Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Anielka999

26 czerwca 2017, 20:16

-Coś ty wczoraj do mnie wypisywał? Pijany byłeś?
-Nie, sorry, to moja latarka.

Avatar AJEMAJ

24 czerwca 2017, 16:54

"Odczytywanie terminów dodanych do słownika" a to hakerowi po co?

Avatar Gobbek

24 czerwca 2017, 23:25

@AJEMAJ: W słowniku zapisują się loginy i maile, a czasem nawet hasła, więc coś tam się przyda

Avatar Danonix

24 czerwca 2017, 23:19

NALICZANIE OPŁAT??!

Avatar internetexplorer

23 czerwca 2017, 17:59

Barwo pobrałeś wirusa. A wystarczyło przeczytać uprawnienia przed pobraniem a nie po.

Avatar wojtun

23 czerwca 2017, 18:55

@internetexplorer: A to biedna barwa.

Avatar PolishBananaForever

Edytowano - 24 czerwca 2017, 16:57

@wojtun: Ja zawsze czytam je przed pobraniem. Dzięki temu nie mam wirusów 👍

Avatar
Konto usunięte

24 czerwca 2017, 19:44

@internetexplorer: Tylko, że to systemowa aplikacja :V

Avatar internetexplorer

24 czerwca 2017, 19:47

tego się nie spodziewałem

Avatar M_ateo_1

24 czerwca 2017, 17:48

moja latarka potrafi mrugać w kodzie morsa.

#NobodyCares

Avatar Polalak

24 czerwca 2017, 18:59

@M_ateo_1: moja też no i ch*j

Avatar
Konto usunięte

24 czerwca 2017, 18:15

Pobieraj
Nie ma sie czego bac

Avatar
Konto usunięte

24 czerwca 2017, 18:16

A nie to juz pobrane
Nie odinstalowales tego prawda?

Avatar Creevo

24 czerwca 2017, 16:35

Ej nie śmiejcie się ze zmarłych

Avatar
KwasAcetylosalicylowy

24 czerwca 2017, 16:30

I to logo, Pamięć jeja.pl. Admin wie co dobre.

Avatar Szymon2410

24 czerwca 2017, 16:27

Kurde, co zrobić żeby mieć tyle strzałek w górę jak ci na dole?

Avatar Izkaf

24 czerwca 2017, 16:35

@Szymon2410: Nie pisać bezsensownych komentarzy?

Avatar Szymon2410

24 czerwca 2017, 17:12

@Izkaf: a w nos chcesz

Avatar reformed

23 czerwca 2017, 16:39

to dobry telefon bez wbudowanej latarki xd

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar DobryKomuch

23 czerwca 2017, 19:48

ok

Avatar nzbn9jo

24 czerwca 2017, 16:23

@DobryKomuch: ja mam to samo

Usunąć się nie da, ale wyczyścić jej dane mogę. Zrobić to?

Avatar Melber556

24 czerwca 2017, 15:52

Mam te moc..

Avatar Maikielo

24 czerwca 2017, 15:37

Walczy o równouprawnienia

Avatar PolishBananaForever

24 czerwca 2017, 15:17

tylko to się zgadza

Avatar Jedyny_LordGaben_Over9000

24 czerwca 2017, 15:12

Avatar Kropla_Bez_Kitu

24 czerwca 2017, 15:01

Nic nie jest za darmo

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Czuję pustkę...

Kompas kanałów popularnonaukowych

Live hack dla wszystkich jejowych wampirów

Ciekawa nazwa

Trzeba wcześnie zaczynać

Reklama dźwignią handlu

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka