Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar oleczeq_064

16 lutego 2020, 20:02

Jakby ktoś nie zrozumiał mowa tu o minecrafcie

Avatar
Konto usunięte

15 czerwca 2015, 12:35

A odwiedzanie zakamarków nie ma celu i jest bez sensu, a przez te same q gra jest do bani. Co mi po wielu jaskiniach i lochów jak nic tam nie ma. Straciłem dużo czasu na odwiedzanie miejsc i jedyne co zostałem to potki i inne gówna. Kowalstwo łatwo nabić i mieć najlepszy eq bo programiści nie wpadli na to by dać rarytasy niedostępne z craftingu. To ja mam lepsze pomysły niż cała bethesda... Spieprzyli grę, która miała potencjał. Nie dość, że odwiedzanie miejsc jest bez celu to koń skacze po górach

Avatar bylejakbylegdzie

15 czerwca 2015, 16:26

racja lochy były nudne zazwyczaj to był 1 korytarz z kilkoma zakrętami

Avatar DanateDMC

15 czerwca 2015, 18:31

zbroje ze smoczych kości, łusek itp. stworzysz, fakt. Ale artefaktów nie, dla tych itemów są misje więc.

Avatar
Konto usunięte

15 czerwca 2015, 21:08

@DanateDMC: Porównajmy to do gothica 2. Ale w gothicu opłacało się chodzić po jaskiniach, były rarytasy i świetne przedmioty czyniące z ciebie potężną postać. Nie było tych samycj jednostek. Pamiętam jak raz trafiłem na smoka, raz jakieś inne bestie, które nie trafiałeś na codzień na polu. Zabijanie tego czegoś było trudne, trzebabyło sobie wszystko zaplanować. Gdy się udało byłeś pewien zdobycia świetnego skarbu. Niektóre postacie w skyrimie noszą świetne zbroje (czasami trafiałem na dwóch, trzech gości na koniach, jechali szlakiem) i właśnie z nich czy innych trafiałem na zbroje raz nawet z 90poziomu. Gra ma potencjał, tylko nie wykorzystany. Nie musisz robć tak samo wyglądających jaskiń. A może labirynt? A może zamek smoka, a może coinnego? Możliwości jest pełno, a oni poszli na skróty projektując bardzo podobne do siebie jaskinie;/

Avatar DanateDMC

15 czerwca 2015, 22:58

Porównałeś gothica do skyrima. To tak jakbyś porównał hamburgera do serowego pieroga. Dlaczego?
Otóż Skyrim jest kontynuacją serii The Elder Scrolls, pierwsza część tej serii to zapomniany już teraz gatunek ,,Dungeon Crawler'' który polegał na bieganiu po jaskiniach. Skyrim jest kontynuacją której założenia pozostają takie same jak pierwszych części, ale jest wiele usprawnień. Gothic w między czasie nie jest kontynuacją żadnej serii Dungeon Crawlerowej, miał od samego początku inne założenia. Skyrim jest grą która opiera się na penetrowaniu ruin i robieniu zadań tak prostych, przedmioty można craftować, to jedna z głównych dróg do wyekwipowania się. W Gothicu to działa zupełnie inaczej bo to nie jest ten sam typ gry.

Avatar DanateDMC

15 czerwca 2015, 22:59

Ach, no i w Skyrimie jest już labirynt. I wierz mi, lokacji jest na tyle dużo że zrobienie samych innych byłoby niemożliwe, chyba że robienie gry trwało by 30 lat.

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 16 czerwca 2015, 09:32

@DanateDMC: Po co mi tryliard jaskiń skoro nie ma celu ich penetrowania? To tak jakbyś szedł do tego samego mcdonalda mając nadzieję na innego kurczaka niż, którego zastałeś wcześniej. Akurat grałem w morrowind i ta III część była dla mnie najlepsza. Przebijasz się przez prawie te same potwory czy bandytów zdobywając ciągle prawie to samo i kończąc z jeszcze mniejszymi zapasami. Brak tutaj zdobywania lvla więc samo istnienie masy potworów też celu nie ma. I co z tego, że jest kontynuuając i jak dla mnie to może być run & fight, ALE LICZY SIĘ SENS. Grasz dla przyjemności, gdy gra nie nudzi tylko cię wciąga. Skoro mówisz, że zadaniem jest odwiedzanie każdego zakamarka, szkoda, że wszystko wygląda tak samo albo są iście do siebie podobne. Gra jest spieprzona, jest masa pomysłu na to by ją zrealizować, a została spieprzona. Koń skaczący po górach tylko ułatwia rozgrywkę... Łatwo zdobyć najlepszy EQ, nie ma rarytasów, więc potem gra jest bez sensu skoro masz wszystko najlepsze. Nie wiem dlaczego coś takiego ma tak dobre oceny, bo jak dla mnie to czysty niedopracowany szajs.

Avatar DanateDMC

16 czerwca 2015, 10:22

Ta gra na tym do cholery polega, to jest dungeon crawler. Typ gry w którym łażenie po lochach i jaskiniach to podstawa gameplayu. Fakt, w skyrimie jest masa błędów i innych takich, ale dla ludzi lubiących taki typ gier to jest dobra gra. To że ty jej nie lubisz nie znaczy że jest spieprzona tylko że ci się nie podoba.

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 16 czerwca 2015, 12:52

@DanateDMC: ALE PO COŚ TRZEBA CHODZIĆ NIŻ ODWIEDZAĆ JE BEZ CELU. Jak gra powstała tylko po to by odwiedzać sobie coś czego nie ma celu to znaczy, że jest niedorobiona;-)

Avatar DanateDMC

16 czerwca 2015, 14:43

Otóż nie, w lochach znajdujesz ekwipunek, złoto i wiele innych rzeczy. To że w każdym lochu nie ma jakiegoś super kozackiego itemu nie jest niczym niezwykłym w dungeon crowlerach. To nie jest niedorobienie tylko taki gatunek gry.

Avatar
Konto usunięte

16 czerwca 2015, 17:53

@DanateDMC: Nie ma nic nie ważne ile jaskiń przejdziesz. Niedorobione są nie tylko crapy, ale też niczym nie różniące się od siebie jaskinie. Wszystko wygląda tak samo bez pomysłu ani krzty wiedzy przy tym robieniu. Gra jest niedorobiona i zepsuta. Jakby dodali itemy, naprawili konia i zmienili wygląd i środek jaskiń to byłoby super, ale na to już za poźno. Gra zasługuje na maks 5- 6/10 choć te bugi i monotonnia strasznie dołują grę.

Avatar DanateDMC

16 czerwca 2015, 19:48

Ty chyba dalej nie rozumiesz że gdyby każda jaskinia miała być inna graficznie od siebie stworzenie tej gry zajęło by 40 lat.
No i dalej nie czaisz że to jest taki typ gry i porównujesz ją do gier które polegają na czymś zupełnie innym. Ucinam te dyskusje bo ty serio nie rozumiesz.

Avatar
Konto usunięte

16 czerwca 2015, 22:40

@DanateDMC: A tyserio jesteś głupi jak osioł i mnie nie rozumiesz:/ a czy ja mówie o każdej? Jak lubisz grać w niedorobione gry i tracić czas to twoja sprawa. Ja wolę sensowne gry z celem, które wciągają a nie nudzą

Avatar MruczekV

15 czerwca 2015, 10:07

Akurat granie dalej po zakończeniu fabuły jest świetne. :v

Avatar Bastil123

15 czerwca 2015, 10:26

@MruczekV: Dla mnie jest wtedy nudny.

Avatar DanateDMC

15 czerwca 2015, 10:51

@Bastil123: Czy ja wiem, smoki dalej latają a poziom trudności jest wtedy jeszcze wyższy, no i dzięki temu ma się pojęcie że zabicie smoków nie sprawia że cały świat jest szczęśliwy.

Avatar Bastil123

15 czerwca 2015, 11:01

@DanateDMC: Ee tam. Jeden smok na pół godziny, a co dalej? Nie ma tam żadnych "umilaczy" czasu, jedynie słuchanie o strzale w kolanie.

Avatar DanateDMC

15 czerwca 2015, 12:00

@Bastil123: Żadnych tak?
Civil War, Dark Brotherhood, Thief Guild, Daedry, Companions, Forsworns, Dawguard, Solstheim, poszukiwanie ścian ze słowami, Ostrza, Questy z książek, pierdyliard lokacji do spenetrowania, setki specjalnych itemów. I ogólnie w ch*j wszystkiego.

Avatar Bastil123

15 czerwca 2015, 12:51

@DanateDMC: Wtedy to jest praktycznie to samo co fabuła. Idziesz do X, zbierasz Y, zabijasz Z.

Avatar MruczekV

15 czerwca 2015, 18:17

@Bastil123: Nikt cię nie zmusza do kontynuowania gry. :v

Avatar DanateDMC

15 czerwca 2015, 18:29

@Bastil123: Czego wy oczekujecie takim typie gry? Od 5 części polega to na tym samym a ludzie i tak się czepiają że monotonna. To tak jakby kupić frytki a potem czepiać się że to nie był hamburger.

Avatar Bastil123

15 czerwca 2015, 19:21

@DanateDMC: Nie mówię że Skyrim jest zły, jest ciekawy. Rozwój postaci pozwala na co najmniej wiele, ale po prostu wszystko to pętla.

Avatar Mnich1

15 czerwca 2015, 16:35

No niestety Skyrim niby ogromny ma za dużo zadań przynieś XYZ w ilości ZYX, dobra gra ale nie przesadzałbym z tak zawyżonymi ocenami.

Avatar
Konto usunięte

15 czerwca 2015, 18:22

@Mnich1: Racja

Avatar Bezimienny97

15 czerwca 2015, 11:32

Może mi ktoś powiedzieć na jakiej stronie mogę znaleźć więcej takich komiksów:)

Avatar dawidos1234

15 czerwca 2015, 13:00

Avatar Psychopata_PL

Edytowano - 15 czerwca 2015, 11:08

Granie po skończeniu wątku głównego ma jak najbardziej sens. Dostajemy nowy krzyk, ostatnią maskę smoczego kapłana i nowe questy.

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Imponujący

Yyyy 90 minut to dużo?

Ależ geniusz

Świetne statystyki

Zbalansowana wycieczka

Zostajesz wykluczony z grona moich uczniów

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka