Ale mamo, ja tylko czyściłem okulary!
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Pomidorek
Typowy kibic [wstaw drużynę]
Wszędzie ci Ślązacy
Hmmm
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
Rel
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież2 sierpnia 2017, 19:54
czy to grzech ?
Odpisz
2 sierpnia 2017, 21:53
@igor444: Naruszenie szóstego przykazania
Odpisz
2 sierpnia 2017, 22:20
@Tony_Montana: A jakie to było przekazanie?
Odpisz
3 sierpnia 2017, 12:59
.
Odpisz
3 sierpnia 2017, 13:18
@Sp1zg4nY: chyba "nie cucołuż" ale ch*j to wie
Odpisz
3 sierpnia 2017, 13:22
@CoolSceleton95: No to do nieba się nie dostane xd
Odpisz
3 sierpnia 2017, 14:14
@CoolSceleton95: a cucołożenie to nie jest zdrada małżonka/małżonki ?
Odpisz
3 sierpnia 2017, 14:40
@igor444: Nie, masturbacja, to nie grzech. Chyba, że wynika z uzależnienia, ale każde uzależnienie to grzech
Odpisz
3 sierpnia 2017, 15:19
@przemek1ni: z uzależnieniem to prawda ,a dawniej mowili ,ze to "marnowanie"spermy czy cos takiego
Odpisz
3 sierpnia 2017, 15:23
@DiKarpio: Aż przypomniała mi się piosenka Every sperm is sacred autorstwa Monty Pythona.
Polecam, opowiada o rodzince, która w duchu katolicyzmu nie marnowała nawet kropli spermy
Odpisz
3 sierpnia 2017, 16:38
@przemek1ni: Co ku*wa?
Odpisz
3 sierpnia 2017, 18:18
@przemek1ni: właśnie na odwrót, masturbacja sama w sobie to grzech ciężki, a jeśli jesteś uzależniony to lekki, bo nad tym nie panujesz...
Odpisz
3 sierpnia 2017, 18:19
@igor444: tak, to grzech ciężki.
Odpisz
3 sierpnia 2017, 18:40
@xXkuba22Xx: wat.
.
.
.
Teraz to już mi calkiem namąciliście. Z resztą opinie o roznych grzechach czasem nie sa w niczym podobne. Dzis moja katechetka uznaje jedzenie chipsow za grzech - ale nie obżarstwo czy cos ,tylko zabijanie ,bo "wyniszczasz organizm niezdrowym". Podczas gdy w średniowieczu powszechne było samobiczowanie ,przez które często wdawały sie zakażenia przez zadane sobie rany. Zabijanie z dobrym celem ,eutanazja ,i inny shit to długie tematy whui
Odpisz
Edytowano - 3 sierpnia 2017, 18:43
@DiKarpio: Eee wszystkie wiary są jakieś poje**ne. żeby się nie przejmować jakimiś grzechami trzeba być ateistą ;L
Innej drogi chyba nie ma ¯\_(ツ)_/¯
Odpisz
3 sierpnia 2017, 18:54
@DiKarpio: mówię jak jest teraz:
"KKK 2352 Przez masturbację należy rozumieć dobrowolne pobudzanie narządów płciowych w celu uzyskania przyjemności cielesnej. "Zarówno Urząd Nauczycielski Kościoła wraz z niezmienną tradycją, jak i zmysł moralny chrześcijan stanowczo stwierdzają, że masturbacja jest aktem wewnętrznie i poważnie nieuporządkowanym". "Bez względu na świadomy i dobrowolny motyw użycie narządów płciowych poza prawidłowym współżyciem małżeńskim w sposób istotny sprzeciwia się ich celowości". Poszukuje się w niej przyjemności płciowej poza "relacją płciową, wymaganą przez porządek moralny, która urzeczywistnia «w kontekście prawdziwej miłości pełny sens wzajemnego oddawania się sobie i przekazywania życia ludzkiego»" (Kongregacja Nauki Wiary, dekl. Persona humana, 9).
W celu sformułowania wyważonej oceny odpowiedzialności moralnej konkretnych osób i ukierunkowania działań duszpasterskich należy wziąć pod uwagę niedojrzałość uczuciową, nabyte nawyki, stany lękowe lub inne czynniki psychiczne czy społeczne, które mogą zmniejszyć, a nawet zredukować do minimum winę moralną."
Odpisz
3 sierpnia 2017, 18:56
w wierze nie chodzi o to żeby się "przejmować jakimiś grzechami" tylko żeby być lepszym człowiekiem, mieć w życiu jakiś cel i trzymać się pewnych zasad.
Odpisz
Edytowano - 3 sierpnia 2017, 19:00
@xXkuba22Xx: I być ascetą antyonanizatorem lub kastratem najwidoczniej.
Nic mnie nie obchodzi opinia twojego Kościoła. Daj mi jeden cytat z Biblii potępiający masturbację, a przez następny tydzień będę nosił wór pokutny, jak kochana Królowa Niebios przykazała
Odpisz
3 sierpnia 2017, 19:05
@xXkuba22Xx: tl,dr
Odpisz
3 sierpnia 2017, 19:07
@przemek1ni: .
Odpisz
3 sierpnia 2017, 19:30
@przemek1ni: .
Odpisz
3 sierpnia 2017, 22:22
@xXkuba22Xx: Można i tak. I w wieku 30 lat dostać raka prostaty. Podobno w miesiącu powinno się dochodzić około 20 razy. Czyli 2/3 dni musisz potarmosić raz turboptysia ,jeśli nie masz dziewczyny. Nawet jeśli masz to nie zawsze sie "to" często zdarza (np. przez mieszkanie daleko od siebie)
Odpisz
Edytowano - 3 sierpnia 2017, 22:42
@przemek1ni: akurat jest o tym cały fragment (o onanie, stąd nazwa onanizacja) ale nawet jeśli czegoś nie ma w Biblii to kościół ustala pewne zasady których katolicy mają się trzymać i taki jest warunek bycia katolikiem, nie akceptujesz tego to nie bądź katolikiem. A jak dla ciebie święta jest tylko Biblia a to co kościół mówi nie to idź na przykład do świadków Jehowy.
ps. możesz wysłać zdjęcia z worem "Onan wiedząc, że potomstwo nie będzie jego, ilekroć zbliżał się do żony swego brata, unikał zapłodnienia, aby nie dać potomstwa swemu bratu. Złe było w oczach Pana to, co on czynił, i dlatego także zesłał na niego śmierć"
Odpisz
3 sierpnia 2017, 22:53
@igor444: ?
Odpisz
Edytowano - 3 sierpnia 2017, 22:55
@DiKarpio: nie mogę się nie zgodzić, czytałem o tych badaniach. Ale nie zmienia to faktu, że masturbacja to grzech i kościół ma ku temu powody.
ps. i chyba przesadziłeś z tymi 20 razami
Odpisz
3 sierpnia 2017, 23:18
@xXkuba22Xx: Może przesadziłem ,k ,ale jakby nie myśleć chwile tylko o zasadach katolików to masturbacja (rzadziej albo sporadycznie) nie jest zła. To samo myśle o narkotykach ,ale tylko niektórych i z umiarem ,to wszystko. Np. te gówno-dopalacze. Już są złe ,a co dopiero jak sie ich nieodpowiednio używa . Niepopularność nie sprzyja wiedzy o dawkowaniu.
W każdym razie ,wszyscy mają swoje sumienie i inaczej myślą. Jak będziesz wspominał tylko cytaty z Bilbii i ograniczenia ustalone przez duchownych to daleko nie zajdziesz. Chciałeś pewnie tylko przedstawić jak mówi o tym kościół ,bo o to chodzi w obrazku ,ale troche tego za dużo juz. Czas zadać inno-wiercom ostateczną riposte i skończyć temat
Odpisz
Edytowano - 3 sierpnia 2017, 23:59
@DiKarpio: jestem katolikiem więc się staram stosować do tych zasad i każdy katolik tak powinien robić. nie jestem z tych co mówią: "kościół tak powiedział? a podaj mi przykład z Biblii" kościół ustala te zasady by ludzie byli miłosierni, dobrzy i kroczyli dobrą drogą w życiu. I nie musi być tego w Biblii by było w KKK, nie jesteśmy świadkami Jehowy. nie zgadzasz się z tymi zasadami, nie bądź katolikiem - proste, właśnie między innymi dlatego powstały liczne odłamy protestanckie. A jeśli chodzi o masturbacje to kościół ma takie podstawy żeby twierdzić że to grzech, że jest to po prostu niemoralne sprawianie sobie przyjemności, która powinna być zarezerwowana dl a drugiej osoby i dla tworzenia nowego życia. Wiem ciężko to zrozumieć ale da się. A co do narkotyków, kościół chyba nie ma jednoznacznego stanowiska, więc o ile nie szkodzisz zdrowiu to nie grzeszysz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odpisz
4 sierpnia 2017, 01:25
@xXkuba22Xx:
Jednak zawiodłeś, miśku :(
Ale po kolei:
"możesz wysłać zdjęcia z worem: Onan wiedząc, że potomstwo nie będzie jego, ilekroć zbliżał się do żony swego brata, unikał zapłodnienia, aby nie dać potomstwa swemu bratu. Złe było w oczach Pana to, co on czynił, i dlatego także zesłał na niego śmierć"
- Wiesz doskonale, czego od ciebie chciałem, kiedy prosiłem cię o cytat o masturbacji. Ale jeśli dla ciebie masturbacja=stosunek przerywany w celu migania się od załatwienia bratu pośmiertnych dzieci, to bardzo mi przykro, ale... nie można masturbować się kobietą :(
To są tylko takie żarty, Onan rzeczywiście uprawiał seks. Nie został ukarany przez Boga za marnotrawstwo spermy czy hobbystyczne trzepanie, tylko za wredne cwaniakowanie.
A więc nie, takim gówienkiem mnie do wora nie nagnasz.
"A jak dla ciebie święta jest tylko Biblia a to co kościół mówi nie to idź na przykład do świadków Jehowy."
- Naprawdę uważasz ich za przykładnie korzystających z Pisma ludzi?
Pomimo tego, że nie uważają Jezusa za pełnoprawnego Syna Bożego?
Pomimo tego, że stosują praktyki, mające na celu wzajemne, ciągłe zastraszanie swoich członków, aby albo nie opuścili Kościoła, albo nie "grzeszyli", albo czuli się wewnętrznie rozbici po jego opuszczeniu (i są w tym niestety diablo skuteczni).
Pomimo tego, że używają bardzo "stronniczego" wydania Biblii?
No nieźle.
"[...] jeśli czegoś nie ma w Biblii to kościół ustala pewne zasady których katolicy mają się trzymać i taki jest warunek bycia katolikiem, nie akceptujesz tego to nie bądź katolikiem."
- To bardzo klarowne. Biblia nakazuje mi odrzucać rzeczy, które przeczą, sprzeciwiają się nauce Starego lub (w szczególności) Nowego Testamentu.
I w ten sposób musiałem ze swojego życia wykreślić: kult obrazów, kult świętych, kult aniołów, kult papieży, kult księży, kult maryjny, posty, różaniec, konfesjonał, katolickie pojmowanie sakramentów oraz darów Ducha Świętego, potępienie poligamii, czyściec, objawienia, kult objawień. I pewnie znalazłbym jeszcze duuużo rzeczy, z którymi się z KK nie zgadzam, jak podejście do komunii, czy skostniałego celibatu.
Odpisz
4 sierpnia 2017, 01:27
@xXkuba22Xx: Kontynuacja, suplemencik:
"[...] masturbacja to grzech i kościół ma ku temu powody"
- Wydawało mi się, że kto inny osądza, co jest grzechem, a co nie.
A jeśli przez CAŁĄ Biblię NIE MA ani słowa o masturbacji, a negatywnego, to już w ogóle, to nie mam podstaw aby uznać tego za czegoś nienaturalnego, wbrew woli Boga. A że się przy tym nie okaleczam, a nawet jest przyjemnie, rozładowuję stres po pracy itp., to już w ogóle się Bóg powinien cieszyć, że jego dziecko przyjemnie spędza czas, nie zabierając sobie radości na siłę ku chwale jego imienia.
"Nie jestem z tych co mówią: kościół tak powiedział? a podaj mi przykład z Biblii"
- No to niedobrze, bo w ten sposób łatwo można zacząć wierzyć, popierać najróżniejsze herezje, przeprane za doktryny mające, wydawałoby się, najszlachetniejsze cele.
Odpusty, nieomylność papieża, święte wojny, inkwizycja, "brak zbawienia poza Kościołem Katolickim", to wszystko rzeczy, aby żyło się wiernym lepiej i byli dla siebie bardziej miłosierni.
"nie jesteśmy świadkami Jehowy"
- No fajnie, chcecie dostać za to nagrodę? "Jesteśmy fajni, a oni są od nas gorsi".
No nieźle.
Wszyscy będą sądzeni osobno, przynależność do jakiejkolwiek grupy, jak Jehowi czy KK, nie ma wpływu na wyrok Sądu.
"Nie zgadzasz się z tymi zasadami, nie bądź katolikiem - proste, właśnie między innymi dlatego powstały liczne odłamy protestanckie"
- Innym, głównym powodem jest reakcja na to, co KK w owym czasie wyczyniał i głosił, ale to szczegół.
"Jeśli chodzi o masturbacje to kościół ma takie podstawy żeby twierdzić że to grzech, że jest to po prostu niemoralne sprawianie sobie przyjemności, która powinna być zarezerwowana dl a drugiej osoby i dla tworzenia nowego życia"
- To tak jakby powiedzieć, że nie powinniśmy sami się bawić klockami, bo można by wyjść z nimi do kolegi i bawić razem, bo to da nam więcej radochy.
Mógłbym się spytać, gdzie Biblia, pisana ponoć pod natchnieniem bytu starszego niż którykolwiek człowiek, mówi, że samotne ucztowanie albo uprawianie seksu w kondomie to grzech i zło, ale czy ma to jakiś sens, skoro mylisz walenie konia ze stosunkiem przerywanym?
Bez względu na ostatnią szpilę, mam nadzieję, że mi odpowiesz jakimś długim esejem, dzięki któremu mógłbym lepiej poznać twoje poglądy
Odpisz
4 sierpnia 2017, 09:09
@przemek1ni: masturbacja to grzech z dwoch powodow
po pierwsze nieszanowanie ciala
po drugie marnotractwo nasienia
Odpisz
4 sierpnia 2017, 12:48
@przemek1ni: 1. Właśnie stosunek przerywany, masturbacja i antykoncepcja to to samo. Zaspokajanie własnych potrzeb i uszczęśliwianie się bez poczęcia życia. Dlatego wszystkie trzy są takim samym grzechem. To jest jedyny powód. fragment o Onanie właśnie mówi o stosunku przerywanym jako zaspokajaniu potrzeb. Więc pod tym względem to jest to samo. I dlatego kościół uznaje to za grzech. Skąd wiesz za co ukarał go Pan?
2. Nie nie uważam ich za ludzi korzystających przykładnie z Pisma Świętego. Uważam ich za sektę stworzoną do wyłudzania pieniędzy. Napisałem tak, bo oni bardzo dosłownie interpretują Pismo Święte. Właściwie go nie interpretują. A to jest potrzebne interpretacja. ale do tego w kolejnym punkcie.
3. Tak jak pisałem. KK interpretuje Biblie i ustala te zasady na tej podstawie i po prostu na podstawie jego poglądów na temat przykładnego i dobrego życia. Dlatego nie wszystko musi się zgadzać z Pismem. I kolejny raz polecam ci dołączyć do świadków Jehowy, oni odbierają Biblie dosłownie, czemu nie należy tak robić? też w innym punkcie.
4. W Biblii nie jest o masturbacji, ale o praktyce, która polega na tym samym, to już wytłumaczyłem wcześniej. Więc jeśli jakiś UltraBiblioKatolik, dla którego liczy się tylko Pismo Święte powie, że masturbacja to nie grzech, bo nie ma o tym w Biblii to z tego fragmentu wynika, że to jest grzech. No ale KK nie opiera się tylko na Piśmie.
5. Trudno się z tobą nie zgodzić. ale po coś te zasady są ustalone, bo zauważ, że gdybyśmy mieli się kierować tylko zasadami z Pisma Świętego to powinniśmy palić grzeszników i odcinać sobie kończyny. Dlatego właśnie KK interpretuje Biblie i ustala te zasady. Bo dosłownie odbierane Pismo Święte wcale nie jest takie dobre. To jest fakt, że często w historii kościół wprowadzał złe działania. Ale obecnie jest w dużo lepszej sytuacji i namawia do pokoju oraz miłosierdzia, wyznacza ludziom dobrą drogę życia. Dlatego jestem Katolikiem i oczywiście dlatego, że Wierzę w Jezusa.
Odpisz
Edytowano - 4 sierpnia 2017, 12:49
@przemek1ni: 6. A skąd ty wiesz takie rzeczy? aniołek ci powiedział? Bo w Biblii która dla ciebie jest nie omylna a kościół jest z nią sprzeczny była napisane, że tylko Jezus jest drogą do Nieba, tylko i wyłącznie. więc jak ktoś jest żydem to ma problem. Kolejny raz Pismo potrzebuje interpretacji a niektóre rzeczy w nim zawarte nie są dobre. Nawet Papież mówił, że jak ktoś nie wierzy w Jezusa to może pójść do Nieba, a jednak to się nie zgadza z Biblią. I taka jest prawda, że Jehowi to sekta stworzona dla zarabiania wielkich pieniędzy kosztem naiwności innych.
7. Wiem o tym, ale to już jest historia, teraz kościół się zmienił. ale nikt ci nie zabrania zmienić wyznania na protestanckie
8. te twoje porównanie z klockami jest z dupy wzięte i nie ma najmniejszego sensu. i już ci tłumaczyłem czemu stosunek przerywany i masturbacja to to samo. Zauważ, że nawet nazwa onanizm się stąd wzięła. Jak chcesz to wytłumaczę jeszcze raz. Masturbacja, stosunek przerywany, antykoncepcja to działania mające na celu zaspokojenie potrzeb i uszczęśliwienie się w sposób przeznaczony do tworzenia nowego życia i jest to nienaturalne. To powinno być działanie zarezerwowane dla drugiego człowieka i do okazania miłości i stworzenia bobaska, a nie dla przyjemności tylko i wyłącznie. To jest w pewnym sensie oszukiwanie Boga i jego planu na to żeby wszystkie stworzenia na świecie się powielały. Przyjemność, która z tego jest czerpana ma tylko zachęcić do stosunku by powstało nowe życie i gatunek był kontynuowany. Nawet ateista ci to powie. I właśnie dlatego masturbacja, stosunek przerywany i antykoncepcja to taki sam grzech...
dziękuję, do widzenia
Odpisz
4 sierpnia 2017, 13:00
@xXkuba22Xx: Kurde ale tu gównoburza wybuchła ;L
Odpisz
4 sierpnia 2017, 13:17
Ja tu widzę ciekawą debatę.
Czy pomiędzy jej uczestnikami jest jakaś nienawiść
Odpisz
4 sierpnia 2017, 13:45
nie gównoburza, właśnie się dziwię że poziom dyskusji jest dosyć wysoki jak na tą stronę, ale i tak nie dorównuję innym, bo właśnie prowadzę bardzo długą dyskusje polityczną na stronie "młodzi przyszłością Polski" tam dopiero jest poziom :D
Odpisz
7 sierpnia 2017, 00:24
@xXkuba22Xx: to przeze mnie ta gownoburza przepraszam :/
Odpisz
7 sierpnia 2017, 00:28
@igor444: Jak będę miał czas, to jeszcze trochę popada, ale jeszcze nie teraz :)
Odpisz
7 sierpnia 2017, 00:57
@igor444: ja tam bardzo lubię dyskutować, więc jak jeszcze przemek ma coś do dodania to chętnie popiszę
Odpisz
7 sierpnia 2017, 01:00
@xXkuba22Xx: Miśku, jak skończę malowanie domu, to się przypomnę
Odpisz
24 września 2017, 14:11
@xXkuba22Xx: Przypominam się.
Ale potem odpiszę czymś większym, teraz tylko jakoś tak przeczytałem na Wikipedii i wydaje mi się, że nie jest bezsensownym wklepanie tu tego, bo coś tam o mnie i moich bodaj kolegów Jehowcach było:
"Świadkowie Jehowy uważają, że pornografia odzwierciedla wypaczony, samolubny, szatański pogląd na seks oraz rujnuje więź z Bogiem. Wywiera rujnujący wpływ na całe rodziny i pojedyncze osoby. Osoby oglądające pornografię Bóg uważa za nieczyste pod względem moralnym, mogłoby to doprowadzić do całkowitej utraty uznania Bożego"
Wydaje mi się, że jest to pogląd bardzo podobny do tego reprezentowanego przez KK, jednocześnie skrajnie (no, może nie skrajnie, ale z całą pewnością - dalece) inny od mojego
Odpisz
24 września 2017, 16:05
@przemek1ni: przywołałem tu świadków Jehowy, bo w moim przekonaniu odczytują oni Biblię zbyt dosłownie. Pismo Święte należy interpretować, a nie czytać dosłownie tak jak ty, bo w Biblii też są sprzeczności.
Odpisz
24 września 2017, 16:11
@xXkuba22Xx: Poka ze trzy
Odpisz
24 września 2017, 16:55
@przemek1ni: chodzi mi głównie o to, że Bóg w Starym Testamencie często kazał zabijać i być mściwym, a w Nowym Testamencie Jezus mówi zupełnie co innego. np jak Bóg kazał wymordować grzeszników w Jerozolimie. Kazał również zabijać niewiernych itp. ciekawy jest też cytat "Jeżeli córka kapłana bezcześci siebie nierządem, bezcześci przez to swojego ojca. Będzie spalona w ogniu." ksiądz na kazaniu mówił, że nie należy go odbierać dosłownie tylko interpretować. Chodzi oczywiście o ogień piekielny, czyli, że pójdzie do piekła. Chrześcijanie nie powinni się kierować Starym Testamentem tylko nauką Chrystusa. Właśnie od Niego pochodzi nazwa. A nauka Chrystusa często była sprzeczna ze Starym Testamentem. Oprócz tego należy ją dobrze interpretować, bo jest tam masa symboliki i przenieść na realia naszych czasów, co właśnie robi kościół. Lepiej kierować się prawami danymi przez kościół, które nawołują do czynienia dobra i szacunku dla bliźniego, niż zbyt dosłownie odbierać treści zawarte W Piśmie Świętym.
Odpisz
24 września 2017, 17:01
@xXkuba22Xx: często duchowni tłumaczą też cytaty związane ze śmiercią, że jest to śmierć wieczna, czyli np. "Albowiem zapłatą za grzech jest śmierć, a łaska przez Boga dana to życie wieczne w Chrystusie Jezusie, Panu naszym." w tym chodzi o to, że jak ktoś grzeszy to
"umrze wiecznie" czyli po prostu pójdzie do piekła, albo nie zmartwychwstanie, a nie, że zostanie zabity.
Odpisz
Edytowano - 24 września 2017, 17:31
@xXkuba22Xx: To nadal się ciągnie?
Odpisz
24 września 2017, 19:09
najwyraźniej
Odpisz
7 kwietnia 2018, 12:51
@CoolSceleton95: cudzołóż*
Odpisz
7 kwietnia 2018, 14:56
@Archeologwinternetach: nick zobowiązuje
Odpisz
7 kwietnia 2018, 22:27
@CoolSceleton95: no ale w sumie fajnie że odkopał taką ciekawą dysputę :)
Odpisz
8 kwietnia 2018, 19:03
@xXkuba22Xx: o cholera
Odpisz
Edytowano - 3 sierpnia 2017, 15:23
Sorry ,ze slabo widać ,ale lapcie:
Odpisz
3 sierpnia 2017, 22:54
@DiKarpio: mocne 😂
Odpisz
4 sierpnia 2017, 13:49
@Jarnaipy: ej,ej ,czy tylko mi sie tak stalo ,ze nie widze pasty teraz? Czy admin usunal?
Odpisz
4 sierpnia 2017, 19:22
@DiKarpio: No chyba usunal ja tez nie mam
Odpisz
4 sierpnia 2017, 19:41
@Jarnaipy: shieeet. Tylko czemu? Bylo tam logo innej strony ,ale to nie dodawanie jako obrazek
Odpisz
4 sierpnia 2017, 19:45
@DiKarpio: Adminowi odje...
Odpisz
7 sierpnia 2017, 01:01
@DiKarpio: szkoda, zajebista była
Odpisz
7 sierpnia 2017, 09:19
@xXkuba22Xx: No jak chcesz ją znaleźć to wklep w google "historia/pasta o bracie i siostrze"
Odpisz
2 sierpnia 2017, 18:22
Należało się zboczeńcowi.
Odpisz
3 sierpnia 2017, 12:22
Masturbacja to rzecz naturalna
Odpisz
3 sierpnia 2017, 13:30
@RudiPL: Nieprawda.
Odpisz
3 sierpnia 2017, 14:21
@RudiPL: rozwiń
Odpisz
3 sierpnia 2017, 22:57
@RudiPL: cóż pierwszy raz się zgadzam z tym człowiekiem ale faktycznie to nie jest naturalne. Naturalny jest stosunek płciowy z drugim człowiekiem płci przeciwnej a to jest jego imitowanie w celu zaspokojenia naturalnej
Odpisz
3 sierpnia 2017, 16:57
"o ku*wa"
Odpisz
2 sierpnia 2017, 15:58
Odpisz
2 sierpnia 2017, 16:23
@EternalSailorMoon: A co jeżeli to ubranko natrafi na POTĘŻNEGO chłopaka?
Odpisz
3 sierpnia 2017, 13:19
@EternalSailorMoon:
Odpisz
3 sierpnia 2017, 13:53
@CoolSceleton95: Zawsze się może naleźć jakiś POTĘŻNY sześciolatek
Odpisz
Edytowano - 3 sierpnia 2017, 06:56
Jeśli ręka twoja jest powodem do grzechu, odetnij ją.
Czy jakoś tak to szlo.
Masturbacja to grzech przeciw czystości.
Jakby się ktoś zastanawiał co autor miał na myśli.
Odpisz
3 sierpnia 2017, 12:03
@MCAssassin: Żeby ręka była znów czysta wystarczy ją umyć, a nie odcinać.
Odpisz
3 sierpnia 2017, 12:45
@MCAssassin: już wiemy co jednoręki z twin peaks tak naprawdę robił.
Odpisz
2 sierpnia 2017, 16:22
Pewnie powiedzieli by : To jest droga na ciemną stronę mocy
Odpisz