Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar PierwszyMcMagik

9 października 2017, 09:13

Jak mogli go przeoczyć zamykając sklep?

Avatar Broski

8 października 2017, 20:49

To przecież była cała noc, miał z głodu umrzeć? /s

Avatar verbart

8 października 2017, 19:03

Ku*wa co on jadł? Dragi chyba bo w tym sklepie sprzedajo.

Avatar Monster_

8 października 2017, 14:00

Food & drugs... Dobrze że się nie zaćpał :D ;)
(drugs-leki, ale i narkotyki)

Avatar Qettneth

8 października 2017, 14:49

@Monster_: ekh.... leki to chemiczne narkotyki pozbawione środków psychoaktywnych/halucynogennych które mają właściwości lecznicze ale w jakimś stopniu ci też szkodzą. Jak weźmiesz np. jakieś mocniejsze leki, to często kręci ci się w głowie i chce ci się spać, z powodu naćpania się tymi lekami. (to znaczy chyba, ale z moją czternastoletnią wiedzą myślę, że tak jest)

Avatar TUPAQ__

8 października 2017, 15:17

@Qettneth: Yaaaay,wiedza!

Avatar Ptasznik

4 października 2017, 20:30

wygląda na szczęśliwego

Avatar Ziemniak_Illuminati

8 października 2017, 13:26

@Ptasznik: przeczytałem to głosem Bladiego.

Avatar Ptasznik

8 października 2017, 13:46

Avatar Dr_Mercy

8 października 2017, 13:25

co
czemu
dlaczego

Avatar sucy_manbavaran

8 października 2017, 13:09

Ja bym zjadła za więcej XD

Avatar okrutnik

8 października 2017, 12:33

widać, że jedzenie to jego pasja :D

Avatar Janusz_Tkacz

8 października 2017, 12:20

Avatar orimatushi

4 października 2017, 20:20

Ale że go nie zauważyli .-.

Avatar XiHan

Edytowano - 4 października 2017, 20:17

Ludzie to jednak debile

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena