głupi opis - obaj są wielcy, ale w zupełnie różnych dziedzinach: JP2 w misjach, szerzeniu chrześcijaństwa i polityce. a Franciszek w prostocie, skromności i otwartości do ludzi.
poza tym w komiksie nie ma żadnej wzmianki o Janie Pawle...
@krzychu777: każdy ma swoje indywidualne odczucia. Nie wypowiadam się na temat każdego papieża, gdyż jestem niewierząca - ale rozumiem, o jaką ideę chodziło człowiekowi, który tworzył chrześcijaństwo. Chciał, by świat i ludzie w nim żyjący byli idealni. Motywacją miała być postać Boga. Jeśli rozumie się to przesłanie, to wiara nie jest potrzebna. Do "lepszego świata" pójdą wszyscy ci, którzy będą prowadzili dobre życie. Ale nie ma żadnego lepszego i gorszego świata. Niebo i piekło to Ziemia - a od ludzi zależy, którą wersję stworzymy.
Dobra, słuchaj, gówniarzu. Gdybyś miał takie same przeżycia związane z KK jak ja, myślałbyś podobnie. Ale szczegóły nie powinny Ciebie interesować. To jest niesamowite, co religia może zrobić z ludźmi...
Wszystko w rękach Boga ja się z wami nie zgadzam i nie mam zamiaru się z wami kłócić, ale dla mnie Kościół to największa Świętość i żeby o takie podłe rzeczy oskarżać Kościół to trzeba mieć nasrane w głowie.
a wiesz, dlaczego hitlerowscy żołnierze wykonywali rozkazy Hitlera?
Bo mieli przez niego nasrane we łbie i byli przekonani, że nie robią nic złego. Gratulacje, zaliczasz się do takiej społeczności.
Naprawdę? Żołnierze Hitlera się go słuchali bo jakby tego nie robili TO BY DOSTALI KULKĘ W ŁEB!! co się dzieje na Korei Płn. Ci którzy nie płakali za Kim Dzong Ilem Zostali skazani na więzienie lub kary pieniężne. A czy ty byś płakała za Dyktatorem jak np. Hitler nie sądzę
w państwie totalitarnym istnieje coś takiego jak KULT JEDNOSTKI. Widać, że jeszcze wiele nie wiesz. Może powiedzą Ci więcej jak zacznie się WOS w szkole, ale to zależy od nauczyciela.
Jeśli chcesz, to kłóć się ze mną o religię. Ja uważam, że Bóg i inni bogowie nie istnieją. Bajka o nich została stworzona, aby nakłonić ludzi do określonego zachowania. I osobiście uważam, że idea chrześcijanizmu jest bardzo dobra i każdy powinien postępować według niej. Ale nie uznaję żadnej wiary. Możesz wierzyć w Boga, ale nie obrażaj ateistów, o ile oni nie obrażają Ciebie. Spróbuj żyć w zgodzie ze wszystkimi, zgodnie z ideą Twojej wiary. Jeśli nie potrafisz tego zrozumieć, to znaczy, że nie powinieneś szerzyć "religii".
Jeżeli ,,Bóg nie istnieje'' to Dlaczego Chrześcijaństwo rządziło światem przez prawie 2000 lat i rządzi do teraz tylko że w mniejszym stopniu, bo teraz świat oparty jest na pieniądzach ? postaram się szanować niewierzących, ale szlag mnie trafia jak ktoś mi mówi że to co jest Udowodnione na papierze lub na rzeczach materialnych jest nieprawdą. Po co ludzie wznosili takie katedry i inne budowle dla kogoś kogo nie ma?
czyli uważasz, że Jahwe istnieje.
Widzę, że kompletnie nie zrozumiałeś tego, co Ci powiedziałam. Jakbyś zrozumiał, to znałbyś odpowiedź na swoje pytanie.
To co Ty piszesz, nawet nie ma największego sensu. Ba, zaprzeczasz po części samemu sobie, acz nie bezpośrednio.
" Dlaczego Chrześcijaństwo rządziło światem przez prawie 2000 lat i rządzi do teraz"
Ano dlatego, że ludzie byli nawracani pod przymusem - albo się nawracałeś, albo zgon. Zauważ to podobieństwo pomiędzy Hitlerem i KK. To raz. Dwa - chrześcijaństwo nie rządziło światem, tylko Europą. Np na bliskim wschodzie rządzi(ł) islam.
I tutaj dlaczego sobie zaprzeczyłeś - twierdzisz, że dowodem na istnienie boga są te wszystkie katedry, itd. Najgorszy argument, jaki miałem okazję czytać. To teraz mi wytłumacz, dlaczego ludzie budowali meczety i inne miejsca kultu? :-)
"żeby o takie podłe rzeczy oskarżać Kościół to trzeba mieć nasrane w głowie."
Wybacz - Ale to widać gołym, okiem. Taki ksiądz głosi kazania, a tymczasem wozi się maybachem i ma trójkę dzieci. Ale przecież oni są "najwyższą świętością"...
"ale szlag mnie trafia jak ktoś mi mówi że to co jest Udowodnione na papierze lub na rzeczach materialnych jest nieprawdą."
Polecam Zeintgeist the movie. Tam masz zbiór wszystkich materiałów, które służą jako dowód, iż nie masz racji.:-)
Błagam, odpisz. Lubie prowadzic konwersacje z kims takim, jak Ty. :-)
@chupacabra001: Nie chcę się wtrącać do waszej dyskusji, ale jak już masz się kłócić to rób to na poziomie. Bo po takich tekstach typu "ksiądz głosi kazania, a tymczasem wozi się maybachem i ma trójkę dzieci" nie powinieneś innych poprawiać, bo najwyraźniej astronomicznym wysiłkiem jest użycie informacji innych, niż tych z mediów (które, jak wszyscy wiedzą, są całkowicie bezstronne...). Spójrz sobie najpierw na numerki w internecie, bo ja też mogę stwierdzić, że jak ty ateista to pewnie demony przywołujesz, a każdy turek nosi ze sobą bombę... A jeżeli chcesz wyskoczyć tutaj z jakże traumatycznymi przeżyciami z osobami Kościoła, to wierz mi - też mam traumatyczne przeżycia z różnym cholerstwem, więc nie wmawiaj ludziom, że zrobił ci coś Kościół, bo Kościół tworzą ludzie, a co się akurat nawinie to też nie wiadomo...
@aneczka27: A Ty dalej najpierw robisz, a potem myślisz.:-)
Sam widziałem, na własne oczy. Jedzie czarne BMW. Prowadzi proboszcz (niestety, znam ich). Przy nim wikary. A z tyłu 3 kur.y. Jak nie chcesz, to nie musisz wierzyć, ale wzrok mam jeszcze dobry. Media? Obudź się, dziewczynko. Może mnie uważasz za debila, ale nim nie jestem. Ja nawet nie patrzę, o czym oni pitolą, bo jedyne prawdziwe informacje jakie tam podają, to godzina.
"że jak ty ateista to pewnie demony przywołujesz"
Eech... Klasyczny katol. Myli Ci się ateista z satanistą. To ogromna różnica.
"A jeżeli chcesz wyskoczyć tutaj z jakże traumatycznymi przeżyciami "
Właśnie złamałaś najważniejszą zasadę konwersacji. Jeżeli gówno wiesz na dany temat, nie wypowiadaj się.
@chupacabra001: Co do wywoływania demonów - była to aluzja, najwyraźniej niejasna, do obierania opinii na podstawie skrzywionych stereotypów.
W twoją historyjkę o wikarym i trzech k*rwach nawet nie zamierzam wierzyć, bo, nie patrząc na ich funkcję, jest po prostu bezsensowna i nawet nie nawiązująca do tematu. Co ma twój proboszcz do całego Kościoła?
Twoje ostatnie zdanie - piszesz bez sensu, użalasz się nad sobą czy co? Bo nie bardzo wiem do czego się odnosisz...
@aneczka27: Hehe, kiedyś mieszanka katolika z postkomuną, a teraz mieszanka katola z dzieckiem... Nie wiem nawet, co gorsze.:-)
Używasz za dużo stwierdzenia "bez sensu". Albowiem sens to to może mieć większy, niż Ci się wydaje. Ta historia bardzo nawiązuje do tematu. Gdyby to był jedyny taki przypadek, to bym przymknął na to oko.
@chupacabra001: a co ty szpieg jakiś jesteś czy co, że Każdy ksiądz jakiego spotykasz ma już coś na sumieniu. Może jesteś zazdrosny o to że ksiądz ładnym samochodem jeździ.? Ja już nie zliczę ilu książąt spotkałem w życiu i jakoś ani razu nie zauważyłem tego o co ty ich oskarżasz, a krucjat to już w kościele nie ma bo żyjemy w XXI wieku a nie w XII
@chupacabra001: Ciężko się z tobą rozmawia, bo jak na człowieka "oświeconego" to nie wykazujesz się zbytnim rozwinięciem w kwestii kultury. W pierwszej części wypowiedzi starasz się mnie obrazić lub zlekceważyć (...?), a w drugiej oczekujesz że wezmę pod uwagę nieznaną mi historię, którą oczywiście nie zamierzasz się podzielić (???). Przemyśl odpowiedź i jeżeli już musisz odpisywać to zawrzyj w swoim komentarzu jakieś konkretne treści, argumenty... ;)
@aneczka27: 1) Kultura a intelekt to co innego.
2) Nikogo nie staram się obrażać. Coś źle rozumiesz.
3) Nieznaną historię? Teraz znaną. :P
4) W jakim sensie "nie zamierzam się podzielić"?
5) Konkretne argumenty... Już są.:-) Załatwić może wizytę u okulisty? Wzrok Ci się przyda. Szkoda, żebyś go straciła. ;-)
Mam swoje powody, aby Cię nie wtajemniczać w moje osobiste sprawy. Może o to Ci chodziło? (Punkt 4)
@chupacabra001: Kultura a intelekt to faktycznie co innego, a nasz kod genetyczny jest w 50% podobny do banana jeżeli już odbiegamy od tematu. Jednakże do prowadzenia rozmowy na poziomie kultura jako taka jest niestety niezbędna...
"Hehe, kiedyś mieszanka katolika z postkomuną, a teraz mieszanka katola z dzieckiem... Nie wiem nawet, co gorsze.:-) " - nie wiem, może i mam cokolwiek spaczoną percepcję, ale wyczuwam tu jednak lekkie zabarwienie wzgardilwo - ironiczne :) "Nie robią, bo jedyne co potrafią robić, to siedzieć na dupie i ***ć głupoty" - tu już muszę się poważnie zastanowić, co rozumiesz przez "brak chęci obrażenia". Bo komplement to to chyba nie jest, czyż nie?
A nawiązując do reszty to się powtórzę - spójrz na cyferki, a potem dyskutujmy co jest pojedynczym przypadkiem, a co notorycznym zboczeniem. Bo chyba nie twierdzisz, że osobiście widziałeś tylu księży z trzema k*rwami w samochodzie, by wysnuć ten, jakże realnie brzmiący, wniosek?
@aneczka27: Banana to ja mam na mordzie, kiedy czytam Twoje wypociny.:-) Dlatego lubię z takimi pisać.:-) Aby był ład i porządek, lepiej znowu będę pisać w punktach.
1) Hmm, źle wyczuwasz. "Pomieszanie katolika z postkomuną" = moher = największa kanalia w naszym społeczeństwie. "Mieszanka katola z dzieckiem" = ...Ty. Tak. Zrobiono Ci pranie mózgu w młodości, podświadomość załapała i dupa blada. Gdybyś była wychowywana np w żydowskiej rodzinie, wyznawałabyś judaizm jak teraz chrześcijaństwo. Magia.:-) Tak więc jak na moje oko nie są to Twoje rzeczywiste przekonania, Twoje zdanie (Jakby nie patrzeć, nie masz swojego zdania). To jest wtłaczanie tego na siłę od małego. Idealne wykorzystanie naiwności dziecka. Aha. Zapewne zadasz pytanie dotyczące, "dlaczego nie masz swojego zdania". Bo to nie Ty myślisz. To nie są Twoje poglądy. To są czyjeś poglądy, które ktoś Ci wmawia(Przepiękny paradoks). A ja dla przykładu wolę myśleć samodzielnie a nie tak, jak ktoś mi rozkazuje.
2) Czy jedyne co można pisać to albo komplement, albo obrażanie? Jesteś aż tak ograniczona? Moje kondolencje. To było najzwyklejsze stwierdzenie faktów, trafny opis "Polaczka-robaczka". Do marudzenia pierwsi, w gębie mocni. Ale nic nie zrobią. Bo kurna po co.
3) Nielicznymi przypadkami dla mnie są księża, jak był JP2. "Dobry ksiądz" to oksymoron. Swojego zdania nie opieram ani na pojedynczym przypadku, ani na mediach, ani na statystykach, czy uj wie, czym jeszcze. Ja wysnuwam tę konkluzję tylko i wyłącznie na podstawie własnego doświadczenia.
@chupacabra001: Szczerze mówiąc to w tego twojego "banana na mordzie" to trochę ciężko uwierzyć, bo rzucasz się nieco za bardzo na spokojnego, a już na pewno nie radosnego człowieka.
Ma być w punktach, będzie w punktach:
1. Pranie mózgu - ciekawe, jak podobnie wygląda to z mojej strony, tylko, że ja nie szczekam na każdego kto ma odmienne zdanie ;) Nie próbuj mi również wykładać psychologii, bo najwyraźniej specjalistą od tego nie jesteś, a zbyt wiele znam ludzi, którzy dłużej niż pięć minut się tym zajmują. "To jest wtłaczanie tego na siłę od małego" - no tutaj to się bym jednak spierała, jeżeli mogę odezwać się wobec takiego znawcy mojego życia ;) A to twoje myślenie "samodzielne", stworzone w małej ciasnej główce, nijak się ma do prawdy, więc chyba zostanę w zniewolonej wspólnocie popartej przez ludzi, których jednak można nazwać wykształconymi (tak, tak wykształcenie nie równa się inteligencji, intelektowi, IQ czy czemu tam jeszcze i tak dalej, ale chyba rozumiesz jaki był sens tego zdania...). Poprzedzając twoją odpowiedź - nie, nie są to ludzie którym od małego wciskano papkę religijną do głowy :).
2. Nie czepiaj się szczegółów i nie udawaj, że nie wiesz o co chodziło w tamtym zdaniu. Jeżeli taką rozmowę chcesz sprowadzić do tematów gramatyki to to naprawdę nie ma zupełnego sensu, bo w tej chwili przestaje być nawet zabawne, a upierdliwe. Nie wmawiaj mi, że nie chcesz nikogo obrazić, bo wyraźnie widać z jakiego poziomu traktujesz Kościół. Jeżeli wciąż nie rozumiesz - jawna pogarda też jest formą obraźliwą, a brak szacunku dla innych religii nie kwalifikuje się granicach wyrażania własnego zdania. Osobiście nawet pisząc choćby o Allahu lub Buddzie mam dość poszanowania dla innych by napisać ich imiona z wielkiej litery, a wyznawców nie traktować z otwartą pogardą. Nie psuj więc tej dyskusji chamskim zachowaniem, bo w tej chwili sprowadzasz się do poziomu większego dziecka niż ja.
3. W takim wypadku ta twoja "konkluzja" jest tyle warta co obiektywność twoich opinii - czyli nic. Jeżeli nawet nie wprowadzasz możliwości wzięcia pod uwagę zdania innych ludzi to przykro mi, ale nie mamy nawet o czym rozmawiać...
@aneczka27: Jak to nie rozumiesz banana na mordzie? Pisanie z Tobą to wyśmienita rozrywka, można się pośmiać. :-) "Rzucam się"? Wyjdź.
1) Nie kurna, nie szczekasz. Nawet Jamniki tak nie szczekają, jak Ty teraz. ;-) Skucha, o psychologii mam pojęcie. Ba, kiedyś nawet na poważnie.
"- no tutaj to się bym jednak spierała, jeżeli mogę odezwać się wobec takiego znawcy mojego życia "
A chrzczona byłaś z własnej woli? Nie? To z czym się spierasz?
"A to twoje myślenie "samodzielne", stworzone w małej ciasnej główce, nijak się ma do prawdy"
No kuźwa, zaraz padnę ze śmiechu... Dlatego lubię z Tobą pisać. :-) Prawda jest taka, że ktoś Cię robi w ch.ja. I to nieźle.
"których jednak można nazwać wykształconymi"
Tak, szczególnie przez mohery z podstawowym wykształceniem. Wyjaśnij mi, dlaczego większość naukowców to ateiści. Szykuje się świetna odpowiedź. :-]
"nie, nie są to ludzie którym od małego wciskano papkę religijną do głowy :)."
Napisz jeszcze, że mają dowody na poparcie tego wyznania. :-) Wtedy nie wyrobię ze śmiechu.
2) Diabeł tkwi w szczegółach. :P
"Nie wmawiaj mi, że nie chcesz nikogo obrazić, bo wyraźnie widać z jakiego poziomu traktujesz Kościół. "
Chyba jednak załatwię Ci okulistę. :-) Możliwe, że pomoże zmiana dilera, bądź odkurzenie legendarnego narządu między uszami.:-)
"a brak szacunku dla innych religii nie kwalifikuje się granicach wyrażania własnego zdania. "
Jak mam szanować kogoś, kto nie potrafi uszanować mnie? F.ck logic.:-)
"Nie psuj więc tej dyskusji chamskim zachowaniem, bo w tej chwili sprowadzasz się do poziomu większego dziecka niż ja."
Przepraszam bardzo. Kto tu jest chamski, jak nie Ty? :-)
3) He he... :-) To będzie dobre.
Moja konkluzja jest oparta na tym, co widzę. To działa tak - Obserwuję, oceniam i wysnuwam wniosek. Jeżeli chodzi o hipokryzję CAŁEGO KK, to mogę CI nawet zapodać parę przykładów.
"Jeżeli nawet nie wprowadzasz możliwości wzięcia pod uwagę zdania innych ludzi to przykro mi, ale nie mamy nawet o czym rozmawiać..."
U mnie drzazgę widzisz, a Twoja deska jest kuźwa przeźroczysta. :-)
@aneczka27: przeczytałam to wszystko i dochodzę do wniosku, że gadacie o jednym i tym samym. RELIGIA to nic innego jak IDEA. Idea lepszego życia. Doprowadzenie ludzi do tej idei = zastraszenie ich złymi mocami i obecnością siły wyższej. I wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że już nikt o tym nie wie, bo kościół i inne takie robi pranie mózgu, a Watykan pierze pieniądze. W tej chwili księża nie różnią się niczym od mentorów sekt. NIE KAŻDY taki jest, znam paru księży, którzy są naprawdę wspaniałymi ludźmi, ale wiesz, co mi powiedział jeden z nich? Że obecnie Kościół to nic innego jak ustrój polityczny, a w każdym ustroju są przekręty, złodzieje i "dobrodzieje". Tak, to są słowa księdza. Teraz pewnie powiesz, że to on jest zły. A jeśli tak myślisz, to znaczy, że ktoś Ci zrobił naprawdę niezłe pranie mózgu.
A co do mojego kumpla Chupacabry - może to, co powiedział nie brzmiało zbyt przyjemnie, ale to jest facet, który ma k***a lepsze zajęcia niż poniżanie dzieci w necie. A taka prawda, że to Ty się rzuciłaś, a nie on, bo kłótnię zawsze rozpoczynają katole. JA nie mam nic do chrześcijan, i nie obrażam ich wiary, podobnie jak Chupacabra - ale czasem trzeba posłuchać tego, co mówią inni. Może religia jest dobra, ale nie Kościół (piszę z dużej litery, gdy mam na myśli całą organizację). Polska to cudowny kraj, ale nie jej polityka. I podobnie Niemcom zrobiono pranie mózgu za czasów Hitlera, i teraz tak samo jest w Korei. A przypomnę jeszcze, że KK ma za sobą trochę "udanych" opinii, jak np potępienie Kopernika za jego teorię. Tu masz najlepszy przykład tego, jak jest z Kościołem - ma być tak, jak oni mówią. To, co mówimy ja, Chupacabra i inni obserwatorzy to jest właśnie taka "kopernicka teoria". Minie trochę czasu, i wszyscy się dowiedzą o brudach KK.
@chupacabra001: Powiedz mi czy ty jako 3-4 miesięczne dziecko byłbyś w stanie powiedzieć --Matka spier-dalaj ja sie chrzcić nie będe!!! Została wychowana w Porządnej religijnej rodzinie i przyjęła wiarę w Chrystusa, którą się przekazywało u niej w domu z pokolenia na pokolenie Tak jak u mnie i się z tego bardzo cieszę
@chupacabra001: Ja swoje, ty swoje, jednak nawet nie próbujesz zrozumieć co mam na myśli :) Na twoje punkty nawet nie odpowiem, bo znów przekręcisz lub wyrwiesz z kontekstu moje słowa, a taka rozmowa przestała być przyjemna. A więc tak, masz rację, Kościół jest zły, ty jesteś geniuszem, a ja jestem bardzo zniewolona przez ograniczenia wiary. Mój mózg się cieszy, że takie niedorozwinięte stworzonko jak ja ma w co się bawić, a twoja trafna analiza mojego życia dokładnie pokrywa się z prawdą. Uczą mnie mohery (bo oczywiście właśnie o nich myślałam mówiąc o ludziach wykształconych ;)), a te złe księża właśnie pieprzą się z jakimś ministrantem, dowodząc twojej tezy. Ach i zapomniałabym jeszcze o tym, że w międzyczasie Kościół okrada biednych obywateli. No popatrz jak to się pięknie układa :)
@aneczka27: Pie.ole, nie mam siły Tobie odpisywać.:-) Bo żadne sensowne argumenty do Ciebie nie docierają - mogłabyś MYŚLEĆ choć ten jedyny raz, co łaska?:-)
No to może spróbujmy tak - jakie masz dowody/argumenty na to, że Twój bóg istnieje? :-) Zakładam, że nie masz takiego argumentu, który byłby czymś sensowniejszym i "trwalszym", niż te Pawelosa. ;-]
@chupacabra001: Hmm naukowcy udowodnili, że aby wykonać takie odbicie jak na Całunie w który był owinięty Mój Zbawiciel nie można odrywać go od ciała. Ci wielcy uczeni mówili, że aby takie odbicie powstało ciało musiało przeniknąć przez materiał z mocą około 32 bilionów Vatów, a w dzisiejszym świecie człowiek jest w stanie wykonać energię o mocy, MAX kilka miliardów Vatów
ku**a Ziemia zanieczyszczona od jedzenia? Pie**olę. Co masz z biologii/przyrody?
Tak, to zależy od przywódców państw, my ludzie nie mamy na to wpływu, więc Bóg powinien coś z tym zrobić.
@chupacabra001: Inni naukowcy odkryli, że miejsce, które wzięli do badań jest innym materiałem który wszyto z olbrzymią starannością w miejsce gdzie część Całuna była uszkodzona, chcięli wziąć kolejną próbkę, ale Watykan się nie zgodził
no to ku**a wiedz, że ja jestem przykładem dobra na Ziemi i nie potrzebuję o tego żadnej wiary i tacy w kościele, ale ja nie jestem w stanie zbawić wszystkich głodujących, bezdomnych i cierpiących. Ja prd, dyskusja na temat Boga jest bezsensowna, bo ja nie obrażam żadnej religii, ale kościół to organizacja mafijna!
PS chrześcijanie klną?
sam zacząłeś.
Jezus? Jezus grzeszył? Ciekawe. Od kiedy katole są takie nieprzyjazne? Chyba powinieneś wybaczać, skoro tak bardzo upodabniasz się do Jezusa......
to znajdź tytuł, chętnie go obejrzę.
PS jest film dokumentalny na temat tego, że Maria Magdalena była dzi**ą Jezusa :) w wolnym czasie poszukam tytułu.
Tak Jezus grzeszył. Np. Gdy wyganiał kupców ze świątyni, zdenerwował się- to też grzech. Jedynym Człowiekiem, który nigdy nie zgrzeszył, była Maryja-Matka Jezusa i dlatego Bóg ją wybrał Na Matkę swojego Syna
tak, ale wygonienie debili z miejsca świętego lub walnięcie człowieka, który np chce zabić zwierzę to co innego, niż "wyrażanie się" przy byle okazji. Ja nie naśladuję nikogo i mówię to co chcę. I przynajmniej nie muszę się kłócić o jakieś pierdoły.
@chupacabra001: A ty wciąż to samo - zakończmy lepiej tą rozmowę, bo jesteś coraz mniej zabawny D: Co do argumentów, ciekawym faktem jest to, że żądasz ode mnie dowodów, sam wierząc w niepotwierdzone tezy. Bo zakładam, że uważasz teorię ewolucji za całkowicie sensowną. Tylko w tym "sensie" nie zgadza się pewien fakt - dlaczego się rozwijamy? Weź to na logikę - pływa sobie zlepek komórek bezoczny, bezuszny, beznożny. Jak więc wytworzył oko? Stopniowo? Czyli najpierw powstał twór, narośl która zabierała energię, miejsce i ogólnie była niepotrzebna. Pomimo tego uniedogodnienia stworzonko wygrało walkę o byt, a jego potomstwo również otrzymało nieprzyjmnego guzka na ciele. Potem po wielu latach wykształciło się poprawne wykorzystywanie tej narosli, a robaczek zaczął reagować ja światło. No i tutaj to się dopiero zaczyna magia - wszystkie inne gatunki robaczków dowiedziały się, że jest takie coś jak zmysł wzroku i bach! Też coś takiego wytworzyły. To jasno i sensownie wyjaśnia dlaczego wszystkie gatunki zwierzęt mają podobnie działające oczy :). Jest jeszcze druga wersja - robaczek jest praprzodkiem wszystkich, ponieważ dziwaczna, początkowo przeszkadzająca narośl dała mu przewagę i zgromił pozostałe robaczki bez narośli. Równie prawdopodobna teza co pierwsza, ale jest jeszcze trzecia - ta jest najlepsza :D. Robaczek urodził się z wpełni działającym okiem i ośrodkiem wzroku, oraz wrodzonymi umiejętnościami jak się nimi posługiwać. Oczywiście można to zastosować również do innych narządów - uszu, nosa, rąk, ale oczy sa najzabawniejsze :D. Żeby nie było, nie wzięłam tego z własnej głowy - naukowcy od dawna się nad tym zastanawiają, w internecie na pewno można znaleźć podobne rozważania, ale trochę bardziej poważnym językiem napisane.
A na istnienie Boga osobistych dowodów nie mam, ale na działanie wiary już tak, jednak nie będę nawet pisać, bo albo stwierdzisz, że kłamię, albo wytłumaczysz to kolejną niezwykle naukową analizą, albo po prostu zaprzeczysz moim słowom bez podawania konkretniejszych argumentów ;)
Na polu teologicznym to ty niestety skończone bzdury piszesz - Jezus jest Bogiem i człowiekiem, grzech jest wynikiem braku Boga, więc On nigdy nie zgrzeszył... Jest wyraźnie napisane " stał się do nas podobny we wszystkim oprócz grzechu".
@aneczka27: Co Ty masz z biologii? Bo widzę, że nie masz o tym ŻADNEGO pojęcia. Może chcesz wykładzik o biochemii i o tym, jak działa świat? :-) Naprawdę ciekawe.:-)
A jakie masz te "skutki działania wiary"?;-) Chce po prostu jeszcze raz spaśc z krzesła.:-)
@chupacabra001: Bardzo mi przykro, ale niestety odbiorę ci rozrywkę - tak jak na początku zabawnie się rozwlekałeś, to jednak teraz piszesz zwięzłe wypowiedzi, z których nijak nie można się pośmiać D: Żegnam więc i życzę miłego dnia :)
@aneczka27: jesteś niedouczona ;O Wyrażasz się o biologii, a nie masz o tym żadnego pojęcia. A gwarantuję Ci, że ja o wierze wiem sporo... więc zarzucenie mi, że to ja nie wiem nic o Bogu może być trudne.
Nie bardzo wiem gdzie zarzucam ci, że nie wiesz nic o Bogu, jednak w tej chwili nie bardzo mam ochotę nad rozmyślaniem o tym. Idę świętować światowy dzień czekolady! :D Goodbye everyone!
Ej a mam do was takie pytanie... (nie jest to już do kłótni religijnej tylko tak o)
Według ewolucji Człowiek pochodzi od małp nie?
To dlaczego małpy nie są ludźmi? albo czy one kiedyś stanął się ludźmi a my jakimś wyższym gatunkiem?
Tak się właśnie zastanawiam...
A kłócić mi się z wami nie chce, bo będziemy sobie szukać argumentów o błędzie drugiej strony bez końca
Nie każdy organizm ewoluuje w takim samym tempie.
Np bakteria potrafi dzięki szybkiej ewolucji uodpornić się na coś w niecałe 2-3 tygodnie. Kiedy istniał jeszcze tak zwany Homo Habilis, dzisiejsze szympansy były małpiatkami.
oczywiście, że szanuję Boga i wszystkie inne religie, jak już mówiłam. Pretensje mam do ludzi, którzy są TU na Ziemi.
Kiedyś oglądałam takie filmidło, które dowodziło, że jakby nagle wszyscy ludzie umarli, to małpy zajęłyby nasze miejsce (właśnie szympansy) - najpierw nauczyłyby się hodowli zwierząt (ptaki zaczęłyby osiedlać się na budynkach, a one zjadałyby ich jaja - po jakimś czasie zauważyłyby, że jak zjadają wszystkie jaja, to potem jest ich coraz mniej).
Fajnie by było, gdyby małpy były podobne do ludzi w większym stopniu np. by budowały wioski i by gadały. tylko, żeby ludzie nie odbierali im tego co jest ich, i żeby nie wybuchały wojny Ludzko-małpskie :)
człowiek nie potrafi niczego zostawić w spokoju. Oglądałeś Avatara? Cóż... gdyby ludzie znaleźli inną "żyjącą" planetę, zniszczyliby zamieszkującą ją rasę (o ile nie oddałaby wszystkiego po dobroci). Wielu osobom przeszkadza inny kolor skóry, co dopiero zupełnie inna istota.... I dlatego wszyscy ludzie powinni być pierwowzorem Jezusa. Niestety, zamiast tego mamy na świecie fanatyków, korupcję, konflikty i biedę.
@chupacabra001: ja niestety idę na to bierzmowanie... aż tak negatywnie nastawiona nie jestem, choć na początku coś mi się działo w kościele -.- jutro rano trza wstać... beznadzieja
@chupacabra001: miałabym to samo co Ty.... dla świętego spokoju pójdę na bierzmowanie (i tak w domu wszyscy to antychryści, chociaż moja matka utrzymuje, że wierzy w Boga, a ojciec hamuje się ze względu na matkę mohera), a potem oleję kościół i religię (chciałam nie chodzić w tym roku na religię...).
@chupacabra001: Ależ chupacabra Koreańska republika ludowo-(demokratyczna)Gdzie ty widzisz demokrację tam zgadzam się nie udaje ale kazdy kraj ma troszke kłamstw na karku.
@deadxp: A ue to zło jedna komuna od nas odeszła to już druga sie dobiera np. w alpach było dużo konopi dilerzy mieli to w d**ie i se ładnie rosła nikt nie robił marichuany a unia wsystko rozwaliła i sie dziwi ze są lawiny(konopie mają głębokie korzenie i działają przeciw-lawiono).
Bóg nie może wpływać na wolną wolę człowieka ;p
Jak ty byś się czuła,gdybyś nagle zrezygnowała ze swoich poglądów i przyzwyczajeń,tak niemal bez powodu?
@Sauron: hmm. Zaczęłabym się zastanawiać, co sprawiło, że zmieniłam poglądy. Ale skoro bym je zmieniłam to byłoby dla mnie bez znaczenia.
Natomiast zastanawiam się, gdzie napisałam, że "Bóg wpływa na wolną wolę człowieka".
PS Bóg nie wpływa na wolną wolę ludzi, ale w raju nie dał Adamowi i Ewie sposobności wyboru. Nie wiedzieli, co jest złe; więc skąd mieli wiedzieć, że wąż jest zły? Przyszedł (o ile dobrze pamiętam Bóg pozbawił węża kończyn dopiero potem), powiedział, posłuchali.
nie dał im wyboru,jak to określiłaś,ponieważ chciał ich uchronić przed wstąpieniem na złą drogę.Powiedział im przecież,że owoce z Tego Drzewa są niebezpieczne.
Ponieważ w momencie kiedy powstawało to wasze debilne ,,chrześcjaństwo,, wiekszośc cywilizowanego świata była pod Kontrola Cesarstwa Rzymskiego . Po pewnym czasie uznali je za religie państwową bo nie zdarzyli wybijać chrzescjan . Ja bym zdąrzył
@chupacabra001: łooo kuźwa... niezła tam u ciebie patola jak ksinża 3 córki majo. Ale tak na serio... Mówisz o mniejszości tak, jakby to była większość. A to nawet nie jest mniejszość! To są tylko i wyłącznie JEDNOSTKI!
z prochu powstałeś, w proch się obrócisz.
Miałeś kiedyś sen bez snu? Obudziłeś się i nie pamiętałeś, że spałeś. ...albo miałeś kiedyś operację, byłeś pod narkozą? Właśnie tak jest po śmierci. Nie ma Cię :) puff!
założyłabym się, ale niestety nie oddałbyś mi mojej działki.
A Ty co myślisz? Że po śmierci będziesz chodził po zielonej łące? Teolodzy udowodnili, że jeśli cokolwiek jest po śmierci to jest to STAN DUCHA, czyli zawieszenie w przestrzeni z identycznych uczuciem przez cały czas. Trochę jak narkomania. Wyobraź sobie, że wiem coś o Bogu i całej reszcie.
A teraz mam pytanie dla Ciebie, mój drogi inteligencie. Codziennie w Afryce umiera około 90 tys dzieci z głodu. Gdzie jest Bóg? Sra?
Bóg dał ludziom wolną wolę np. zwierzęta nie mają rozumu ale jakoś sobie radzą najedz się-uciekaj-spróbuj nie umrzeć-jak umrzesz ktoś cię zastąpi. Ludzie sami decydują o swoim losie. To jest także wina trochę rządu lub położenia geograficznego. A jak np. są zbiórki charytatywne dla biednych dzieci Gdzie jesteście? SRACIE?
Gdzie jest Bóg? Bóg daje tym dzieciom nas, byśmy im pomogli, a to że jesteśmy jednak egoistyczni, to już nasz wybór. Bo jedzenia nie brakuje, tylko jest marnowane w krajach rozwiniętych. Obecnie produkuje się taką ilość produktów spożywczych, że spokojnie wystarczyłoby dla znacznie większej populacji - badania naukowe ;)
@aneczka27: a co mamy zrobić? Resztki ze stołów pakować i wysyłać do Afryki? Puknij że się w łeb, bo to do Ciebie nic nie dociera. Od nas, małych ludzi niewiele zależy, to dowódcy państw powinni coś zrobić. "Pomódl" się za nich i daj mi znać, czy podziała.
SAMA SIĘ PRZYZNAŁAŚ że to od dowódców państw zależy a nie od Boga, a tak w ogóle Lepiej by było wysłać te resztki do Afryki niż wypie rdol ić na śmietnik i się użalać dlaczego ziemia jest tak zanieczyszczona
ja tam Ruskich nie lubię, i dla mnie to był zamach, ale nie kłóćmy się a Tusk co dobrego zrobił dla wyjaśnienia tej sprawy nie wiem jak wy ale ja w polityce głosuje za PIS bo to PO to mi już bokiem wychodzi,
P.S- Polska też zaczyna się robić dyktatorska, ponieważ Ludzie mówią swoje a Tusk robi swoje, nie chcemy wieku emerytalnego a Tusk nam go podwyży, Dobrzeby było, gdyby Polska wyszła z Unii
tak :) dalej niż teraz w zachodniej europie :) spójrz jak wygląda społeczeństwo bez chrześcijaństwa! Wszędzie panoszą się muzułmanie, na każdym kroku zobaczysz peadałów , ajak zwrócisz im uwagę żeby się nie r*chali na ulicy to trafisz do wiezienia jako faszysta!! to sie nazywa wolnosć słowa, tolerancja i wspanaiłe życie bez Boga! ":)
Tak ale tam jest rozwinięta gospodarka a ludzie maja kupe szmalu i to się liczy :D A jeżeli chodzi o muzułmanów i geji to ludzie dalej sa wstrzasnieci Faszyzmem i żydami To kiedyś minie :D
A czy uczyli cię moze na historii, że hdy Polska jako jedyna ze swych sąsiadów była krajem katolickim i wtedy była jednym z najpotężniejszych krajów świata?! Jako jedyna zdobyła Moskwę!!! Bóg czuwał :)
Ehhhhhh kiedyś jescze w rzeczpospolitej obojga narodów było dobrze żero teorii spiskowych i tajnych organiżacji i było spokojnie ludzie se żyli krowa to było jak żłoto ważne zadbane i czyste a dziś krowy w gównie trzymane i skóry robią i mleko dają mówie ci kiedyś raczej było lepiej ale jestem użalezniony od kompa więc nawet gdybym mógł to ja sie nie moge cofnąć bo mi psycha padnie.
@deadxp: Uzależnienie się od komputera to tylko kwestia siły woli.;-)
No i najwięcej kłamstw na karku mają te państwa demokratyczne. I masz rację, Unia to zło. Wprowadza do nas normy, za którymi nie możemy nadążyć. A dlaczego? BO kraj jest zbyt biedny.
Ten sam błąd popełniono w naszym kraju. Nie wzięto pod uwagę to, że każde województwo inaczej się rozwija i powinny być tam inne przepisy, aby idealnie je dostosować do tamtejszej sytuacji. Tak, piszę o systemie federalnym, jak mają np Niemcy, USA, Rosja itd. Zrobienie z Polski federacji to byłby wielki plus dla naszej gospodarki.
@chupacabra001: W sumie łatwo się zniechęcam łatwo się zniechęcam reklama za dużo spamuje i już nie gram przechodze na tv.Ok chodźmy do mojego czy twojego profilu bo spamujemy w komentarzach.
@deadxp: Smoleńsku? rzygać tym można, ale skoro prosisz...
Jak na moje oko - to NIE był zamach. Dlaczego?
-Tupolew był strasznie przestarzałą maszyną.
-Piloci były niewyszkoleni.
-Mgła - były fatalne warunki do lotu. Już przed startem Białorusini ostrzegali przed warunkami pogodowymi. Ale Kaczor miał to w dupie.
Ci, którzy twierdzą, że to jest zamach, cały czas pitolą o trotylu, który tam wykryto. Fakt, był tam, ale są na to wytłumaczenia:
-Ten sam samolot służył dom przewozu żołnierzy do Afganistanu. I w drugą stronę. Więc nic dziwnego. Żołnierze nasiąknięci tym trotylem, "uwalili" nim samolot.
-Tamtejsza ziemia jest wręcz przesiąknięta trotylem jeszcze z wojny Polsko-bolszewickiej.
-Żaden zamachowiec nie używa trotylu ze względu na to, że jest łatwy do wykrycia. I już wykryli to przed startem.
Swoją drogą, Kaczor leciał tam z własnej woli. Tam miał się Tusk z Putinem spotkać, nikt inny. Ale oczywiście Lord Kaczka musi wszędzie swój kuper przypałętać...
Na moje oko - zginął na własne życzenie, a Jarek na siłę próbuje udowodnić teorię zamachu, bo to by było na ich korzyść - "Wielki bohater narodowy zginął w zamachu".
Ot i i wszystko.
to jest smutne jak traktujecie Boga :( ale okaże się na sądzie ostatecznym już mi się z wami nie chce gadać AHA opowiem wam wiersz:
Nie nowina, że głupi mądrego przegadał,
widząc, że uczony nic nie odpowiada, jeszcze bardziej przeraźliwie krzyczeć począł.
Na koniec zmęczony gdy sobie odpoczął, rzekł mądry by nie być w odpowiedzi dłużny: Wiesz dlaczego dzwon głośny? Bo w środku jest próżny. :)
przerabiałam ten wiersz jak byłam w 3 kl podstawówki.
Sąd ostateczny? OK, idę zamówić miejsca w 1 rzędzie.
Człowieku, Bóg siedzi i płacze nad tym jacy ludzie mu się dostali. No ale katole muszą mieć pranie mózgu, w zasadzie to nie Twoja wina. Nie powiedziałeś mi nic mądrego od początku dzisiejszej rozmowy... cóż, mądrości to Twój Bóg Ci nie dał.
Czytaj ze zrozumieniem, bo się jeszcze bardziej ośmieszasz.
Wskaż, gdzie napisałem, że KAŻDY ksiądz jest hipokrytą. powodzenia w poszukiwaniach.
" Może jesteś zazdrosny o to że ksiądz ładnym samochodem jeździ.?"
A nie sądzisz, że tak nie powinno być? Ciebie to nie wkur.ia, kiedy ktoś Ci kłamie prosto w oczy?
"a krucjat to już w kościele nie ma bo żyjemy w XXI wieku a nie w XII"
Znam wielu takich, co by zrobili niejedną krucjatę.
W telegraficznym skrócie - zdzierżyłbym to, gdyby nie fanatycy.
Ech... Jesteś ciemny jak tabaka w rogu. :-) Czytanie ze zrozumieniem sie kłania. Gdzie ja napisałem, że dzisiaj są krucjaty? Jedyne co napisałem o tym to to, że sa ludzie, którzy CHCIELIBY to robić. I tu mnie nawet poparłeś. :-)
@chupacabra001: ,,Zmieniło się tylko tyle, że to ukrywają.'' twoje słowa sam napisałeś,że według ciebie krucjaty są stosowane do dnia dzisiejszego, tylko że to ukrywają
@chupacabra001: ja tam specjalnie nie odczuwam ,,okradania'' przez Kościół
Złotówka czy tam dwa złote nie robią mi różnicy, a jakieś 20 zł na mszę za zmarłych krewnych, lub gdy ksiądz chodzi po kolędzie to według mnie im się nawet należy oni wspierają wszystkich ludzi modlitwą i mi to wystarczy :)
@chupacabra001: Mi modlitwa bardzo dużo i często Bóg moje modlitwy wysłuchuje np. przed jakimś Egzaminem modlę się o pomoc, a na wynikach jestem w czołówce możesz w to nie wierzyć ale Bóg nas kocha i nam pomaga jak tylko na to zasłużymy kocham go za to i jestem mu wdzięczny za wszystko
Oczywiście, że nie wierzę. To jest kwestia psychologii, potęga podświadomości. Podświadomie wierzysz, że to Ci pomoże. I pomaga. Ale to nie żaden bóg, ale Twój umysł. Tak samo jest z różnymi pierdołami, które "przynoszą szczęście".
Magia psychologii powiadam. :-)
@chupacabra001: Aha czyli jak modlę się do Boga to Bóg mi nic nie pomaga tylko ja MAM MAGICZNE MOCE I DLATEGO NAUCZYCIELKA OD NIEMIECKIEGO PRZEKŁADA SPRAWDZIAN JUŻ OD MIESIĄCA !!! tutaj musi działać wyższa siła
Komentarze
Odśwież15 kwietnia, 17:02
Cześć jejaku z losowych
Odpisz
5 kwietnia 2013, 14:13
głupi opis - obaj są wielcy, ale w zupełnie różnych dziedzinach: JP2 w misjach, szerzeniu chrześcijaństwa i polityce. a Franciszek w prostocie, skromności i otwartości do ludzi.
poza tym w komiksie nie ma żadnej wzmianki o Janie Pawle...
Odpisz
6 kwietnia 2021, 18:48
@Paulius: odkop
Odpisz
5 kwietnia 2013, 17:31
Dobrze, że jeszcze są tacy ludzie. A właściwie taki powinien być każdy papież... powinien odwzorowywać Jezusa.
Odpisz
7 kwietnia 2013, 11:10
Czyli Benedykta, który skończył swoją misję mają ukrzyżować? ;D
Odpisz
7 kwietnia 2013, 13:26
@krzychu777: każdy ma swoje indywidualne odczucia. Nie wypowiadam się na temat każdego papieża, gdyż jestem niewierząca - ale rozumiem, o jaką ideę chodziło człowiekowi, który tworzył chrześcijaństwo. Chciał, by świat i ludzie w nim żyjący byli idealni. Motywacją miała być postać Boga. Jeśli rozumie się to przesłanie, to wiara nie jest potrzebna. Do "lepszego świata" pójdą wszyscy ci, którzy będą prowadzili dobre życie. Ale nie ma żadnego lepszego i gorszego świata. Niebo i piekło to Ziemia - a od ludzi zależy, którą wersję stworzymy.
Odpisz
7 kwietnia 2013, 15:41
Każdy kapłan powinien taki być. Może wtedy nie byłbym tak wrogo nastawiony do KK.
Odpisz
7 kwietnia 2013, 18:44
@chupacabra001: Drzazgę w oku bliźniego zobaczysz, a belkę w swoim nie widzisz.
Odpisz
7 kwietnia 2013, 18:48
Dobra, słuchaj, gówniarzu. Gdybyś miał takie same przeżycia związane z KK jak ja, myślałbyś podobnie. Ale szczegóły nie powinny Ciebie interesować. To jest niesamowite, co religia może zrobić z ludźmi...
Odpisz
7 kwietnia 2013, 18:51
@chupacabra001: a cóż takiego KOŚCIÓŁ ROBI ŹLE!!! stosują wobec ciebie narzędzia tortur czy co???
Odpisz
7 kwietnia 2013, 18:53
Gdyby to były narzędzia tortur, mógłbym to jeszcze znieść.
Mam na myśli tych ***ych hipokrytów.
Odpisz
7 kwietnia 2013, 18:54
kościół to organizacja mafii. Mam na myśli Kościół. Watykan. Te informacje są już dostępne, ale nikt ich nie szuka. Piorą pieniądze.
Odpisz
7 kwietnia 2013, 19:02
Wszystko w rękach Boga ja się z wami nie zgadzam i nie mam zamiaru się z wami kłócić, ale dla mnie Kościół to największa Świętość i żeby o takie podłe rzeczy oskarżać Kościół to trzeba mieć nasrane w głowie.
Odpisz
7 kwietnia 2013, 19:04
a wiesz, dlaczego hitlerowscy żołnierze wykonywali rozkazy Hitlera?
Bo mieli przez niego nasrane we łbie i byli przekonani, że nie robią nic złego. Gratulacje, zaliczasz się do takiej społeczności.
Odpisz
Edytowano - 7 kwietnia 2013, 19:08
Naprawdę? Żołnierze Hitlera się go słuchali bo jakby tego nie robili TO BY DOSTALI KULKĘ W ŁEB!! co się dzieje na Korei Płn. Ci którzy nie płakali za Kim Dzong Ilem Zostali skazani na więzienie lub kary pieniężne. A czy ty byś płakała za Dyktatorem jak np. Hitler nie sądzę
Odpisz
7 kwietnia 2013, 19:16
w państwie totalitarnym istnieje coś takiego jak KULT JEDNOSTKI. Widać, że jeszcze wiele nie wiesz. Może powiedzą Ci więcej jak zacznie się WOS w szkole, ale to zależy od nauczyciela.
Jeśli chcesz, to kłóć się ze mną o religię. Ja uważam, że Bóg i inni bogowie nie istnieją. Bajka o nich została stworzona, aby nakłonić ludzi do określonego zachowania. I osobiście uważam, że idea chrześcijanizmu jest bardzo dobra i każdy powinien postępować według niej. Ale nie uznaję żadnej wiary. Możesz wierzyć w Boga, ale nie obrażaj ateistów, o ile oni nie obrażają Ciebie. Spróbuj żyć w zgodzie ze wszystkimi, zgodnie z ideą Twojej wiary. Jeśli nie potrafisz tego zrozumieć, to znaczy, że nie powinieneś szerzyć "religii".
Odpisz
7 kwietnia 2013, 19:24
Jeżeli ,,Bóg nie istnieje'' to Dlaczego Chrześcijaństwo rządziło światem przez prawie 2000 lat i rządzi do teraz tylko że w mniejszym stopniu, bo teraz świat oparty jest na pieniądzach ? postaram się szanować niewierzących, ale szlag mnie trafia jak ktoś mi mówi że to co jest Udowodnione na papierze lub na rzeczach materialnych jest nieprawdą. Po co ludzie wznosili takie katedry i inne budowle dla kogoś kogo nie ma?
Odpisz
7 kwietnia 2013, 19:26
czyli uważasz, że Jahwe istnieje.
Widzę, że kompletnie nie zrozumiałeś tego, co Ci powiedziałam. Jakbyś zrozumiał, to znałbyś odpowiedź na swoje pytanie.
Odpisz
7 kwietnia 2013, 19:42
Tak uważam że Jahwe istnieje i wiem że mam rację
Odpisz
7 kwietnia 2013, 21:45
"wiem, że mam rację" - OK, nie gadam z tobą więcej, bo uważam, że ludzi niereformowalnych powinno się poddawać np utylizacji.
Odpisz
7 kwietnia 2013, 22:08
To co Ty piszesz, nawet nie ma największego sensu. Ba, zaprzeczasz po części samemu sobie, acz nie bezpośrednio.
" Dlaczego Chrześcijaństwo rządziło światem przez prawie 2000 lat i rządzi do teraz"
Ano dlatego, że ludzie byli nawracani pod przymusem - albo się nawracałeś, albo zgon. Zauważ to podobieństwo pomiędzy Hitlerem i KK. To raz. Dwa - chrześcijaństwo nie rządziło światem, tylko Europą. Np na bliskim wschodzie rządzi(ł) islam.
I tutaj dlaczego sobie zaprzeczyłeś - twierdzisz, że dowodem na istnienie boga są te wszystkie katedry, itd. Najgorszy argument, jaki miałem okazję czytać. To teraz mi wytłumacz, dlaczego ludzie budowali meczety i inne miejsca kultu? :-)
"żeby o takie podłe rzeczy oskarżać Kościół to trzeba mieć nasrane w głowie."
Wybacz - Ale to widać gołym, okiem. Taki ksiądz głosi kazania, a tymczasem wozi się maybachem i ma trójkę dzieci. Ale przecież oni są "najwyższą świętością"...
"ale szlag mnie trafia jak ktoś mi mówi że to co jest Udowodnione na papierze lub na rzeczach materialnych jest nieprawdą."
Polecam Zeintgeist the movie. Tam masz zbiór wszystkich materiałów, które służą jako dowód, iż nie masz racji.:-)
Błagam, odpisz. Lubie prowadzic konwersacje z kims takim, jak Ty. :-)
Odpisz
7 kwietnia 2013, 22:08
Pogadajmy z nim! To wygląda fajnie. :-)
PS: Dzierżyj strzałki. ;-)
Odpisz
7 kwietnia 2013, 23:44
należysz więc do "ludzi dobrej woli", to też owocuje.
Odpisz
8 kwietnia 2013, 02:56
@chupacabra001: Nie chcę się wtrącać do waszej dyskusji, ale jak już masz się kłócić to rób to na poziomie. Bo po takich tekstach typu "ksiądz głosi kazania, a tymczasem wozi się maybachem i ma trójkę dzieci" nie powinieneś innych poprawiać, bo najwyraźniej astronomicznym wysiłkiem jest użycie informacji innych, niż tych z mediów (które, jak wszyscy wiedzą, są całkowicie bezstronne...). Spójrz sobie najpierw na numerki w internecie, bo ja też mogę stwierdzić, że jak ty ateista to pewnie demony przywołujesz, a każdy turek nosi ze sobą bombę... A jeżeli chcesz wyskoczyć tutaj z jakże traumatycznymi przeżyciami z osobami Kościoła, to wierz mi - też mam traumatyczne przeżycia z różnym cholerstwem, więc nie wmawiaj ludziom, że zrobił ci coś Kościół, bo Kościół tworzą ludzie, a co się akurat nawinie to też nie wiadomo...
Odpisz
Edytowano - 8 kwietnia 2013, 14:29
@aneczka27: A Ty dalej najpierw robisz, a potem myślisz.:-)
Sam widziałem, na własne oczy. Jedzie czarne BMW. Prowadzi proboszcz (niestety, znam ich). Przy nim wikary. A z tyłu 3 kur.y. Jak nie chcesz, to nie musisz wierzyć, ale wzrok mam jeszcze dobry. Media? Obudź się, dziewczynko. Może mnie uważasz za debila, ale nim nie jestem. Ja nawet nie patrzę, o czym oni pitolą, bo jedyne prawdziwe informacje jakie tam podają, to godzina.
"że jak ty ateista to pewnie demony przywołujesz"
Eech... Klasyczny katol. Myli Ci się ateista z satanistą. To ogromna różnica.
"A jeżeli chcesz wyskoczyć tutaj z jakże traumatycznymi przeżyciami "
Właśnie złamałaś najważniejszą zasadę konwersacji. Jeżeli gówno wiesz na dany temat, nie wypowiadaj się.
Odpisz
8 kwietnia 2013, 15:51
PS nie będziesz miał bogów cudzych przede mną - złamałeś przykazanie 1.
Odpisz
8 kwietnia 2013, 21:43
Jakim cudem mogłem złamać to prawo Przyznaję się do Boga który to prawo ustanowił, a nie do Allaha
Odpisz
8 kwietnia 2013, 21:54
@chupacabra001: O ile mi wiadomo to Islam toczył dżihad a nie chrześcijaństwo
Odpisz
8 kwietnia 2013, 21:55
A chrześcijaństwo krucjaty. W sumie to to samo.
Odpisz
8 kwietnia 2013, 21:58
@chupacabra001: Tu się niestety z Tobą zgodzę kościół wtedy zachowywał się źle, a nawet bardzo źle, ale to już się skńczyło
Odpisz
8 kwietnia 2013, 22:00
Zmieniło się tylko tyle, że to ukrywają.
Odpisz
8 kwietnia 2013, 22:20
@chupacabra001: Co do wywoływania demonów - była to aluzja, najwyraźniej niejasna, do obierania opinii na podstawie skrzywionych stereotypów.
W twoją historyjkę o wikarym i trzech k*rwach nawet nie zamierzam wierzyć, bo, nie patrząc na ich funkcję, jest po prostu bezsensowna i nawet nie nawiązująca do tematu. Co ma twój proboszcz do całego Kościoła?
Twoje ostatnie zdanie - piszesz bez sensu, użalasz się nad sobą czy co? Bo nie bardzo wiem do czego się odnosisz...
Odpisz
9 kwietnia 2013, 07:53
@aneczka27: Hehe, kiedyś mieszanka katolika z postkomuną, a teraz mieszanka katola z dzieckiem... Nie wiem nawet, co gorsze.:-)
Używasz za dużo stwierdzenia "bez sensu". Albowiem sens to to może mieć większy, niż Ci się wydaje. Ta historia bardzo nawiązuje do tematu. Gdyby to był jedyny taki przypadek, to bym przymknął na to oko.
Odpisz
Edytowano - 9 kwietnia 2013, 19:22
@chupacabra001: a co ty szpieg jakiś jesteś czy co, że Każdy ksiądz jakiego spotykasz ma już coś na sumieniu. Może jesteś zazdrosny o to że ksiądz ładnym samochodem jeździ.? Ja już nie zliczę ilu książąt spotkałem w życiu i jakoś ani razu nie zauważyłem tego o co ty ich oskarżasz, a krucjat to już w kościele nie ma bo żyjemy w XXI wieku a nie w XII
Odpisz
9 kwietnia 2013, 19:49
Echh, zapomniałem odpisać...:-)
Odpisz
9 kwietnia 2013, 20:19
@chupacabra001: Ciężko się z tobą rozmawia, bo jak na człowieka "oświeconego" to nie wykazujesz się zbytnim rozwinięciem w kwestii kultury. W pierwszej części wypowiedzi starasz się mnie obrazić lub zlekceważyć (...?), a w drugiej oczekujesz że wezmę pod uwagę nieznaną mi historię, którą oczywiście nie zamierzasz się podzielić (???). Przemyśl odpowiedź i jeżeli już musisz odpisywać to zawrzyj w swoim komentarzu jakieś konkretne treści, argumenty... ;)
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:06
@aneczka27: 1) Kultura a intelekt to co innego.
2) Nikogo nie staram się obrażać. Coś źle rozumiesz.
3) Nieznaną historię? Teraz znaną. :P
4) W jakim sensie "nie zamierzam się podzielić"?
5) Konkretne argumenty... Już są.:-) Załatwić może wizytę u okulisty? Wzrok Ci się przyda. Szkoda, żebyś go straciła. ;-)
Mam swoje powody, aby Cię nie wtajemniczać w moje osobiste sprawy. Może o to Ci chodziło? (Punkt 4)
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:26
@chupacabra001: Kultura a intelekt to faktycznie co innego, a nasz kod genetyczny jest w 50% podobny do banana jeżeli już odbiegamy od tematu. Jednakże do prowadzenia rozmowy na poziomie kultura jako taka jest niestety niezbędna...
"Hehe, kiedyś mieszanka katolika z postkomuną, a teraz mieszanka katola z dzieckiem... Nie wiem nawet, co gorsze.:-) " - nie wiem, może i mam cokolwiek spaczoną percepcję, ale wyczuwam tu jednak lekkie zabarwienie wzgardilwo - ironiczne :) "Nie robią, bo jedyne co potrafią robić, to siedzieć na dupie i ***ć głupoty" - tu już muszę się poważnie zastanowić, co rozumiesz przez "brak chęci obrażenia". Bo komplement to to chyba nie jest, czyż nie?
A nawiązując do reszty to się powtórzę - spójrz na cyferki, a potem dyskutujmy co jest pojedynczym przypadkiem, a co notorycznym zboczeniem. Bo chyba nie twierdzisz, że osobiście widziałeś tylu księży z trzema k*rwami w samochodzie, by wysnuć ten, jakże realnie brzmiący, wniosek?
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:40
@aneczka27: Banana to ja mam na mordzie, kiedy czytam Twoje wypociny.:-) Dlatego lubię z takimi pisać.:-) Aby był ład i porządek, lepiej znowu będę pisać w punktach.
1) Hmm, źle wyczuwasz. "Pomieszanie katolika z postkomuną" = moher = największa kanalia w naszym społeczeństwie. "Mieszanka katola z dzieckiem" = ...Ty. Tak. Zrobiono Ci pranie mózgu w młodości, podświadomość załapała i dupa blada. Gdybyś była wychowywana np w żydowskiej rodzinie, wyznawałabyś judaizm jak teraz chrześcijaństwo. Magia.:-) Tak więc jak na moje oko nie są to Twoje rzeczywiste przekonania, Twoje zdanie (Jakby nie patrzeć, nie masz swojego zdania). To jest wtłaczanie tego na siłę od małego. Idealne wykorzystanie naiwności dziecka. Aha. Zapewne zadasz pytanie dotyczące, "dlaczego nie masz swojego zdania". Bo to nie Ty myślisz. To nie są Twoje poglądy. To są czyjeś poglądy, które ktoś Ci wmawia(Przepiękny paradoks). A ja dla przykładu wolę myśleć samodzielnie a nie tak, jak ktoś mi rozkazuje.
2) Czy jedyne co można pisać to albo komplement, albo obrażanie? Jesteś aż tak ograniczona? Moje kondolencje. To było najzwyklejsze stwierdzenie faktów, trafny opis "Polaczka-robaczka". Do marudzenia pierwsi, w gębie mocni. Ale nic nie zrobią. Bo kurna po co.
3) Nielicznymi przypadkami dla mnie są księża, jak był JP2. "Dobry ksiądz" to oksymoron. Swojego zdania nie opieram ani na pojedynczym przypadku, ani na mediach, ani na statystykach, czy uj wie, czym jeszcze. Ja wysnuwam tę konkluzję tylko i wyłącznie na podstawie własnego doświadczenia.
Odpisz
9 kwietnia 2013, 23:21
@chupacabra001: Szczerze mówiąc to w tego twojego "banana na mordzie" to trochę ciężko uwierzyć, bo rzucasz się nieco za bardzo na spokojnego, a już na pewno nie radosnego człowieka.
Ma być w punktach, będzie w punktach:
1. Pranie mózgu - ciekawe, jak podobnie wygląda to z mojej strony, tylko, że ja nie szczekam na każdego kto ma odmienne zdanie ;) Nie próbuj mi również wykładać psychologii, bo najwyraźniej specjalistą od tego nie jesteś, a zbyt wiele znam ludzi, którzy dłużej niż pięć minut się tym zajmują. "To jest wtłaczanie tego na siłę od małego" - no tutaj to się bym jednak spierała, jeżeli mogę odezwać się wobec takiego znawcy mojego życia ;) A to twoje myślenie "samodzielne", stworzone w małej ciasnej główce, nijak się ma do prawdy, więc chyba zostanę w zniewolonej wspólnocie popartej przez ludzi, których jednak można nazwać wykształconymi (tak, tak wykształcenie nie równa się inteligencji, intelektowi, IQ czy czemu tam jeszcze i tak dalej, ale chyba rozumiesz jaki był sens tego zdania...). Poprzedzając twoją odpowiedź - nie, nie są to ludzie którym od małego wciskano papkę religijną do głowy :).
2. Nie czepiaj się szczegółów i nie udawaj, że nie wiesz o co chodziło w tamtym zdaniu. Jeżeli taką rozmowę chcesz sprowadzić do tematów gramatyki to to naprawdę nie ma zupełnego sensu, bo w tej chwili przestaje być nawet zabawne, a upierdliwe. Nie wmawiaj mi, że nie chcesz nikogo obrazić, bo wyraźnie widać z jakiego poziomu traktujesz Kościół. Jeżeli wciąż nie rozumiesz - jawna pogarda też jest formą obraźliwą, a brak szacunku dla innych religii nie kwalifikuje się granicach wyrażania własnego zdania. Osobiście nawet pisząc choćby o Allahu lub Buddzie mam dość poszanowania dla innych by napisać ich imiona z wielkiej litery, a wyznawców nie traktować z otwartą pogardą. Nie psuj więc tej dyskusji chamskim zachowaniem, bo w tej chwili sprowadzasz się do poziomu większego dziecka niż ja.
3. W takim wypadku ta twoja "konkluzja" jest tyle warta co obiektywność twoich opinii - czyli nic. Jeżeli nawet nie wprowadzasz możliwości wzięcia pod uwagę zdania innych ludzi to przykro mi, ale nie mamy nawet o czym rozmawiać...
Odpisz
10 kwietnia 2013, 15:54
@aneczka27: Jak to nie rozumiesz banana na mordzie? Pisanie z Tobą to wyśmienita rozrywka, można się pośmiać. :-) "Rzucam się"? Wyjdź.
1) Nie kurna, nie szczekasz. Nawet Jamniki tak nie szczekają, jak Ty teraz. ;-) Skucha, o psychologii mam pojęcie. Ba, kiedyś nawet na poważnie.
"- no tutaj to się bym jednak spierała, jeżeli mogę odezwać się wobec takiego znawcy mojego życia "
A chrzczona byłaś z własnej woli? Nie? To z czym się spierasz?
"A to twoje myślenie "samodzielne", stworzone w małej ciasnej główce, nijak się ma do prawdy"
No kuźwa, zaraz padnę ze śmiechu... Dlatego lubię z Tobą pisać. :-) Prawda jest taka, że ktoś Cię robi w ch.ja. I to nieźle.
"których jednak można nazwać wykształconymi"
Tak, szczególnie przez mohery z podstawowym wykształceniem. Wyjaśnij mi, dlaczego większość naukowców to ateiści. Szykuje się świetna odpowiedź. :-]
"nie, nie są to ludzie którym od małego wciskano papkę religijną do głowy :)."
Napisz jeszcze, że mają dowody na poparcie tego wyznania. :-) Wtedy nie wyrobię ze śmiechu.
2) Diabeł tkwi w szczegółach. :P
"Nie wmawiaj mi, że nie chcesz nikogo obrazić, bo wyraźnie widać z jakiego poziomu traktujesz Kościół. "
Chyba jednak załatwię Ci okulistę. :-) Możliwe, że pomoże zmiana dilera, bądź odkurzenie legendarnego narządu między uszami.:-)
"a brak szacunku dla innych religii nie kwalifikuje się granicach wyrażania własnego zdania. "
Jak mam szanować kogoś, kto nie potrafi uszanować mnie? F.ck logic.:-)
"Nie psuj więc tej dyskusji chamskim zachowaniem, bo w tej chwili sprowadzasz się do poziomu większego dziecka niż ja."
Przepraszam bardzo. Kto tu jest chamski, jak nie Ty? :-)
3) He he... :-) To będzie dobre.
Moja konkluzja jest oparta na tym, co widzę. To działa tak - Obserwuję, oceniam i wysnuwam wniosek. Jeżeli chodzi o hipokryzję CAŁEGO KK, to mogę CI nawet zapodać parę przykładów.
"Jeżeli nawet nie wprowadzasz możliwości wzięcia pod uwagę zdania innych ludzi to przykro mi, ale nie mamy nawet o czym rozmawiać..."
U mnie drzazgę widzisz, a Twoja deska jest kuźwa przeźroczysta. :-)
Odpisz
10 kwietnia 2013, 17:31
@aneczka27: przeczytałam to wszystko i dochodzę do wniosku, że gadacie o jednym i tym samym. RELIGIA to nic innego jak IDEA. Idea lepszego życia. Doprowadzenie ludzi do tej idei = zastraszenie ich złymi mocami i obecnością siły wyższej. I wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że już nikt o tym nie wie, bo kościół i inne takie robi pranie mózgu, a Watykan pierze pieniądze. W tej chwili księża nie różnią się niczym od mentorów sekt. NIE KAŻDY taki jest, znam paru księży, którzy są naprawdę wspaniałymi ludźmi, ale wiesz, co mi powiedział jeden z nich? Że obecnie Kościół to nic innego jak ustrój polityczny, a w każdym ustroju są przekręty, złodzieje i "dobrodzieje". Tak, to są słowa księdza. Teraz pewnie powiesz, że to on jest zły. A jeśli tak myślisz, to znaczy, że ktoś Ci zrobił naprawdę niezłe pranie mózgu.
A co do mojego kumpla Chupacabry - może to, co powiedział nie brzmiało zbyt przyjemnie, ale to jest facet, który ma k***a lepsze zajęcia niż poniżanie dzieci w necie. A taka prawda, że to Ty się rzuciłaś, a nie on, bo kłótnię zawsze rozpoczynają katole. JA nie mam nic do chrześcijan, i nie obrażam ich wiary, podobnie jak Chupacabra - ale czasem trzeba posłuchać tego, co mówią inni. Może religia jest dobra, ale nie Kościół (piszę z dużej litery, gdy mam na myśli całą organizację). Polska to cudowny kraj, ale nie jej polityka. I podobnie Niemcom zrobiono pranie mózgu za czasów Hitlera, i teraz tak samo jest w Korei. A przypomnę jeszcze, że KK ma za sobą trochę "udanych" opinii, jak np potępienie Kopernika za jego teorię. Tu masz najlepszy przykład tego, jak jest z Kościołem - ma być tak, jak oni mówią. To, co mówimy ja, Chupacabra i inni obserwatorzy to jest właśnie taka "kopernicka teoria". Minie trochę czasu, i wszyscy się dowiedzą o brudach KK.
Odpisz
10 kwietnia 2013, 18:39
@chupacabra001: Powiedz mi czy ty jako 3-4 miesięczne dziecko byłbyś w stanie powiedzieć --Matka spier-dalaj ja sie chrzcić nie będe!!! Została wychowana w Porządnej religijnej rodzinie i przyjęła wiarę w Chrystusa, którą się przekazywało u niej w domu z pokolenia na pokolenie Tak jak u mnie i się z tego bardzo cieszę
Odpisz
10 kwietnia 2013, 18:41
I tutaj dochodzimy do meritum.
Kościół głosi "każdy człowiek jest wolny". A tymczasem od małego zniewalają takim chrztem.
Odpisz
10 kwietnia 2013, 18:42
a ja jestem ateistką i nagle mam same piątki z czwórek i trój. MAGIA!
Odpisz
11 kwietnia 2013, 00:30
@chupacabra001: Ja swoje, ty swoje, jednak nawet nie próbujesz zrozumieć co mam na myśli :) Na twoje punkty nawet nie odpowiem, bo znów przekręcisz lub wyrwiesz z kontekstu moje słowa, a taka rozmowa przestała być przyjemna. A więc tak, masz rację, Kościół jest zły, ty jesteś geniuszem, a ja jestem bardzo zniewolona przez ograniczenia wiary. Mój mózg się cieszy, że takie niedorozwinięte stworzonko jak ja ma w co się bawić, a twoja trafna analiza mojego życia dokładnie pokrywa się z prawdą. Uczą mnie mohery (bo oczywiście właśnie o nich myślałam mówiąc o ludziach wykształconych ;)), a te złe księża właśnie pieprzą się z jakimś ministrantem, dowodząc twojej tezy. Ach i zapomniałabym jeszcze o tym, że w międzyczasie Kościół okrada biednych obywateli. No popatrz jak to się pięknie układa :)
Odpisz
11 kwietnia 2013, 16:34
@aneczka27: Pie.ole, nie mam siły Tobie odpisywać.:-) Bo żadne sensowne argumenty do Ciebie nie docierają - mogłabyś MYŚLEĆ choć ten jedyny raz, co łaska?:-)
No to może spróbujmy tak - jakie masz dowody/argumenty na to, że Twój bóg istnieje? :-) Zakładam, że nie masz takiego argumentu, który byłby czymś sensowniejszym i "trwalszym", niż te Pawelosa. ;-]
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:25
@chupacabra001: Hmm naukowcy udowodnili, że aby wykonać takie odbicie jak na Całunie w który był owinięty Mój Zbawiciel nie można odrywać go od ciała. Ci wielcy uczeni mówili, że aby takie odbicie powstało ciało musiało przeniknąć przez materiał z mocą około 32 bilionów Vatów, a w dzisiejszym świecie człowiek jest w stanie wykonać energię o mocy, MAX kilka miliardów Vatów
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:28
ku**a Ziemia zanieczyszczona od jedzenia? Pie**olę. Co masz z biologii/przyrody?
Tak, to zależy od przywódców państw, my ludzie nie mamy na to wpływu, więc Bóg powinien coś z tym zrobić.
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:29
Sranie w banie. Całun pochodzi z XV wieku, a w rogu znaleziono podpis autora. ;-) To jest sprawa zamknięta od dawna.
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:30
Odpier..dol się od Boga już ci tłumaczyłem, że Bóg dał nam wolną wolę I to my decydujemy c robimy a nie Bóg za nas!! Ci rządzący też mają wolną wolę
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:33
@chupacabra001: Inni naukowcy odkryli, że miejsce, które wzięli do badań jest innym materiałem który wszyto z olbrzymią starannością w miejsce gdzie część Całuna była uszkodzona, chcięli wziąć kolejną próbkę, ale Watykan się nie zgodził
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:34
no to ku**a wiedz, że ja jestem przykładem dobra na Ziemi i nie potrzebuję o tego żadnej wiary i tacy w kościele, ale ja nie jestem w stanie zbawić wszystkich głodujących, bezdomnych i cierpiących. Ja prd, dyskusja na temat Boga jest bezsensowna, bo ja nie obrażam żadnej religii, ale kościół to organizacja mafijna!
PS chrześcijanie klną?
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:36
Hmm... Można prosić o źródło tej informacji?:-)
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:36
Każdy człowiek grzeszy nawet Jezus, a poza tym już wielokrotnie OBRAZIIŁAŚ MNIE I MOJĄ RELIGIĘ
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:38
@chupacabra001: Jakiś film dokumentalny... nie pamiętam tytułu
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:38
sam zacząłeś.
Jezus? Jezus grzeszył? Ciekawe. Od kiedy katole są takie nieprzyjazne? Chyba powinieneś wybaczać, skoro tak bardzo upodabniasz się do Jezusa......
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:39
to znajdź tytuł, chętnie go obejrzę.
PS jest film dokumentalny na temat tego, że Maria Magdalena była dzi**ą Jezusa :) w wolnym czasie poszukam tytułu.
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:39
haha ty przykładem dobra na ziemii
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:40
hahaha, powiedz mi ile zrobiłeś dla innych ludzi. Bo zaraz się zdziwisz.
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:40
Gdybyś wierzył wszystkim filmom dokumentalnym, zostałbyś hipokrytą.
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:41
Tak Jezus grzeszył. Np. Gdy wyganiał kupców ze świątyni, zdenerwował się- to też grzech. Jedynym Człowiekiem, który nigdy nie zgrzeszył, była Maryja-Matka Jezusa i dlatego Bóg ją wybrał Na Matkę swojego Syna
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:44
tak, ale wygonienie debili z miejsca świętego lub walnięcie człowieka, który np chce zabić zwierzę to co innego, niż "wyrażanie się" przy byle okazji. Ja nie naśladuję nikogo i mówię to co chcę. I przynajmniej nie muszę się kłócić o jakieś pierdoły.
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:47
Propo Maryi.
Urodziła, ale nigdy nikt jej nie chędożył. A podobno in vitro jest złe. :P
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:50
@chupacabra001: To się nazywa Poczęcie z Ducha Świętego a co ja ci będę tłumaczył... wiadomości religijne ... nie zrozumiesz
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:51
Już dawno zrozumiałem, czego żałuję.:-)
Odpisz
12 kwietnia 2013, 14:19
@chupacabra001: A ty wciąż to samo - zakończmy lepiej tą rozmowę, bo jesteś coraz mniej zabawny D: Co do argumentów, ciekawym faktem jest to, że żądasz ode mnie dowodów, sam wierząc w niepotwierdzone tezy. Bo zakładam, że uważasz teorię ewolucji za całkowicie sensowną. Tylko w tym "sensie" nie zgadza się pewien fakt - dlaczego się rozwijamy? Weź to na logikę - pływa sobie zlepek komórek bezoczny, bezuszny, beznożny. Jak więc wytworzył oko? Stopniowo? Czyli najpierw powstał twór, narośl która zabierała energię, miejsce i ogólnie była niepotrzebna. Pomimo tego uniedogodnienia stworzonko wygrało walkę o byt, a jego potomstwo również otrzymało nieprzyjmnego guzka na ciele. Potem po wielu latach wykształciło się poprawne wykorzystywanie tej narosli, a robaczek zaczął reagować ja światło. No i tutaj to się dopiero zaczyna magia - wszystkie inne gatunki robaczków dowiedziały się, że jest takie coś jak zmysł wzroku i bach! Też coś takiego wytworzyły. To jasno i sensownie wyjaśnia dlaczego wszystkie gatunki zwierzęt mają podobnie działające oczy :). Jest jeszcze druga wersja - robaczek jest praprzodkiem wszystkich, ponieważ dziwaczna, początkowo przeszkadzająca narośl dała mu przewagę i zgromił pozostałe robaczki bez narośli. Równie prawdopodobna teza co pierwsza, ale jest jeszcze trzecia - ta jest najlepsza :D. Robaczek urodził się z wpełni działającym okiem i ośrodkiem wzroku, oraz wrodzonymi umiejętnościami jak się nimi posługiwać. Oczywiście można to zastosować również do innych narządów - uszu, nosa, rąk, ale oczy sa najzabawniejsze :D. Żeby nie było, nie wzięłam tego z własnej głowy - naukowcy od dawna się nad tym zastanawiają, w internecie na pewno można znaleźć podobne rozważania, ale trochę bardziej poważnym językiem napisane.
A na istnienie Boga osobistych dowodów nie mam, ale na działanie wiary już tak, jednak nie będę nawet pisać, bo albo stwierdzisz, że kłamię, albo wytłumaczysz to kolejną niezwykle naukową analizą, albo po prostu zaprzeczysz moim słowom bez podawania konkretniejszych argumentów ;)
Odpisz
12 kwietnia 2013, 14:24
Na polu teologicznym to ty niestety skończone bzdury piszesz - Jezus jest Bogiem i człowiekiem, grzech jest wynikiem braku Boga, więc On nigdy nie zgrzeszył... Jest wyraźnie napisane " stał się do nas podobny we wszystkim oprócz grzechu".
Odpisz
12 kwietnia 2013, 15:15
@aneczka27: Co Ty masz z biologii? Bo widzę, że nie masz o tym ŻADNEGO pojęcia. Może chcesz wykładzik o biochemii i o tym, jak działa świat? :-) Naprawdę ciekawe.:-)
A jakie masz te "skutki działania wiary"?;-) Chce po prostu jeszcze raz spaśc z krzesła.:-)
Odpisz
12 kwietnia 2013, 15:22
@chupacabra001: Bardzo mi przykro, ale niestety odbiorę ci rozrywkę - tak jak na początku zabawnie się rozwlekałeś, to jednak teraz piszesz zwięzłe wypowiedzi, z których nijak nie można się pośmiać D: Żegnam więc i życzę miłego dnia :)
Odpisz
Edytowano - 12 kwietnia 2013, 15:52
@aneczka27: jesteś niedouczona ;O Wyrażasz się o biologii, a nie masz o tym żadnego pojęcia. A gwarantuję Ci, że ja o wierze wiem sporo... więc zarzucenie mi, że to ja nie wiem nic o Bogu może być trudne.
Odpisz
12 kwietnia 2013, 16:05
Nie bardzo wiem gdzie zarzucam ci, że nie wiesz nic o Bogu, jednak w tej chwili nie bardzo mam ochotę nad rozmyślaniem o tym. Idę świętować światowy dzień czekolady! :D Goodbye everyone!
Odpisz
12 kwietnia 2013, 16:09
@aneczka27: psujesz mi zabawę ;-(
Odpisz
12 kwietnia 2013, 16:11
Wybacz, jednak czekolada to wyższy priorytet :(
Odpisz
12 kwietnia 2013, 20:22
@aneczka27: No to jutro rozmyslaj. :P
Odpisz
13 kwietnia 2013, 15:37
Ej a mam do was takie pytanie... (nie jest to już do kłótni religijnej tylko tak o)
Według ewolucji Człowiek pochodzi od małp nie?
To dlaczego małpy nie są ludźmi? albo czy one kiedyś stanął się ludźmi a my jakimś wyższym gatunkiem?
Tak się właśnie zastanawiam...
A kłócić mi się z wami nie chce, bo będziemy sobie szukać argumentów o błędzie drugiej strony bez końca
Odpisz
13 kwietnia 2013, 15:38
Piszesz Bóg przez duże B, czyli, że dla Boga szacunek masz :)
Podoba mi się :)
Odpisz
Edytowano - 13 kwietnia 2013, 16:01
Nie każdy organizm ewoluuje w takim samym tempie.
Np bakteria potrafi dzięki szybkiej ewolucji uodpornić się na coś w niecałe 2-3 tygodnie. Kiedy istniał jeszcze tak zwany Homo Habilis, dzisiejsze szympansy były małpiatkami.
Odpisz
13 kwietnia 2013, 16:17
@chupacabra001: Aha po części zrozumiałem
Odpisz
13 kwietnia 2013, 16:44
Dlatego nigdy nie należy zażywać tego samego antybiotyku dłużej niż 2 tygodnie, bo wszystkie te cholerstwa zrobią się na ten antybiotyk odporne.:-)
Odpisz
13 kwietnia 2013, 16:55
oczywiście, że szanuję Boga i wszystkie inne religie, jak już mówiłam. Pretensje mam do ludzi, którzy są TU na Ziemi.
Kiedyś oglądałam takie filmidło, które dowodziło, że jakby nagle wszyscy ludzie umarli, to małpy zajęłyby nasze miejsce (właśnie szympansy) - najpierw nauczyłyby się hodowli zwierząt (ptaki zaczęłyby osiedlać się na budynkach, a one zjadałyby ich jaja - po jakimś czasie zauważyłyby, że jak zjadają wszystkie jaja, to potem jest ich coraz mniej).
Odpisz
13 kwietnia 2013, 17:23
@chupacabra001: to akurat wiem
Odpisz
13 kwietnia 2013, 17:25
Fajnie by było, gdyby małpy były podobne do ludzi w większym stopniu np. by budowały wioski i by gadały. tylko, żeby ludzie nie odbierali im tego co jest ich, i żeby nie wybuchały wojny Ludzko-małpskie :)
Odpisz
13 kwietnia 2013, 17:44
Wybuchałyby. Wojna to coś więcej niż tylko konflikt pomiędzy dwoma mocarstwami. Wojna to ludzka natura...
Odpisz
13 kwietnia 2013, 17:49
człowiek nie potrafi niczego zostawić w spokoju. Oglądałeś Avatara? Cóż... gdyby ludzie znaleźli inną "żyjącą" planetę, zniszczyliby zamieszkującą ją rasę (o ile nie oddałaby wszystkiego po dobroci). Wielu osobom przeszkadza inny kolor skóry, co dopiero zupełnie inna istota.... I dlatego wszyscy ludzie powinni być pierwowzorem Jezusa. Niestety, zamiast tego mamy na świecie fanatyków, korupcję, konflikty i biedę.
Odpisz
13 kwietnia 2013, 19:07
Dokładnie. To by wyglądało jak podbój Ameryki.
Odpisz
13 kwietnia 2013, 19:33
Lepiej już być ateistą niż katolikiem tylko na papierze.
Odpisz
13 kwietnia 2013, 20:29
@Minerman: dlatego jestem ateistką. Ateistką działającą w imię dobra. I komentuj to jak tylko chcesz.
Odpisz
13 kwietnia 2013, 21:31
Najlepiej być ogólnie ateistą. Wolna niedziela, to jest to. :D
Odpisz
13 kwietnia 2013, 22:01
@chupacabra001: ja niestety idę na to bierzmowanie... aż tak negatywnie nastawiona nie jestem, choć na początku coś mi się działo w kościele -.- jutro rano trza wstać... beznadzieja
Odpisz
13 kwietnia 2013, 22:08
Współczuję. :-/
Ja z kolei dziś wyjątkowo nie idę do roboty, więc nastrój dobry... :-)
Btw, nie możesz zwyczajnie olać tego chędożonego bierzmowania?
Odpisz
13 kwietnia 2013, 23:28
@chupacabra001: nie, niestety.
Odpisz
13 kwietnia 2013, 23:30
No np olać msze i z automatu Cię wyp.erdolą...
Odpisz
13 kwietnia 2013, 23:33
@chupacabra001: miałabym to samo co Ty.... dla świętego spokoju pójdę na bierzmowanie (i tak w domu wszyscy to antychryści, chociaż moja matka utrzymuje, że wierzy w Boga, a ojciec hamuje się ze względu na matkę mohera), a potem oleję kościół i religię (chciałam nie chodzić w tym roku na religię...).
Odpisz
13 kwietnia 2013, 23:44
Ok, to Twoja decyzja.
Odpisz
15 kwietnia 2013, 18:24
@chupacabra001: Tu się z wami zgodzę, człowiek by wszczynał wojny o byle gów no. Niestety taka ludzka natura
Odpisz
15 kwietnia 2013, 18:33
I tutaj nie pomoże ani UE, ani NATO, ani kościół.
Odpisz
16 kwietnia 2013, 18:32
@chupacabra001: Nom mimo wszelkich starań głupich ludzi nic nie powstrzyma np. teraz ta Korea
Odpisz
16 kwietnia 2013, 18:33
A Korea to zupełnie inna postać rzeczy. Ale ja i tak wolę Koreę od USA. A dlaczego? Bo Korea przynajmniej nie udaje wolnego kraju.
Odpisz
20 kwietnia 2013, 00:46
@chupacabra001: Ależ chupacabra Koreańska republika ludowo-(demokratyczna)Gdzie ty widzisz demokrację tam zgadzam się nie udaje ale kazdy kraj ma troszke kłamstw na karku.
Odpisz
Edytowano - 20 kwietnia 2013, 00:49
@deadxp: A ue to zło jedna komuna od nas odeszła to już druga sie dobiera np. w alpach było dużo konopi dilerzy mieli to w d**ie i se ładnie rosła nikt nie robił marichuany a unia wsystko rozwaliła i sie dziwi ze są lawiny(konopie mają głębokie korzenie i działają przeciw-lawiono).
Odpisz
4 maja 2013, 12:45
Bóg nie może wpływać na wolną wolę człowieka ;p
Jak ty byś się czuła,gdybyś nagle zrezygnowała ze swoich poglądów i przyzwyczajeń,tak niemal bez powodu?
Odpisz
Edytowano - 4 maja 2013, 14:00
@Sauron: hmm. Zaczęłabym się zastanawiać, co sprawiło, że zmieniłam poglądy. Ale skoro bym je zmieniłam to byłoby dla mnie bez znaczenia.
Natomiast zastanawiam się, gdzie napisałam, że "Bóg wpływa na wolną wolę człowieka".
PS Bóg nie wpływa na wolną wolę ludzi, ale w raju nie dał Adamowi i Ewie sposobności wyboru. Nie wiedzieli, co jest złe; więc skąd mieli wiedzieć, że wąż jest zły? Przyszedł (o ile dobrze pamiętam Bóg pozbawił węża kończyn dopiero potem), powiedział, posłuchali.
Odpisz
4 maja 2013, 14:59
nie dał im wyboru,jak to określiłaś,ponieważ chciał ich uchronić przed wstąpieniem na złą drogę.Powiedział im przecież,że owoce z Tego Drzewa są niebezpieczne.
Odpisz
26 maja 2013, 12:41
Bóg wyraźnie powiedział : Ze wszystkich owoców możecie jeść owoce, ale z tego wam nie wolno .
Odpisz
21 lipca 2013, 10:43
"Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (99) XD
Odpisz
6 października 2014, 19:39
Ponieważ w momencie kiedy powstawało to wasze debilne ,,chrześcjaństwo,, wiekszośc cywilizowanego świata była pod Kontrola Cesarstwa Rzymskiego . Po pewnym czasie uznali je za religie państwową bo nie zdarzyli wybijać chrzescjan . Ja bym zdąrzył
Odpisz
6 października 2014, 19:46
hahahha napewno :)
Odpisz
6 października 2014, 19:49
To znaczy zgromadziło by się ich w jednym miejscu i pufff
Odpisz
6 października 2014, 19:52
a czemu nie zrobisz tak teraz?
Odpisz
25 września 2017, 21:10
@chupacabra001: łooo kuźwa... niezła tam u ciebie patola jak ksinża 3 córki majo. Ale tak na serio... Mówisz o mniejszości tak, jakby to była większość. A to nawet nie jest mniejszość! To są tylko i wyłącznie JEDNOSTKI!
Odpisz
25 września 2017, 21:22
@McXMan5: Naukowcy chrześcijańscy: Pascal (poczytaj se o jego twierdzeniu), Einstein (wincyj na razie nie pamiętam)
Odpisz
25 września 2017, 21:23
@McXMan5: Islam podbija cudze ziemie. Krucjaty miały na celu ODZYSKANIE ziem UTRACONYCH w wyniku EKSPANSJI ISLAMU. Got it?
Odpisz
13 czerwca 2017, 17:34
"Nie ma w tym komiksie nic o Janie Pawle II, ale ciul, jego też wychwalę, bo mnie zabiją, że wolę papieża lewaka niż papieża polaka"
Odpisz
7 czerwca 2014, 10:26
I to je papież... A nie ksiądz typu "BITELSI I KŁIN TO SATANIŚCI!!! DAWAĆ MI NA NOWEGO MERCEDESA"
Odpisz
10 listopada 2016, 20:14
Czemu piszesz dokładnie to co ja mam zamiar napisać?
Odpisz
10 listopada 2016, 20:17
@gobo333: Ku*wa gobo ten komentarz ma 2,5 roku
Odpisz
6 października 2014, 19:35
@KontoUsunięte: Jezisa NIE MA czy w konczu to do kogos dotrze?
Odpisz
6 października 2014, 19:38
udowodnij :)
Odpisz
6 października 2014, 19:48
1 Wojny 2 Głod 3,4 Choroby (stawiam tu jeszcze jeden numer , ponieważ gdyby bóg był to by ich nie było ) 5Bieda wymieniac dalej :D
Odpisz
7 października 2014, 13:17
Haha XD kończę dyskusję XD
Odpisz
6 października 2014, 19:52
Ponieważ to ok 70 proc populacji :D
Odpisz
24 kwietnia 2013, 18:39
a czy wy jesteście dumni że jesteście Polakami?
Odpisz
6 października 2014, 19:36
Nie
Odpisz
6 października 2014, 19:38
spłoniesz :)
Odpisz
6 października 2014, 19:40
A czemu ? I gdzie jeśli wolno spytac :D
Odpisz
10 kwietnia 2013, 19:36
Mam jedno pytanie:
Co według was jest po śmierci?
Odpisz
10 kwietnia 2013, 19:38
z prochu powstałeś, w proch się obrócisz.
Miałeś kiedyś sen bez snu? Obudziłeś się i nie pamiętałeś, że spałeś. ...albo miałeś kiedyś operację, byłeś pod narkozą? Właśnie tak jest po śmierci. Nie ma Cię :) puff!
Odpisz
10 kwietnia 2013, 19:39
aha... dobrze wiedzieć
Odpisz
10 kwietnia 2013, 19:41
założyłabym się, ale niestety nie oddałbyś mi mojej działki.
A Ty co myślisz? Że po śmierci będziesz chodził po zielonej łące? Teolodzy udowodnili, że jeśli cokolwiek jest po śmierci to jest to STAN DUCHA, czyli zawieszenie w przestrzeni z identycznych uczuciem przez cały czas. Trochę jak narkomania. Wyobraź sobie, że wiem coś o Bogu i całej reszcie.
A teraz mam pytanie dla Ciebie, mój drogi inteligencie. Codziennie w Afryce umiera około 90 tys dzieci z głodu. Gdzie jest Bóg? Sra?
Odpisz
10 kwietnia 2013, 19:44
Pewnie, że nie ma.:-)
Odpisz
10 kwietnia 2013, 19:45
albo gdzie jest Twój powszechny, święty, apostolski kościół?
Odpisz
10 kwietnia 2013, 19:45
Bóg dał ludziom wolną wolę np. zwierzęta nie mają rozumu ale jakoś sobie radzą najedz się-uciekaj-spróbuj nie umrzeć-jak umrzesz ktoś cię zastąpi. Ludzie sami decydują o swoim losie. To jest także wina trochę rządu lub położenia geograficznego. A jak np. są zbiórki charytatywne dla biednych dzieci Gdzie jesteście? SRACIE?
Odpisz
10 kwietnia 2013, 19:49
ahahaha a słyszałeś, ile z tych pieniędzy trafia do dzieci? 5%
Odpisz
11 kwietnia 2013, 00:35
Gdzie jest Bóg? Bóg daje tym dzieciom nas, byśmy im pomogli, a to że jesteśmy jednak egoistyczni, to już nasz wybór. Bo jedzenia nie brakuje, tylko jest marnowane w krajach rozwiniętych. Obecnie produkuje się taką ilość produktów spożywczych, że spokojnie wystarczyłoby dla znacznie większej populacji - badania naukowe ;)
Odpisz
11 kwietnia 2013, 16:08
@aneczka27: a co mamy zrobić? Resztki ze stołów pakować i wysyłać do Afryki? Puknij że się w łeb, bo to do Ciebie nic nie dociera. Od nas, małych ludzi niewiele zależy, to dowódcy państw powinni coś zrobić. "Pomódl" się za nich i daj mi znać, czy podziała.
Odpisz
11 kwietnia 2013, 19:22
SAMA SIĘ PRZYZNAŁAŚ że to od dowódców państw zależy a nie od Boga, a tak w ogóle Lepiej by było wysłać te resztki do Afryki niż wypie rdol ić na śmietnik i się użalać dlaczego ziemia jest tak zanieczyszczona
Odpisz
31 października 2013, 18:45
Rozkład ciała.
Odpisz
6 października 2014, 19:33
Koniec ... Wiec żyj swoim życiem
Odpisz
23 kwietnia 2013, 11:50
ja tam Ruskich nie lubię, i dla mnie to był zamach, ale nie kłóćmy się a Tusk co dobrego zrobił dla wyjaśnienia tej sprawy nie wiem jak wy ale ja w polityce głosuje za PIS bo to PO to mi już bokiem wychodzi,
P.S- Polska też zaczyna się robić dyktatorska, ponieważ Ludzie mówią swoje a Tusk robi swoje, nie chcemy wieku emerytalnego a Tusk nam go podwyży, Dobrzeby było, gdyby Polska wyszła z Unii
Odpisz
6 października 2014, 19:41
Sądzisz że jest w rządzie ktoś lepszy?? hm?
Odpisz
6 października 2014, 19:45
Nie. Ale może będzie :) osobiście zgłaszam siebie :D
Odpisz
6 października 2014, 19:46
:P Dobra kończmy to umilanie dyskusji przez minki Daleko zajdziemy jeżeli wszędzie wepchnie się kościół
Odpisz
6 października 2014, 19:49
tak :) dalej niż teraz w zachodniej europie :) spójrz jak wygląda społeczeństwo bez chrześcijaństwa! Wszędzie panoszą się muzułmanie, na każdym kroku zobaczysz peadałów , ajak zwrócisz im uwagę żeby się nie r*chali na ulicy to trafisz do wiezienia jako faszysta!! to sie nazywa wolnosć słowa, tolerancja i wspanaiłe życie bez Boga! ":)
Odpisz
6 października 2014, 19:52
Tak ale tam jest rozwinięta gospodarka a ludzie maja kupe szmalu i to się liczy :D A jeżeli chodzi o muzułmanów i geji to ludzie dalej sa wstrzasnieci Faszyzmem i żydami To kiedyś minie :D
Odpisz
6 października 2014, 19:54
A czy uczyli cię moze na historii, że hdy Polska jako jedyna ze swych sąsiadów była krajem katolickim i wtedy była jednym z najpotężniejszych krajów świata?! Jako jedyna zdobyła Moskwę!!! Bóg czuwał :)
Odpisz
6 października 2014, 19:55
Hahah ale wtedy był inne czasy i nie możemy nawiązywać boga do wszystkiego
Odpisz
6 października 2014, 19:56
Tylko ze ta ich gospodarka jest zbudowana kosztem Polski :)
Odpisz
Edytowano - 20 kwietnia 2013, 00:52
Ehhhhhh kiedyś jescze w rzeczpospolitej obojga narodów było dobrze żero teorii spiskowych i tajnych organiżacji i było spokojnie ludzie se żyli krowa to było jak żłoto ważne zadbane i czyste a dziś krowy w gównie trzymane i skóry robią i mleko dają mówie ci kiedyś raczej było lepiej ale jestem użalezniony od kompa więc nawet gdybym mógł to ja sie nie moge cofnąć bo mi psycha padnie.
Odpisz
20 kwietnia 2013, 09:54
@deadxp: Uzależnienie się od komputera to tylko kwestia siły woli.;-)
No i najwięcej kłamstw na karku mają te państwa demokratyczne. I masz rację, Unia to zło. Wprowadza do nas normy, za którymi nie możemy nadążyć. A dlaczego? BO kraj jest zbyt biedny.
Ten sam błąd popełniono w naszym kraju. Nie wzięto pod uwagę to, że każde województwo inaczej się rozwija i powinny być tam inne przepisy, aby idealnie je dostosować do tamtejszej sytuacji. Tak, piszę o systemie federalnym, jak mają np Niemcy, USA, Rosja itd. Zrobienie z Polski federacji to byłby wielki plus dla naszej gospodarki.
Odpisz
20 kwietnia 2013, 10:01
@chupacabra001: W sumie łatwo się zniechęcam łatwo się zniechęcam reklama za dużo spamuje i już nie gram przechodze na tv.Ok chodźmy do mojego czy twojego profilu bo spamujemy w komentarzach.
Odpisz
20 kwietnia 2013, 11:16
@deadxp: A to nie szkodzi, że spamujemy w komentarzach.:P
Odpisz
20 kwietnia 2013, 13:15
@chupacabra001: To dalej dyskutujmy co sądzisz o smoleńsku mi sie kojarzy z pieskami bo sie urodziły 10 kwietnia.
Odpisz
20 kwietnia 2013, 13:56
@deadxp: Smoleńsku? rzygać tym można, ale skoro prosisz...
Jak na moje oko - to NIE był zamach. Dlaczego?
-Tupolew był strasznie przestarzałą maszyną.
-Piloci były niewyszkoleni.
-Mgła - były fatalne warunki do lotu. Już przed startem Białorusini ostrzegali przed warunkami pogodowymi. Ale Kaczor miał to w dupie.
Ci, którzy twierdzą, że to jest zamach, cały czas pitolą o trotylu, który tam wykryto. Fakt, był tam, ale są na to wytłumaczenia:
-Ten sam samolot służył dom przewozu żołnierzy do Afganistanu. I w drugą stronę. Więc nic dziwnego. Żołnierze nasiąknięci tym trotylem, "uwalili" nim samolot.
-Tamtejsza ziemia jest wręcz przesiąknięta trotylem jeszcze z wojny Polsko-bolszewickiej.
-Żaden zamachowiec nie używa trotylu ze względu na to, że jest łatwy do wykrycia. I już wykryli to przed startem.
Swoją drogą, Kaczor leciał tam z własnej woli. Tam miał się Tusk z Putinem spotkać, nikt inny. Ale oczywiście Lord Kaczka musi wszędzie swój kuper przypałętać...
Na moje oko - zginął na własne życzenie, a Jarek na siłę próbuje udowodnić teorię zamachu, bo to by było na ich korzyść - "Wielki bohater narodowy zginął w zamachu".
Ot i i wszystko.
Odpisz
20 kwietnia 2013, 14:03
@chupacabra001: Wina rusków bo źle przegląd zrobili.
Odpisz
20 kwietnia 2013, 14:27
@deadxp: Wina naszego rządu, że nie chciało im się lepszego kupić.
Ruscy dobrze zrobili przegląd i powiedzieli co i jak. Ale wszyscy mieli to w dupie.
Odpisz
10 kwietnia 2013, 19:28
to jest smutne jak traktujecie Boga :( ale okaże się na sądzie ostatecznym już mi się z wami nie chce gadać AHA opowiem wam wiersz:
Nie nowina, że głupi mądrego przegadał,
widząc, że uczony nic nie odpowiada, jeszcze bardziej przeraźliwie krzyczeć począł.
Na koniec zmęczony gdy sobie odpoczął, rzekł mądry by nie być w odpowiedzi dłużny: Wiesz dlaczego dzwon głośny? Bo w środku jest próżny. :)
Odpisz
Edytowano - 10 kwietnia 2013, 19:32
przerabiałam ten wiersz jak byłam w 3 kl podstawówki.
Sąd ostateczny? OK, idę zamówić miejsca w 1 rzędzie.
Człowieku, Bóg siedzi i płacze nad tym jacy ludzie mu się dostali. No ale katole muszą mieć pranie mózgu, w zasadzie to nie Twoja wina. Nie powiedziałeś mi nic mądrego od początku dzisiejszej rozmowy... cóż, mądrości to Twój Bóg Ci nie dał.
Odpisz
10 kwietnia 2013, 19:23
CHWAŁA NA WYSOKOŚCI SAURON! A W MORDORZE POKÓJ ORKOM DOBREJ WOLI...
Odpisz
9 kwietnia 2013, 19:48
Czytaj ze zrozumieniem, bo się jeszcze bardziej ośmieszasz.
Wskaż, gdzie napisałem, że KAŻDY ksiądz jest hipokrytą. powodzenia w poszukiwaniach.
" Może jesteś zazdrosny o to że ksiądz ładnym samochodem jeździ.?"
A nie sądzisz, że tak nie powinno być? Ciebie to nie wkur.ia, kiedy ktoś Ci kłamie prosto w oczy?
"a krucjat to już w kościele nie ma bo żyjemy w XXI wieku a nie w XII"
Znam wielu takich, co by zrobili niejedną krucjatę.
W telegraficznym skrócie - zdzierżyłbym to, gdyby nie fanatycy.
Odpisz
9 kwietnia 2013, 20:57
@chupacabra001: Znam wielu takich, co by zrobili niejedną krucjatę. - zrobiliby ale nie robią
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:06
Nie robią, bo jedyne co potrafią robić, to siedzieć na dupie i ***ć głupoty. :-)
Swoją drogą, fajna konwersacja z tego wyszła. :-]
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:11
@chupacabra001: Mam pewne wrażenie że jesteś jakimś zacofańcem (bez obrazy) bo według ciebie są jeszcze krucjaty oto link zasięgu chrześcijaństwa
http://www.obrazki.jeja.pl/13550,boska-gra.html
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:14
Ech... Jesteś ciemny jak tabaka w rogu. :-) Czytanie ze zrozumieniem sie kłania. Gdzie ja napisałem, że dzisiaj są krucjaty? Jedyne co napisałem o tym to to, że sa ludzie, którzy CHCIELIBY to robić. I tu mnie nawet poparłeś. :-)
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:16
@chupacabra001: ,,Zmieniło się tylko tyle, że to ukrywają.'' twoje słowa sam napisałeś,że według ciebie krucjaty są stosowane do dnia dzisiejszego, tylko że to ukrywają
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:18
Aa, wtedy to ja nie pisałem o krucjatach, ale o ogólnym zachowaniu kościoła. Dalej chodzi im o to samo.
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:20
@chupacabra001: Prosiłbym o jaśniejsze pisanie twoich komentarzy. Dziś Kościół zachowuje się w porządku nie mam do nich żadnych zastrzeżeń
Odpisz
Edytowano - 9 kwietnia 2013, 21:20
Nie masz nic przeciwko, że Cię okradają? Sami są bogaci, a biednych lubią skubać?
*Nie dotyczy Wojtyły i paru innych.
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:24
@chupacabra001: ja tam specjalnie nie odczuwam ,,okradania'' przez Kościół
Złotówka czy tam dwa złote nie robią mi różnicy, a jakieś 20 zł na mszę za zmarłych krewnych, lub gdy ksiądz chodzi po kolędzie to według mnie im się nawet należy oni wspierają wszystkich ludzi modlitwą i mi to wystarczy :)
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:27
Modlitwą, która gówno daje. Tobie może to zwisa, ale mnie krew zalewa jak widzę, kiedy taki żyje jak lord, a od emerytów zdziera ostatnie koszule.
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:30
@chupacabra001: Emeryci sami mu dają on zbytnio o pieniądze nie prosi
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:32
@chupacabra001: Mi modlitwa bardzo dużo i często Bóg moje modlitwy wysłuchuje np. przed jakimś Egzaminem modlę się o pomoc, a na wynikach jestem w czołówce możesz w to nie wierzyć ale Bóg nas kocha i nam pomaga jak tylko na to zasłużymy kocham go za to i jestem mu wdzięczny za wszystko
Odpisz
9 kwietnia 2013, 21:41
Oczywiście, że nie wierzę. To jest kwestia psychologii, potęga podświadomości. Podświadomie wierzysz, że to Ci pomoże. I pomaga. Ale to nie żaden bóg, ale Twój umysł. Tak samo jest z różnymi pierdołami, które "przynoszą szczęście".
Magia psychologii powiadam. :-)
Odpisz
10 kwietnia 2013, 18:34
@chupacabra001: Aha czyli jak modlę się do Boga to Bóg mi nic nie pomaga tylko ja MAM MAGICZNE MOCE I DLATEGO NAUCZYCIELKA OD NIEMIECKIEGO PRZEKŁADA SPRAWDZIAN JUŻ OD MIESIĄCA !!! tutaj musi działać wyższa siła
Odpisz
10 kwietnia 2013, 18:40
A kto tu pisze o magicznych mocach? Ech, dzieci zawsze mają bujna wyobraźnię - widzę, że to prawda.:-)
Odpisz
10 kwietnia 2013, 18:46
@chupacabra001: No to w jaki sposób mi to wytłumaczysz , że nauczycielka przenosi sprwdzian???
Odpisz
10 kwietnia 2013, 00:10
Chrześcijanie....
Preparing the Most Epic Battle on Jeja...
The Third World War downloading...
Odpisz