Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar trolli

12 stycznia, 13:41

aha

Avatar Windows_10

2 kwietnia 2018, 16:25

Avatar kama_123

6 kwietnia 2013, 21:38

ciekawe kto dodaje takie zdjęcia

Avatar kama_123

6 kwietnia 2013, 21:37

fuj.........o.o

Avatar fil341

7 marca 2012, 19:27

jeja ma głupie ograniczenia typu"odczekaj 30 sek. zanim dodasz następny komentarz"

Avatar fil341

7 marca 2012, 19:26

sorry obżyganemu

Avatar fil341

7 marca 2012, 19:25

współczuję ożyganemu

Avatar ForceArcher2

18 stycznia 2011, 23:11

oO FUJ
3/5 za obżyganie

Avatar reymysterio

23 lutego 2010, 13:37

ale go Obrzygał xD 5/5 ***iste a ci co daja 1/5 to ci*y

Avatar wilsonXcuddyXhouse

7 września 2018, 07:41

@reymysterio: dfuq

Avatar domi1508

22 lutego 2010, 17:56

fuj okrooooooooooooooopność

Avatar zycietotylkogra

22 lutego 2010, 15:20

oo fuj ;((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Avatar milcia913

20 lutego 2010, 18:06

żal mi takich obrazków daję 1

Avatar Wilczek

20 lutego 2010, 17:33

A i 5/5

Avatar Wilczek

20 lutego 2010, 17:33

Mocne ale takiego "kumpla" chyba bym zatłukł.

Avatar tomeklejk

20 lutego 2010, 09:18

Obrazek jest super a wy dajecie 1/5 lol ja dam 5/5 super obraz :D

Avatar smoczka

19 lutego 2010, 21:24

Najdziwniejsze jest to,że za każdym razem,kiedy jest obrzydliwy obrazek,ktoś coś je O.o

Avatar szymk

19 lutego 2010, 19:02

Je się przy stole a nie przy kompie.

A za obrazek 5/5

Avatar amanda

19 lutego 2010, 18:42

Wygląda jakby mu się usta z tyłkiem pomyliły. Mniej więcej taki kolorek leci.

Avatar hulaaa

19 lutego 2010, 17:08

fujj.
nie smieszy mnie to tylko obrzydza
1

Avatar eiffla

19 lutego 2010, 15:28

Ja jem! 1

Avatar Orihime_chan

19 lutego 2010, 14:44

Niesmaczne....

Avatar Natka_7

19 lutego 2010, 13:56

O fuj! Chyba bym takiego gościa zatukła... 4/5

Avatar Pikachu

19 lutego 2010, 11:22

Koleś pochylił się, żeby kolega mógł go obrzygać X-/ 2/5

Avatar Wojtek1997

19 lutego 2010, 11:21

***a ja teraz jem 1/5

Avatar Lechista2009

19 lutego 2010, 10:50

5/5 Ludzie wy dajecie oceny 1/5 2/5 bo to jest obrzydliwe, ale to się nie liczy!!

Avatar Lechista2009

19 lutego 2010, 10:49

Mi kolega kiedyś narzygał na buty. :( (Orginałki nike)

Avatar
Konto usunięte

19 lutego 2010, 10:13

Fuuu! 1/5! Na dodatek jem teraz śniadanie!

Avatar magdaaaa

19 lutego 2010, 09:36

ale koleś musiał się wkurzyć. Fajny opis jest 5

Avatar smoczka

19 lutego 2010, 09:05

o fuuu...

Avatar
Konto usunięte

19 lutego 2010, 08:21

błeee.. obrzydliwe ech mi też sie zbiera na ... (cenzura)...eh marna 2

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena