Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

23 maja 2011, 15:08

@kacperos: o ja pie******e jaki żalowy avatar nie wiedziałem że mamy polityka na jeja.pl

A co do obrazka 5/5 xD

Avatar DeaDe

8 maja 2011, 16:00

heh

Avatar
Konto usunięte

2 marca 2011, 16:34

@kacperos: weź sie nie odzywaj bo jak ty coś powiesz to sie płakać chce a obraz jak zwykle 5/5

Avatar ZiomalQ

11 stycznia 2011, 20:14

zwała

Avatar szympek111

2 sierpnia 2009, 10:30

devil890 ze ta babka z reklamy na ladzie robi mu loda... tak jak by :D:D

Avatar obserwator

23 lipca 2009, 15:57

Nooooo ;);)

Avatar devil890

17 lipca 2009, 18:21

o co w tym chodzi?

Avatar oladorosz

5 lipca 2009, 20:54

eee...3/5

Avatar smoczka

5 lipca 2009, 14:09

Loool xD

Avatar Mordoc

4 lipca 2009, 17:49

ha ha ha 1/5

Avatar kacperos

4 lipca 2009, 11:39

dzieciom sie wszystko z tym kojarzy...

Avatar Ersers

1 lipca 2009, 12:39

było! 2

Avatar SerScull

1 lipca 2009, 10:10

Nie znoszę podtekstów i tych dwuznacznych zdjęć.

Dzieci, czy wy już nie macie czego dodawać?

Avatar miszcz

1 lipca 2009, 08:39

nie najgorsze to u mnie znaczy 1/10 oczywiście, a tak swoją drogą co to za koleś ???????? Harry Poter ????? no właśnie

Avatar quba133

30 czerwca 2009, 22:03

...2/5

Avatar miszcz

30 czerwca 2009, 19:40

nie najgorsze

Avatar
Konto usunięte

30 czerwca 2009, 18:49

Dzisiejsze obrazki sa beznadziejne. 1/5

Avatar asg7777777

30 czerwca 2009, 18:36

4/5

Avatar krzynu

30 czerwca 2009, 14:12

ale to glupie.....3/5

Avatar Pikachu

30 czerwca 2009, 12:30

Fajne zdjęcie w odpowiednim momencie :-) 4/5

Avatar Mnich1

30 czerwca 2009, 12:00

nie bardzo mi to wygląda 2/5

Avatar
Konto usunięte

30 czerwca 2009, 10:56

Np. Ty kajko
5/5

Avatar StarDrag

30 czerwca 2009, 10:45

Hehe 5/5 i ulubione!

Avatar kajko

30 czerwca 2009, 10:32

Normalnie lodowy **ks xD
Bez gwiazdek nie powiem bo tu są dzieci.
5/5 xD

Avatar sharpey08

30 czerwca 2009, 10:29

lol zdjecie zrobione w dobrym momencie 5/5

Avatar Pikson

30 czerwca 2009, 10:06

;d 4/5

Avatar wiewiorka501

30 czerwca 2009, 09:59

hahahhahah xD 5/5

Avatar lukasskarwoker

30 czerwca 2009, 09:18

no ha ha 5/5

Avatar TheNatoorat

30 czerwca 2009, 08:49

Haha no chyba 2 lody zamówił co nie??? 5/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena