Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar drzewko_kokosowe1

29 marca, 21:15

xD ja mam 13 lat i ponad 170cm..

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 19 lutego 2017, 23:38

Ja tam przez swój szybki wzrost mam tera problemy z kręgosłupem. Ch*j wam w dupę niskie cfele.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar
Konto usunięte

20 lutego 2017, 10:22

@MR_Lizard: Jaki mati?

Avatar MR_Lizard

20 lutego 2017, 15:04

kolega ma tak samo - problem z kregami i chce byc mały

Avatar Lacoste

19 lutego 2017, 21:26

Nienawidzę być niskim ;_;

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar
Konto usunięte

19 lutego 2017, 23:34

@FuryGaming: Ja mam 13 lat 180cm wzrostu i również pragnę wiedzieć jak to jest być niskim...

Avatar FuryGaming

20 lutego 2017, 14:49

W końcu ktoś mnie rozumie ...

Avatar CzekoPianka

20 lutego 2017, 10:13

Najlepiej być średniego wzrostu!

Avatar daniaqrva

20 lutego 2017, 07:26

1.63 ;_;

Avatar xmrocznax

Edytowano - 19 lutego 2017, 21:03

Wysocy jejowicze, łączmy się.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar MR_Lizard

19 lutego 2017, 23:38

1.90 m.... *laczy sie*

Avatar sliwka20v

20 lutego 2017, 01:50

@MR_Lizard: 1.64 + rocznik 2005 pozdrawiają *próbuje się połączyć, ale jest trochę za niska*

Avatar Marequel

20 lutego 2017, 01:19

Lepsze świecenie w oczy przez pare minut podczas jazdy niż siedzenie zgarbionym przez całą podróż żeby nie walić łbem o sufit na nierównościach

Avatar Karma

19 lutego 2017, 23:00

Za to z drugiej strony ja, jako dość wysoki gość (193), mam problem na prawie każdych światłach, bo muszę się wychylać jak struś, żeby widzieć czy już mam zielone :P

Avatar Krzyniu

19 lutego 2017, 21:19

A za to jak się jest wysokim to jest mało miejsca w aucie.

Avatar
Konto usunięte

19 lutego 2017, 23:00

@Krzyniu: Mój wujek ma 2m. Jak byłem mały to jeździł jeszcze maluchem. To jest definicja pojęcia "ciasno"

Avatar BabkaZmarihuano

19 lutego 2017, 21:46

Babka łapie rytma
I Nawija jak katarynka

2017
Joł

Ide se na dzialke
Usionde se na ławke
Patrz młody na te pole maryhy
Weś se troche dla siebie
I dla tej twojej koleżanki kryhy
Pacz tam ido jakieś karyny
Mozesz je wyrwać jak moje krzaki maryhy
Wnusiu kochany masz zajbisto babke
Masz tu dwa złote
Ić kup sobie zdrapke
Ale bedzie fajnie jak tysiaka wygrasz
U mnie za tyle 100 buchów se wdychasz
Dobra leć do kolegów
Ja spi***alam na chate robić objadek

Joł

Łysy jedzie na sankach
Pytam sie go o jezu co ty robisz xD
On mówi że te sanki kupił se bo so ferie przecież
Ja mu mówie że som wakacje
I jest środek lata ch*ju
On mi mówi a jo zapomniałem xD
Ide dalej bo nie moge już na debila patrzeć

Przychodze do domu
Trza otworzyć okna
Bo pachnie marycho jak jasny ch*j
Trza sie podzielić tym zapachem ze światem
Dobra biore sie za obiad
Wpi***alam do gara sól
Wpi***alam do gara maryche
Wpi***alam do gara wode
Daje to na gaz
Zaczyna bomblować
Wyłanczam ten gaz
Ale fajny roztwór marihuanistyczny powstał
Czuje sie jak master szef
Mniam mniam ale dobre
O japie**ole barwy szcześcia w telewizji leco
włączam telewizor a tam barwy szcześcia i wszystko zielone jest i liście marychy latajo xD
Jak ja kocham ten serial o jezu

Joł

Dobra kończe nawijke bo to nawet już przestało sie rymować ch*jostwo

Ide spać nara

Avatar FranekRadziej

19 lutego 2017, 21:50

@BabkaZmarihuano: *Ćpać

Avatar DrDamian_

20 lutego 2017, 09:26

@BabkaZmarihuano: Babka, na prawdę zostaw to oregano bo ci bardzo szkodzi.

Avatar FranekRadziej

19 lutego 2017, 21:42

A czasami takie niskie osoby nie mają możliwości posiadania przywileju jazdy?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar FranekRadziej

21 lutego 2017, 20:09

@Lacoste: Do 150 cm wzrostu trzeba mieć fotelik, nie zależnie od wieku.

Avatar Lacoste

21 lutego 2017, 21:05

@FranekRadziej: Ciekawe czy są foteliki dorosłe :I

Avatar MagisterKebabolog

19 lutego 2017, 21:02

Okulary przeciwsłoneczne?

Eeeeeeeeeeee, komu to potrzebne...

Avatar Madritystka28

17 lutego 2017, 19:26

Znam ten ból

Avatar Airot

17 lutego 2017, 18:33

Tru.

Avatar Henzej

17 lutego 2017, 18:27

Dlatego niscy powinni siedzieć na tyłach.

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Co wy, głosować nie umiecie?!

Pomysłowe

Życie tworzy najlepsze memy

Polacy nie gęsi

Gdyby tylko wszyscy nauczyciele uznawali ten numerek...

Za kogo wy mnie macie?

I tak codziennie o 6

Mem na kartkówce zawsze spoko

Metod jest kilka

Jesteśmy tylko numerem i mięsem o imieniu zapomnij

Lifehack

Kto ma rację?

Mem wymagający IQ 150+

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka