Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Mnich1

25 października 2009, 12:05

heh genialne !!! 5/5

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (12)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (12)
Avatar ResiaPL

22 kwietnia 2019, 18:43

@DAVJD: Smutno mi, bo nigdy jeszcze nie dostałam nagrody za odkop

Avatar Grzechoooo

22 kwietnia 2019, 19:09

@ResiaPL: no cóż... Cierpliwość popłaca!

Avatar amanda

25 października 2009, 08:56

lol, antychrystem. jeszcze tylko wskaż, w którym miejscu, bo ja tu widzę wyłącznie wspomnienie tego co było.

Avatar sylwon1234

24 stycznia 2017, 13:15

@amanda: Witaj. Jestem archeologiem.

Avatar kokapup

7 września 2013, 11:52

komu nie chcialo sie czytac dake plusa
XD

Avatar Wojtek25

6 kwietnia 2011, 08:39

XD

Avatar
Konto usunięte

25 października 2009, 20:20

4

Avatar Panna_Lovegood

25 października 2009, 16:18

3/5, takie se

Avatar obserwator

25 października 2009, 15:49

za bardzo wydumane, ale ujdzie...

Avatar SasKuacz

25 października 2009, 14:29

4/5

Avatar princessaska

25 października 2009, 13:07

dobre 4/5

Avatar Pikson

25 października 2009, 12:55

3

Avatar Luxez

25 października 2009, 12:53

sataaaaan ;)
dobre, dobre 4/5

Avatar lucario

25 października 2009, 12:04

super 5/5

Avatar botpro

25 października 2009, 11:47

5/5 :D hehehe

Avatar
Konto usunięte

25 października 2009, 11:38

Zgadzam sie z Wallace ale 5/5

Avatar Wallace

25 października 2009, 11:20

To powinno być w dowcipach!

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Geniusz

Żyłem w kłamstwie

Nie będzie żadnych konsekwencji

Mają kasę to wydają

Niedługo ja

Proste? Proste

Fona przekaż belfrowi

Oryginałki jak się patrzy

Nie chcę żyć na tej planecie

Niezła dramę mieli

Koniec kropka

Wolno dojrzewamy

Klasyk

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Mężczyzna i jego dokuczliwa żona pojechali na wakacje do Jeruzalem.