Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Malpkakaka

7 stycznia 2017, 23:16

Przełączyć ktoś? XD Tak... Jestem takim debilem

Avatar
Konto usunięte

13 stycznia 2017, 16:20

@Malpkakaka: nigdy nie chcialem byc jedynakiem
-ale nie jestes jedynakiem!
-naprawde?
-jestes dzieckiem solo!
zart polega na tym ze ojciec tego czlowieka nazywa sie Han Solo.

Avatar Malpkakaka

13 stycznia 2017, 19:43

Dzięki :D

Avatar siemak

2 stycznia 2017, 15:16

zaorane

Avatar login00

2 stycznia 2017, 22:18

@siemak: ten uczuć kiedy napisałeś coś pierwszy, ale strzałki dostał gościu który wstawił obrazek. [*]

Avatar siemak

2 stycznia 2017, 22:19

@login00: chiałem na pisać "get dunked on" ale byłby hejt bo undertale

Avatar login00

2 stycznia 2017, 22:22

@siemak:
-zobacz swój Awatar
- nie dostań czerwonych
- logika

Avatar siemak

2 stycznia 2017, 22:25

@login00: no właśnie raz tak to zadziałało że było "↓ bo undertejl"

Avatar login00

2 stycznia 2017, 22:34

@siemak: "raz" jak długo masz ten Awatar? haHaa

Avatar siemak

2 stycznia 2017, 22:35

@login00: ten od wczoraj ale avatary z sansem to mam od początku pobytu na jeja

Avatar NathanDrake

2 stycznia 2017, 18:06

Brakuje tylko tekstu ze strony Hana ,,Warto było".

Avatar Chrzaszcz_Trzcinowy

2 stycznia 2017, 17:01

Omg spojler!

Avatar Donald_Trump

2 stycznia 2017, 15:50

Avatar bylejakbylegdzie

26 grudnia 2016, 12:16

xD

Avatar Donald_Trump

2 stycznia 2017, 15:51

@bylejakbylegdzie: ...wyraża więcej niż 1000 słów...

Avatar krzysiu03

2 stycznia 2017, 18:41

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Pan Janusz dobrze radzi

Wesoło się tam bawią

100% Polski w Polsce

Że co?

Zrób to

Smak dzieciństwa

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka