Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Nie umiem się jednak długo gniewać na takiego słodziaka
Do niektórych trzeba stosować prosty przekaz
Szanuję ich najmocniej
Cienias
Ta jest dużo lepsza
Ło :0
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież7 stycznia 2017, 22:50
Homo nie homo, ważne że człowiek. Dopóki żaden homoseksualista nie odnosi się że swoją orientacją jakby to był ich cel w życiu (wtedy także może być i w rzyciu(tak wiem rzyci) ) tzn. Nie organizują żadnych porad, gdzie machają dildosami, nie wymieniają się DNA publicznie (u hetero też to nie jest fajny widok jak sobie badają migdałki) itd. dopóty nic do nich nie mam. Niech sobie biorą te śluby, chodzą za rączkę i w ogóle to co pary hetero. Jedynie nie dopuściłbym do adopcji ze względu na dzieci (nękanie w szkole itd.).
Odpisz
7 stycznia 2017, 23:55
@bezlada: To, że dzieci par homoseksualnych byłyby nękane w szkole, to kolejny problem, bo byłoby to konsekwencją mitu, który każe ludziom uważać, że takie pary są gorsze. Nie należy więc zakazywać parom homoseksualnym adopcji, a wręcz przeciwnie - żeby pokazać ludziom, że mogą być z nich równie dobrzy rodzice.
Odpisz
8 stycznia 2017, 00:08
@anonymoose: Dziecko do prawidłowego rozwoju potrzebuje matki i ojca, więc pierwszeństwo powinny mieć pary heteroseksualne, zwłaszcza w praypadku niemowląt i generalnie dzieci, które większość rozwoju mają przed sobą. Oczywiście największy problem w takich adopcjach stanowi stosunek społeczeństwa do nich, ale przeciwskazania społeczne i bardziej prywatne należy zwalczać równolegle.
Odpisz
8 stycznia 2017, 00:10
@anonymoose: Dzieci par homoseksualnych nigdy nie były i nie będą normą, z porostu jest ich zbyt mało. Tak jak rudych jest mniej i wszyscy lubią sobie pożartować z rudych. Jeśli dziecko widzi, że wszyscy mają mamusie i tatusia, to będzie wiedzieć, że jak ktoś ma dwie mamusie, albo dwóch tatusiow, to nie jest to normalne.
Odpisz
8 stycznia 2017, 00:12
@Weasley: Zgadzam się.
Odpisz
8 stycznia 2017, 00:19
@bezlada: Całkiem możliwe, że byłoby tak w społeczeństwie, w którym niedawno zalegalizowano adopcję dla par homoseksualnych. Ale po, powiedzmy, 30-stu latach takie rodziny byłyby absolutną normą.
Odpisz
8 stycznia 2017, 00:28
@anonymoose: Homoseksualiści byli od zawsze a i tak spotykają się z nietolerancją, ponizaniem itd.
Odpisz
8 stycznia 2017, 11:23
@bezlada: kur... przez przypadek klikłem w czerwone - sorka.
Odpisz
8 stycznia 2017, 12:15
@Pajner: Spoko to tylko trochę pikseli.
Odpisz
12 stycznia 2017, 16:25
@bezlada: Moim zdaniem pary homoseksualnie powinny mieć dzieci. Mogą być świetnymi ludźmi, mogą się kochać, mogą być dobrymi rodzicami, ale nie powinni zajmować się dzieckiem.
Powiedzmy sobie szczerze.
Każdy zasługuje na normalną rodzinę.
Homoseksualizm nie jest normalny. Człowiek, to człowiek. Akceptować trzeba.
Odpisz
11 stycznia 2017, 16:50
śmieszek
Odpisz
8 stycznia 2017, 10:40
No i prawidłowo!
Odpisz
8 stycznia 2017, 10:23
A później płaczą te geje, że Aids czy tam HIV mają.. \__/
Odpisz
Edytowano - 8 stycznia 2017, 09:38
Dobry ziomek Robert daję ci szansę na wyjście z więzienia
Odpisz
8 stycznia 2017, 05:34
Odpisz
Edytowano - 8 stycznia 2017, 01:15
Jeszcze nigdy nie widziałem równo zawziętej dyskusji na jeja
Odpisz
7 stycznia 2017, 23:04
Znając polskich "patriotów" (czytaj: nacjonalistów , debili, fanatyków) to pewnie, by chcieli by tak było. Dyskryminacja ludzi dlatego, że są inni. Ale zaraz, zaraz, tak robił wujek Adolf, czyli muszę do nawiasu dopisać nazioli. Ktoś tam niżej piszę, że ludzie istnieją po to, by się rozmnażać (jak reszta zwierząt) - niby tak, ale ku*wa niedokońca, bo wydaję mi się, że ludzi stać na coś więcej. Z populacją problemu nie ma , wręcz przeciwnie, jest nas za dużo, więc to czy będzie grupa homosków dużo nie zmieni. A teraz pytanie dla Was. Czemu tak bardzo ich nienawidzicie? Zrobili Wam coś, czy tylko dlatego, że żyją?
Odpisz
8 stycznia 2017, 00:12
@Pitrekkk: Zdecydowanie się zgadzam, z jakiegoś powodu niektórzy ludzie za najwyższy stopień patryjotyzmu uważają tępienie inności.
Odpisz
8 stycznia 2017, 00:13
@Pitrekkk: Znaczy ten, nie mordujemy ich, czyli na razie jest ok.
Odpisz
8 stycznia 2017, 00:15
@Weasley: Strach przed nieznanym jest najbardziej ludzką rzeczą, a strach może rodzić gniew.
Odpisz
7 stycznia 2017, 23:30
Ch**, dupa i kamieni kupa.
Odpisz
5 stycznia 2017, 17:55
Ale wiecie, że to niczego nie rozwiązuje, tylko tworzy problemy?
Odpisz
7 stycznia 2017, 23:19
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Rząd danego kraju powinien dążyć do tego by, wszyscy obywatele byli zadowoleni. Dyskryminacja jest nie dość, że czymś złym to w większości przypadków jest nieopłacalna. Ludzie którzy są w stanie coś osiągnąć nie dostają takiej szansy, więc gospodarka zwalnia (np. żydzi w Europie). Sam jestem za tym by prawo w Polsce traktowało wszystkich tak samo. Życie nauczyło mnie, że często ci niedoceniani są w stanie zaoferować ci najwięcej.
Odpisz
7 stycznia 2017, 22:14
Zacznijmy od tego ze jestem bardzo tolerancyjnym czlowiekiem...
Odpisz
5 stycznia 2017, 14:10
kto jest za czymś takim w polsce?
Odpisz
5 stycznia 2017, 14:16
@TerratorEK: Ja nie.
Odpisz
5 stycznia 2017, 14:20
@TerratorEK: Gej nie gej, nadal człowiek...
Odpisz
5 stycznia 2017, 14:23
@TerratorEK: Dla mnie fajny pomysł
\__________/ Pudło pewnie za małe
Odpisz
5 stycznia 2017, 14:28
@TerratorEK: Prawdopodobnie idioci.
Odpisz
5 stycznia 2017, 14:30
@TerratorEK: Patozwierzęta na pewno
Odpisz
5 stycznia 2017, 14:31
@TerratorEK: Idioci
Odpisz
5 stycznia 2017, 14:57
@TerratorEK: ty wiesz że wkraczając kogoś do więzienia nie zrobisz z niego hetero? Czy jesteś je**nym idiotą?
Odpisz
5 stycznia 2017, 15:01
@Dr_Sheldon_Cooper: Nie chodzi o zmianę orientacji seksualnej, tylko ograniczenie wpływu na społeczeństwo.
Odpisz
5 stycznia 2017, 15:05
Jak narazie to wy chcecie mieć wpływ na społeczeństwo aresztując innych ludzi, a nie geje, ale ok.
Odpisz
5 stycznia 2017, 15:10
@Penseta: Ja tylko tłumaczę, o co chodziło prezydentowi Zimbabwe i homofobicznym komentującym.
Odpisz
5 stycznia 2017, 15:22
@TerratorEK: >miej 15 lat
>myśl o zamykaniu ludzi za ich orientację
Odpisz
5 stycznia 2017, 15:44
pomyśl w ten sposób, żyjesz gdzieś około 80 lat, nie długo. Po śmierci nic niema, dlaczego ktoś miałby ci mówić jak żyć(do czasu gdy nie krzywdzisz nikogo).
Odpisz
5 stycznia 2017, 16:08
@Dr_Sheldon_Cooper:
Odpisz
5 stycznia 2017, 17:21
@Dr_Sheldon_Cooper: Jest coś takiego jak prawo. To właśnie dyktuje, jak mamy żyć.
Odpisz
5 stycznia 2017, 17:35
dlaczego miałoby dyktować kto mnie podnieca?
Odpisz
Edytowano - 5 stycznia 2017, 17:38
@Dr_Sheldon_Cooper: Odniosłeś się do życia. Nie do orientacji seksualnej.
Odpisz
5 stycznia 2017, 17:42
źle się wyraziłem
Odpisz
5 stycznia 2017, 18:09
@Dr_Sheldon_Cooper: Prawo może oczekiwać od Ciebie przydatności społecznej. W tym wychowanie zdrowo myślącego dziecka, czego nie zrobisz jako pedał, zaś piblicznie obściskująca się para facetów może mieć zły wpływ na postrzeganie świata przez dziecko. Dlatego wolność wolnością, ale małżeństwa i adopcje powinny być niedostępne dla osób w związkach nieheteroseksualnych.
Odpisz
5 stycznia 2017, 18:23
Odpisz
5 stycznia 2017, 18:50
co do adopcji się zgodzę, jeżeli chodzi o małżeństwa można iść na kompromis( związki partnerskie). Aczkolwiek nie zgadzam się z publicznym okazywaniem uczuć w ogóle może być gorszące niezależnie od płć partnerów. Uważam też że to rodzic powinien tłumaczyć dziecku że jeden pan może lubić drugiego pana.
Odpisz
5 stycznia 2017, 19:07
@Dr_Sheldon_Cooper: ładne przekleństwo
Odpisz
5 stycznia 2017, 19:15
"Prawo może oczekiwać od Ciebie przydatności społecznej." Jak zgaduje masz na myśli masz na myśli to że homoseksualiści nie mogą mieć dzieci, bo w każdym innym aspekcie nie są gorsi od heteroseksualistów przykład? Peter Thiel czy Brittney Griner lub nawet je**ny Michał Anioł, a co do robienia dzieci i przydatności, mamy XXIw i problem z przeludnieniem, tak więc, nie to nie jest problem.
"tym wychowanie zdrowo myślącego dziecka, czego nie zrobisz jako pedał, zaś piblicznie obściskująca się para facetów może mieć zły wpływ na postrzeganie świata przez dziecko. "
"Czego nie zrobi jakiś pedał" hmm... może zrobić, i będzie takim samym dzieckiem jak inni (jeśli będzie odpowiednio wychowany) jednak to społeczeństwo (a tym bardziej nasi "patrioci") będę go męczyli, więc adopcja to szerszy temat. Publiczne obściskiwanie się jest ogólnie nie przyjemne, nie tylko homo, a dziecko jak dziecko, jeśli będzie wychowane przez normalnych rodziców to zada pytanie lub powie "ble" a potem zrozumie (może w wieku 15 lat może 10) a jeśli w rodzinie... inaczej myślących osób to tego nie zaakceptuje.
"Dlatego wolność wolnością, ale małżeństwa i adopcje powinny być niedostępne dla osób w związkach nieheteroseksualnych."
Adopcja to szerszy temat, ale związek partnerski? (Bo oni nie walczą o je**ne małżeństwo). 1 Pozwala na dziedziczenie
2 Ułatwiony dostęp to wszystkiech medycznych śmieci
3 Czy robi komuś krzywdę? Nie, nie robi tego w kościele tak więc nie wiem o co chodzi.
Odpisz
5 stycznia 2017, 19:38
@Dr_Sheldon_Cooper: Mówienie dziecku o pedałach raczej jest słabe jeśli dziecko jest małe, lub jeżeli mówi się jakby to było normalne. Powinno się powiedzieć, że są takie przypadki, ale dopiero po opowiedzeniu o normalnych związkach.
Odpisz
6 stycznia 2017, 11:51
@MevinW: Z waszych komentarzy książkę można napisać
Odpisz
7 stycznia 2017, 21:41
@MevinW: biere dwa!
Odpisz
7 stycznia 2017, 21:48
@LubieTostyPL: ja już od samego początku wcinam
Odpisz
17 maja 2023, 20:29
@Dr_Sheldon_Cooper: według mnie małżeństwa nie są w ogóle potrzebne... Jak ktoś się kocha wystarczy mu miłość, a nie jakiś związek na papierze...
Odpisz
8 czerwca 2023, 00:11
myśle że już troche za późno na udzielanie się w tym wątku
Odpisz
9 czerwca 2023, 19:11
@LubieTostyPL: wiem
Odpisz
5 stycznia 2017, 14:22
To jest dobry tok myślenia.
Odpisz
5 stycznia 2017, 22:10
dlaczego tak sądzisz?
Odpisz
5 stycznia 2017, 22:48
@OMGZosiaIdzie: W przyrodzie przetwaja tylko najsilniejsze osobniki.
Organizmy ciagle daza do rozmnazania się.
Jesli jakis organizm z jakiegokolwiek powodu nie jest w stanie sie rozmnażać jest przyrodzie nie potrzebny i doprowadza on do wymarcia swojego gatunku. Jesli jakas negatywna cecha np slaboś' lub gejostwo jest czestrza niz te silne osobniki doprowadza to do wymarcia gatunku o ile ewolucja nie zdazy tej negatywnej cechy usunąć.
(Potomstwo dziedziczy cechy rodziców nie wszystkie i saa polowiczne szanse na przejecie jakiejs cechy od matki i od ojca)
Normalnosc w przyrodzie to w skrocie:
1. Najsilniejsze osobniki przetrwsja
2. Najsilniejsze osobniki posiadaja cechy(geny) bycia silniejszymi od tych slabszych
3. Te osobniki sie rozmnażają i wydaja potomstwo ktore dziedziczy ich cechy
4. ewolucja dazy do doskonalosci.
5. Jesli jakis osobnik nie moze sie roznazac to jest przyrodzie NIE potrzebny.
Dlatego uważam,że gejostwo jest czymś NIE normalnym. Nikomu nie zabraniam byc gejem itp jak se chce nim byc to niech se bedzia ale niech bedzie nim po cichu a nie okazuje tego calemu światu.
Nie uwazam ze sie powinno ich tepic czy cos. Moze leczyć chociaz tez nie koniecznie. Do poki nijomu tym nie robia krzywdy i nie okazuja tg publicznie to mi to nie przeszkadza. Ale jak by ktos zaczynal przekraczac te granice to wdl mnie powinni go zamykac w wiezieniu i czekac az zajdzie w ciaze z swoim chlopakiem.
Odpisz
7 stycznia 2017, 11:35
@Sebzer: Homoseksualizm brał czynny udział w teorii ewolucji. Geje są czescia ludzkości od zawsze, a nasz gatunek jednak nadal istnieje, ba, wciąż powiększa swoją liczebność. Polecam poczytać o badaniach przeprowadzonych na ten temat, są bardzo ciekawe. Poza tym, gen homoseksualności nie jest dziedziczny. I myślę także, że "problem" braku potomstwa nie jest problemem, bo nasz gatunek przeludnił już ziemię. Nie rozumiem jak można być tak egoistycznym, że mimo ogromnego nadmiaru ludzi na Ziemi wciąż myśleć o własnym potomstwie, ale to juz inny temat. Okej, nie każdy czytał o takich teoriach, rozumiem. Ale "bycie gejem po cichu" to już przesada. Przecież to taki sam człowiek jak my! On nie jest chory, wszystkie części jego organizmu są doskonale rozwinięte. Skoro "zwykla" para może np. całować się na ulicy, dlaczego pary homoseksualne nie mogą? To też jest miłość, tych ludzi też łączą uczucia. Setki ludzi dziennie popełnia samobójstwo właśnie przez taki tok myślenia, jak Twój." Gejostwo jest chorobą, to coś nienormalnego, muszę się z tym ukrywać". A co jeśli Ty byłbyś gejem? Nadal sądziłbyś, że to choroba, że nie możesz pokazać tego światu, że jesteś kompletnie nie potrzebny, że urodziłes się z "wadą"? Zamykanie w więzieniu...Tracę wiarę w ludzkość. To tak, jakbyś zamknął kogoś z np. daltonizmem i kazał nauczyć się odróżniać kolory. Dlaczego?
Podsumowując, uważam, że bycie gejem nie jest chorobą. Homoseksualizm od zawsze był częścią ludzkości, bez niego nasza rasa nie rozwinela by się do obecnego poziomu. Przepraszam, że wyszła z tego trochę gównoburza, ale to poważne tematy i uważam, że warto o nich dyskutować.
Odpisz
7 stycznia 2017, 21:04
@Sebzer: gdybyś nie zrobił tyle błędów lepiej by się czytało ale wciąż masz trochę racji
Odpisz
7 stycznia 2017, 21:07
@OMGZosiaIdzie:
Odpisz
7 stycznia 2017, 21:34
@Sebzer: Mój człowiek!
Odpisz
7 stycznia 2017, 21:39
@lorax12: bledy bo pisze z apki jestem dyslektykiem mam grobe palce i zawsze piszer szybko a potem nie sprawdzam bo mi sie nie chce :P
Odpisz
7 stycznia 2017, 21:42
@Sebzer: ok
Odpisz
7 stycznia 2017, 21:07
Zważając na komentarze na dole, muszę to napisać.
Heteronormatywiści to nietolerancyjne dupki, które by tego gostka z zimbabwe zamknęły i kazały być białym.
Nie da się, na homoseksualizm nie znajdziesz leku, a próbowanie ich zrobić w hetero sprawi tylko, że będą jeszcze większą szkodą dla społeczeństwa, uznając już, że w ogóle jakimś cudem są dla społeczeństwa szkodliwi.
Odpisz
7 stycznia 2017, 21:03
Bo gejuchy nie dadzą dzieci potrzebnych do utrzymania kraju.
Odpisz