Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Filipsss

11 lutego 2018, 21:53

Jest masa postów anty-chrześcijańskich, lewackich WSZYSTKO Ok
Ktoś napiszę komentarz ,,ISLAMIŚCI SĄ PO**BANI'' ch*j BAN

Avatar ShadowStorm

4 listopada 2017, 16:55

Dostałem bana za publikowanie erotycznych treści dokładniej za to

Avatar setinek2006_2

11 listopada 2017, 11:42

@ShadowStorm: "erotycznych"

Avatar Darkeus

10 listopada 2017, 15:13

UUFF dobrze że nie mam facebooka :)

Avatar sucy_manbavaran

4 listopada 2017, 15:12

Pokedemony to dzieło szatana, ksiądz w norwegii tak mówił, i połowa moi znajomi którzy posiadali taką gre zostali pozbawieni jej... (gdybym miała też by mi zabrali)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (20)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (20)
Avatar setinek2006_2

5 listopada 2017, 19:22

@sucy_manbavaran: ale, ksiondz nie jest ubrany na czarno? czekaj... co?

Avatar
Konto usunięte

7 listopada 2017, 18:20

@sucy_manbavaran: Boże... xD co za...

Avatar Fenekin582

5 listopada 2017, 09:48

Hmmmm

Avatar Broski

4 listopada 2017, 21:32

I dlatego na fejsie nic nie upubliczniam, mam go tylko do kontaktu z ludźmi. A tak w ogóle, to lubię najbardziej generację III, ale każda z 7 ma swoje wady i zalety.

Avatar matix044

4 listopada 2017, 20:34

Z tego co wiem FB banuje publiczne posty z głosowaniem emotkami (oprócz postów proponowanych). Ale to zależy czy masz tam obrazek z głosowaniem emotkami czy nie.

Avatar TheUnperfect

4 listopada 2017, 16:12

a gdy jakieś dziecko wrzuca post obrażający homoseksualistów/czarnych/katolików/islamistów/osoby obrażające homoseksualistów, czarnych, katolików lub islamistów to już nie jest odbierane jako atakowanie Świętych Standardów Społeczności Facebooka :)))

Avatar IllidanStormrage

4 listopada 2017, 16:31

@TheUnperfect: Co ty pie**olisz? O pedałach/ciapatych to złego słowa na facebooczku nie można powiedzieć bo usuwają...

Avatar TheUnperfect

4 listopada 2017, 17:25

@IllidanStormrage: ja się nigdy z tym nie spotkałam.

ps mógłbyś wyrażać się o ludziach innej orientacji czy kolorze skóry chociażby z minimalnym szacunkiem? lub przynajmniej bez negatywnego wydźwięku, chyba że jakiś 'kolorowy' cię obraził lub zrobił ci bezpośrednio krzywdę.

Avatar TheVellox46

4 listopada 2017, 18:00

@IllidanStormrage: usuwają za samo słowo "pedał" i dają jeszcze Bana. wiem bo kumpel załatwił sobie bana gadając o rowerze gdzie użył tego zakazanego słowa na "p"

Avatar Kuziemek

3 listopada 2017, 16:35

trzecia najlepsza <3

Avatar SweetTea

3 listopada 2017, 15:18

pierwsza i druga od trzeciej zaczely sie takie klony a dalej to juz nawet nie chce mi sie rozpisywac choć niektore z nowszych generacji są spoko

Avatar WCZORAJ

3 listopada 2017, 14:57

wszystkie generacje są fajne

Avatar Kejdzej

3 listopada 2017, 14:39

Jak można twierdzić, że jedna generacja pokemon może być lepsza od drugiej?! Toż to niedopuszczalna dyskryminacja! (/s dla nieczujących sarkazmu)

Avatar GooseApocalypsE

3 listopada 2017, 14:43

@Kejdzej: Gdzie tu sarkazm?

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena