym, by moje dziecko bawiło się lalkami, samochodami, klockami etc. niż superbohaterami czy potworami, bo to źle wpływa na dziecko, dziecko wtedy wyobraża sobie Bóg wie, jakie rzeczy w ciemnościach, albo po prostu tak odpływa, że uważa takich superbohaterów, za realne postacie, z całą pewnością dziecko które bawi się lalkami nie będzie pedałem, bo to nie zależy od tego, tylko od tego jak ułoży mu się psychika itd. bo jakim sposobem, dziecko które bawi się lalkami ma być gejem? To logiki w ogóle nie ma... To są głupie stereotypy które nie mają w ogóle sensu...
@jacek1s: A jak myślisz, kiedy się dziecku „układa psychika”? Właśnie kiedy jest małe. Pisząc o superbohaterach, nie mam na myśli żadnych pierdół, tylko np. jakiś super żołnierz. Dla takiego dziecka, takowa postać jest autorytetem i samo chce się upodobnić do niego.
@MrocznyWilk: Człowiekowi psychika układa się przez całe życie, gdy jest się dzieckiem dopiero poznaje się podstawowe "zasady" życia, takowych super żołnierzy też nie dał bym dziecku do ręki, bo później by chciał oddać życie za innych ludzi, co jest głupotą.
@jacek1s: Głupotą jest to, co piszesz. Nie masz pojęcia o dzieciach, skoro tak piszesz. Największy wpływ na człowieku wywiera otoczenie, kiedy jest on dzieckiem. Później człowiek może się zmienić, ale już nie tak bardzo i łatwo.
Wg. ciebie oddawanie życia za innych jest głupotą? W takim razie chyba nawet nie warto ci odpisywać...
@MrocznyWilk: Tak, oddawanie życia za innych jest głupotą... Gdyby nie to, nie było by wojen. Poza tym, znam się na dzieciach, najlepiej gdyby dziecko miało jedną, dwie zabawki typu pluszak i coś jeszcze i żeby dziecko bawiło się z rodzicami i umacniało relację, a nie samo w kącie, bawiąc się nie wiadomo czym.
@jacek1s: Tak, bo wojny wcale nie są dlatego, że ktoś kto ma władzę chce np. poszerzyć swoje terytorium a żołnierz musi wykonać rozkaz bo zostanie zwolniony lub trafi pod pluton egzekucyjny.
Oddawanie życia za innych to głupota - jasne, jak bliskie mu osoby będą zagrożone to lepiej, żeby zlał się w gacie niż próbował ich ratować nawet za cenę swojego życia.
@jacek1s: Wypowiadasz się na tematy, o których nie masz zielonego pojęcia. I dziwisz się jeszcze, że masz reputację idioty?
Facet MUSI być agresywny, bo taki jest z natury i od tego tak de facto jest.
@chupacabra001: A tutaj się nie zgodzę. Agresja nie powinna wynikać z samego faktu bycia przedstawicielem danej płci. Natura? A czy natura nie wyposażyła nas w inteligencję po to, by NIE poddawać się każdemu podszeptowi instynktu?
@chupacabra001: W jakim sensie agresywny? Żeby walił po mordzie każdego kogo spotka na ulicy, czy chodzi Ci raczej o to, by nie srał w gacie w obliczu zagrożenia, tylko się bronił?
@chupacabra001: Na szczęście w historii mieliśmy mężczyzn, którzy nie MUSIELI być agresywni i dlatego nasza historia nie opiera się wyłącznie na seksie i wojnach, ale też na sztuce i nauce.
@jacek1s: Co do wyskakiwania z okna to zależy czy dziecko jest mądre czy ma zrytą kopułę. Wszystko jest zależne od tego jak wychowuje się dziecko i pokazuje mu się prawdziwe wartości. Jak nauczysz dziecko że takie zachowana są złe tak to nie będzie tego robił. Proste ale niektórzy nie są na tyle inteligentni żeby to pojąć. A jak się zabije to poprostu selekcja naturalna. Jak jest głupi to czeka go taki a nie inny los.
@jacek1s: Jak jest się małym, to układa się ta podstawowa część psychiki jak przykładowo to czy wolisz dziewczyny czy chcłopaków. A wraz z wiekiem psychika się poszerza i zmienia.
@chupacabra001: agresja wroga – agresja, która ma na celu zranienie lub zadanie bólu
agresja prospołeczna – chroniąca interesy społeczne, obrona (służąca interesom jednostki i społeczeństwa)
Nie mylą pojęć. Po prostu jest wiele rodzajów agresji, najczęście pojęcie to jest kojarzone jako agresja wroga, a tobie najwyraźniej chodziło o tą drugą.
@MrocznyWilk: znam parę, która wychowując pierwszego syna pozwalała mu się bawić męskimi zabawkami, a u drugiego nie dokonywała już takiej selekcji. Pierwszy wyrósł na typowego łobuza, drugi jest bardzo wrażliwy i spokojny, ale w żadnym razie nie jest homoseksualistą, bo takowym trzeba się urodzić.
@chupacabra001: To proste, ten kto potrafi to zrobić. Zazwyczaj będzie to mężczyzna, ze względu na to że w naturze mężczyzny leży siła, ale nie agresja.
@chupacabra001: Głupoty? Nie znałem sztywnej klasyfikacji i spekulowałem, dlatego głupoty? Mimo wszystko dalej uważam, że agresja, taka czy owaka, nie wynika bezpośrednio z płci.
O tak... a jak będzie się bawił klockami lego to wyrośnie na architekta, a jak będzie bawił się żołnierzykami to na pewno zostanie żołnierzem, a jak będzie wynosił śmieci zostanie śmieciarzem... [sarkazm] Nawet jak pozwolimy dziecku się bawić lalkami to jasne, że nie będzie robić tego cały czas, bo za chwilę mu się znudzi. Można zapewnić mu odpowiedni rozwój nie zakazując mu wcale zabawy lalkami.
Do ludzi na dole, bawienie się lalkami a przebieranie się w sukienkę to co innego. To że te dwie rzeczy w naszym społeczeństwem zazwyczaj cechują jedną płeć, to nie znaczy że u drugiej muszą występować razem. Przetestowanie na sobie obiektu będącego cechą drugiej płci nie oznacza jeszcze jej zmiany.
Komentarze
Odśwież15 stycznia 2015, 21:06
Nie.... Od wieków DZIEWCZYNKI bawił się lalkami a chłopcy wszystkim innym. Jeśli zamierzasz sobie wychować dziecko(chłopca) które będzie uczone za młodu bawienia się lalkami i ubierania w sukienki to myślę że nie powinnaś/eś być rodzicem.
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:09
@wojtekvicta: A pewnie, chłopiec nie powinien się uczyć jak ubierać taką lalkę w sukienkę, bo jeszcze będzie wiedział, jak ubrać w przyszłości córkę, a tego byśmy nie chcieli.
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2015, 21:17
@wojtekvicta: Widzisz tę słodką dziewczynkę? Ładną ma sukienkę? To dobrze, bo ta dziewczynka to tak naprawdę chłopiec, a dokładniej młody Franklin Roosevelt - legenda Stanów Zjednoczonych. W Starożytnym Egipcie bawienie się lalkami nie przeszkadzało chłopcom stać się mężnymi wojownikami. We wczesnym dzieciństwie z kolegami też się często przebieraliśmy za dziewczyny, tak po prostu dla jaj. I nikt z nas nie widział w tym tej "chorej, ideologii Gender"...
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:19
@wojtekvicta: Ubierania sukienek bym go nie uczył, bo co jak co gender bym w domu nie chciał. Ale to z lalkami to przesada.
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:31
Przebierałeś się za dziewczyny? Rozumiem raz dla jaj, ale z kolegami? WTF bro?
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:38
To było kiedyś. Teraz w tzw erze gender dzieci są znacznie bardziej podatne na pojawiające się treści homoseksualne. A jak zapewne wiesz, homoseksualność jest wynaturzeniem.
PS: Jeśli ktoś mi ma zamiar wyjechać z tekstem typu" Sam jesteś wynaturzeniem " itd. to niech sobie odpowiedzą na pytanie, czy w związkach homoseksualnych może się rodzić potomstwo, bez ingerencji osób trzecich!
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:40
@Rokoko:
Tego się facet nauczy bardzo szybko, a czym za młodu się dziecko nauczy, takie będzie na starość.
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:44
Ale w sumie jak tam chcesz. Niech się twoje dzieci bawią lalkami, ubierają sukienki i się malują. Lecz jak będziesz miał swoje dziesiąt lat, żebyś się nie obudził, gdy np twoje dzieci będą musiały bronić kraju, a one nie będą chciały, ponieważ "się pobrudzą", ponieważ od dziecka były uczone że wygląd jest ważniejszy od charakteru lub poświęcenia.(np zabawa żołnierzykami)
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:46
@wojtekvicta: Tak samo u bezpłodnej pary bez wkładu osób trzecich dzieci się nie urodzi. A jednak mogą wychowywać dzieci... Poza tym o tym czy ktoś zostanie gejem czy hetero decydują geny, a nie otoczenie. Wieki temu też byli geje, pedały i kobiety przebierające się za mężczyzn. Jeżeli ktoś "zostanie" (w cudzysłowie, ponieważ tak naprawdę nim nie będzie) gejem, bo jest taka moda to już jego problem, zmądrzeje jak będzie starszy.
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:48
@AdiXiks: Nagrywaliśmy jakiś filmik i potrzebna była osoba, która zagra matkę, a że byli tylko chłopacy, to wiadomo, że ktoś musiał się przebrać. Ale nie było z tym żadnego problemu.
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:50
No chyba że w takim wypadku. Tylko zastanawia mnie o czym był ten filmik. Łysy z Brazzers z MILF'em? Przejrzałem cię!
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:52
@wojtekvicta: Dlaczego wygląd? A może troska i empatia? Poza tym nie bój się, zamierzam dobrze wychować moje dzieci w miłości do ojczyzny ;) Musisz też wiedzieć, że to w co dziecko się bawiło w dzieciństwie nie wpływa tak znacząco na jego dorosłe życie.
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:54
@AdiXiks: Sorry, ale nie pamiętam... Tych filmików było mnóstwo. Nie pamiętam fabuły do ich wszystkich. Ale zapewniam cię, żadnych MILFów i Łysych z Brazzers nie było ;)
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:23
To dlaczego jest takie powiedzenia jak "Czym skorupka nasiąknie za młodu, tym na starość trąci."
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2015, 22:30
@wojtekvicta: Bo nasiąknąć można poglądami, stylem, zainteresowaniami, a nie orientacją seksualną, która jest wrodzona.
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2015, 23:02
Ona nie jest wrodzona. I jest nawet zmienna. Jeśli chcesz, mogę Ci zapodać ciekawy artykuł na ten temat, ale to prędzej na PW.
Tam jest wszystko ładnie opisane, podane źródła, a autor (psycholog, specjalista w tej dziedzinie) był kiedyś homosiem.
Odpisz
16 stycznia 2015, 05:34
@chupacabra001: Bardzo chętnie... Widocznie wydawało mu się, że jest gejem, a tak naprawdę nim nie był.
Odpisz
16 stycznia 2015, 12:01
@wojtekvicta: No właśnie, w czym tu problem? Chłopiec za młodu nauczy się opiekować dzieckiem-lalką, więc na starość będzie dobrym ojcem. Gdzie tu sprzeczność z moją tezą?
Odpisz
16 stycznia 2015, 12:21
@chupacabra001: Mógł być bi. Tacy ludzie czasem przestawiają się z jednej płci na drugą. Niestety istnieje wielu homoseksualistów, którzy bardzo by chcieli być hetero, ale z naturą nie wygrasz.
Odpisz
16 stycznia 2015, 16:56
@Rokoko: Z chorobą, nie naturą. Mogę Ci również wysłać ten sam artykuł.
Odpisz
16 stycznia 2015, 19:33
@wojtekvicta: o sukienkach nie było mowy
Odpisz
31 stycznia 2015, 14:12
@chupacabra001: A ja tobie dziesięć innych, które bronią odwrotnej tezy. Homoseksualizm to nie jest choroba. To najzwyczajniej w świecie efekt inaczej ułożonych chromosomów. Tak, możemy to nazwać swoistym odstępstwem od normy, ale nie chorobą.
Odpisz
31 stycznia 2015, 21:02
@Rokoko: Czyli dewiacją - jeśli Cię to usatysfakcjonuje.
I poproszę zatem linki do tych artykułów na PW.
Odpisz
18 stycznia 2017, 11:50
@wojtekvicta: Ja jak byłam mała to się bawiłam samochodami, a lalkami nigdy nie lubiłam się bawić. I co? I nie jestem rakiem facebookowym!
Odpisz
18 stycznia 2017, 16:35
@ewelkapl: I chwała ci za to. Ale pamiętaj że nie tylko ty na tym świecie byłaś dzieckiem. A to, kim się jest, jaki ma sie charakter, zawsze zależy od wychowania. Ale łatwiej zwalić na geny. (oczywiście tez mają wpływ, ale nie tak znaczący jak wychowanie)
Odpisz
4 października 2018, 21:00
@wojtekvicta: weź, weź
utop się
Odpisz
16 stycznia 2015, 16:05
Znaczy się raczej ogólnie takie dawanie lalek, różowy pokój, sukienki po prostu mogą wpłynąć na jego psychikę i dojść do wniosku że: a) spi***alaj z tym pedalstwem, b) akceptacja i stanie się takim pedałkiem, c) stwierdzenie że woli być kobietą, d) popadnie w depresję bo jego rodzice uważają go za dziewczynke.
Odpisz
16 stycznia 2015, 16:12
@Mnich1: Bo pedałem/lesbą nikt się nie rodzi. Na pedała/lesbę to trzeba wyrosnąć.
Odpisz
16 stycznia 2015, 16:16
@VanQuisch: Urodzić się możesz gejem albo lesbijką. Pedałem lub jak to wolę pedałką (nie lesbą) trzeba się wychować albo ubzdurać że spodnie ala wyciskarka jaj albo pierdylard dziwnych elementów wbitych w ciało jest COOL!!
Odpisz
30 stycznia 2015, 16:57
@Mnich1: No nie jestem pewien, czy można się urodzić z tą ,,chorobą". Według mnie człowiek rodzi się jako ,,czysta kartka" a to jaki będzie zależy od tego co go spotka.
Odpisz
30 stycznia 2015, 17:31
@VanQuisch: Czysta karta to jest wtedy kiedy jesteśmy jeszcze młodzi i nie podjęliśmy żadnych ważnych decyzji. Nasza orientacja to odgórna sprawa, tak samo jak tolerancja na ból, choroby genetyczne i inne preferencje (jak podwyższona tolerancja na coś).
Odpisz
30 stycznia 2015, 18:47
@Mnich1: Ta ,,czysta kartka" w moim rozumieniu to czysty umysł noworodka, w którym buduje się wielka i złożona metropolia zwana ludzką psychiką. A to od psychiki zależy jakie podejmujesz decyzje w życiu. Taką decyzją jest m.in. to, czy jesteś homo czy hetero. Może i podświadomą, ale zawsze decyzją.
Odpisz
16 stycznia 2015, 12:28
Nie wiem o co tyle hałasu ja jak byłam młodsza przeszłam etap bawienia się samochodami syn siostry etap bawienia się lalkami i co
Ja nie zmieniłam orientacji
Myślę nic w tym złego by dziewczynki bawiły się samochodami a chłopcy lalkami
Odpisz
16 stycznia 2015, 16:55
@slimak87: ale samochody to zabawka bardziej uniwersalna niż lalki ;)
Odpisz
16 stycznia 2015, 21:29
@Sir_Snoge: A lalka nie uniwersalna ?
Odpisz
16 stycznia 2015, 21:41
@slimak87: No raczej nie. Jakoś dla mnie lalki wydają się dziewczęcą zabawką, może to dlatego iż sam bawiłem się samochodzikami, a moja siostra lalkami ;)
Odpisz
16 stycznia 2015, 23:13
@Sir_Snoge: A nigdy się nie bawiłeś z siostrą lalkami mając lat 2-3?
Odpisz
17 stycznia 2015, 00:35
@slimak87: Nieee. Ja tam zawsze takie bardziej męskie zajęcia miałem ;)
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:26
Chłopcy nie powinni się bawić lalkami. Dzieci utożsamiają się z tym, czym się bawią, więc lepiej dać już jakąś zabawkę - superbohatera, żeby chciał być taki jak on. Jak dasz chłopcu lalkę, to zapewne wyrośnie z niego pedał.
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:32
@MrocznyWilk: ja czasem u kuzynki bawiłem się lalkami i jestem normalny :L
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:34
@Kubox123456: głównie ta zabawa kończyła się śmiercią jednej z postaci.
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:37
@Kubox123456: Ale nie miałeś własnych lalek, którymi byś się bawił, mam nadzieję...
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:37
@MrocznyWilk: Pedałem się rodzisz, a nie na niego wyrastasz. Poza tym ja jako dziecko też miałem jedną lalkę i jestem normalny. Chociaż oczywiście wolałem "męskie" zabawki :)
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:38
@Kubox123456: znam to.. u mnie były napady terrorystów i 1 z lalek miała zawsze granaty '-' miałem 6 lat.... 6!
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:38
@MrocznyWilk: no nie miałem :L
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:39
@ZawiszaMikolow: Nie podoba mi się forma pierwszego zdania... Mali chłopcy są najbardziej podatni na wpływy. To u nich może się wykształcić, nie muszą się od razu pedałami rodzić.
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:39
@MrocznyWilk: Gówno prawda, w życiu nie słyszałem, żeby chłopiec bawiący się lalkami był homoseksualistą, bo w końcu bawi się lalką, lub lalką i kenem, czyli tworzy "rodzinę" heteroseksualną, za to słyszałem, że Ci "superbohaterowie" tak rozpuściły dzieciom mózg, że te skakały przez okna bo uważały, że chcą być jak superman, czy inny tego typu superbohater. Dlatego wolałbym, by moje dziecko bawiło się lalkami, samochodami, klockami etc. niż superbohaterami czy potworami, bo to źle wpływa na dziecko, dziecko wtedy wyobraża sobie Bóg wie, jakie rzeczy w ciemnościach, albo po prostu tak odpływa, że uważa takich superbohaterów, za realne postacie, z całą pewnością dziecko które bawi się lalkami nie będzie pedałem, bo to nie zależy od tego, tylko od tego jak ułoży mu się psychika itd. bo jakim sposobem, dziecko które bawi się lalkami ma być gejem? To logiki w ogóle nie ma... To są głupie stereotypy które nie mają w ogóle sensu...
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2015, 21:42
@jacek1s: A jak myślisz, kiedy się dziecku „układa psychika”? Właśnie kiedy jest małe. Pisząc o superbohaterach, nie mam na myśli żadnych pierdół, tylko np. jakiś super żołnierz. Dla takiego dziecka, takowa postać jest autorytetem i samo chce się upodobnić do niego.
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:47
@MrocznyWilk: Człowiekowi psychika układa się przez całe życie, gdy jest się dzieckiem dopiero poznaje się podstawowe "zasady" życia, takowych super żołnierzy też nie dał bym dziecku do ręki, bo później by chciał oddać życie za innych ludzi, co jest głupotą.
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:53
@jacek1s: Głupotą jest to, co piszesz. Nie masz pojęcia o dzieciach, skoro tak piszesz. Największy wpływ na człowieku wywiera otoczenie, kiedy jest on dzieckiem. Później człowiek może się zmienić, ale już nie tak bardzo i łatwo.
Wg. ciebie oddawanie życia za innych jest głupotą? W takim razie chyba nawet nie warto ci odpisywać...
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2015, 21:56
@MrocznyWilk: Tak, oddawanie życia za innych jest głupotą... Gdyby nie to, nie było by wojen. Poza tym, znam się na dzieciach, najlepiej gdyby dziecko miało jedną, dwie zabawki typu pluszak i coś jeszcze i żeby dziecko bawiło się z rodzicami i umacniało relację, a nie samo w kącie, bawiąc się nie wiadomo czym.
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:13
@jacek1s: Tak, bo wojny wcale nie są dlatego, że ktoś kto ma władzę chce np. poszerzyć swoje terytorium a żołnierz musi wykonać rozkaz bo zostanie zwolniony lub trafi pod pluton egzekucyjny.
Oddawanie życia za innych to głupota - jasne, jak bliskie mu osoby będą zagrożone to lepiej, żeby zlał się w gacie niż próbował ich ratować nawet za cenę swojego życia.
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:19
@rakso: Nie ma sensu pisanie do niego. I tak niczego nie zrozumie. Jego mała, zadufana w sobie osobowość nie przyjmuje niczego z zewnątrz.
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:22
@MrocznyWilk: Nadzieja umiera ostatnia :)
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2015, 22:24
@rakso: W takim razie, chyba wszystko inne we mnie już umarło ;) Jego już się nie da odratować. Pozostanie taki, jaki jest.
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:33
@MrocznyWilk: Nigdy nic nie wiadomo... Porównajcie jego komentarze sprzed kilku lat i teraz. Jednak jakaś różnica tam jest :D
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:34
@jacek1s: Sorry Jacku, ale oddanie za kogoś kogo się kocha życia jest bardzo szlachetne, a szlachetności i honoru nie powinno się u dzieci tępić.
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:35
Zaczął wstawiać przecinki xD Chociaż nadal nie wychodzi mu to zbyt dobrze. Nie zmądrzał za bardzo przez ten czas.
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2015, 22:37
Coś mi zbugowało... Ta wiadomość może się zdublować. No i się zdublowała...
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2015, 22:54
@jacek1s: Wypowiadasz się na tematy, o których nie masz zielonego pojęcia. I dziwisz się jeszcze, że masz reputację idioty?
Facet MUSI być agresywny, bo taki jest z natury i od tego tak de facto jest.
Odpisz
15 stycznia 2015, 23:47
@chupacabra001: A tutaj się nie zgodzę. Agresja nie powinna wynikać z samego faktu bycia przedstawicielem danej płci. Natura? A czy natura nie wyposażyła nas w inteligencję po to, by NIE poddawać się każdemu podszeptowi instynktu?
Odpisz
15 stycznia 2015, 23:48
@chupacabra001: W jakim sensie agresywny? Żeby walił po mordzie każdego kogo spotka na ulicy, czy chodzi Ci raczej o to, by nie srał w gacie w obliczu zagrożenia, tylko się bronił?
Odpisz
16 stycznia 2015, 05:45
@chupacabra001: Na szczęście w historii mieliśmy mężczyzn, którzy nie MUSIELI być agresywni i dlatego nasza historia nie opiera się wyłącznie na seksie i wojnach, ale też na sztuce i nauce.
Odpisz
16 stycznia 2015, 06:28
@MrocznyWilk: Zauważ roznice miedzy bawieniem się atrakcyjna lalka niż pól nagim facetem :p
Odpisz
16 stycznia 2015, 09:48
@MrocznyWilk: To zależy czy chodzi o lalkę-niemowlaka czy o lalkę Barbie.
Odpisz
16 stycznia 2015, 13:57
@jacek1s: Co do wyskakiwania z okna to zależy czy dziecko jest mądre czy ma zrytą kopułę. Wszystko jest zależne od tego jak wychowuje się dziecko i pokazuje mu się prawdziwe wartości. Jak nauczysz dziecko że takie zachowana są złe tak to nie będzie tego robił. Proste ale niektórzy nie są na tyle inteligentni żeby to pojąć. A jak się zabije to poprostu selekcja naturalna. Jak jest głupi to czeka go taki a nie inny los.
Odpisz
16 stycznia 2015, 16:00
@MrocznyWilk: Mój brat bawił się samochodzikami i teraz przemierza świat jako transformers!
Odpisz
16 stycznia 2015, 16:09
@jacek1s: Jak jest się małym, to układa się ta podstawowa część psychiki jak przykładowo to czy wolisz dziewczyny czy chcłopaków. A wraz z wiekiem psychika się poszerza i zmienia.
Odpisz
16 stycznia 2015, 16:18
@SurMix: A ty coś wciągnąłeś i nadal działa!
Odpisz
16 stycznia 2015, 16:59
@darcus: Inteligencja =/= rozum, nie mieszaj pojęć.
Jeśli ktoś wejdzie do Twojego domu z bronią, kto ma tego domu bronić?
Odpisz
16 stycznia 2015, 16:59
@rakso: Nie, żeby miał instynkt wymuszający obronę. Agresja nie musi oznaczać ataku, do jasnej cholery.
Odpisz
16 stycznia 2015, 17:01
Każdy musi, żeby w razie w bronić kobiety/dzieci. Gdyby nie to, nasz gatunek by nie doszedł nawet do średniowiecza - bo by wyginął.
Odpisz
16 stycznia 2015, 17:23
@chupacabra001: "Agresja" ma raczej pejoratywny wydźwięk i jest kojarzona właśnie z takim zachowaniem - atakowaniem.
Odpisz
16 stycznia 2015, 17:47
@rakso: Nie interesuje mnie to, że ludzie mylą pojęcia.
Odpisz
16 stycznia 2015, 17:56
@chupacabra001: agresja wroga – agresja, która ma na celu zranienie lub zadanie bólu
agresja prospołeczna – chroniąca interesy społeczne, obrona (służąca interesom jednostki i społeczeństwa)
Nie mylą pojęć. Po prostu jest wiele rodzajów agresji, najczęście pojęcie to jest kojarzone jako agresja wroga, a tobie najwyraźniej chodziło o tą drugą.
Odpisz
16 stycznia 2015, 18:08
@MrocznyWilk: Jestem jak Obelix. Wpadłem do kotła z dragami i będzie mnie trzymać do końca życia...
Odpisz
16 stycznia 2015, 18:11
@SurMix: Miłego życia (?)
Odpisz
16 stycznia 2015, 19:32
@MrocznyWilk: znam parę, która wychowując pierwszego syna pozwalała mu się bawić męskimi zabawkami, a u drugiego nie dokonywała już takiej selekcji. Pierwszy wyrósł na typowego łobuza, drugi jest bardzo wrażliwy i spokojny, ale w żadnym razie nie jest homoseksualistą, bo takowym trzeba się urodzić.
Odpisz
16 stycznia 2015, 19:43
@chupacabra001: To proste, ten kto potrafi to zrobić. Zazwyczaj będzie to mężczyzna, ze względu na to że w naturze mężczyzny leży siła, ale nie agresja.
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2015, 19:44
@darcus: Już Ci rakso bardzo ładnie wytłumaczył, czym jest "Agresja prospołeczna", więc przestań pisać głupoty.
Odpisz
16 stycznia 2015, 19:49
@chupacabra001: Głupoty? Nie znałem sztywnej klasyfikacji i spekulowałem, dlatego głupoty? Mimo wszystko dalej uważam, że agresja, taka czy owaka, nie wynika bezpośrednio z płci.
Odpisz
16 stycznia 2015, 20:29
@darcus: Testosteron, instynkt - mało Ci?
Odpisz
16 stycznia 2015, 14:08
on wyglada jak bieber
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2015, 13:56
To zależy od wychowania.
Odpisz
16 stycznia 2015, 07:22
Albo dobrą mamą...
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2015, 21:59
Daj takiemu jeszcze rurki i sweterek z napisami typu SWAG to możesz liczyć na miłego zięcia
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:06
O tak... a jak będzie się bawił klockami lego to wyrośnie na architekta, a jak będzie bawił się żołnierzykami to na pewno zostanie żołnierzem, a jak będzie wynosił śmieci zostanie śmieciarzem... [sarkazm] Nawet jak pozwolimy dziecku się bawić lalkami to jasne, że nie będzie robić tego cały czas, bo za chwilę mu się znudzi. Można zapewnić mu odpowiedni rozwój nie zakazując mu wcale zabawy lalkami.
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:16
Z odpowiednim wychowaniem nie będzie go ciągnąć do lalek
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:20
To zależy co uważasz za odpowiednie wychowanie, ale to już kwestia osobista...
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2015, 23:51
Takie, które Cię nie zamieni W ALKATRAZa. Popatrz na jego komentarz tutaj. I wszędzie indziej
Odpisz
15 stycznia 2015, 23:42
Do ludzi na dole, bawienie się lalkami a przebieranie się w sukienkę to co innego. To że te dwie rzeczy w naszym społeczeństwem zazwyczaj cechują jedną płeć, to nie znaczy że u drugiej muszą występować razem. Przetestowanie na sobie obiektu będącego cechą drugiej płci nie oznacza jeszcze jej zmiany.
Odpisz
15 stycznia 2015, 23:38
good father
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:44
Nie, będzie pedałem i któregoś pięknego dnia poprosi Cię abyś się mu po coś schylił...
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:05
Albo pedałem
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:45
ja tam z kuzynką bawiłem się lalkami często było tak że superbochater ratował całą rodzinę przed atakiem dinozałrów
Odpisz
15 stycznia 2015, 22:03
@bylejakbylegdzie: dinozaurów* bohaterów* pobaw się słownikiem ortograficznym
Odpisz
15 stycznia 2015, 21:08
Odpisz