Moja wiara w ludzkość umarła...
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
SZYBKO BO NIE ZDĄŻYMY
To już się robi nudne
Zero zmian
Ciężkie jest życie historyka
Nie interesuj się
Yyyy 90 minut to dużo?
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
OdświeżEdytowano - 6 maja 2016, 20:17
Lekarstwo jest jedno... rzucić w tę matkę kotletem
Odpisz
6 maja 2016, 20:22
@CalkiemNiePodejrzanyNick: Lepiej jej wepchnąć siłą kotlet do gardła.
Odpisz
6 maja 2016, 20:50
Tak, może jeszcze ją zabić, bo ośmieliła się nie jeść mięsa? A co tam, wytłuc jej całą rodzinę i zjeść ich, w końcu mięso, nie?
Odpisz
6 maja 2016, 20:50
Alert!
Wykryto Wegetarianazi!!
Odpisz
6 maja 2016, 20:53
Jestem całkowicie mięsolubiący, jednak na tyle kulturalny, żeby szanować czyjeś poglądy, jeśli ciebie tego nie nauczono, pozostaje mi tylko współczuć twoim rodzicom.
Odpisz
6 maja 2016, 20:55
Widzisz czy ta kobieta szanuje wolę dziecka swego?
Nie!
Dziecko chce kawałek kielbaski?
Tak!
Matka to szanuje i pozwala jej ją zjeść?
Nie!
Czy to jest szanowanie wolnej woli dziecka które chce zrobić naturalną dla człowieka rzecz?
Nie!
Odpisz
Edytowano - 6 maja 2016, 20:59
Obrazek jest prawdopodobnie fałszywy, no ale na debilne komentarze trzeba odpowiadać. Na początku pragnę nadmienić, że mięso lubię, a zielska już mniej. Powiedz mi, czy nie dawanie dziecku jedzenia jest nieszanowaniem go? Matka próbuje je wychować na swój sposób, tak, jak ona była prawdopodobnie wychowana. To od dziecka zależy, czy będzie wegetarianinem, czy nie. W końcu przyjdzie czas, że będzie pełnoletnie i zacznie decydować za siebie. Poza tym, twoje argumenty obracają się tylko wokół szacunku do dziecka, więc swoim argumentem pozwalam sobie skończyć ten komentarz.
Odpisz
Edytowano - 6 maja 2016, 21:28
Nie rozumiesz człowieku, że ona wyrządza krzywdę temu dziecku, nie pozwalając mu normalnie się odżywiać?
Moim zdaniem powinno się takie osoby karać, a choćby wpychac im te je*ane kotlety.
Odpisz
Edytowano - 6 maja 2016, 21:30
Twój komentarz o kotlecie tylko podkreśla twój wiek. Błagam, jak masz takie poglądy, to ich po prostu nie pisz i oszczędź nam zażenowania. I przeczytaj sobie mój komentarz o dziecku jeszcze raz, może coś dotrze.
Odpisz
6 maja 2016, 21:33
Jestem na telefonie, wiec jestem sporo opóźniona i wysłałam poprzedni komentarz w wierze, ze nic innego nie napisałeś ;)
Jednakże uważam, że matka wyrządza krzywdę dziecku, nie pozwalając mu prawidłowo się odżywiać. Mięso jest ważne w prawidłowym rozwoju młodego człowieka.
Odpisz
Edytowano - 6 maja 2016, 21:35
Jestem na telefonie, wiec jestem nieco opóźniona. Poprzedni komentarz wysłałam, będąc pewną, ze nic innego nie napisałeś ;)
Jednak nie zgadzam się z tobą, a i wyrażać poglądów zabronić mi nie możesz.
Odpisz
6 maja 2016, 21:38
Jeśli mają taką jakość, jak ten z kotletem, to radzę je zachować dla siebie. Normalnie bym nie zareagował, ale widząc te wszystkie komentarze, to straciłem wiarę w ludzi z tej strony. Chociaż może nie powinienem tego robić, w końcu to jeszcze dzieci. ;)
Odpisz
Edytowano - 6 maja 2016, 21:45
Cóż, ludzie muszą nauczyć się, że nie należę do najspokojnieszych osób, a twój pierwszy komentarz nieco mnie zbluwersowal i na niego też odpowiadałam.
A czy zabranianie dziecku jedzenia mięsa nie jest krzywdzeniem go? Moim zdaniem tak. Dziecko samo powinno wybierać co chce jeść oraz co chce robić (oczywiście nie jestem za wychowaniem tzw. "bezstresowym"). Jeśli będzie się mu wszystkiego zabraniac jak po skończeniu pełnoletności będzie miało o sobie decydować? Ze wszystkim będzie leciało do rodziców, a pragnę zauważyć, że mózg raz wyprany nigdy nie będzie do końca przystosowany do życia w społeczeństwie.
Odpisz
6 maja 2016, 21:48
No błagam cię, myślisz, że jak rodzice zabronię dziecku jeść mięsa, to w przyszłości nie będzie samodzielne? Poza tym, jakim cudem niejedzenie mięsa jest krzywdzeniem kogoś? Musisz mi to wyjaśnić. Trzeba też uwzględnić nacisk społeczeństwa, bo nie sądzę, że dziecko będzie się obracać tylko w towarzystwie wegetarian, ktoś na bank będzie nakłaniać je do mięsa.
Odpisz
Edytowano - 6 maja 2016, 21:56
Być może moja myśl wybiega od tematu, jednak skupmy się na mojej drugiej wypowiedzi, tej z wypranym mózgiem.
Matka mówiła dziecku (w tym wypadku córce), że mięso jest złe, już od urodzenia.
Nie chodzi mi o to, że jest ono potrzebne do właściwego rozwoju, bo są produkty które mięso zastępują.
Jednak w dziecku będzie rosło przekonanie, że mięso naprawdę jest złe.
Tutaj mamy do czynienia z typową weganazistką, wiec nie dopuści ona do tego, by jej córka miała doczynienia z mięsem.
W końcu jej dziecko również popadnie w skrajność, bo tak było wychowywane.
Mam nadzieję, ze moja chaotyczna wypowiedź nie zaklocila ogólnego przekazu.
Odpisz
Edytowano - 7 maja 2016, 01:07
tu chodzi i o idiotyzm matki. Nie ogarniasz że wegetarianizm jest ok, ale nie dla dzieci i osób w wieku dorastania? Po 18, 20 roku życia (w zależnościod wieku) można robić co się chce ze swoją dietą, ale zmuszanie 6latka do żarcia tylko i wyłącznie zieleniny jest nieprzemyślane. Podejrzewam że odpowiesz mi czymś w stylu " białko da się zastąpić", ale powtarzam nie w tym wieku!
Odpisz
7 maja 2016, 06:39
Mieso jest waznym zrodlem bialka, szczegolnie dla dzieci. Nie obchodza mnie wegetarianie, niech robia co chca, ale nie skazuja swoich dzieci na taki sam los. Dziecko zechce - zostanie w przyszlosci wegetarianinem! To bylo po prostu nieodpowiednie zachowanie.
Odpisz
7 maja 2016, 08:09
jak ma zadecydować czy będzie wegetarianką skoro matka nie dała jej spróbować mięsa?
Odpisz
10 maja 2016, 17:47
Ech, nie chce mi się wracać do tematu, ale już dobra. Więc mówisz, że matka jej to wpoi, kiedy jest w wieku dziecięcym? Nie zwracasz jednak uwagi na wpływ społeczeństwa. Rodzice np. mówią dzieciom, że przeklinanie i palenie jest złe, prawda? Ile dzieci teraz przeklina i pali, bo przekonali je do tego rówieśnicy ze szkół? No właśnie. Dużo.
Odpisz
10 maja 2016, 17:50
Bożeboże.
Ja już o tym zapomniałam, ale no dobra... Sam zaczynasz.
Cóż, znam kilka osób wychowywanych w niesamowicie mocno katolickich rodzinach. Są to osoby z naprawdę wypaczoną psychiką bo ich rodzice są jakimiś katolonazistami.
To działa tak w każdym wypadku.
Odpisz
10 maja 2016, 17:56
Ty chyba naprawdę nie próbujesz zrozumieć, co próbuję tobie przekazać. Twój przykład nie ma w tym przypadku sensu, bo jest na inny temat. Wegetarianizm nie jest określony jako religia albo coś, lecz jako coś złego, coś, czego dziecko robić nie powinno, bo będzie to ukarane, np. palenie czy przeklinanie. A ponieważ w tych czasach coś, co rodzice zakazują, jest przez dzieci robione, to tak samo będzie z mięsem. Jak rówieśnicy się dowiedzą, że to dziecko nie je mięsa, to będzie mu mówiło: "No co ty, mięsa nie jesz? Każdy je mięso!". - szczególnie to "wszyscy" działa na dziecko, więc będzie ono próbowało mięsa spróbować, a wtedy samo będzie decydować, czy to coś złego, czy nie.
Odpisz
21 maja 2016, 21:23
Dziecku składniki żywnościowe zawarte w mięsie są niezbędne do prawidłowego rozwoju. Trudno uzyskać je dla dziecka w wystarczających ilościach z roślin. no chyba ze chce skończyć jako bardzo niska osoba(nie karzeł rzecz jasna)
Odpisz
21 maja 2016, 21:31
No,spoko mówisz, ale powiedz mi jedno, skoro jej matka wparowała do kogoś do domu żeby tylko córka nie zjadła mięsa to gdzie ona go spróbuje?Chyba że u Cb w szkole wymienialiście się szynkami z kanapek
Odpisz
21 maja 2016, 21:48
@PchlaRenatka: Ten sam przykład z papierosami. Skąd ma wziąć papierosy, skoro w domu ich nie ma?
Odpisz
21 maja 2016, 23:24
to jezd internut tegoż nie zrizumisz bo jesteś zbyt mało zdystansowany (1st half /s)
Odpisz
21 maja 2016, 23:27
@DranejBijBolszewika: Zbyt mało zdystansowany, ta, ja jedynie uspokajam dzieciaczki, które aż się pewnie zaplują, jak przychodzi do wyzywania "tych brudnych wegetarian", a ponieważ średnia wieku na tym portalu to 7-15, to się wcale nie dziwię, że skoro "internet mówi", że wegetarianie są źli, to dzieci myślą, że to prawda. :)
Odpisz
22 maja 2016, 09:37
Ja się nie opowiadam po jednej ze stron, wegetarianizm po prostu mnie ani ziębi ani grzeje- uznałem tylko że twój komentarz jest błędny. Właściwie to wegetarianie są zazwyczaj dobrzy, bo źródło ich "nienawiści" do mięsa to właściwie niechęć do zabijania zwierząt. A ta tutaj mamusia narzuca dziecku swoje poglądy- "boję się że zasmakuje i będzie jadła"- nie da jej nawet spróbować i ocenić czy chce jeść mięso czy nie. Ogólnie to to wygląda mi na troll jakiegoś gimbusa
Odpisz
22 maja 2016, 09:59
Stary papierosy sb kupi lub dostanie od kolegów, a z mięsem nie wydaję mi się żeby dostawało od kolegów albo chodziło do sklepy sobie kupywać np kurczaka...Nie mam nic do wege, ale jak zmuszają do bycia takimi jak oni to mnie już denerwuje...
Odpisz
22 maja 2016, 10:25
To tak,jakby Ci matka zabrała komputer, bo chce Cię wychować na swój własny, "zdrowy" tryb życia. Tylko tu jest tak z mięskiem :P
Odpisz
22 maja 2016, 10:35
Ale rówieśnicy ze szkół mówią raczej "cho na szluga" a nie "cho zjemy kotleta"
Odpisz
28 czerwca 2016, 21:49
Żaden normalny człowiek nie byłby tak wychowany chyba że jego rodzice to hipisi.
Odpisz
25 grudnia 2021, 20:17
weź się ode mnie odwal gościu
Odpisz
21 maja 2016, 22:07
Nie chcę mi się czytać ton shitstormu niżej, więc zacznę wypowiedź od zera. Ludzie naturalnie są mięsożercami. Mięso od zawsze było głównym składnikiem diety i dostarczało większość białka, węglowodanów i innych składników. Produkty roślinne były tylko uzupełnieniem. Oczywiście potem na skutek uprawy roli ich udział się nieco zwiększył, ale to nie zmieniło faktu, że głównym źródłem białek, cukrów i tłuszczy zawsze było mięso i produkty zwierzęce. Toteż wegetarianizm można uzawać za zaburzenie psychiczne, a weganizm wręcz za chorobę psychiczną gdyż są one po prostu nienaturalne
Odpisz
21 maja 2016, 22:28
@SetAbominae: ostatno słyszałem że jedzenie warzyw zmniejsza poziom agresji u ludzi
A teraz mam pytanie, czy gddyby ludzie byli dominującym gatunkiem na ziemi gdyby nie byli agresywni. Bo na pewno nie żyli by w symbiozie z jakimiś tygrysami czy czymś.Więc jak to mówią : Cecki breeki
Odpisz
21 maja 2016, 22:32
@assassin11: Tak samo jak sadyzm. Mówi się że to odchylenie. Ale moim zdaniem mniejsze niż wegetarianizm, z prostego powodu. Sadyzm pomaga przetrwać (np ułatwia polowania), a wegetarianizm wręcz przeciwnie
Odpisz
21 maja 2016, 22:33
@SetAbominae: Zdradź mi, skąd bierzesz te mądrości?
Odpisz
21 maja 2016, 22:38
@SetAbominae: Wegetarianizm zaburzeniem psychicznym?
Rozumiem, że feminizm, teizm i tolerancyjność też?
I to pewno większymi niż mizogamia, szowinizm i rasizm, tak?
Odpisz
Edytowano - 21 maja 2016, 22:48
@Myszkapl: Nie. Feminiski bardzo szanuję, jestem tylko przeciwny feminazimowi. Co do rasizmu się nie wypowiem, bo cóż, to kwestia tylko norm społecznych. Teizm nie jest zły, większość ludzi wręcz potrzebuje w coś wierzyć, ale nawracanie siłą, wojny religijne, wykorzystywanie pozycji przez duchownych etc raczej nie należą do pozytywnych skutków. Temat teizmu uważam za zamknięty, nie potrzebujemy dwóch shitstormów
PS. Tak, moje poglądy mogą być nieco szorstkie, ale cóż, zawsze ceniłem sobie najbardziej pierwotną, naturalną formę wszystkiego
Odpisz
21 maja 2016, 22:48
Pure logic
Odpisz
21 maja 2016, 22:49
@SetAbominae: To nie są zaburzenia psychiczne, to tak zwana ewolucja społeczna. Wegetarianizm jest dobry, bo to naturalne przystosowanie i mimo wszystko korzystne dla człowieka. Weganizm się już zgodzę, to nienaturalne.
Odpisz
21 maja 2016, 22:52
@Hartio: Ewolucją społeczną jest też zanik inteligencji spowodowany ogólnym brakiem potrzeby jej wykorzystania oraz nadmierna poprawność polityczna prowadząca obecnie do niszczenia państw na zachodzie. Zdecydowanie są to bardzo pozytywne trendy
Odpisz
21 maja 2016, 22:59
@SetAbominae: Więc szanujesz tak różne poglądy, ale nie wegetarianizm? Jest wiele przyczyn dla których ludzie nie jedzą mięsa i to jest ludzkie przekonanie, a nie choroba.
Odpisz
21 maja 2016, 23:03
@Myszkapl: Nie szanuję wszystkich przekonań. Przykładowo nazizm też był przekonaniem. Oczywiście to nie ta skala co wegetarianizm, ale kategoria ta sama. Jeśli ktoś nie może jeść mięsa z powodów zdrowotnych, bo na przykład go nie trawi, to sprawa wygląda zupełnie inaczej
Odpisz
21 maja 2016, 23:07
@SetAbominae: Nie rozumiem, jak można pisać, że "ludzie naturalnie są mięsożercami", "mięso od zawsze było głównym składnikiem diety ", "produkty roślinne były tylko uzupełnieniem" i mieć tyle poparcia ze strony innych.
0 dowodów, 0 źródeł, 0 czegokolwiek logicznego.
Odpisz
21 maja 2016, 23:36
Mam dużo źródeł, z resztą logiki tu nie brakuje. Zazwyczaj korzystam z wiedzy skumulowanej z różnych źródeł po jej przetworzeniu na kilka sposobów.
Odpisz
22 maja 2016, 00:00
@SetAbominae: mięso nie dostarcza organizmowi cukrów, tak dla jasności ;)
Odpisz
22 maja 2016, 00:42
@mariomic2: A rośliny wszystkich potrzebnych aminokwasów.
Odpisz
22 maja 2016, 09:32
@mariomic2: Owszem, dostarcza. Jest bogatym źródłem glikogenu (wielocukier, łatwy do strawienia), który służy do magazynowania cukrów u zwierząt i występuje przede wszystkim w mięśniach i wątrobie
Odpisz
22 maja 2016, 12:15
@SetAbominae: To podaj te źródła. Chętnie poczytam i może nawet przyznam ci rację. Na razie jednak przeczytałam artykuły i książki, które twierdziły coś przeciwnego do twojego zdania.
Odpisz
22 maja 2016, 12:49
Wykładowca akademicki UMCS (biolog). Którykolwiek artykuł o diecie paleolitycznej. Podręczniki do biol rozszerzonej z 1 i 2 liceum. Analiza trybu życia i uzębienia człowiekowatych. Analiza trybu życia żyjących jeszcze plemion indiańskich i afrykańskich. Analiza składu chemicznego produktów mięsnych i zwierzęcych oraz roślinnych. Wystarczy?
Odpisz
27 maja 2016, 11:04
@Myszkapl: zapoznaj się
Odpisz
27 maja 2016, 13:41
@MistrzJedi: łał, ale genialna rozdzielczość
Odpisz
28 maja 2016, 12:47
@Hartio: A dlaczego niby wegetarianizm jest dobry? Organizm człowieka jest zbudowany tak ze dla zdrowia powinien jeść trochę mięsa. Zależy też od wieku dziecko potrzebuje go więcej, dorosła osoba obejdzie się na niewielkich ilościach.
Odpisz
Edytowano - 28 maja 2016, 13:16
@MistrzJedi: Ach wybacz. Miałem na myśli semiwegetarianizm bardziej. Mam dziwną manie mylenia tych pojęć.
Odpisz
27 lipca 2021, 09:02
@MistrzJedi: weź daj w lepszej jakości
Odpisz
13 maja 2018, 19:20
Ja mam na to sposób:
>Powiedz córce by poczekała na dole wieżowca, najlepiej na drodze i patrzyło na górę.
>Wejdź na dach
>Skocz
>Córka zobaczy bezkształtną breję mięsa która pozostanie jej w pamięci na zawsze i nie będzie chciała jeść już mięsa
.
100% LEGIT NO SCAM
Odpisz
17 września 2016, 16:55
Njeh jado do Włoh
Odpisz
11 września 2016, 22:09
Wegetarianizm zaraźliwy (czyli zmuszanie podopiecznych do wegetarianizmu) powinno być zakazane. Wyobrażacie sobie, jak ta matka niszczy organizm dziecka!?
Odpisz
28 czerwca 2016, 21:47
Jak można być tak głupim i myśleć że małe dziecko nie potrzebuje mięsa , mimo iż jest podstawowy składnik żywienia człowieka.
Odpisz
21 maja 2016, 21:04
Moja już umarła dawno... jakieś 10000 razy...
Ciekawe jak dziecko urośnie bez białka?
Odpisz
21 maja 2016, 21:06
@lorax12: Soja ma jakieś tam ilości białka.
Odpisz
21 maja 2016, 21:09
Ale mało... na pewno mniej niż mięso... mięso jest potrzebne do zdrowego rozwoju młodego człowieka
Odpisz
21 maja 2016, 21:20
@lorax12: normalnie. Mało to karłów chodzi po świecie? Po prostu będzie niskie. Bardzo niskie.
Odpisz
21 maja 2016, 21:27
@MistrzJedi: I słabsze fizycznie... może nawet będzie mieć niedowagę...
Odpisz
Edytowano - 21 maja 2016, 21:39
@lorax12: W przypadku gdy takie dziecko zachoruje, a w szpitalu wyjdzie, że rodzice karmią je soją czy innymi tego typu szajsami zamiast normalnych produktów, jest zakładana sprawa sądowa.
Przychodzi miła Pani z opieki społecznej i tłumaczy rodzicom, że stworzyli zagrożenie dla życia dziecka. W takim wypadku dziecko trafia pod odpowiednią opiekę, a rodziców stawia się przed sąd.
Przynajmniej tak jest na papierku.
Odpisz
21 maja 2016, 21:41
I tak ma być
Odpisz
21 maja 2016, 22:30
@lorax12: no teorytycznie było to by możliwe ,ale w praktyce nie eksperymentował bym.
Odpisz
22 maja 2016, 01:12
Dorosły człowiek może być wegetarianinem, ponieważ nie potrzebuje już tyle białka jako budulca, bo nie rośnie, nie? A dziecko z takiej diety to będzie fit i z anemią.
Odpisz
22 maja 2016, 01:26
@lorax12: jest możliwość stwożenia odpowiedniej diety która będzie odpowiednia dla dziecka i będzie mu zapewniała odpowiednie produkty odżywcze
Odpisz
22 maja 2016, 09:37
@Masz_: Ale musi to być PEŁNOWARTOŚCIOWA dieta, zawierająca wszystkie składniki: warzywa, owoce, MIĘSO, wtedy dieta, o ile jest zróżnicowana, jest zdrowa i przede wszystkim bezpieczna dla dziecka. ^_^
Odpisz
22 maja 2016, 11:21
@lorax12: Niedowagi od braku mięsa się nie ma.
Odpisz
22 maja 2016, 13:47
@MistrzJedi: *Ekhem* Tłuszcze. Tłuszcze roślinne posiadają (chyba) mniejszą wartość energetyczną i jest ich mniej niż tłuszczów zwierzęcych
Odpisz
22 maja 2016, 13:48
@assassin11: Ja też. Zabawa cudzym życiem to jedna z tych rzeczy, które mnie obrzydzają...
Odpisz
22 maja 2016, 14:52
@Masz_: Dla osoby dorosłej to tak, ale dla dziecka nie ma mowy.
Odpisz
22 maja 2016, 15:54
@Monster_: chodziło mi o dietę wegetariańską
Odpisz
22 maja 2016, 15:55
@GmilmiQ: da się mam kolegę który nie może jeść mięsa i nie ma problemów z rozwojem
Odpisz
Edytowano - 22 maja 2016, 17:12
@Masz_: Która silą rzeczy nie zawiera mięsa i co za tym idzie białka zwierzęcego, podstawowego budulca mięśni, oraz wielu składników odżywczych, potrzebnych dziecku, jak choćby nawę tłuszcze zwierzęce.
Odpisz
22 maja 2016, 18:26
@Monster_: ale białko jest także w innych produktach spożywczych
Odpisz
22 maja 2016, 18:58
@Masz_: Białko zwierzęce jest ileś tam razy lepiej przyswajalny od roślinnego.
Odpisz
26 maja 2016, 09:38
@lorax12: Ale tłuszcze nie są konieczne do utrzymania konkretnej wagi. Zasadniczo do do tego organizm wykorzystuje głównie węglowodany zawarte w dużych ilościach w roślinach. Na wagę dieta wegetariańska nie wpływa. Wystarczy że człowiek zje trochę więcej jedzenia.
Odpisz
26 maja 2016, 09:39
@Masz_: A ile ma lat? I czy nie jest niższy od swoich rówieśników?
Odpisz
26 maja 2016, 17:14
@MistrzJedi: To mój błąd :v
Ale dziecko będzie słabsze fizycznie od rówieśników... może nawet nabawi się anemii...
Odpisz
Edytowano - 26 maja 2016, 17:22
@MistrzJedi: ma 12 lat i nie jest nizszy
Odpisz
Edytowano - 27 maja 2016, 11:01
@Masz_: To może od niedawna jest na takiej diecie. albo genetycznie ma podatność na wysoki wzrost a taka dieta zrównuje go z innymi ludźmi. Jeśli nie ma wyboru to trzeba zastosować taką dietę. Z tego co piszesz można wnioskować że on nie ma wyboru. No i dieta wegetariańska to nie wegańska. W diecie wegetariańskiej można jeść jajka, pić mleko itp. Niektórzy uważają że można jeść ryby.
Odpisz
6 maja 2016, 23:26
Ja jestem wegetarianinem, ale nie każe nie jeść wszystkim mięsa. To jest moja decyzja i sprawa.
Odpisz
Edytowano - 21 maja 2016, 21:45
@jestemszczurek: Tak to widzę.
Odpisz
21 maja 2016, 22:18
@jestemszczurek: to fajnie wiedzieć, że nie każdy mówi i narzuca. mówię z mojego doświadczenia
Odpisz
22 maja 2016, 11:18
wyrazy uznania dla ciebie
Odpisz
22 maja 2016, 17:15
@MistrzJedi: Za co?!
Odpisz
26 maja 2016, 09:40
@Monster_: Za genialnie dopasowany obrazek.
Odpisz
26 maja 2016, 10:37
@MistrzJedi: Jak tak to spoko, dołączam się do tego uznania ;)
Odpisz
22 maja 2016, 17:53
Krótko Jaaaaa Pierdooo..eeee ku*w mac c.uj spirdal..j w piz.u ja jeb.e poje**.a a na koniec kur*a mać
Odpisz
22 maja 2016, 14:53
Takiej to tylko łopatą j*bnąć...
Odpisz
21 maja 2016, 21:57
Oho, zebrało się w komentarzach całe grono dietetyków, lekarzy, psychologów i jeszcze nie wiadomo kogo.
Szkoda, że tak ostro nie reagujecie, kiedy dzieci mają w domach najgorszą patologię, jaką można sobie wyobrazić. Właściwie to niewielu reaguje. Ale gdy matka nie chce mięsa w diecie dziecka? Zamordować!
Odpisz
21 maja 2016, 22:05
Uwierz mi. Też reagują, nawet mocniej, po prostu nie ma tylu obrazków, o tym, więc...
Nie ma reakcji.
Odpisz
21 maja 2016, 22:17
@dustin2001: Trochę źle mnie zrozumiałeś, ale nic dziwnego, bo nie zaznaczyłam tego w poprzedniej wypowiedzi. Miałam na myśli wszystkie portale społecznościowe, informacyjne, cokolwiek. Tu to wiadomo, że nie będziesz sporo obrazków o takiej tematyce. Pod informacją o czymś naprawdę okropnym, okrutnym, nieludzkim znajdzie się kilkanaście/kilkadziesiąt komentarzy (w tym nawet czarny humor). Gdy sprawa będzie błaha, dyskusja wielce oburzonych będzie się rozciągać na setki lub nawet tysiące wypowiedzi. I tak jest w większości przypadków.
Odpisz
21 maja 2016, 22:28
No bo ludzie lubią się rozwodzić nad błahymi sprawami.
Odpisz
22 maja 2016, 11:20
Odpisz
22 maja 2016, 12:17
@MistrzJedi: Dojrzale B)
Odpisz
22 maja 2016, 12:02
...
Odpisz
22 maja 2016, 11:34
O ku*wa jaki shitstorm tam na dole
Odpisz
22 maja 2016, 01:53
Jak ja nienawidzę, gdy ktoś wychowuje dziecko zgodnie ze swoimi poglądami... Rodzic powinien pokazać dziecku świat, tłumaczyć mu jak działa, dawać wskazówki co do tego jak MOŻNA na niego patrzeć, ale nigdy nie powinien wpajać mu własnego punktu widzenia. Dziecko, tak samo jak każdy inny człowiek, jest wolną istotą. To, że jesteś jego rodzicem nie daje ci władzy nad nim - wręcz przeciwnie, to czyni ciebie sługą. Masz być przewodnikiem, nauczycielem, a nie władcą narzucającym swoją wolę i sposób myślenia. Nie masz prawa korzystać z jego naiwności i podatności na sugestie, a jeśli to robisz, to jesteś osobą zakłamaną, obłudną, niegodną jakiegokolwiek szacunku i niezasługującą na wolność.
Odpisz
22 maja 2016, 09:47
@darcus: Nie lepiej nazwać to zwykłą indoktrynacją?
Odpisz
22 maja 2016, 11:04
@Fox__: To by było zbyt proste.
Odpisz
22 maja 2016, 10:06
Tak jak poprzednicy napisali: Dziecku w wieku 6 lat naprawdę potrzebne jest białko i tłuszcze zwierzęce, a nie zamienniki. Jeżeli tego nie dostanie, to może dojść do niedożywienia, anemii, a jeżeli ma słabszy organizm (co potęguje fakt, że właściwie nigdy mięsa nie jadło) może wylądować w szpitalu z osłabienia. I co wtedy?
Odpisz