Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Pikachu

7 czerwca 2012, 12:49

"Czemu? Nawet jeśli był Niemcem, to nie on rozpętał wojnę i nie zabijał z jego własnej woli. Ty co byś wybrała? Atakowałabyś czy poszła na rozstrzelanie?"

A dlaczego Niemcy mieliby rozstrzelać swojego tylko dlatego, że nie chciał walczyć? Nie każdy ma na tyle siły fizycznej i zdrowia, żeby iść na wojnę. Czy by nie zabijał z własnej woli to nie byłabym taka pewna. Niemieckie dzieci były wtedy wychowywane w nienawiści do Polaków i Żydów, że trzeba - szczególnie Żydów - wytępić. Jeśli bym miała atakować albo pójść do rozstrzelanie to pewnie, że wybrałabym atak.

"Te kraje arabskie są znacznie bogatsze od nas, nie muszę chyba tłumaczyć, dlaczego..."

Nie wszystkie kraje Afryki są arabskie. Jest ich znaczna mniejszość. Gdyby była większość to Afryka nie byłaby najbiedniejszym kontynentem.

Tusk dla mnie to źle, ale te strony jak Kaczor, Ojciec imperator i mohery to też niedobrze.

Za rządów Tuska też mamy mohery. Czyżbyś myślał, że każda starsza pani to od razu moher? Moja ciocia (około 60 - 70 lat, dokładnie nie pamiętam) słucha radia Maryja, ale nie nazwałabym ją moherem, który zabiera innym miejsce, bo 5 minut w autobusie nie ustoi, a biec do niego, żeby jak najszybciej zająć miejsce to potrafi albo posadzi na fotelu siatki, bo biedaczki się zmęczyły.

Może miał jakieś powody, ale jedno jest pewne - cokolwiek będzie na ten temat mówić, nie będzie to prawdą. :-)

Owszem miał powody... wiedział, że już nie wrócą żywi i w jednym kawałku.

Avatar chupacabra001

8 czerwca 2012, 11:31

@Pikachu: "A dlaczego Niemcy mieliby rozstrzelać swojego tylko dlatego, że nie chciał walczyć? "

Kto myslał inaczej niż Hitler poszedł przeca do gazu...

" Niemieckie dzieci były wtedy wychowywane w nienawiści do Polaków i Żydów, że trzeba - szczególnie Żydów - wytępić."

Owszem.

"Nie wszystkie kraje Afryki są arabskie. Jest ich znaczna mniejszość. Gdyby była większość to Afryka nie byłaby najbiedniejszym kontynentem."

A my piszemy o Maroku - jedyne państwo w Afryce, gdzie podpisano ACTA.

"Za rządów Tuska też mamy mohery. Czyżbyś myślał, że każda starsza pani to od razu moher? "

Nie, źle mnie zrozumiałaś. Moherem nazywam fanatycznego Katolika. Oraz to: "który zabiera innym miejsce, bo 5 minut w autobusie nie ustoi, a biec do niego, żeby jak najszybciej zająć miejsce to potrafi albo posadzi na fotelu siatki, bo biedaczki się zmęczyły."

Avatar Pikachu

8 czerwca 2012, 12:06

@chupacabra001: "Kto myslał inaczej niż Hitler poszedł przeca do gazu..."

Mam przez to rozumieć, że jeśli ktoś nie atakował (bo nip. nie mógł z powodów zdrowotnych albo dlatego, że był po prostu za stary) to od razu myśli inaczej niż Hitler? A co z kobietami i dziećmii? No... kobiety może jeszcze... ktoś musiał opatrywać rannych (chociaż wątpię, żeby Hitler się nimi przejmował). No i są jeszcze dzieci. Hitler przecież nie mógł być taki głupi, żeby wysyłać na wojnę z armią dorosłych mężczyzn kilkuletnie dzieci. A więc i cześć kobiet nie mogło pójść atakować, bo musiały zająć się dziećmi. A w tych dzieciach Hitler zapewnie widział kolejne pokolenie hitlerowców. Były przecież wychowywane w idei faszystowskiej.

"A my piszemy o Maroku - jedyne państwo w Afryce, gdzie podpisano ACTA."

Maroko jest krajem islamskim nie arabskim.

Avatar chupacabra001

8 czerwca 2012, 22:13

@Pikachu: "Mam przez to rozumieć, że jeśli ktoś nie atakował (bo nip. nie mógł z powodów zdrowotnych albo dlatego, że był po prostu za stary) to od razu myśli inaczej niż Hitler? A co z kobietami i dziećmii? No... kobiety może jeszcze... ktoś musiał opatrywać rannych (chociaż wątpię, żeby Hitler się nimi przejmował). No i są jeszcze dzieci. Hitler przecież nie mógł być taki głupi, żeby wysyłać na wojnę z armią dorosłych mężczyzn kilkuletnie dzieci. A więc i cześć kobiet nie mogło pójść atakować, bo musiały zająć się dziećmi. A w tych dzieciach Hitler zapewnie widział kolejne pokolenie hitlerowców. Były przecież wychowywane w idei faszystowskiej.
"

Nie zmieniaj tematu - już nie włączam w to kobiet, dzieci ani kalek.

"Maroko jest krajem islamskim nie arabskim."

Arabowie to w większości muzułmanie. Co Ty ***isz? :-|

Avatar Pikachu

3 czerwca 2012, 14:30

To nie wina Polski, że jest taka sytuacja tylko tych wszystkich, który głosowali na PO.

Avatar chupacabra001

3 czerwca 2012, 17:54

@Pikachu: Ilość ludzi głosujących na PO i PiS pokazuje ilość debilizmu w Polsce. Ale po tej akcji z ACTA PO straci spore poparcie, to jest pewne.

Avatar Vardes

3 czerwca 2012, 19:27

@chupacabra001: PO już nigdy nie będzie u władzy, za mocno sobie przerąbali. Chcieli pocichu wprowadzić ACTA ale wszystko wyszło na jaw :D ponoć informacje o acta PO zamieściło w dziale ,,maszyny rolnicze" ale ktoś to odgrzebał i stąd już wszyscy wiedzą.

Avatar Pikachu

3 czerwca 2012, 21:49

@chupacabra001: Ludzie głosujący na PiS nie są debilami. PiS jest jedyną partią w Polsce, której na niej zależy. Która chce dobrze dla narodu, nie dla siebie.

Avatar Pikachu

3 czerwca 2012, 21:50

@Vardes: Ja bym nie była tego pewna. Za poprzedniej kadencji też wszyscy narzekali na PO i mówili, że już nigdy na niego zagłosują. I co? Mamy drugą kadencję PO.

Avatar chupacabra001

3 czerwca 2012, 22:00

@Pikachu: Chce dobrze na narodu? Co to za pierdoły? :-) Co oni zrobili dla kraju? Gówno zrobili. Kiedy nasza gospodarka szła do przodu (za kadencji PiSu), to wszystko s***ili. A teraz, kiedy jest kryzys, potrzebujemy spokoju. Bo jeśli teraz dorwą się do władzy i znowu będą odwalać takie cyrki, to ten kraj upadnie. Może Kaczor chce dobrze, ale wychodzi mu coś zupełnie odwrotnego.

Avatar Pikachu

4 czerwca 2012, 15:22

@chupacabra001: Co zrobił PiS? Zmniejszył podatki, ceny (które PO ciągle zwiększa). To PiS przyczynił się do rozwoju gospodarki, która przez PO upada. Taak... z PO u władzy możesz być spokojny o to czy będziesz miał z czego wyżyć w czasach kryzysu, pracując do 67 roku życia. Cyrki to odwala Komorowski - Jan Paweł lll, łączymy się w bulu i nadzieiji, Wisława Czymborska. Mam dalej wymieniać? Śp. Lech Kaczyński jako jedyny prezydent nie lizał dupy Rosjanom. To on wymusił na nich przyznanie się do winy za zbrodnię Katyńską. Jako jedyny prezydent przywiązywał wagę do rocznic ważnych wydarzeń w dziejach Polski. W końcu zginął lecąc na obchody 70-tej rocznicy zbrodni katyńskiej. Jedynym błędem Jarka było to, że podał siebie i swój rząd do dymisji, przez co PO doszła po raz pierwszy do władzy. Bo uznał, że nie będziemy zadowoleni, że krajem rządzą bliźniacy. Tyle że wtedy jeszcze nie wiedział, że kilka lat później zabiją mu brata i bratową wraz 94-ema innymi niewinnymi ludźmi. A teraz powiedz mi co DOBREGO dla Polski zrobiła PO i Komorowski. Nie pie*dol mi, że wybudowali stadion narodowy. Ten stadion co chwila ma nowe usterki, a Euro lada chwila. No i tyle kasy poszło na marne. Po co nam najdroższy stadion świata jak Euro trwa niecały miesiąc. Budują autostrady? Ha ha ha! Tak budują, że od razu pękają. A jak wybudują i nie zacznie pękać to będą kanalizację wymieniać. Wniosek: PO zawdzięczamy tylko wysokie ceny benzyny, ciągle rosnące podatki, pękające autostrady (których jest bardzo mało), za które jeszcze musimy płacić (za coś co zostało wybudowane z naszych pieniędzy), dziurawe drogi, emerytury do 67 roku życia (przynajmniej by jakoś rozgraniczyli zawodowy - wyobraź sobie 66-letniego murarza chodzącego po rusztowaniu albo 66-letniego chirurga operującego pacjenta. Potrafili dać wiek emerytalny służbom mundurowym do 55 roku życia i słusznie - wyobraź sobie 66-letniego policjanta ścigającego groźnego przestępcę. Po drugie zrobili to akurat, gdy jest wysokie bezrobocie. I znajdź tu pracę w wieku 60 lat). O ACTA nawet nie wspomnę. A ty sobie wmawiaj, że to wszystko wina Jarka i PiS bo tak mówi Tusk i media, którymi steruje, żeby móc manipulować takimi ciemniakami jak ty.

Avatar Vardes

4 czerwca 2012, 15:57

@Pikachu: dobrze mówi !

Avatar chupacabra001

4 czerwca 2012, 16:14

@Pikachu: Większej ściemy dawno nie czytałem. :-) No więc tak...
"Zmniejszył podatki, ceny (które PO ciągle zwiększa). To PiS przyczynił się do rozwoju gospodarki, która przez PO upada. "

Ta gospodarka była rozwinięta zanim doszli do władzy. Podatki tam obniżyli, że płaciłem tyle samo, a na koniec ich kadencji było gorzej niż przed.

" Cyrki to odwala Komorowski - Jan Paweł lll, łączymy się w bulu i nadzieiji, Wisława Czymborska."

A "Borubar"? :-D

"Lech Kaczyński jako jedyny prezydent nie lizał dupy Rosjanom"

Noo, tylko prowokował i dzięki jemu Ruskie się w***iły i sprzedają nam ropę jeszcze drożej. Dziękujemy, Lechu.

"Tyle że wtedy jeszcze nie wiedział, że kilka lat później zabiją mu brata i bratową wraz 94-ema innymi niewinnymi ludźmi."

Hę? Zabiją? Kto zabił? Może jeszcze zaczniesz pisać, że to Ruscy zestrzelili tupolewa? Zacznijmy od tego, że to był bardzo stary i niestabilny model. piloci byli niedoświadczeni i lecieli takim gównem. Poza tym z Mińska nas alarmowali o złej pogodzie i odradzali lotu. Ale Lord Kaczor jak zwykle ma wszystko w dupie i ich puścił.

" A teraz powiedz mi co DOBREGO dla Polski zrobiła PO i Komorowski."

Nic. Nie napisałem NIGDZIE, że popieram PO***oną partię.

"dziurawe drogi"

Te drogi są po prostu stare. Zapraszam Cię do trójmiasta, tam drogi są gładkie jak szkło.

"wyobraź sobie 66-letniego policjanta ścigającego groźnego przestępcę. "

Pracownik służby mundurowej może przejść na emeryturę po 15 latach pracy. Znam strażnika leśnego który był pradziadkiem i dalej zasuwał.

" A ty sobie wmawiaj, że to wszystko wina Jarka i PiS bo tak mówi Tusk i media, którymi steruje, żeby móc manipulować takimi ciemniakami jak ty."

Wszystko? Nie, nie wszystko, ale po części. Tuskowi nie wierzę, media też same pierdoły wygadują - jeśli to wszystko połączyć w kupę, powstanie zwyczajna hipokryzja.
I jeśli chodzi o ACTA... Na początku PiS był ZA. Ale kiedy dowiedzieli się, że to Tusek chce wprowadzić, od razu zaczęli zmieniać zdanie. Tak samo z traktatem Lizbońskim. Jeszcze kiedy obie kaczki żyły, Lech, jak i cały PiS chcieli go podpisać. Jednak w 2010 roku uznali, że jest on be.

Avatar Pikachu

4 czerwca 2012, 19:08

@chupacabra001: to byli doświadczeni piloci tylko na niewłaściwych stanowiskach (Protasiuk był kapitanem, a nigdy nie latał na tym stanowisku). No i po za tym te symulatory 36 pułku można by zamienić na zabawki z McDonalda i nie byłoby różnicy. To ci sami piloci kilka dni wcześniej samodzielnie naprawili tego tupolewa na Haiti po huraganie. Tupolew był może stary, ale wyjaśnij mi dlaczego Jak-40, będący jeszcze starszy jakoś wylądował normalnie? Winni tej katastrofy są kontrolerzy ze Smoleńska to pewne. Oni kazali im lądować na tym czymś w Smoleńsku (lotniskiem tego nie nazwę). Ten samolot mógłby spokojnie wylądować, gdyby miał oświetlone lotnisko. Pytanie tylko czy działali dobrowolnie czy zostali zmuszeni. Powiedzieli, żeby lecieli do Moskwy lub Mińska? Taa.... kilka sekund przed katastrofą. No to rzeczywiście mieli szanse odlecieć. Jak naprawdę było nigdy się nie dowiemy, bo spreparowali nagrania z czarnych skrzynek i prawdopodobnie jedynym niespreparowanym słowem na nagraniu jest ostatnia "k*rwa" pilotów. Twoi dziadkowie, którzy walczyli na wojnie muszą być dumni z wnuka, dla którego ważniejsza jest głupia ropa od żołnierzy, którzy zginęli za ojczyznę, żebyś ty mógł żyć w wolnym kraju i nie obawiać się o lepsze jutro (dopóki nie pojawił się Tusk i nie doszedł do władzy). Może i początkowo PIS był za ACTA bo nie znał drugiego dna. Pozornie niby miało to służyć walce z piractwem, a w rzeczywistości całkowita kontrola internetu.

Avatar chupacabra001

5 czerwca 2012, 16:24

@Pikachu: " to byli doświadczeni piloci tylko na niewłaściwych stanowiskach (Protasiuk był kapitanem, a nigdy nie latał na tym stanowisku). No i po za tym te symulatory 36 pułku można by zamienić na zabawki z McDonalda i nie byłoby różnicy"

Tu masz rację. Symulatory to albo były gówniane, albo ich wcale nie było.

" ale wyjaśnij mi dlaczego Jak-40, będący jeszcze starszy jakoś wylądował normalnie?"

Przyleciał wcześniej, kiedy były lepsze warunki...

"Jak naprawdę było nigdy się nie dowiemy,"

W sumie też prawda.

"Twoi dziadkowie, którzy walczyli na wojnie muszą być dumni z wnuka, dla którego ważniejsza jest głupia ropa od żołnierzy, którzy zginęli za ojczyznę, żebyś ty mógł żyć w wolnym kraju i nie obawiać się o lepsze jutro "

Sam się zastanawiam, po co stawialiśmy opór w 39. Zarabialibyśmy w Euro i mieli wy***ne, że nasi dziadkowie byli Polakami, bo czulibyśmy się Niemcami. Np ja pomimo litewskiego pochodzenia nie czuję się Litwinem.

"(dopóki nie pojawił się Tusk i nie doszedł do władzy)."

Dokładnie. Kiedyś ludzie nie wytrzymają. Rebelia jest jedynie kwestią czasu.

" Może i początkowo PIS był za ACTA bo nie znał drugiego dna. Pozornie niby miało to służyć walce z piractwem, a w rzeczywistości całkowita kontrola internetu."

Może nie jestem za ACTA, ale też takie sranie również jest niepotrzebne. W Ameryce, Japonii, Maroku, etc ACTA zostało wprowadzone od jakiegoś czasu i nie marudzą.

No nic - zapewne na następnych wyborach prawie nikt nie zagłosuje na PO, więc prawdopodobnie do władzy dorwie się PiS. Zatem zobaczymy ile prawdy jest w tym co piszesz. :-) Moim zdaniem niewiele, Ty również nigdy nie wyglądałaś mi na osobę uważającą, że Jarek od krzyża Cię zbawi.

Avatar Pikachu

5 czerwca 2012, 17:43

@chupacabra001:

"Przyleciał wcześniej, kiedy były lepsze warunki..."

Przyleciał tylko kilka minut wcześniej. Warunki były tylko minimalnie lepsze. Dodajmy, że on też nie powinien tam lądować.

"Sam się zastanawiam, po co stawialiśmy opór w 39. Zarabialibyśmy w Euro i mieli wy***ne, że nasi dziadkowie byli Polakami, bo czulibyśmy się Niemcami. Np ja pomimo litewskiego pochodzenia nie czuję się Litwinem."

Moglibyśmy zarabiać Euro, gdyby nasz kochany premier Tusk tak się nie ociągał z jego wprowadzeniem (ostatnio planował wprowadzenie Euro w 2011, mamy 2012 i nic). Jeśli czułbyś się Niemcem to patriotą raczej nie jesteś. Twój tok myślenia sprowadza się do "Jestem z tego państwa, w którym czuję się dobrze, np: Jest mi dobrze w Niemczech? Jestem Niemcem.z'". Ciekawa jestem czy twoja znajomość niemieckiego jest na takim poziome, żebyś mógł dogadać się z Niemcem. Po co stawialiśmy opór w 39? Po to, żeby być niezależnym, suwerennym państwem. Jeślibyśmy tego nie zrobili, może i żyło by nam się lepiej, ale bylibyśmy całkowicie uzależnieni od łaski Niemców (a w 39 hitlerowcy wywożący Polaków i Żydów do Auschwitz-Birkenau, gdzie ginęli albo rozstrzelani albo w komorze gazowej, a jak nie to ginęli z głodu, byli bardzo łaskawi). Chciałbyś żeby twoje dziecko mówiło po niemiecku, nie znając ojczystego języka? Bo ja bym nie chciała.

"Może nie jestem za ACTA, ale też takie sranie również jest niepotrzebne. W Ameryce, Japonii, Maroku, etc ACTA zostało wprowadzone od jakiegoś czasu i nie marudzą.

Tu jest Europa. Zdanie Amerykanów, Azjatów i Afrykańczyków to ich sprawa. Po drugie internetu w Afryce jest tak mało jak wody (a może i mniej), więc to czy będą mieli ACTA czy nie mało ich obchodzi. Wątpię, żeby w Afryce było dużo hakerów i piratów internetowych.

"No nic - zapewne na następnych wyborach prawie nikt nie zagłosuje na PO, więc prawdopodobnie do władzy dorwie się PiS. Zatem zobaczymy ile prawdy jest w tym co piszesz. :-) Moim zdaniem niewiele, Ty również nigdy nie wyglądałaś mi na osobę uważającą, że Jarek od krzyża Cię zbawi."

Nie mogę się doczekać kiedy PiS "dorwie" się do władzy. A co? Wyglądałam na osobę, która ślepo wierzy w każde słowo Tuska?

A propos twojej poprzedniej odpowiedzi:
"Ta gospodarka była rozwinięta zanim doszli do władzy."

Może i tak, ale przed Jarkiem premierem był Kazimierz Marcinkiewicz - były przewodniczący PiS, a wcześniej Marek Belka i Leszek Miller z SLD, z którym PiS stworzył koalicję razem z Samoobroną.

Avatar chupacabra001

5 czerwca 2012, 21:51

@Pikachu: "Moglibyśmy zarabiać Euro, gdyby nasz kochany premier Tusk tak się nie ociągał z jego wprowadzeniem (ostatnio planował wprowadzenie Euro w 2011, mamy 2012 i nic). "

To nawet dobrze - pamiętam jak Niemcy marudzili, kiedy się Ojro pojawiło. Chodziło mi o to, że mielibyśmy lepszy standard życia.

" Jeśli czułbyś się Niemcem to patriotą raczej nie jesteś. Twój tok myślenia sprowadza się do "Jestem z tego państwa, w którym czuję się dobrze, np: Jest mi dobrze w Niemczech? Jestem Niemcem.z'""

Hehe, gdybym tak myślał, to nie nazwałbym się Polakiem. :-) Tym razem pudło.

"Ciekawa jestem czy twoja znajomość niemieckiego jest na takim poziome, żebyś mógł dogadać się z Niemcem."

Pewnie, mieszkałem 2 lata w Berlinie i to mi starczyło, żeby się nauczyć języka.

" Chciałbyś żeby twoje dziecko mówiło po niemiecku, nie znając ojczystego języka?"

Nie. Chodziło mi o to, że gdyby już Niemcy podbili Polskę, dzisiaj by nie istniała - urodziłabyś się w Niemczech, na co dzień posługiwałabyś się owym językiem i czułabyś się po prostu Niemką. Skąd wiesz, może Twój pra/dziadek walczył w 39 po stronie Niemieckiej i teraz się w grobie przewraca?

" Po drugie internetu w Afryce jest tak mało jak wody (a może i mniej), więc to czy będą mieli ACTA czy nie mało ich obchodzi. Wątpię, żeby w Afryce było dużo hakerów i piratów internetowych."

Hoho, to się zdziwisz. tez tak myślałem, ale kiedy już zwiedziłem Casablancę, wszystko mi się już po***ło.

"Nie mogę się doczekać kiedy PiS "dorwie" się do władzy. A co? Wyglądałam na osobę, która ślepo wierzy w każde słowo Tuska? "

A co? Wyglądam na osobę, która ślepo wierzy w każde słowo Kaczki?

"Może i tak, ale przed Jarkiem premierem był Kazimierz Marcinkiewicz - były przewodniczący PiS, a wcześniej Marek Belka i Leszek Miller z SLD, z którym PiS stworzył koalicję razem z Samoobroną."

I wtedy zaczęło się wszystko ***ić, poza tym sam premier to nie wszystko. :-)

Avatar Pikachu

6 czerwca 2012, 16:10

@chupacabra001: A propos twojej wcześniejszej odpowiedzi:
"Podatki tam obniżyli, że płaciłem tyle samo, a na koniec ich kadencji było gorzej niż przed."

Na profilu masz napisane, że urodziłeś się 1990-02-21. Bardzo ci współczuję, że musiałeś płacić podatki w wieku 16 lat.

"Nie. Chodziło mi o to, że gdyby już Niemcy podbili Polskę, dzisiaj by nie istniała - urodziłabyś się w Niemczech, na co dzień posługiwałabyś się owym językiem i czułabyś się po prostu Niemką. Skąd wiesz, może Twój pra/dziadek walczył w 39 po stronie Niemieckiej i teraz się w grobie przewraca?"

Pamiętaj, że Niemców wykurzyli Rosjanie, żeby podbić Polskę. Gdybyś się urodził w Rosji to nie było by już tak wesoło. Nie mogę być pewna, po której stronie walczył mój pra/dziadek, ale jeśli okazałoby się, że po stronie niemieckiej to bym się do niego nie przyznawała. Po za tym nic mi nie wiadomo, żeby któryś był Niemcem, więc raczej walczył po stronie polskiej (no chyba że by był Polakiem-zdrajcą).

"Hoho, to się zdziwisz. tez tak myślałem, ale kiedy już zwiedziłem Casablancę, wszystko mi się już po***ło."

Może w większych miastach Afryki jest internet, ale mniejszych i wioskach to wielu mieszkańców nawet o nim nie słyszało.

"A co? Wyglądam na osobę, która ślepo wierzy w każde słowo Kaczki?"

Wyglądasz mi na osobę, której i tak źle i tak nie dobrze. Ktokolwiek by nie rządził. (w przypadku Kaczora Donalda słowo "rządzi" trzeba wziąć w cudzysłów bo on nie potrafi rządzić).

"I wtedy zaczęło się wszystko ***ić, poza tym sam premier to nie wszystko. :-)"

Bo Lepper musiał się wpakować w seksaferę. Masz rację, premier to nie wszystko. Jest jeszcze prezydent. Teraz mamy Bronka - marionetkę w rękach Tuska. Wcześniej śp. Lech kłócił się z Kaczorem Donaldem gdzie kto ma jechać, bo każdy chciał być wszędzie. Przed Kaczorem Donaldem premierem był Jarek. I nie było kłótni pomiędzy prezydentem i premierem. Po prostu zgodni bracia. :-)

Avatar Pikachu

6 czerwca 2012, 16:16

@chupacabra001: Ps: Kaczor Donald chciał być wszędzie tam gdzie Lech... Ciekawe dlaczego nie chciał lecieć na obchody 70 rocznicy zbrodni katyńskiej 10 kwietnia 2010 roku... I tak po prostu puścił Kaczyńskiego...

Avatar chupacabra001

6 czerwca 2012, 19:40

@Pikachu: "Na profilu masz napisane, że urodziłeś się 1990-02-21. Bardzo ci współczuję, że musiałeś płacić podatki w wieku 16 lat."

Hmm, może źle to napisałem. W tym wieku po prostu interesowałem się takimi rzeczami i obserwowałem to.

"Pamiętaj, że Niemców wykurzyli Rosjanie, żeby podbić Polskę. Gdybyś się urodził w Rosji to nie było by już tak wesoło."

Też prawda, pomiędzy Tuskiem a Putinem ciężko jest wybierać. :-)

"Nie mogę być pewna, po której stronie walczył mój pra/dziadek, ale jeśli okazałoby się, że po stronie niemieckiej to bym się do niego nie przyznawała."

Czemu? Nawet jeśli był Niemcem, to nie on rozpętał wojnę i nie zabijał z jego własnej woli. Ty co byś wybrała? Atakowałabyś czy poszła na rozstrzelanie?

"Może w większych miastach Afryki jest internet, ale mniejszych i wioskach to wielu mieszkańców nawet o nim nie słyszało. "

Te kraje arabskie są znacznie bogatsze od nas, nie muszę chyba tłumaczyć, dlaczego...

"Wyglądasz mi na osobę, której i tak źle i tak nie dobrze. "

Tusk dla mnie to źle, ale te strony jak Kaczor, Ojciec imperator i mohery to też niedobrze.

" Teraz mamy Bronka - marionetkę w rękach Tuska. "

Jak już wcześniej wspominałem - ludzie nie wytrzymają i zrobi się piekło.

"Kaczor Donald chciał być wszędzie tam gdzie Lech... Ciekawe dlaczego nie chciał lecieć na obchody 70 rocznicy zbrodni katyńskiej 10 kwietnia 2010 roku... I tak po prostu puścił Kaczyńskiego..."

Może miał jakieś powody, ale jedno jest pewne - cokolwiek będzie na ten temat mówić, nie będzie to prawdą. :-)

Avatar Pottermanka

3 czerwca 2012, 11:04

Ale tam malo rozgarnieci ludzie pracowali. Nawet pierwszego slowa, tak popularnego w naszym jezyku, nie umieli napisac poprawnie. ;)

Avatar mikulek04

3 czerwca 2012, 20:48

@Pottermanka: zrobili to specjalnie, żeby mogło wisieć. Tak przynajmniej czytałam.

Avatar misiek318

3 czerwca 2012, 20:46

To jest w Zamościu koło cerfura

Avatar tachu99

3 czerwca 2012, 09:56

Mi się wydaje że fotomontaż. Na czym niby trzyma się transparent? Na kropelce czy taśmie 2-stronnej?

Avatar Vardes

3 czerwca 2012, 10:32

@tachu99: ponoć to prawda, firma FIAT musiała zwolnić 19 pracowników przez to. a tak ogólnie to wszystko drożeje i akcje takie jak przedstawiona na obrazku wyżej są przez EURO, gdyż wybudowanie tych wszystkich autostrad, stadionów itp jest BARDZO drogie, a potem jeszcze będziemy musieli to wszystko utrzymywać, co wcale nie jest takie tanie. więc cieszmy się paroma dniami EURO, bo potem przez lata będzie kryzys :)

Avatar paintowy_master

3 czerwca 2012, 12:06

@tachu99: to jest jak najbardziej prawdziwe.

Avatar
Konto usunięte

3 czerwca 2012, 10:37

@Vardes: "bo potem przez lata będzie kryzys"
Już jest kryzys, tylko że Polacy są już do niego przyzwyczajeni :P

Avatar kazakol2000

3 czerwca 2012, 08:58

fiaty są do dupy!

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar Beboch
Dodane przez: Beboch
Tagi: #polska, #fiat, #kasa

Moje studia takie przyszłościowe

Francja moment

Poszedł, zrobił swoje i wyszedł

Ależ geniusz

W tej historii istotną rolę pełnią widły

Już po nim

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka