Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

29 marca 2016, 13:23

Żuk twardziel

Avatar krulalbanii

29 marca 2016, 10:58

nie kumam pomurzcie

Avatar DarthKrooge

Edytowano - 29 marca 2016, 11:13

@krulalbanii: No ze dla nas "silny" jesteś podnoszac ciezary, a on jest "silny" bo nie placze, ze jego syn sie z nim rozstał

Avatar krulalbanii

29 marca 2016, 11:22

Avatar daglasio

29 marca 2016, 12:34

@DarthKrooge: byłeś na obrazku!

Avatar DarthKrooge

29 marca 2016, 12:34

@daglasio: he ?

Avatar daglasio

29 marca 2016, 12:34

@DarthKrooge: w poczekalni był obrazek tych 3 komentarzy

Avatar DarthKrooge

29 marca 2016, 12:39

@daglasio: a widze DX +*wspolczynnik przyrostu naturalnego w Polsce* do fejmu

Avatar xd_ailatan

29 marca 2016, 12:48

@DarthKrooge: 500+ (pzdr dla kumatych)

Avatar DarthKrooge

29 marca 2016, 12:51

@xd_ailatan: chodzilo mi ze +0 ale ok Dx

Avatar Gabi08

29 marca 2016, 10:57

a tam gdzie jest napis ,,Ale On Nie Roni Łzy" to wygląda jak dziadek xd

Avatar
Konto usunięte

29 marca 2016, 10:50

Spójrzcie na jego minę, to ukryty smutek, on naprawdę w myślach mówi : Nareszcie wyjechali, teraz kiedy żona pojedzie do pracy nie będzie nikogo innego i będę mógł się czochrać z biedronką. No według mnie tak jest.

Avatar jenotnik

29 marca 2016, 10:46

Bo on potajemnie się cieszy.

Avatar EmilQa

29 marca 2016, 10:24

:)

Avatar
Konto usunięte

29 marca 2016, 10:30

@EmilQa: :(

Avatar Pawlito9090

29 marca 2016, 11:13

Ten uczuć kiedy jejowicze wolą smutek

Avatar kapitanmarvel

29 marca 2016, 11:29

@EmilQa: smuteczek rządzi!

Avatar
Konto usunięte

29 marca 2016, 12:48

@Pawlito9090: Demokracja zwyciężyła c:

Avatar Nikt_nie_fika_do_Patryka

29 marca 2016, 14:53

kto się smuci ten jest smutas
Kto się kłóci ten jest K... :p

Avatar Dexterek

29 marca 2016, 10:27

Ten ziomek z 1 obrazka wygląda jak Obi-Wan

Avatar Jasnowidz

29 marca 2016, 10:22

Żuczek taki silny. I tak umrze bo ktoś go rozdepcze

Avatar minetomato123

29 marca 2016, 10:02

Bądź jak żuczek.

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena