Piękno w najczystszej postaci
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Jesteś wybrańcem panie profesorze
Przerwa na herbatkę
Fajnie że odpowiedzieli
Nigdy na to nie wpadną
Niegrzeczny Oskarek
Dobrze czasem się oderwać
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież6 stycznia 2016, 22:44
Chuda wygląd ta zbroja jakoś...
Odpisz
3 kwietnia 2016, 00:04
@TheHunterMikiPL: Nie trzeba podnosić 100kg na klatę żeby być za**bistym
Odpisz
3 kwietnia 2016, 06:52
@Numinax: Chodziło mi o to, że cienka jakaś jak na zbroję do bitwy. Wiadomo to kopia, ale i tak powinna byc jak najbardziej podobna do oryginału. I właściwie z drugiej strony to chyba jest, bo w tych czasach nie używano juz grubych zbroi bo kusze lub pistolety i tak większość przebijały, a jedyna broń biała jakiej używano to były lekki szable więc cienka blacha wystarczyła do ochrony.
Odpisz
28 grudnia 2015, 17:54
*W oku ma zakręconą łzę* Duch w narodzie nie ginie *Cholernie szczęśliwa*
Odpisz
25 lipca 2015, 17:33
w Częstochowie taka jest.
Odpisz
2 maja 2015, 20:44
Te husarskie skrzydła... Ach, Husaria... Piękne.
Odpisz
25 marca 2015, 08:35
majestatyczny rycerz jest majestatyczny
Odpisz
20 marca 2015, 21:01
i kto tu teraz jest kozakiem? (polan stronk)
Odpisz
23 marca 2015, 18:08
@rok20050: Jak to kto? Ten pan ^^
Odpisz
23 marca 2015, 19:10
Nie lubię go. .-. ale sami sobie byliśmy winni... a raczej szlachta.
Odpisz
23 marca 2015, 19:20
Co miał zrobić? : ) Był dla Ukraińców jak dla nas Kościuszko, Styczniowcy, Listopadowcy, Warszawiacy z 44'-tego - powstał by walczyć o wolność swojego narodu, który traktowano okropnie... Patrz: Jarema Wiśniowiecki, Stefan Czarniecki, Jan Kazimierz...
(Polacy nawet raz zabili Kozackich posłów, wcześniej zapewniając ich, że jeśli przyjdą to ich nie zabijemy ;c Smutne czasy to były 1648...)
Odpisz
23 marca 2015, 19:26
mówię, że sami sobie byliśmy winni... a jak tłumić bunty to porządnie... Brawo Jarema! Poza tym kozaki na nas Moskwę napuścili i straciliśmy kresy kresów.. wraz z Kijowem...
Odpisz
Edytowano - 23 marca 2015, 19:29
"a jak tłumić bunty to porządnie..." - powiedz to Zośce, Rudemu i Alkowi to Ci spluną w twarz i nazwą antypatriotą... Tzn. napluliby, gdyby nie zginęli BUNTUJĄC się przeciw niemcom.
Btw. Mickiewicz, Słowacki, a z nimi Konrad/ Gustaw, Kordian... na pewno by poparli okrucieństwo wobec ludzi walczących o wolność.
Odpisz
23 marca 2015, 20:25
To było powstanie przeciw okupantowi i zaborcom... Kozacy byli częścią narodu i nie zapominaj, że Ukraińcy też w buncie zabijali...
Odpisz
23 marca 2015, 22:58
Nie bronię Ukraińców (byli równie okrutni co my [no może kapkę mniej]) tylko stwierdzam, że okrucieństwo wobec buntowników to nie powód do dumy, a raczej... Po prostu zło, którego lepiej się wystrzegać.
Hmm... Nie zgodzę się - byli częścią Rzeczpospolitej Obojga Narodów, lecz nie byli częścią Narodu Polskiego : ) Byli osobną narodowością jak i Litwini. Hmm... wiem. Dla nich słowa: "Ukraina jest częścią Narodu Polskiego" brzmią jakby ktoś nam powiedział: "Polacy są częścią narodu Rosyjskiego, Związek Radziecki z zaszczytem może to powiedzieć o tym walecznym Narodzie".
Ukraina widziała nas jako tych, którzy rządzą i mają nas głęboko, przy okazji przyjeżdżają - mają się za wielkich panów - i zabijają, żeby przypadkiem nie wybuchło powstanie... (Póki żył Koniecpolski ta strategia działała, bo oni przeraźliwie bali się Koniecpolskiego... Srali w gacie na dźwięk jego nazwiska >.<) Tyle że w 48' i tak wybuchło ;p
Moim zdaniem, tam gdzie jest ucisk bunt jest naturalną rzeczą - tlumienie go to oczywiście interes państwa, ale państwo powinno wtedy też pomyśleć, czy nie polepszyć sytuacji deptanej części społeczeństwa. Bo jeśli tłumimy powstania i nie robimy nic, by dać ludziom szczęście to jesteśmy 'tymi złymi'.
Okrucieństwo jest złe i proszę, nie wmawiaj mi, że jest inaczej. Pozdrawiam i życzę miłego dnia ^^
Odpisz
23 marca 2015, 23:18
Zgadzam się z tobą całkowicie. Za powstanie chmielnickiego jesteśmy my odpowiedzialni. Chmielnicki chciał być w Rzeczypospolitej, uznawał naszego króla, ale zbuntował się przeciw szlachcie. Patrząc dalej w przyszłość, co nasza kochana szlachta zrobiła z naszego pięknego kraju, dużo osób przyłączyłoby się do Chmielnickiego.
Odpisz
25 marca 2015, 00:31
Dokładnie : ) Nie patrzmy na to, że buntował się przeciw nam tylko szlachcie, która gardziła Ukrainą ^^ Pięknie podsumowałeś całą naszą rozmowę ;D
Aż mi się Zbaraż przypomniał >.< i przesuwanie murów w wykonaniu Jaremy ;D
Odpisz
23 marca 2015, 16:05
Aż żal mi dzisiejszych (niektórych) dzieciaków które uważają że historia to jakieś gówno nie potrzebne im do życia w tamtych czasach to polska wygrywała bitwy pfff nawet wojny . Dlatego kocham kraj w którym żyje i nie mam się czego wsydzić ja niemcy
Odpisz
23 marca 2015, 18:11
@piotrekgibon1: ze wszystkich powstań jakie mieliśmy tylko jedno się udało
to znaczy na historii tak słyszałem
Odpisz
23 marca 2015, 19:10
@piotrekgibon1: Ucz się na od dziadka jak strzelać, ucz się historii żeby wiedzieć do kogo.
Odpisz
24 marca 2015, 12:08
@TheMrRoko: To było Powstanie Wielkopolskie : )
Przegrane nasze to m.in.:
Powstanie Warszawskie, Listopadowe, Styczniowe, Kościuszkowskie, a o pomniejszych najczęściej wcale się nie mowi
Odpisz
24 marca 2015, 07:37
Oryginalna husaria miała jedno skrzydło, taka zbroje jak ta sie nosiło na pogrzeby albo dla eskorty
Odpisz
20 marca 2015, 21:04
Ach piękna zbroja husarska. I najlepsze jest to, że tylko my zdobyliśmy Moskwę
Odpisz
20 marca 2015, 21:45
Mordując przy tym mnóstwo ludzi i niszcząc miasta oraz twierdze. Żaden powód do dumy... Czy Niemcy szczycą się tym, że okupowali Warszawę przez 5 lat?
Odpisz
21 marca 2015, 08:06
Może to nie był dobry przykład. Ale za to Turkowie wiedzą jaka silna była husaria.
Odpisz
21 marca 2015, 09:56
Ja nie ujmuję siły husarii, tylko uważam, że nie powinniśmy uważać, że to, że okupowaliśmy Moskwę było czymś dobrym. Przecież Rosjanie nam wtedy niczym nie zawinili, a my ich wymordowaliśmy, żeby po kilku latach wrócić do Polski. Trochę jak Potop Szwedzki, tylko zrobiony przez nas.
Odpisz
Edytowano - 21 marca 2015, 10:55
(nieważne)
Odpisz
23 marca 2015, 13:19
Mongołowie też to zrobili .-.
Odpisz
23 marca 2015, 15:31
Jak dla mnie to zawsze jakiś rewanż za te masy ataków z ich strony
Odpisz
Edytowano - 23 marca 2015, 15:33
To dlatego że nas z Moskwy pogonili, bo nasz król nie zmienił religii na prawosławie
Odpisz
23 marca 2015, 15:44
" Przecież Rosjanie nam wtedy niczym nie zawinili, a my ich wymordowaliśmy, żeby po kilku latach wrócić do Polski." Haha. Może zanim się wypowiesz, to się najpierw doinformuj? Polska zajęła Moskwę w wyniku wojny, którą zaczęła ROSJA, nie Polska. To oni zaczęli wojnę, więc czemu to my jesteśmy tymi złymi? Myśleli cwaniaki, że dzięki sojuszowi ze Szwecją łatwo sobie z nami poradzą. Powinieneś być dumny z tego, że jako nie liczni daliśmy rade zdobyć Moskwę.
Odpisz
23 marca 2015, 18:23
@wasczarek: A o dymitriadach pan słyszał? Bo ta wojna polsko-rosyjska była wynikiem właśnie dymitriad, czyli wpieprzaliśmy się w politykę wewnętrzną Rosji, zajęliśmy Moskwę, żeby wepchnąć tam naszego króla i ty mi mówisz, że to Rosja zaczęła wojnę. Akurat przed każdym komentarzem sprawdzam fakty.
Odpisz
23 marca 2015, 18:45
@Ares011: Nie, to była polska interwencja zbrojna wystosowana przez Sejm spowodowana słabością ówczesnej Rosji.
Odpisz
23 marca 2015, 19:02
A co teraz robi Rosja ? Wybacz, lecz zachowanie nasze kiedyś nie było w porządku, a ich teraz jest ?
Odpisz
23 marca 2015, 19:09
Więc w zamian za rekompensatę wybaczmy Rosji zabory, Katyń, IIWŚ i komunę... Należy im się... aha! i nie zapomnij przeprosić, za to, że kiedyś byliśmy mocarstwem... To jest dopiero skandal... Idź lizać komuś stopy, bo potęga cię obrzydza...
Odpisz
23 marca 2015, 20:11
@skate07071: Nie, nie jest. Teraz to co robi Rosja można porównać do tego co wtedy robiła Polska i wcale tego nie pochwalam. Ale przecież to nie jest dyskusja i współczesnych czasach.
Odpisz
23 marca 2015, 20:16
Powaliło cię chłopie? Nie mówię w całości o Rosji! Mówię tylko o dymitriadach, a o reszcie grzechów Rosji nigdy nie zapomnę. Dlaczego gdy mowa jest o wydarzeniach z początku XVII wieku, ty wyciągasz argumenty o zaborach i wydarzeniach z XX wieku? Poza tym nic nie usprawiedliwia tej polskiej okupacji, nawet to, że nasze stosunki z Rosją nigdy nie były dobre. A lizać stopy to możesz wschodnim sąsiadom, żeby twoja „piękna” panslawistyczna idea się ziściła...
Odpisz
24 marca 2015, 05:59
Wybacz, lecz wtedy Polska była mocarstwem, i jak to mocarstwo chciała podbijać miasta, wsie i kraje. To normalna rzecz.
Odpisz
24 marca 2015, 06:05
@skate07071: Można to robić dyplomatycznie. Wojna nigdy nie była, nie jest i nie będzie normalna.
Odpisz
23 marca 2015, 15:35
To jest takie ku*wa piękne.
Odpisz
23 marca 2015, 14:58
Chusałria jeztem dumny sze to polzgie i fajne bo fiem rze mieliśmy moskfe lol :DXD:DXD
Odpisz
Edytowano - 23 marca 2015, 15:00
@Bilolus1: A tak naprawdę śmieszy mnie to nasze zachowanie widzimy zbroje husarską i mamy orgazm , co było a nie jest nie pisze się w rejestr warto jest znać historię ale panowie nie przesadzajmy to tak jakbyśmy pokazali pancerz Samurajski Japończykowi i on zacząłby gadać o wielkich podbojach rodu który nosił pancerz w takim kolorze .
Odpisz
23 marca 2015, 14:16
to nasza POLSKA nosiła na wojnie !!
Odpisz
23 marca 2015, 14:11
Zbroja wygląda epicko... Ale czg wojownik, który ją nosił umiał walczyć?
Odpisz
23 marca 2015, 13:36
Przepiękna.
Odpisz
21 marca 2015, 11:08
Husaria nie używała skrzydeł.
Odpisz
21 marca 2015, 14:16
@Tomahawk360: Że jak?
Odpisz
22 marca 2015, 23:44
Najwyżej jedno i nie na plecach a na tylnym łęku siodła.
Odpisz
23 marca 2015, 13:44
@Tomahawk360: To miało budzić strach a nie być użyteczne...
To co mówisz nasuwa na myśl flagi od samurajów
Odpisz
23 marca 2015, 13:54
@Tomahawk360: Nie wiem gdzie mieli te skrzydła ale wiem, że niektórzy mieli 2.
Odpisz
23 marca 2015, 14:24
@MrStick: wszyscy mieli 2! i na plecach!
Odpisz
23 marca 2015, 14:51
@Tomahawk360: husaria używała skrzydeł , które miała na plecach z piór gęsi lub innych ptaków . skrzydła były poto żeby liny które były rzucane na żołnierzy zasługiwały się
Odpisz
23 marca 2015, 14:59
@WolfWolfyWolf: ile ksiazek na ten temat przestudiowales? Popieram pana Tomahowka, skrzydla tylko przeszkadzaly jezdzcom. A te skrzydelka 2 to akurat na parady nosili i byly przypiete do siodla.
Odpisz
23 marca 2015, 16:08
@Tomahawk360: Zgadzam się z tobą. Niektórzy ludzie na jeja mają swoją racje i nic z tym nie zrobisz. :v
Odpisz
23 marca 2015, 16:55
@Tomahawk360: Sam mam replike i skrzydla razem z siodlem mam
Odpisz
23 marca 2015, 23:34
@Sir_Snoge: a ty ile? Ja o jednostkach sie ku*wa ucze bo to moje hobby
Odpisz
24 marca 2015, 16:59
No a więc, według Pana, husaria miała skrzydła? I jeśli miała, to ile?
Odpisz
25 marca 2015, 21:09
@Dracolih: racja tylko skrzydła były po to aby wydawały świst podczas szarży co straszyło kawalerie wrogów (dokładniej konie) ale mogły mieć też takie zastosowanie
Odpisz
27 marca 2015, 23:08
@Sir_Snoge: ma on dwa (raz na koniu raz na plecach ale najczęściej na plecach)
Odpisz