Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar loloja

20 marca 2017, 18:21

no nieźle ale trzeba ostrożnie z tym rozwojem robotów bo jak damy im takie umiejętności jakie posiadają ludzie to mogą się zbuntować

Avatar
Konto usunięte

20 marca 2017, 18:56

@loloja: Serio?

Avatar loloja

20 marca 2017, 19:11

no tak może się stać jeśli damy im zbyt dużą inteligencję i wolną wolę

Avatar BANGnar

20 marca 2017, 19:33

@loloja: Tobie powinni dać inteligencje. Rozwój fizyczny nic nie zmieni, a sztuczna inteligencja to coś, czego przez następne stulecie nie osiągniemy.

Avatar
Konto usunięte

20 marca 2017, 19:35

@loloja: Boisz sie robotów a człowieka nie?

Avatar loloja

20 marca 2017, 19:39

robot ze zdolnościami fizycznymi człowieka oraz jego inteligencją i wolną wolą byłby bardziej niebezpieczny od człowieka z jednej prostej przyczyny: byłby zrobiony z metalu

Avatar loloja

20 marca 2017, 19:40

@BANGnar: i bardzo dobrze ale nie musisz mnie od razu obrażać

Avatar
Konto usunięte

20 marca 2017, 19:42

@loloja: Roboty są wolne i ciężkie bo są je**ną kupą metalu. A człowiek nie.

Avatar loloja

20 marca 2017, 19:44

to już jest kwestia tego jak są stworzone

Avatar
Konto usunięte

20 marca 2017, 19:57

@loloja: A przez kogo są stworzone?

Avatar loloja

20 marca 2017, 20:05

nie wiem przez kogo ale jak będzie ktoś dobry w tym fachu to stworzy takiego robota który będzie zwinny i lekki i wtedy mogą być kłopoty jak będzie zbyt inteligenty i będzie miał wolną wolę

Avatar
Konto usunięte

20 marca 2017, 20:08

@loloja: Jesteś idiotą

Avatar loloja

20 marca 2017, 20:11

może jestem a może jestem tak inteligenty że nie potrafisz tego ogarnąć lepiej zakończmy tą rozmowę bo mnie męczy miłego dnia życzę

Avatar
Konto usunięte

21 marca 2017, 11:25

@loloja: za dużo scienefiction

Avatar loloja

21 marca 2017, 18:06

w tym gatunku w ogóle nie siedzę po prostu napisałem własne zdanie na ten temat... i nie chcący wywołałem gównoburzę

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 21 marca 2017, 20:52

@loloja: są 3 prawa robotów
- pierwsze: robot nie może skrzywdzić człowieka, ani przez zaniechanie działania dopuścić, aby człowiek doznał krzywdy. 
- prawo drugie: robot musi być posłuszny rozkazom człowieka, chyba że stoją one w sprzeczności z pierwszym prawem.
- prawo trzecie: robot musi chronić sam siebie, jeśli tylko nie stoi to w sprzeczności z pierwszym lub drugim prawem.
A z tego wynika że tylko twórcy robotów mogą sie zbuntować

Avatar loloja

21 marca 2017, 21:42

no spoko uspokoiłeś mnie dzięki

Avatar JaegerPL

1 lipca 2018, 12:35

@BANGnar: Lol ale wiesz że już ją mamy xD

Avatar Matrixter11

27 lipca 2018, 03:36

@loloja: to teraz powiem ci że te 3 prawa robotyki to po prostu wymysł twórcy "Ja, robot"

Avatar Janinek

18 marca 2018, 22:08

Jeśli roboty zawładną światem to będę z jednej strony to popierał
Też byłbym zły gdyby jakiś debil z kijem mnie popychał i mi przeszkadzał

Avatar matix044

Edytowano - 20 lutego 2017, 21:38

Za chwilę, z takim postępem to roboty będą się masturbować. Science bitch!

Avatar Nyanfetamina

20 lutego 2017, 23:10

@matix044: Po co

Avatar siwy3000

20 marca 2017, 22:10

@matix044: Yeah science!

Avatar Piket

20 marca 2017, 19:44

I ja się pytam, jak one mają się nie zbuntować skoro tak podle je traktujemy?...

Avatar
Konto usunięte

20 marca 2017, 21:00

@Piket: Ty tak serio?

Avatar Piket

20 marca 2017, 21:15

Jestem na jeja, jak myślisz?

Avatar nimo2001

20 marca 2017, 20:10

Jest Atlas, ale gdzie Peabody?
#CzekamNaPortal3

Avatar Matrixter11

27 lipca 2018, 03:37

@nimo2001: #WeWaiting

Avatar ciamciol

20 lutego 2017, 22:08

Kevin ty ch*ju :C

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena