Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar mcs1555

1 kwietnia 2016, 20:19

Małża nic nie robi i żyje 400 lat!

Avatar kobra10

9 lutego 2014, 16:04

Tak ale zróbmy eksperyment z królikiem, pozbawmy go możliwości skakania i biegania i zobaczmy ile pożyje. Wątpię żeby żył dłużej raczej na zawał zejdzie albo coś

Avatar hejt123

18 kwietnia 2015, 22:39

@kobra10: Jeśli królika pozbawisz możliwości skakania i biegania może i żyć będzie, ale raczej będzie większość czasu spać/leżeć

Avatar saskacz

5 lutego 2013, 12:08

XD
będe kusić los: WIĘCEJ BIEGANIA,SKAKANIA I LEŻENIA NA ŁÓŻKU XD

Avatar darcus

3 lutego 2013, 17:44

-_- jprdl, takiego beznadziejnego obrazka to ja chyba nie widziałem!

Avatar
Konto usunięte

3 lutego 2013, 19:57

@darcus: nic sie nie wysilisz tylko piszesz te " -_- "

Avatar darcus

4 lutego 2013, 10:22

no i?

Avatar eldawidos111

17 września 2015, 18:35

@darcus: ależ byłeś kiedyś inteligentny panie Einsteinie xd

Avatar darcus

17 września 2015, 18:55

@eldawidos111: Oj, nie widziałeś jeszcze moich komentarzy z 2010 :v

Avatar Sauron

3 lutego 2013, 13:47

Sekwoja:Nie rusza się wcale - żyje 3000 lat

Avatar Agent00Kurczak

4 lutego 2013, 02:30

@Sauron: Sauron: błąka się po świecie, żyje kilka er.

Avatar Oliwka_99

3 lutego 2013, 19:16

Mój pies żył 18 lat.

Avatar
Konto usunięte

3 lutego 2013, 16:26

heh nuff said dziadek mojego znajomego (codziennie jeździł na rowerze ok. 10km) vs Lemmy Kilmister (codziennie minimum jedna 0,7 Danielsa) - 0:1 (dziadek w wieku 62 lat zmarł na zawał podczas jazdy - był w 100% zdrowy)

Avatar Takita6

3 lutego 2013, 15:52

jest róznica w biologii między sekwoją-rośliną oraz ssakami i gadami

Avatar Nikt_nie_fika_do_Patryka

3 lutego 2013, 14:57

Żołw moze tez nie jesc kilka miesiecy wlasnie powiedziala mi to Czubówna

Avatar
Konto usunięte

3 lutego 2013, 14:22

Fakt... Mój żółw potrafi spać lub tylko lezeć przez 3/4 dni na swojej kładce

Avatar amanda

3 lutego 2013, 09:00

bo żółw ma większą gęstość i niższy metabolizm

Avatar frefux

3 lutego 2013, 11:47

@amanda: Gęstość czego, co? Więcej żółwia w żółwiu? ;)

Avatar
Konto usunięte

3 lutego 2013, 12:30

@frefux: nje bo skorupki w skorópje :<

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Awww...

Nie nudzi im się przynajmniej

A gdzie tytuł?

Ej no ale ja serio pytam

Aż za często to tak wygląda?

Awww...

Rel

Ach, te wycieczki

Dźwig

Witam!

Wie ktoś, gdzie takie kupić?

Gdzie on jest?!

Bazowane na faktach

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka