Niezła propaganda. Tu macie całą informację:
„Odpowiednie rozporządzenie miałoby wejść w życie w 2018 roku. Przewiduje ono, że dzieci poniżej 16 roku życia będą mogły korzystać z portali społecznościowych po wcześniejszym WYRAŻENIU ZGODY PRZEZ RODZICÓW.”
Więc nie bójcie się. Nikt wam niczego nie zakazuje.
Mimo ze mam mniej niz 16 jestem jak najbardziej za zeby zakazano korzystanie z neta bezwarunkowo wszystkim ponożej 11lat na pewno co do ponizej 16 to bym sie kłócił. Dzięki temu dzieciaki nie nabierałyby takich debilnych zachowan jakie mozna zauwazyć wśród kazdego mam tu na myśli r*chanje matek powtarzanie tekstów youtuberów (przewaznie nie wiedza co mówią) czy po prostu agresi czy uzależnień. Dzieki temu spoleczenstwo wiele by zyskało.
Na to też jest sposób:
„Serwisy społecznościowe będą mogły, po wejściu w życie rozporządzenia, wymagać przesłania np. skandu dowodu osobistego - uważają specjaliści.”
@Sebzer: No jasne. Najlepiej je zamknąć w domu i w ogóle nie wypuszczać z domu, bo nabiorą debilnych zachowań...
/s
No bez przesady. Dzieciństwo to okres głupoty i zabawy, a to między innymi daje internet. Naprawdę tak bardzo jesteś przeciwko wolności, że chcesz je zakazać? Poza tym społeczeństwo się nie liczy. Liczy się jednostka.
@Sebzer: Zamach na wolność i tyle. Dziecko i tak będzie brało złe lub dobre wzorce z otoczenia. Gdybyś chciał je odizolować od destrukcyjnego wpływu społeczeństwa musiałbyś je zamknąć w domu i nie wypuszczać do 13 roku życia.
Tak samo twierdził Stalin, Kim Dżong Un i inni dyktatorzy ;)
Lepiej skup się na sobie, a zostaw w spokoju innych. Nie chcesz, żeby twoje dziecko nie wchodziło do internetu? To zamontuj mu blokadę. Ale od innych dzieci wara, bo nie są twoje.
W 1 gimnazjum CZĘŚĆ dorasta i nie zachawuje sie już tak bezbyślnie dlatego w wueku 13 lat internet wg. mnie powinien być spokojnie zezwolony tak jak teraz wszystkim.
@Sebzer: Zaprzeczę. Za debilne zachowania uważam palenie, picie alkoholu i seks bez zabezpieczeń. Na te zachowania wpływ ma towarzystwo, w którym dziecko się obraca, a nie internet. Natomiast nie wiem: gadanie o Youtuberach, o grach czy komentowanie filmików z Minecrafta niczym złym nie są. Normalna część dorastania.
No tak. Bo przed erą internetu nikt nie słuchał muzyki :D
To jest akurat wina wulgarnego przekazu Gangu Albanii, a nie internetu. Zreszta jestem pewien, ze usłyszał o nich od rówieśników, a nie z neta.
,,jednostkowych" W Bibliotece koło mojego domu codziennie gromadzi się kilkanaście takich ,,jednostkowych " przypadków po prostu patola, przez nich odechciewa się chodzić do biblioteki.
Nie oceniam całej grupy wiekowej, Ale trzeba przyznać że duża część tego pokolenia tak się zachowuje.
No właśnie „w bibliotece”. Zrozum, że internet jest dla dzieci. Trzeba je tylko nauczyć jak z niego korzystać, aby nie zrobiły sobie krzywdy. A jeżeli widzisz przypadki jakiegoś nadużycia w internecie to po prostu zgłaszaj takie rzeczy. Lepiej żeby ta osoba została zbanowana, a nie tak jak mówisz cała grupa wiekowa.
Nie mówię cała grupa wiekowa...
Sam znam parę ogarniętych osób z tej grupy.
Jednak co da zgłaszanie zazwyczaj nic z tego nie wychodzi. Po za tym i tak większość z tych ,,nie ogarniętych " zdążyła przenieść to wszystko do świata rzeczywistego.
Chodzi o to że takie rzeczy (zazwyczaj wylęgarnie takich przypadków) jak Youtube lub Facebook powinny być od co najmniej od16 lat (ewentualnie jakoś podzielone na starsze i młodsze grupy).
A taka ,,muzyka" (czytaj chłam) jak gang Albanii w ogóle nie powinna być w Internecie.
A zgłaszałeś kogoś? Zgłaszanie na facebooku akurat działa szybko i skutkuje często zablokowaniem konta. Chciałbyś usunąć wszystkie utwory Gangu Albanii z internetu? Suko proszę... xd
Ciekawie się z Tobą piszę, bo jeszcze nie spotkałem tak radykalnego totalitarysty...
Nie jestem Totalitarystą mam radykalne poglądy, Ale Komunizm/Nazizm To są straszne typy rządów.
Osobiście jestem za wprowadzeniem liberalnej dyktatury, uzależnionej od senatu.
Dłógo by sie sprzeczać... ale ja i tak zostaje przy swoim przekonaniu co do tych ograniczeń. To wcale nie sa lojedyncze jednostki bo nie widzialem jeszcze dzieciaka nie powtarzajacego glupkowatych zachowań. Potem takie chce jeszcze bardziej sie przypodibac i siega po narkotyki czy alkochol lapierosy bo w internecie sszyscy mowia ze to jest fajne bobkoledzy mowia ze to jest fajne.
Nie może istnieć coś takiego jak liberalna dyktatura. To tak jakbyś powiedział, że jesteś za kapitalistycznym komunizmem.
Liberalizm to wolność. Dyktatura to brak wolności. Widzisz ten zgrzyt?
@Sebzer: Sam potwierdzasz, że to wina kolegów, a nie internetu ;)
Narkotyki są akurat przekazywane na żywo. Internet nie ma na to żadnego wpływu.
Kończę tę dyskusję, bo mówię do ściany, a nie do człowieka. Dobranoc :)
@Sebzer: Ależ dociera :)
Rozumiem - uważasz, że Internet jest na tyle powszechnym jak i łatwym narzędziem do powielania zachowań i informacji, że staje się niebezpieczny, gdy te zachowania są niebezpieczne. Też tak uważam. Jedyna różnica polega na tym, że ty chciałbyś zakazać internetu z tego powodu, a ja uważam, że to przesada. Zakończmy tę rozmowę jak cywilizowani ludzie, a nie dzieciaki z przedszkola ;)
Graba?
Unia Europejska słynie z powalonych pomysłów, to nie nowość. Popieram w tej kwestii Korwina i mam nadzieję, że to ścierwo rozpadnie się jak najszybciej, albo żebyśmy chociaż my z niej wystąpili tak szybko jak weszliśmy.
@AngryBird: Zanim zaproponujesz wyjście z UE, dowiedz się najpierw czy w ogóle mamy taką możliwość, którą eliminują dla przykładu długi (których spłacenie zajmie w ch*j długo i jeszcze trochę) oraz nasze uzależnienie od zachodu.
@AngryBird: Ja uważam że powinniśmy wyjść z Unii europejskiej,na przykład z powodu przyjmowania ▬☻▬, ale póki dostaje dotacje na gospodarstwo jestem za pozostaniem w unii
@Ameron: A wiesz że po 1. mamy długi jak napisał mój poprzednik po 2. Wiesz co to ku*wa sankcje ? Bo jakbyśmy wyszli z unii a ona by nałożyła sankcje a twoi rodzice mają gospodarstwo to byś mieszkał w ziemiance w skrócie... a po 3. Obstawiam że gówno się znasz na tym syfie zwanym polityką ale można mieć w dupie sankcje ale trzeba mieć rząd co ma jaja, bo do wprowadzenia czegoś potrzeba zgody wszystkich państw a państwa wyszehradzkie a najmocniej Węgry za nami murem stoją a bez ich zgody Unia nam może possać.
@AngryBird: Zgadzam się z AngryBird, panther500, monho25 i Ameron.
Moje doświadczenia wskazują, że dzieci, które bardzo chcą i tak mogą próbować oszukać rodziców, a tym samym administratorów serwisów społecznościowych, choćby w kwestii zadeklarowanego podczas rejestracji wieku. Tak administratorzy (różnych serwisów) są w stanie z łatwością manipulować użytkownikami dorosłymi. Jeśli sięgną Państwo pamięcią do swojej młodości - prawdopodobnie tak jak i ja zrozumieją Państwo jakie mniemanie o swej dorosłości posiadaliście w wieku lat 16. Kolejny aspekt sprawy - media są społecznościowe, a więc społeczność teoretycznie powinna być bezpieczniejsza dla psychiki dzieci, niż niekontrolowane przeglądanie internetu całkiem poza obszarami logowań, bądź na portalach innego rodzaju. Moim zdaniem granica wieku powinna być ustawiona podobnie jak w przypadku mediów (12 lub 13 lat ) oraz portale powinny umożliwiać rodzicielską kontrolę treści oglądanych przez dzieci i niestety możliwość dokonywania zmian profilu online dziecka przez rodziców. Aktywowanie profilu tylko za akceptacją danych dziecka przez rodziców (choćby telefonicznym). Największy problem jaki jest, dotyczy serwowanych treści - nawet w sytuacji grona ściśle rodzinnego - ogólną regułą społeczeństw jest dążenie do sytuacji, w której dzieci spędzają czas w gronie rówieśników, natomiast treści przeznaczone dla osób dojrzałych pozostają w ich gronie. Poza formami nadzoru należałoby stworzyć strefy wiekowe i strefy neutralne pod względem treści, ponieważ ludzie czasem tracą kontrolę nad własnymi emocjami, nie zważając na publikowane i udostępniane treści. Co do kontroli nadrzędnej i charakteru jej działań, większość z użytkowników internetu wie jak wygląda sytuacja wygląda. Problem Facebooka wydaje się jednak znacznie szerszy. Na przykład obecna konstrukcja aktywacji konta i forma panelu, choćby na platformie Windows, nie uwzględnia wieku użytkownika, a dostarcza treści przeznaczone dla osób dorosłych. Dziękuję za uwagę.
@pelus1999: w niektórych szkołach nauczyciele są tak leniwi że zamiast drukować dla całej klasy zadania przygotowujące do sprawdzianu jak już je robią to robią jedną kopie i prosi kogoś z klasy żeby wrzucił je na facebooka. nie licząc się z tym że niektórzy (np. ja) nie umieją się nim posługiwać lub po prostu nie mają. a najgorsze jest to że nawet nie muszą tego drukować tylko wsadzić do librusa w sekcje zadania domowe
A jak dla mnie to całkiem dobry pomysł. Dla tego kto zachowuje się pożądnie w internecie nie będzie różnicy, a inni dwa razy się zastanowią zanim coś napiszą.
Komentarze
Odśwież12 listopada 2018, 22:49
Dobry pomysł, 1/1000
Odpisz
27 maja 2018, 21:38
i ch*j
Odpisz
26 kwietnia 2016, 20:51
Niezła propaganda. Tu macie całą informację:
„Odpowiednie rozporządzenie miałoby wejść w życie w 2018 roku. Przewiduje ono, że dzieci poniżej 16 roku życia będą mogły korzystać z portali społecznościowych po wcześniejszym WYRAŻENIU ZGODY PRZEZ RODZICÓW.”
Więc nie bójcie się. Nikt wam niczego nie zakazuje.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 20:53
Pytanie retoryczne.
Czy ktoś w ogóle będzie pytać się o zgodę rodzicow?
Odpisz
26 kwietnia 2016, 20:54
Mimo ze mam mniej niz 16 jestem jak najbardziej za zeby zakazano korzystanie z neta bezwarunkowo wszystkim ponożej 11lat na pewno co do ponizej 16 to bym sie kłócił. Dzięki temu dzieciaki nie nabierałyby takich debilnych zachowan jakie mozna zauwazyć wśród kazdego mam tu na myśli r*chanje matek powtarzanie tekstów youtuberów (przewaznie nie wiedza co mówią) czy po prostu agresi czy uzależnień. Dzieki temu spoleczenstwo wiele by zyskało.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 20:55
Na to też jest sposób:
„Serwisy społecznościowe będą mogły, po wejściu w życie rozporządzenia, wymagać przesłania np. skandu dowodu osobistego - uważają specjaliści.”
Odpisz
26 kwietnia 2016, 20:56
Chyba że tak.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 20:57
@Sebzer: No jasne. Najlepiej je zamknąć w domu i w ogóle nie wypuszczać z domu, bo nabiorą debilnych zachowań...
/s
No bez przesady. Dzieciństwo to okres głupoty i zabawy, a to między innymi daje internet. Naprawdę tak bardzo jesteś przeciwko wolności, że chcesz je zakazać? Poza tym społeczeństwo się nie liczy. Liczy się jednostka.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 20:58
@Sebzer: Popieram, Jednak dzisiejsze dzieci neo są tak głupie, że żeby wszystko wróciło do normy potrzeba kilku pokolen.
Odpisz
Edytowano - 26 kwietnia 2016, 20:59
@Sebzer: Ten moment, gdy twój komentarz poszedł do moderatora i musisz tyle czekać, aż przejdzie... :/
Ale w skrócie: nie zgadzam się z Tobą.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:00
No i tak powinno byc od dawna zakaz wstepu do internetu do lat 11-stu
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:03
@Sebzer: 11stu? co najmniej do 13stu.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:04
@Sebzer: Zamach na wolność i tyle. Dziecko i tak będzie brało złe lub dobre wzorce z otoczenia. Gdybyś chciał je odizolować od destrukcyjnego wpływu społeczeństwa musiałbyś je zamknąć w domu i nie wypuszczać do 13 roku życia.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:06
Ale, napewno nie było by tak dramatycznie jak jest obecnie.
Zamach Zamachowi nie równy czasami dla dobra obywateli trzeba lekko ograniczyć wolność.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:09
Tak samo twierdził Stalin, Kim Dżong Un i inni dyktatorzy ;)
Lepiej skup się na sobie, a zostaw w spokoju innych. Nie chcesz, żeby twoje dziecko nie wchodziło do internetu? To zamontuj mu blokadę. Ale od innych dzieci wara, bo nie są twoje.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:13
W 1 gimnazjum CZĘŚĆ dorasta i nie zachawuje sie już tak bezbyślnie dlatego w wueku 13 lat internet wg. mnie powinien być spokojnie zezwolony tak jak teraz wszystkim.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:14
Chyba mi nie zaprzeczysz że conajmniej ponad połowa dzieci ma debilne zachowania którevwywodzą się właśnie z internetu.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:19
@Sebzer: Zaprzeczę. Za debilne zachowania uważam palenie, picie alkoholu i seks bez zabezpieczeń. Na te zachowania wpływ ma towarzystwo, w którym dziecko się obraca, a nie internet. Natomiast nie wiem: gadanie o Youtuberach, o grach czy komentowanie filmików z Minecrafta niczym złym nie są. Normalna część dorastania.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:26
Dalej twierdzisz że to nie przez internet?
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:37
No tak. Bo przed erą internetu nikt nie słuchał muzyki :D
To jest akurat wina wulgarnego przekazu Gangu Albanii, a nie internetu. Zreszta jestem pewien, ze usłyszał o nich od rówieśników, a nie z neta.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:48
Ale jednak propaguje to w necie, inni to widząc nie chcą być gorsi. co zamyka błędne koło.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 21:54
No to zgłaszaj takie rzeczy. Nie oceniaj całej grupy wiekowej na podstawie kilku jednostkowych przypadków.
Odpisz
Edytowano - 26 kwietnia 2016, 21:57
,,jednostkowych" W Bibliotece koło mojego domu codziennie gromadzi się kilkanaście takich ,,jednostkowych " przypadków po prostu patola, przez nich odechciewa się chodzić do biblioteki.
Nie oceniam całej grupy wiekowej, Ale trzeba przyznać że duża część tego pokolenia tak się zachowuje.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 22:01
No właśnie „w bibliotece”. Zrozum, że internet jest dla dzieci. Trzeba je tylko nauczyć jak z niego korzystać, aby nie zrobiły sobie krzywdy. A jeżeli widzisz przypadki jakiegoś nadużycia w internecie to po prostu zgłaszaj takie rzeczy. Lepiej żeby ta osoba została zbanowana, a nie tak jak mówisz cała grupa wiekowa.
Odpisz
Edytowano - 26 kwietnia 2016, 22:07
Nie mówię cała grupa wiekowa...
Sam znam parę ogarniętych osób z tej grupy.
Jednak co da zgłaszanie zazwyczaj nic z tego nie wychodzi. Po za tym i tak większość z tych ,,nie ogarniętych " zdążyła przenieść to wszystko do świata rzeczywistego.
Chodzi o to że takie rzeczy (zazwyczaj wylęgarnie takich przypadków) jak Youtube lub Facebook powinny być od co najmniej od16 lat (ewentualnie jakoś podzielone na starsze i młodsze grupy).
A taka ,,muzyka" (czytaj chłam) jak gang Albanii w ogóle nie powinna być w Internecie.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 22:14
A zgłaszałeś kogoś? Zgłaszanie na facebooku akurat działa szybko i skutkuje często zablokowaniem konta. Chciałbyś usunąć wszystkie utwory Gangu Albanii z internetu? Suko proszę... xd
Ciekawie się z Tobą piszę, bo jeszcze nie spotkałem tak radykalnego totalitarysty...
Odpisz
26 kwietnia 2016, 22:17
Nie jestem Totalitarystą mam radykalne poglądy, Ale Komunizm/Nazizm To są straszne typy rządów.
Osobiście jestem za wprowadzeniem liberalnej dyktatury, uzależnionej od senatu.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 22:18
Dłógo by sie sprzeczać... ale ja i tak zostaje przy swoim przekonaniu co do tych ograniczeń. To wcale nie sa lojedyncze jednostki bo nie widzialem jeszcze dzieciaka nie powtarzajacego glupkowatych zachowań. Potem takie chce jeszcze bardziej sie przypodibac i siega po narkotyki czy alkochol lapierosy bo w internecie sszyscy mowia ze to jest fajne bobkoledzy mowia ze to jest fajne.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 22:19
Nie może istnieć coś takiego jak liberalna dyktatura. To tak jakbyś powiedział, że jesteś za kapitalistycznym komunizmem.
Liberalizm to wolność. Dyktatura to brak wolności. Widzisz ten zgrzyt?
Odpisz
26 kwietnia 2016, 22:22
@Sebzer: Sam potwierdzasz, że to wina kolegów, a nie internetu ;)
Narkotyki są akurat przekazywane na żywo. Internet nie ma na to żadnego wpływu.
Kończę tę dyskusję, bo mówię do ściany, a nie do człowieka. Dobranoc :)
Odpisz
26 kwietnia 2016, 22:23
Chodzi o rządy jednego człowieka pełniącego rolę władcy ograniczonego jedynie senatem.
Odpisz
26 kwietnia 2016, 22:24
...
Dobranoc...
...
...
Odpisz
26 kwietnia 2016, 22:30
do Cb też nic nie dociera. nawzajem.
Odpisz
Edytowano - 27 kwietnia 2016, 22:49
@Sebzer: Ależ dociera :)
Rozumiem - uważasz, że Internet jest na tyle powszechnym jak i łatwym narzędziem do powielania zachowań i informacji, że staje się niebezpieczny, gdy te zachowania są niebezpieczne. Też tak uważam. Jedyna różnica polega na tym, że ty chciałbyś zakazać internetu z tego powodu, a ja uważam, że to przesada. Zakończmy tę rozmowę jak cywilizowani ludzie, a nie dzieciaki z przedszkola ;)
Graba?
Odpisz
28 kwietnia 2016, 06:13
no jasne. graba.
Odpisz
26 maja 2016, 16:04
@Sebzer: dokładnie
Odpisz
26 maja 2016, 20:45
@Sebzer: Jak na moje powinni się bardziej postarać o kontrolowanie treści, które docierają do młodych. Zakazanie całego internetu jest zbędne.
Odpisz
26 maja 2016, 20:51
Ale jakiś fan Korwina się podpalił i od razu chce zniszczyć Unię. Czego jednak można się spodziewać po wyborcach Korwina :P
Odpisz
21 czerwca 2017, 17:13
@Broski: Miłości do wolności i szacunku do pracy.
Odpisz
19 czerwca 2017, 17:29
Ja sie z tym zgadzać patrząc na większość polskiego yt
Odpisz
9 czerwca 2017, 11:37
A niech tak zrobią xd będziecie płakać xd
Odpisz
5 czerwca 2017, 14:50
A w sumie mniej raków. Ja i tak za niedługo kończę 16.
Odpisz
26 maja 2016, 18:21
Unia Europejska słynie z powalonych pomysłów, to nie nowość. Popieram w tej kwestii Korwina i mam nadzieję, że to ścierwo rozpadnie się jak najszybciej, albo żebyśmy chociaż my z niej wystąpili tak szybko jak weszliśmy.
Odpisz
26 maja 2016, 19:06
@AngryBird: Widzę tutaj osobę lat 12.
Odpisz
26 maja 2016, 20:40
@AngryBird: Zanim zaproponujesz wyjście z UE, dowiedz się najpierw czy w ogóle mamy taką możliwość, którą eliminują dla przykładu długi (których spłacenie zajmie w ch*j długo i jeszcze trochę) oraz nasze uzależnienie od zachodu.
Odpisz
26 maja 2016, 21:13
@monho25: z twojego komentarza wnioskuję że cała polska to je**ni narkomanii
.
Odpisz
26 maja 2016, 21:36
@AngryBird: Ja uważam że powinniśmy wyjść z Unii europejskiej,na przykład z powodu przyjmowania ▬☻▬, ale póki dostaje dotacje na gospodarstwo jestem za pozostaniem w unii
Odpisz
26 maja 2016, 22:18
@Ameron: A wiesz że po 1. mamy długi jak napisał mój poprzednik po 2. Wiesz co to ku*wa sankcje ? Bo jakbyśmy wyszli z unii a ona by nałożyła sankcje a twoi rodzice mają gospodarstwo to byś mieszkał w ziemiance w skrócie... a po 3. Obstawiam że gówno się znasz na tym syfie zwanym polityką ale można mieć w dupie sankcje ale trzeba mieć rząd co ma jaja, bo do wprowadzenia czegoś potrzeba zgody wszystkich państw a państwa wyszehradzkie a najmocniej Węgry za nami murem stoją a bez ich zgody Unia nam może possać.
Odpisz
Edytowano - 9 grudnia 2016, 07:08
@AngryBird: Zgadzam się z AngryBird, panther500, monho25 i Ameron.
Moje doświadczenia wskazują, że dzieci, które bardzo chcą i tak mogą próbować oszukać rodziców, a tym samym administratorów serwisów społecznościowych, choćby w kwestii zadeklarowanego podczas rejestracji wieku. Tak administratorzy (różnych serwisów) są w stanie z łatwością manipulować użytkownikami dorosłymi. Jeśli sięgną Państwo pamięcią do swojej młodości - prawdopodobnie tak jak i ja zrozumieją Państwo jakie mniemanie o swej dorosłości posiadaliście w wieku lat 16. Kolejny aspekt sprawy - media są społecznościowe, a więc społeczność teoretycznie powinna być bezpieczniejsza dla psychiki dzieci, niż niekontrolowane przeglądanie internetu całkiem poza obszarami logowań, bądź na portalach innego rodzaju. Moim zdaniem granica wieku powinna być ustawiona podobnie jak w przypadku mediów (12 lub 13 lat ) oraz portale powinny umożliwiać rodzicielską kontrolę treści oglądanych przez dzieci i niestety możliwość dokonywania zmian profilu online dziecka przez rodziców. Aktywowanie profilu tylko za akceptacją danych dziecka przez rodziców (choćby telefonicznym). Największy problem jaki jest, dotyczy serwowanych treści - nawet w sytuacji grona ściśle rodzinnego - ogólną regułą społeczeństw jest dążenie do sytuacji, w której dzieci spędzają czas w gronie rówieśników, natomiast treści przeznaczone dla osób dojrzałych pozostają w ich gronie. Poza formami nadzoru należałoby stworzyć strefy wiekowe i strefy neutralne pod względem treści, ponieważ ludzie czasem tracą kontrolę nad własnymi emocjami, nie zważając na publikowane i udostępniane treści. Co do kontroli nadrzędnej i charakteru jej działań, większość z użytkowników internetu wie jak wygląda sytuacja wygląda. Problem Facebooka wydaje się jednak znacznie szerszy. Na przykład obecna konstrukcja aktywacji konta i forma panelu, choćby na platformie Windows, nie uwzględnia wieku użytkownika, a dostarcza treści przeznaczone dla osób dorosłych. Dziękuję za uwagę.
Odpisz
10 czerwca 2016, 18:10
TAK! Niech tak wreszcie zrobią! Co prawda, w patologicznych rodzinach i tak dzieciakom pozwolą korzystać z tego wszystkiego...
Odpisz
26 maja 2016, 22:23
a ja jestem za. Może dlatego że sam nie korzystam i uważam że jest to całkiem dobry pomysł
Odpisz
27 maja 2016, 00:41
@pelus1999: w niektórych szkołach nauczyciele są tak leniwi że zamiast drukować dla całej klasy zadania przygotowujące do sprawdzianu jak już je robią to robią jedną kopie i prosi kogoś z klasy żeby wrzucił je na facebooka. nie licząc się z tym że niektórzy (np. ja) nie umieją się nim posługiwać lub po prostu nie mają. a najgorsze jest to że nawet nie muszą tego drukować tylko wsadzić do librusa w sekcje zadania domowe
Odpisz
27 maja 2016, 10:37
@seba745: No to czasem bywa problematyczne, ale na szczęście nie każdy nauczyciel tak robi
Odpisz
27 maja 2016, 11:22
@pelus1999: No niestety moja nauczycielka matematyki tak.
Odpisz
Edytowano - 26 kwietnia 2016, 20:38
Ale tu nie chodzi o wiek... 13 może być ogarnięty a taki 20 może mieć niedoje**nieb mózgowe
Odpisz
27 maja 2016, 07:02
@polandball1: zgadzam się, ponieważ takich znam
Odpisz
27 maja 2016, 01:28
JESTEM ZA.
Odpisz
Edytowano - 26 maja 2016, 18:38
Mi się ten pomysł podoba, tyle że nie wiem jak dopilnować ;V
Odpisz
26 maja 2016, 17:54
Jeżeli to chociaż minimalnie ograniczyłoby ilość 13-15 letnich rodziców, to ja się zgadzam
Odpisz
26 maja 2016, 17:50
osobiście uważam, że to byłby jeden z nielicznych, dobrych pomysłów Uniowców, przynajmniej mniej pos**nych dzieci z podstawówki by tam siedziało
Odpisz
26 maja 2016, 17:37
A jak dla mnie to całkiem dobry pomysł. Dla tego kto zachowuje się pożądnie w internecie nie będzie różnicy, a inni dwa razy się zastanowią zanim coś napiszą.
Odpisz