Ale wtedy zmienianie broni broni (które i tak teraz W walce może zapewnić śmierć) będzie jeszcze dłuższe, opozniajac prędkość (np w csie zmianę broni na nóż) a dodając realizm którym gracze będą się jarali do 3 tygodni bo później takie szczegóły jak zmiany broni, w wirze walki są niezauważalne
@Lacoste: Przecież nie musi być to w jakimś CSie, tylko np. bardziej strategicznie nastawionej grze. Długość animacji zamiany mogłaby regulować balans sił, tworząc dylemat pt. "Czy powinienem poświęcić tę chwilę, żeby zmienić broń ma tę bardziej potrzebną w mojej sytuacji, czy może liczyć na to, że uda mi się wystarczająco szybko rozprawić z problemem używając tego, co akurat mam?".
To prawda, że animację po dłuższym czasie przestaje się zauważać, ale tego rodzaju cooldown mógłby być ważną częścią designu i do tego wyglądającą kozacko.
Podobnie w sumie jak skiny, gdy grasz i napi**dalasz się o punt kontrolny i ze wszystkich sił starasz się by np, twoje działko nie zostało zasapowane a dispenser by leczył cały czas, nie zauważasz wyglądu broni, ale najdzie chwila spokoju i patrzysz się na broń z pięknym skinem i masz takie miłe i przyjemne uczucie w serduszku, taka duma, że poświęciłeś czas czy nawet pieniądze by upiększyć coś co cieszy twoje oko tylko przez chwilę :v
Fajnie to by wyglądało ale niestety to wszystko trzeba wyrenderowac i wyświetlić (dla niewiedzączych gra to tak naprawdę bardzo szybko wyświetlone obrazki) a to niestety zajmuje te cenne jednostki i ja wiem że na jakiś dobrych kompach nie byłoby za bardzo problemu ale autorzy chcą patrzeć na większą ilość bo nie każdy musi mieć komputer z wyższej półki a na słabszych gra by zacinała się i by mniej osób kupiło przez co zysk byłby mniejszy
@daglasio: tak wiem że nie jest jakoś niemożliwa ale na słabszych kompach ta animacja mogłaby "zcyganić" klatki przez co wymagania byłyby większe i by mniej osób kupiło przez co zysk byłby mniejszy
Komentarze
Odśwież26 maja 2017, 21:32
Ale wtedy zmienianie broni broni (które i tak teraz W walce może zapewnić śmierć) będzie jeszcze dłuższe, opozniajac prędkość (np w csie zmianę broni na nóż) a dodając realizm którym gracze będą się jarali do 3 tygodni bo później takie szczegóły jak zmiany broni, w wirze walki są niezauważalne
Odpisz
Edytowano - 26 maja 2017, 21:51
@Lacoste: Przecież nie musi być to w jakimś CSie, tylko np. bardziej strategicznie nastawionej grze. Długość animacji zamiany mogłaby regulować balans sił, tworząc dylemat pt. "Czy powinienem poświęcić tę chwilę, żeby zmienić broń ma tę bardziej potrzebną w mojej sytuacji, czy może liczyć na to, że uda mi się wystarczająco szybko rozprawić z problemem używając tego, co akurat mam?".
To prawda, że animację po dłuższym czasie przestaje się zauważać, ale tego rodzaju cooldown mógłby być ważną częścią designu i do tego wyglądającą kozacko.
Odpisz
27 maja 2017, 00:06
@Lacoste: Smaczki są właśnie po to, aby pozornie niezauważalne niosły uśmiech za każdym razem gdy je dostrzeżesz.
Odpisz
27 maja 2017, 02:39
@Domijeja: Najgorzej jest gdy masz tylko pistolet i w walce ponosisz jakąś broń z ziemi
Odpisz
27 maja 2017, 12:13
Podobnie w sumie jak skiny, gdy grasz i napi**dalasz się o punt kontrolny i ze wszystkich sił starasz się by np, twoje działko nie zostało zasapowane a dispenser by leczył cały czas, nie zauważasz wyglądu broni, ale najdzie chwila spokoju i patrzysz się na broń z pięknym skinem i masz takie miłe i przyjemne uczucie w serduszku, taka duma, że poświęciłeś czas czy nawet pieniądze by upiększyć coś co cieszy twoje oko tylko przez chwilę :v
Odpisz
27 maja 2017, 13:24
@Lacoste: W tf2 są skiny?
Odpisz
27 maja 2017, 16:53
@Rrtt1: Od dluszego czasu...Nawet są "stattracki" i bronie które podobnie jak czapki Mają jakość "unusual"
Odpisz
27 maja 2017, 22:38
@Lacoste: Albo takie słuchawki, które widzisz tylko parę razy w czasie bitwy :')
Odpisz
28 maja 2017, 04:18
Fakt, ale co do nich zwalilem to moje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odpisz
26 maja 2017, 22:18
Fajnie to by wyglądało ale niestety to wszystko trzeba wyrenderowac i wyświetlić (dla niewiedzączych gra to tak naprawdę bardzo szybko wyświetlone obrazki) a to niestety zajmuje te cenne jednostki i ja wiem że na jakiś dobrych kompach nie byłoby za bardzo problemu ale autorzy chcą patrzeć na większą ilość bo nie każdy musi mieć komputer z wyższej półki a na słabszych gra by zacinała się i by mniej osób kupiło przez co zysk byłby mniejszy
Odpisz
Edytowano - 27 maja 2017, 06:44
ta animacja nie jest jakoś niemożliwa do wyrenderowania
gorzej by było z Samym animowaniem w programie takim jak blender
Odpisz
27 maja 2017, 08:09
@daglasio: tak wiem że nie jest jakoś niemożliwa ale na słabszych kompach ta animacja mogłaby "zcyganić" klatki przez co wymagania byłyby większe i by mniej osób kupiło przez co zysk byłby mniejszy
Odpisz
27 maja 2017, 08:34
mozna dodac opcje w ustawieniach "animacja zmiany broni"
Odpisz
Edytowano - 27 maja 2017, 09:44
@DiKarpio: jeżeli gra by była multiplayer to by było trochę oszukanstwo bo taka animacja dodaje trochę cooldown który może zauważyć nad losem bitwy
Odpisz
Edytowano - 27 maja 2017, 12:28
Przecież cooldown może być stały, niezależnie od ustawień.
Odpisz
27 maja 2017, 09:21
W Far Cry jest taka animacja, bohater chowa broń, żeby dobyć następną
Odpisz
26 maja 2017, 22:50
Najlepsze jest w GTA gdzie wyciągasz RPG z kieszeni.
Odpisz
26 maja 2017, 21:45
Małe rzeczy a cieszą
Odpisz
26 maja 2017, 21:45
zajebiste
Odpisz
Edytowano - 26 maja 2017, 19:58
Kiedy nie masz pewności czy to jest poważna animacja, czy sarkastyczne przedstawienie magicznej zamiany broni w grach
Odpisz