Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar kosms

14 grudnia 2017, 17:42

och jaka równa liczba komentarzy
było by smutno gdyby ktoś to zmienił

Avatar daglasio

30 maja 2018, 22:08

@kosms: usuń ten kom

Avatar ProMoruxBax

19 stycznia, 01:38

@daglasio: usuń

Avatar ProMoruxBax

19 stycznia, 01:39

@kosms: usuń

Avatar kosms

19 stycznia, 09:10

@ProMoruxBax: ty ku#$a nie mogę xD

Avatar kubakk12

21 kwietnia 2017, 22:13

to jak ja w poczekalni jeja

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (84)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (84)
Avatar TheHunterMikiPL

28 kwietnia 2017, 18:24

@Miguelp: Jakich słownikach????????????
Gdzie ja mówiłem o słowniku?

Avatar Miguelp

28 kwietnia 2017, 18:26

@TheHunterMikiPL: on słownika nie napisał
wydaje mi się że tak ale pewności nie mam
uznałem to za skrót myślowy ludzie często tak mówią

Avatar Pajner

26 kwietnia 2017, 22:05

Kiedy r*chał magnetowid...

Avatar blus17

26 kwietnia 2017, 21:20

takie tru

Avatar Pikapool

26 kwietnia 2017, 20:06

xD, autentyczna historia kuzyna:
W tv Deadpool
Kuzyn lvl 15, ja 18
Wszystko fajnie, oglądamy
Wyszedłem do kibla
Nagle: PIOTREK CO TY OGLĄDASZ!!1!!111!!!111
Zgadnijcie na jakiej scenie weszła mama xDDDD

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar SirPomarancza

26 kwietnia 2017, 20:53

@Pikapool: Ogólnie to sobie żartowałem, ale pozdrowie hehe.

Avatar Pikapool

26 kwietnia 2017, 20:58

Avatar Zakapturzony13579

21 kwietnia 2017, 22:49

Czyli mój typowy dzień na jeja, jestem sam-zwykłe obrazki, mama wchodzi-ktoś wstawia porno.

Avatar internetexplorer

21 kwietnia 2017, 22:35

Na żaden bo nie ma mamy

Avatar Polalak

21 kwietnia 2017, 22:16

na napisy koncowe?

Avatar tomek123321

21 kwietnia 2017, 22:15

Nwm może na reklamie braveranu?

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena