Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
To już się robi nudne
Ruch to zdrowie
Żywot życiowego żeglarza
Jeśli chodzi o inne kontynenty, to Turcja, USA, Japonia...
Imponujący
Do wyboru do koloru
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież8 stycznia 2017, 14:23
ups...
Odpisz
8 stycznia 2017, 22:19
już ponad 100 komentarzy
Odpisz
9 stycznia 2017, 16:09
@Loriess:
Odpisz
3 stycznia 2017, 17:02
Ale to nie tłumaczy czemu go zabili
Odpisz
3 stycznia 2017, 17:09
@Demondo498: Polać mu
Odpisz
3 stycznia 2017, 17:10
@Demondo498:
Odpisz
3 stycznia 2017, 17:11
@Demondo498: pewnie się nie zgodzicie ale chodzi o to że goście robiący kebaby z gorących krajów mają wszystko troszkę innaczej np rzucenie petardy do czyjegoś przedsiębiorstwa to duża zniewaga... pewnie powiecie "ale nie musieli zabijać" no w tych krajach jak mniemam życie jest troszkę mniej warte niż w Europie.
Ten gościu który rzucił petarde... zadarł z niewłaściwymi gościmi :p
Odpisz
3 stycznia 2017, 17:26
@FRUNO: Ale petardw rzucił 2 gość... Zaczęło się , że jeden gość ukradł dwa napoje, wtedy kucharz i właściciel poszli za nim bo to widzieli (Wtedy go zabili, tak było w TV). Potem ten drugi koleś rzucił petardę.
Odpisz
3 stycznia 2017, 17:30
@FRUNO: ale sa u nas więc musza sie dostosowac do naszych praw i to niczego nie tlumaczy bydlo zawsze zostaje bydlem
Odpisz
3 stycznia 2017, 17:31
@Demondo498: Prawda.
Odpisz
3 stycznia 2017, 17:40
@Demondo498:
1. czasami trudno jest się dostosować
2. nazywanie kogoś bydłem.
Jak komuś ukradniesz coś to ten się wkurzy, a ci wkurzyli się tak bardzo że go zabili
Odpisz
3 stycznia 2017, 17:45
@FRUNO: Dlatego z nożem chyba jakby ktos ci rzucil petarde np na podworku to bys chyba go nie zadzgal na smierc
Odpisz
3 stycznia 2017, 17:47
@FRUNO: W jakiego kraju jest bardzo możliwe by to była zniewaga,która domaga się "honorowego zabójstwa" ale przyjeżdżając do Polski,Europy trzeba stosować się do praw tu panujących.Dlatego jeśli zrobił by to w swoim kraju nie było by takiego szumu.Lecz tu nie ma czegoś takiego jak "zabójstwo honorowe" mógł dać mu po pysku,pobić go,ale nie zabijać!
Odpisz
3 stycznia 2017, 17:59
@FRUNO: Sa u nas w kraju i mają obowiązek przestrzegać NASZEGO prawa. Nie można tolerować tego, że ktoś "nie wiedział" lub "nie mógł się dostosować". Jest to osoba dorosła, odpowiedzialna za swoje czyny. Nieznajomość prawa nie usprawiedliwia.
Odpisz
3 stycznia 2017, 18:05
@Demondo498: wkurzyłbym się jakby mi rzucił do domu.
Odpisz
3 stycznia 2017, 18:06
@Klulik: masz racje, no ale w końcu odpowiedzą za to.
Odpisz
Edytowano - 3 stycznia 2017, 18:10
@FRUNO: Oczywiście, że odpowiedzą. I mam nadzieje, że będzie to ostra kara za zabicie człowieka za tak błache wykroczenie.
Odpisz
Edytowano - 3 stycznia 2017, 20:21
Podobno mają dostać dożywocie.
Odpisz
3 stycznia 2017, 21:29
podobno im nic nie zrobia bo musza ich wydalic do ich panstwa ;-;i tam zadecyduja
Odpisz
3 stycznia 2017, 23:01
Skoro oni mają przestrzegać prawo to my też zacznijmy :v
Odpisz
3 stycznia 2017, 23:11
@Mleczak41: Czy ja powiedziałem, że ofiara przestrzegała ? Oczywiście, że nie. Obie strony są winne i dopuściły się wykroczenia. Czy to mniejszego, czy to większego. Jednak właściciele zachowali się niedopuszczalnie w takiej sytuacji.
Odpisz
8 stycznia 2017, 10:38
@Demondo498: W Stanach jak ktoś Ci wejdzie na posesję prywatną to możesz zastrzelić sku*wysyna bez zadawania pytań
Odpisz
Edytowano - 8 stycznia 2017, 11:02
@Demondo498: Teraz patrz na to z takiej strony że gdyby zrobił to Polak to nie byłoby takiej akcji i ludzie zapomnieliby po 2 dniach bp przecież zaciukał nasterydowanego wandala. Ludzie, ja np. imigrantów przyjmować nie chcę, ciapatych też z resztą ne kocham, ale trochę pokory to też człowiek, on przed tą akcją normalnie sobie pracował nikomu nie zwadzając... Pewnie zaraz dostanę masę hejtów etc. etc. Ale ja mówię tyko swój punkt widzenia. A z resztą ostatnio pijany ukrainiec zabił 2 nastolatki wjeżdżając w nie zrzucając tym samym z mostu. Ktoś poszedł zarzynać go i jego rodziny, znajomych ? nie, bo przecież też Słowianin to jakby polak. Otóż nie, ukraińcy to dopiero są dzikie świnie. Jeśli u nas ciapaci to pod przecież nie imigranci to można ich szanować jak każdego innego a Ełk pokazał jakie to są z nich rasistowskie świnie. Nie zauważacie że Polska staje się marzeniem hitlera ? ktoś inny to prześladowany ktoś niepełnosprawny to zabity (Świnoujście) tylko rasa słowiańska się dla niektórych liczy że tak powiem co się ku*wa dzieje ! Chodzi mi że on zareagował tak jak mógł zareagować też polak. On nie wybuchł, on nie okradł ciężarówki, on nie pracował dla IS, on robił kebaby.
Odpisz
8 stycznia 2017, 11:32
@Grunwald1410: kawałek? całą mu dać !
Odpisz
8 stycznia 2017, 11:46
@panther500: Duda = Hitler 2.0
Odpisz
8 stycznia 2017, 21:57
@lorax12: Nie powiedziałbym
Odpisz
8 stycznia 2017, 21:59
@lorax12: nie do końca...
Odpisz
8 stycznia 2017, 22:00
@Wladimir_Putin: Tak jakby, ale jednak nie do końca...
Odpisz
8 stycznia 2017, 22:01
@panther500: :/
Odpisz
8 stycznia 2017, 22:17
@lorax12: Hitler rządził samodzielnie i był dyktatorem czyli miał władzę absolutną....A Andrzej....to tylko imperator świata
Odpisz
8 stycznia 2017, 22:19
@Wladimir_Putin: T Y L K O
Odpisz
8 stycznia 2017, 22:29
@lorax12: T Y L K O żeby zostać panem wszechświata jak ja musi jeszcze dużo się nauczyć :D
Odpisz
8 stycznia 2017, 22:31
@Wladimir_Putin: >_>
I tak Papież ze swoją Armią Aniołów Strzelców jest najlepszy
Odpisz
8 stycznia 2017, 20:29
Odpisz
8 stycznia 2017, 11:50
Wszystkim, którzy dalej usilnie bronią ciapatych życzę, aby na własnej skórze doświadczyli skutków multi-kulti ;)
Odpisz
8 stycznia 2017, 11:54
A ja tobie życzę, żeby ci wrzucili petardę do domu.
Odpisz
Edytowano - 8 stycznia 2017, 12:03
@darcus: Dla jasności, sam jestem zdania, że wrzucanie tej petardy do publicznego lokalu było pomysłem nieprzemyślanym i ch*jowym. Osoba która to rzucała była kompletnym debilem, jednak taki wandalizm nie powinien być karany śmiercią.
Takie sytuacje powstają, bo na za dużo im się pozwala.
Zamknąć w gettach, deportować, rozstrzelać, cokolwiek, ale nie stać z założonymi rękami, a już na pewno ich nie bronić. To, że kto inny zaczął pierwszy nie usprawiedliwia morderstw.
Na upartego można powiedzieć, że to oni zaczęli pierwsi mordując tego kierowcę ciężarówki i przepychanka słowna dalej trwa, natomiast sytuacja z zamachami stoi w miejscu.
Odpisz
8 stycznia 2017, 12:08
Rozumiem, że gdyby ci mordercy też byli polakami, byłbyś tego samego zdania?
Odpisz
8 stycznia 2017, 12:25
@darcus: Gdyby odwrócić sytuację, która na przestrzeni miesięcy dzieje się w europie, to powiem Ci NAWET bym się wstydził.
Odpisz
8 stycznia 2017, 12:35
Nie o to pytałem. Pytałem, czy gdyby Polacy zadźgali innych Polaków, też chciałbyś ich zamknąć w gettach.
Odpisz
8 stycznia 2017, 13:24
Typowy narodowiec. Lepiej być zgw*lconym przez dresa, niż ciapatego, polacy mogą i jest cicho, a jak zrobi to typ od kóz, to juz ich chcecie wywozic, a polaczkow nie :'(
Odpisz
8 stycznia 2017, 14:24
sprawa jest taka ze polacy to nasi przestepcy i my za nich odpowiadamy
do nas nalezy wyprostowanie ich
zas imigranci to nie nasi
pomoglismy im ok
ale jeden incydent i deportacja wg mnie bo dlaczego mamy urzerac sie z cudzymi przestepcami skoro mamy swoich
no sory ale niech okarza wdziecznosc a nie lamia prawo
Odpisz
8 stycznia 2017, 14:44
@Miguelp: A właśnie, że nasi. Jesteśmy najpierw ludźmi, a dopiero potem Polakami, czy Syryjczykami.
Odpisz
8 stycznia 2017, 14:46
@darcus: ty tak uwazasz
ja czuje sie przede wszystim Polakiem
a obowiazkiem panstwa jest zapewnienie obywatelom bezpieczenstwa
jesli kosztem imigrantow to trudno
Odpisz
8 stycznia 2017, 14:47
@Miguelp: Uważasz się za bardziej Polaka, niż człowieka? Zapamiętam to, jak następnym razem będę rozmyślał o prawach ludzi.
Odpisz
8 stycznia 2017, 14:48
@darcus: ok
znaczy przede wszystkim na katolika
Odpisz
8 stycznia 2017, 14:51
@Miguelp: To jeszcze lepiej. Zastanawiające jest to, że bez pojęcia "człowiek", pojęcia "Polak" i "katolik" nie mają prawa i sensu bycia, a ty chcesz być najpierw tymi ostatnimi, a dopiero potem tym pierwszym.
...Wiesz? Tak po namyśle, to nawet mi ciebie żal.
Odpisz
8 stycznia 2017, 14:52
@darcus: to milo z twojej strony ale nie musi
Niech sie dzieje wola Nieba z nia sie zawsze zgadzac trzeba pomaga
Odpisz
8 stycznia 2017, 15:03
@Miguelp: Hipokryzja, po prostu kocham. Najpierw mówisz, ze powinniśmy deportowac obcych przestępców (bo naszych nie wolno...hm, no ok, polacy sa chyba jacyś lepsi jakościowo niż pozostała ludzkość), a potem, gdy zabrakło ci argumentów, powolujesz sie na wolę Boga.
Odpisz
8 stycznia 2017, 15:09
chyba nie umiesz czytac
napisalem ze polakow nie bo to nasz problem i my mamy sie nim zajac
chyba nie uwazasz ze polscy przestepcy mieliby balaganic za granica
imigranci nie sa naszymi obywatelami wiec niech balagania u siebie
to o Bogu bylo zupelnie poza kontekstem
Odpisz
8 stycznia 2017, 15:42
@Miguelp: Debilizm. To tak, jakbyś zadzwonił na policję, a oni odpowiedzieliby "nie przyjedziemy, bo nie jesteśmy waszymi sąsiadami, więc to wasza sprawa".
Odpisz
8 stycznia 2017, 15:44
@darcus: no nie
policji obowiazkiem jest sluzyc i chronic obywatelow
jestem obywatelem wiec niech chronia
Odpisz
8 stycznia 2017, 15:49
@Miguelp: A obowiązkiem człowieka jest działać ku dobru ludzkości. Naprawdę nie widzisz tutaj analogii?
Odpisz
8 stycznia 2017, 15:57
@darcus: widze ale nie wiem jak dzialamy dla dobra ludzkosci trzymajac obcych przestepcow
Odpisz
8 stycznia 2017, 16:42
@Miguelp: Tym bardziej nie działamy dla dobra ludzkości pozbywając się odpowiedzialności za przestępców.
Odpisz
8 stycznia 2017, 16:45
@darcus: skoro ani to ani to nie pomaga ludzkosci to zatrzoszczmy sie o naszych obywateli
zreszta uwazam ze jakiekolwiek dzialania majace na celu pomoc uchodzcom nie powinny byc podejmowane dopoki beda w polsce osoby ktore potrzrbuja pomocy
my tez mamy biednych i uwazam ze powinnismy najpierw im pomoc a potem reszcie?
Odpisz
8 stycznia 2017, 17:06
@Miguelp: Więc polscy biedacy są ważniejsi od syryjskich?
Odpisz
8 stycznia 2017, 17:08
@darcus: dla polski powinni byc
Odpisz
8 stycznia 2017, 17:10
@Miguelp: W takim razie nie powinno być żadnej Polski.
Odpisz
8 stycznia 2017, 17:12
@darcus: czemu?
Odpisz
8 stycznia 2017, 17:13
@Miguelp: Bo ludzie mieszkający w Polsce są tyle samo wartymi ludźmi, co ludzie mieszkający w Syrii. Nie wolno faworyzować ani jednych, ani drugich, bo powstaje konflikt.
Odpisz
8 stycznia 2017, 17:18
@darcus: uwazam ze nie powinno istniec nic co nie dziala
nie musi dobrze czy sprawnie dzialac
a ma dzialac
idea panstwa polega na tym by jego obywatele mieli zapewniony godny byt
jesli panstwo tego zrobic nie potrafi to powinno przestac istniec albo naprawic sytuacje
Syria tez jest panstwem
powinna dbac o obywateli
nie jest w stanie
trudno
ale dla panstwa powinien na pierwszym miesjcu byc jego obywatel
skoro nie zgadzasz sie z tym ze dla Polski powinni byc wazniejsi jego obuwatele niz obcy to dlaczego ma byc odwrotnie
Odpisz
8 stycznia 2017, 17:42
@Miguelp: Zgodnie z twoją logiką, ludzkość powinna przestać istnieć.
Odpisz
8 stycznia 2017, 17:43
@darcus: no pewnie byloby lepiej
Odpisz
8 stycznia 2017, 17:44
@Miguelp: Na co więc czekać? Zaczynaj.
Odpisz
8 stycznia 2017, 17:46
@darcus: chyba nie ogarnales
ludzkosc jako ogol nie funkcjonuje ale pojedyncze jednostki niekoniecznie
Odpisz
8 stycznia 2017, 18:01
@Miguelp: Od czegoś trzeba zacząć, koleżko.
Odpisz
8 stycznia 2017, 18:05
@darcus: ja niszczyc ludzkosci nie zamierzam
sama sie zniszczy
Odpisz
8 stycznia 2017, 18:06
@Miguelp: Pomóż jej, zniszcz siebie. Jesteś elementem ludzkości, prawda? Jak mówiłem, od czegoś trzeba zacząć.
Odpisz
8 stycznia 2017, 18:24
@darcus: nie ma potrzeby
aha admin lubi banowac za namawianie do samobojstwa
irytujace
Odpisz
8 stycznia 2017, 18:55
@Miguelp: Ależ ja do niczego nie namawiam. Pokazuję ci tylko, do czego prowadzi twoja logika.
Odpisz
8 stycznia 2017, 18:58
@darcus: ja bana dostalem za idz sie zabij
nigdzie nie napisalem ze chce konca ludzkosci
jedynie uwazam ze bez ludzkosci byloby lepiej
Odpisz
8 stycznia 2017, 19:18
@Miguelp: Nie chcesz, by było lepiej?
Odpisz
8 stycznia 2017, 19:19
@darcus: to skomplikowane
Odpisz
8 stycznia 2017, 19:22
@Miguelp: Mam dużo czasu.
Odpisz
8 stycznia 2017, 19:33
@darcus: obawiam sie ze sam nie do konca to rozumiem
Odpisz
8 stycznia 2017, 19:51
@Miguelp: W takim razie dlaczego tak mocno jesteś za tym?
Odpisz
8 stycznia 2017, 19:51
@darcus: ja po prostu tak uwazam
Odpisz
8 stycznia 2017, 19:56
@Miguelp: Nie pojmuję tego. Tak uważasz, ale tego nie rozumiesz?...
Odpisz
8 stycznia 2017, 19:58
@darcus: na to wyglada
Odpisz
8 stycznia 2017, 19:59
@Miguelp: Ty chyba naprawdę chcesz mnie zrobić w konia.
Odpisz
8 stycznia 2017, 20:01
@darcus: nie
ale chyba musze kiedys uporzadkowac mysli
po prostu mysle o zbyt wielu rzeczach na raz
i zbyt ekscentrycznych
Odpisz
8 stycznia 2017, 20:02
@Miguelp: Jak uważasz...
Odpisz
8 stycznia 2017, 20:04
@darcus: przez cb sam nie wiem w co wierze
a w moim fachu to niebezpieczne
Odpisz
8 stycznia 2017, 11:58
Ciekaw jestem skąd tendencja w ludziach do umieszczenia całej winy po jednej stronie konfliktu. Dla mnie sprawa jest oczywista. Oni są zwyrodnialcami, bo go zadźgali, a on jest zdemoralizowanym kretynem, bo rzucił petardą. Krótka piłka.
Odpisz
8 stycznia 2017, 12:20
@darcus: On NIE rzucił petardą to stało się później, sprawdzaj informacje zanim komentujesz!
Odpisz
8 stycznia 2017, 12:36
@Tytanus: No to rzucił później, czy nie rzucił? Zdecyduj się :)
Odpisz
Edytowano - 8 stycznia 2017, 12:40
@darcus: O Nie rzucił petardą bo został zabity inny Polak po tym zabójstwie rzucił petardą w lokal. Łatwo z mojego kom można było to wywnioskować po jeżeli stało się później(po zabójstwie)to raczej sam by tego nie wrzucił.
Odpisz
8 stycznia 2017, 13:09
@Tytanus: Nie rzucił petardy, ale ukradł coś z lokalu.
Odpisz
8 stycznia 2017, 13:21
@fekeTe: wzial dwie cole i powiedzial ze kolega zaraz przyjdzie i zaplaci ale sie nie zrozumieli i reszte juz znacie
Odpisz
8 stycznia 2017, 13:23
@Tytanus: No, ale ktoś rzucił. O nim właśnie mówiłem.
Odpisz
8 stycznia 2017, 14:21
@darcus: ten uczuc gdy chcesz napisac cos inteligentnego na bazie obrazka ale kazdy zna inna wersje wydarzen i ch*j wychodzi
Odpisz
8 stycznia 2017, 13:21
>niewinnie
Odpisz
3 stycznia 2017, 21:59
Odwróćmy sytuację: imigrant rzuca petarde do sklepu pseudo patrioty. Kto kogo zabija za zamach terrorystyczny?
Odpisz
3 stycznia 2017, 23:16
@blackjk: jakkolwiek by nie było petarda mogła narazić czyjeś zdrowie, nawet życie, ja bym nie zostawił tego bezkarnie. Imigrant, w tym odwróconym scenariuszu miałby przesrane, jego "nieudany atak terrorystyczny" by się zakończył własną śmiercią a polak zabójca wtedy by został bohaterem. I powiedzcie że się nie zgadzacie...
Odpisz
8 stycznia 2017, 10:07
@blackjk: Przez większość społeczeństwa tak. Jednak lewica zrobiłaby swoje ;-)
Odpisz
8 stycznia 2017, 12:25
@blackjk: Tylko ta wasza petarda została wrzucona po zabójstwie!
Odpisz
3 stycznia 2017, 22:58
Jak dla mnie chłopak był prawdziwym bohaterem. Udowodnił, że można walczyć z ISIS wrzucając petardę do lokalu z kebebem prowadzonym przez niewinnych ludzi. Ale co ja gadam? Przecież budki z kebsem to jawny spisek Państwa Islamskiego! Chcą nas utuczyć, żebyśmy wolniej uciekali jak nas będą mordować.
Odpisz
8 stycznia 2017, 12:22
Tylko jest problem, on tej petardy NIE wrzucił.
Odpisz
Edytowano - 8 stycznia 2017, 11:09
No co, wrzucenie petardy do lokalu jak na wyczyny narodowców to rzeczywiście jest niewinnie. Przecież mogli od razu z maczetami wbiec i wszystkich zarżnąć.
Odpisz
8 stycznia 2017, 10:35
Winnie to by było gdyby wrzucił bombę
Odpisz
3 stycznia 2017, 18:01
Żeby była jasność: obie strony zasłużyły na karę za to, co zrobiły. Może ten debil nie zasłużył na to co dostał, ale on nie jest "bohaterem walczoncym z islamskim najeźdźcom", tylko zwykłym złodziejem i idiotą.
Odpisz
3 stycznia 2017, 20:34
@anonymoose: W końcu znalazłem człowieka który ma takie samo zdanie w tej sprawie co ja a nie tylko ,,jeb*ć kebaby''.
Odpisz
3 stycznia 2017, 21:56
@Mleczak41: popieram
Odpisz
3 stycznia 2017, 22:34
@Mleczak41: Imigranci dodatkowo nie powodują 70% ataków w Polsce - "je**c kebab i konfident" podłożył bombę pod samochód policyjny w Warszawie i otwarcie ktoś mnie obraził twierdząc, że "gdyby nie te brudasy to Polska by była bezpieczna". To był student wydziału chemii. Polak.
Odpisz
3 stycznia 2017, 21:30
I takiego niewinnego morderstwa
Odpisz
3 stycznia 2017, 20:50
POLAND STRONG REMOVE KEBAB
Odpisz
3 stycznia 2017, 19:17
To kiedy ta krucjata?
Odpisz
3 stycznia 2017, 19:09
Wszędzie piszą inaczej. Gdzies było że nie zapłacił na cole i ten go zadźgał nożem.
Odpisz