Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Wald3k

17 sierpnia 2009, 15:06

trzeba sobie radzić

Avatar SerScull

27 lipca 2009, 10:39

Widziałem coś takiego 5/5

Avatar Karasmilla

26 lipca 2009, 22:27

Bo kot to jest kot i zawsze się gdzieś wciśnie :P
Bo grunt to współpraca, więc za współpracę 5/5

Avatar ada_151

26 lipca 2009, 20:16

4/5 ;D

Avatar pyniunieczka

26 lipca 2009, 17:56

Zgrana paczkaa ;pp
4/5

Avatar
Konto usunięte

26 lipca 2009, 15:50

heh najbardziej mnie opis rozśmieszył :P 5/5

Avatar Mnich1

26 lipca 2009, 14:48

5

Avatar Pikachu

26 lipca 2009, 14:36

Hehe, dobre 4/5

Avatar kajko

26 lipca 2009, 14:06

5/5

Avatar kasiulilulilejka

26 lipca 2009, 13:35

Bo kot jest inteligentny. ;P
Za obrazek dam 4/5

Avatar Pikson

26 lipca 2009, 13:02

3/5

Avatar Aga21

26 lipca 2009, 12:52

hehe
4/5

Avatar
Konto usunięte

26 lipca 2009, 12:18

5/5 szkoda ze 2 konie nie stoja a na gorze koza dopiero xD wyzej by bylo :P

Avatar kici_miau96

26 lipca 2009, 11:57

fakt,KTO by pomyślał...na pewno nie KOT.5/5

Avatar Graco

26 lipca 2009, 11:17

to nie chodzi nic o kota tylko w opisie zle napisal powinno byc : Koń i koza- KTO by pomyślał że tak sie dogadaja

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Cóż za zbieg okoliczności

Czekaj, to nielegalne

Co tu teraz zrobić, jak siłownie zamknięte?

A to dobre

Ale faza

Ale jak to nie ma karetek i przyślecie śmieciarkę?

Logiczne

Sprawa rozwiązana

I tak w kółko

NUMA NUMA JEJ

Dzięki, Boziu

Bez sensu

Jak do tego doszło nie wiem

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Koń i koza - kot by pomyślał, że tak się dogadają.