Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Moja najukochańsza lektura <33
Oczekujemy faktów
Tak było, nie zmyślam (tylko bredzę)
Firma z tradycjami
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
*dźwięki umierania potworów*
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież29 marca 2018, 22:16
powiem tak.. CO TO ZA GÓWNO?
Odpisz
25 maja 2018, 18:53
@Filipsss: Earthchan
Odpisz
21 lipca 2021, 20:41
@Rafik005: A czy poprawnie nie jest ,,Earth-chan?
Odpisz
22 grudnia 2017, 21:05
Ten mem z Ziemią jako dziewczynką z anime jest bardziej ch*jowy od dat boia.
Odpisz
22 grudnia 2017, 21:03
Ziemia Chan to najgorszy mem jaki ostatnio widziałem...
Odpisz
25 grudnia 2017, 22:05
@KozioMiozioPL: Przykro mi z powodu twojej choroby psychicznej
Odpisz
Edytowano - 27 grudnia 2017, 19:16
@jasnib: No cóż, ale skąd wiedziałeś że mam nerwice ? Mogłeś mi na priv o tym napisać, a nie pod komentarzem chejtującym ziemia chan. Tu tylko na temat mojego komentarza pisz.
Odpisz
22 grudnia 2017, 20:01
Pytanie:
Kto wrzucił pierwszego mema z Ziemią - Chan?
Odpisz
22 grudnia 2017, 20:28
@Tosiazzz: .
Odpisz
22 grudnia 2017, 20:58
@Tosiazzz: Slender z Jezusem na avatarze.
Odpisz
22 grudnia 2017, 19:10
Odpisz
22 grudnia 2017, 19:10
O tyle jest to debilne, że nie jesteśmy w żadnym stopniu zagrożeniem dla ziemi.
Ozon nie ochrania ziemi, tylko nas, tak samo środowisko i inne głupoty
Odpisz
23 grudnia 2017, 00:08
@kolkav5: nie jesteśmy zagrożeniem, a gazy bojowe, freony, okazjonalne wybuchy nuklearne, wycieki tankowców, wysypiska śmieci, smog, kwaśne deszcze, wymieranie gatunków(a to akurat mam osobiście w dupie), niszczenie ekosystemów, wycinka lasów deszczowych, zaśmiecanie krajobrazu miastami, zapadanie się ziemii przez kopalnie i skarzenie wód i powietrza to tak samo z siebie i to tak poprostu przypadkiem się zdarzyło że akurat to się dzieje wtym samym c,asie co ludzkość żyje
Odpisz
23 grudnia 2017, 00:40
@Marequel: Te wszystkie rzeczy są spowodowane działalnością człowieka.
Ale nie stanowią zagrożenia dla Ziemi, tylko właśnie głównie dla samych ludzi.
Zwłaszcza jeśli wymieranie innych gatunków masz w dupie.
Odpisz
23 grudnia 2017, 00:42
@Mijak: to wszystko w mniejszym lub większym stopniu stanowi zagrożenie dla samego życia na ziemii a właśnie ono stanowi najcenniejszą cechą naszej planety
Odpisz
23 grudnia 2017, 01:04
@Marequel: Żadna z tych rzeczy nie stanowi zagrożenia dla życia samego w sobie, a tylko dla sporej części żyjących obecnie gatunków.
Wyginą, ekosystem zubożeje, ale to stworzy miejsce do rozwoju dla nowych gatunków, lepiej przystosowanych do tych nowych warunków.
Cholera, nawet gdy tlen w formie O2 po raz pierwszy pojawił się w ziemskiej atmosferze, był silnie toksyczny dla większości ówczesnego życia. A bez niego życie nigdy nie mogłoby się tak rozwinąć.
W żaden sposób nie szkodzimy życiu samemu w sobie. Jesteśmy zagrożeniem wyłącznie dla współcześnie żyjących gatunków.
Co tak naprawdę powinno być niepokojące tylko z dwóch powodów:
- Część z tych gatunków może się nam jeszcze bardzo przydać.
- Sami jesteśmy jednym z tych gatunków, którym te wszystkie rzeczy mocno szkodzą.
Dlatego przeraża mnie takie podejście "ludzie eksploatują naturalne złoża dla swoich korzyści, a natura na tym cierpi".
Trzeba po prostu się zastanowić, ile szkody i ile korzyści DLA SAMEJ LUDZKOŚCI przynosi dane działanie.
Odpisz
23 grudnia 2017, 01:11
@Mijak: nie wiem czy wiesz ale jeśli absolutnie nic nie zrobimy ze zmianami w kliamcie to doprowadzi to do powstania idealnych warunków do rozwoju pewnych gatunków bakterii które są w stanie tak zatruć atmosferę, a zatem i całą planetę, że przeżyją tylko one. Mi osobiście niezbyt pasuje "wczytanie kopii zapasowej" z czasów z przed powstania organizmów wielokomórkowych
Odpisz
Edytowano - 23 grudnia 2017, 01:18
@Marequel: Mi osobiście też to nie pasuje. Ale to tylko ze względu na ludzi.
Właściwie gdyby przedstawić to w formie memów o Earth-chan, to nie powinno być jako "kocham cię, Human-kun, bez względu na to, jak bardzo mnie krzywdzisz".
Dużo bardziej pasowałoby coś takiego, że Ziemi brakuje asertywności żeby mówić o tym wprost i na razie wszystko biernie znosi, ale już teraz ma konkretne plany zamordowania Human-kun'a, jeśli ten się nie poprawi.
Odpisz
23 grudnia 2017, 13:01
@Marequel: Planecie nie zagraża nawet meteoryt, który by rozwalił 99,9% żyjących organizmów, ale plastikowa butelka, to już przesada.
Odpisz
23 grudnia 2017, 13:13
@kolkav5: jedna nie ale 19635417830602861442674950692761452648966 i pół to już coś zrobi
Odpisz
23 grudnia 2017, 13:18
@Marequel: Wątpię, jakbyśmy spuścili wszystkie atomówki, to planeta była by w porzątku, tylko ludzie i zwierzęta by zginęły.
Ale my się zwierzętami nie przejmujemy.
Odpisz
21 grudnia 2017, 16:58
W jaki sposób butelki plastikowe zanieczyszczają środowisko i w jaki sposób jest to szkodliwe?
Odpisz
21 grudnia 2017, 16:59
@SztykMolodiets: Wujek Google wsadzi ci informację prosto w... (lenny)
Odpisz
21 grudnia 2017, 16:59
@Holenderjk: w dupe!!!
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:00
@MrRolan: Kto co lubi, Freunde, kto co lubi
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:00
@SztykMolodiets: Plastik w wodzie długo sie rozpuszcza i rozpyla trujące substancje do wody.
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:01
@Ja_tu_tylko_komentuje: A przecież plastik robi się z naturalnych surowców.
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:05
@SztykMolodiets: Masz na myśli biodegradowalny?
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:08
@Ja_tu_tylko_komentuje: Nie.
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:12
@SztykMolodiets: Plastik robi się z ropy. Ropa nie jest najlepsza dla środowiska.
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:18
Ale przecież jest naturalnym surowcem, który występuje w naturze i powstaje z dawniejszych dinosiów.
Dlaczego ropa jest szkodliwa?
Odpisz
Edytowano - 21 grudnia 2017, 17:25
@SztykMolodiets: Plastiki i inne tworzywa składają się z polimerów - długich łańcuchów węglowodorów, które otrzymuje się z ropy naftowej w rafineriach. Tworzywa te długo zalegają w środowisku, bo węglowodory ulegają bardzo powolnemu rozkładowi, przez co stanowią zagrożenie dla zwierząt. Materiały te najczęściej nie nadają się do ponownego recyklingu, więc nie mogą być ponownie wykorzystane i zamiast tego są składowane, zaśmiecając środowisko. Ponadto część materiałów zawiera dodatkowo inne związki chemiczne, które uwalnianie są do środowiska podczas rozkładu. Nie wspominając już o tym, że wiele z tych odpadów zostaje spalania w piecach, uwalniając duże ilości CO2, CH4 i innych gazów z dodatkiem różnych związków chemicznych, które dodaje się do ww. tworzyw sztucznych.
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:28
@docRobert: Co ma długi czas rozkładu do stwarzania zagrożenia dla zwierząt?
Odpisz
Edytowano - 21 grudnia 2017, 17:28
@SztykMolodiets: Ropa Naftowa sama w sobie nie jest zbytnio szkodliwa. Szkodliwy jest proces jej wydobywania, spalania, rafinacji, używania jako paliwa, etc. Szkodliwe jest to, do czego i w jaki jest wykorzystywana.
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:29
@docRobert: Dlaczego tak jest?
Odpisz
Edytowano - 21 grudnia 2017, 17:36
@SztykMolodiets: Wszystko jest naturalnym surowcem.
Ale niektóre naturalne surowce mogą być bardzo szkodliwe dla organizmów żywych, przystosowanych do tego, że te konkretne surowce znajdowały się głęboko pod ziemią i nie wchodziły z nimi w bezpośredni kontakt.
Ani żadne pochodne tych surowców.
Odpisz
Edytowano - 21 grudnia 2017, 17:37
@SztykMolodiets: Tworzywa sztuczne przez bardzo długi czas zalegają w ich siedliskach, utrudniając ich życie i przeszkadzając w naturalnym funkcjonowaniu. Substancje zawarte w tworzywach jak i same kawałki tworzyw mogą wnikać do ciał zwierząt, co oczywiście ma negatywne skutki. Substancje te również wnikają do gleby i wywierają negatywny wpływ na roślinność (którą następnie jedzą zwierzęta). Same plastiki stanowią duży kłopot dla organizmów, gdyż ich rozkład przebiega bardzo wolno, przez co tworzywa będą przez lata na swoim miejscu zajmować przestrzeń i szkodzić organizmom żywym uwalniając szkodliwe związki. Ich obecność może blokować rozrost roślin i zwierzęta mogą się w nie zaplątywać i wpadać w nie.
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:39
@docRobert: A dlaczego dopiero proces polimeryzacji sprawia że stają się szkodliwe?
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:40
@SztykMolodiets: Mam ci tłumaczyć podstawy chemii, ekologii i geografii? To chyba oczywiste, co powstaje ze spalania ropy naftowej, jej przerabiania, produkcji tworzyw sztucznych oraz spalania tych tworzyw i jaki wpływ mają na środowisko.
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:44
@docRobert: Tak.
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:45
@SztykMolodiets: Po prostu.
Reakcje chemiczne.
Jedna substancja w odpowiednich warunkach przekształca się w inną, o zupełnie innych właściwościach.
A sposób zachowania bardzo złożonych cząsteczek jest trudny do przewidzenia.
Zwłaszcza podczas reakcji z innymi bardzo złożonymi cząsteczkami.
Na przykład długie łańcuchy polimerów z białkami tworzącymi komórki żywych organizmów.
Odpisz
21 grudnia 2017, 17:47
@Mijak: A, ok, dzięki wszystkim ;)
Odpisz
Edytowano - 21 grudnia 2017, 17:50
@SztykMolodiets: Jeden z wielu powodów:
Ropa naftowa to nie tylko mieszanina węglowodorów. W ropie jest cała masa innych związków chemicznych, które nie są potrzebne przemysłowi petrochemicznemu a stanowią ogromne zagrożenia dla środowiska. Związki siarki, związki azotu, chloru, tlenki różnych pierwiastków, domieszki różnych metali i stałe substancje zawieszone w ropie. Nie wspominając już o gazie ziemnym i zawartymi w nim szkodliwymi związkami, które podczas wydobycia są spalane i bezpośrednio uwalniane. To wszystko musi zostać oczyszczone i te niepotrzebne substancje trafiają do środowiska. Poza tym ropa naftowa w procesie polimeryzacji jest dalej oczyszczana z niepotrzebnych związków i zostaje poddana różnym procesom, które wymagają energii i dodatkowych substratów. Do polimerów dodawane są też różne inne związki, by osiągnąć konkretne właściwości wedle uznania (np. siarka lub chlor).
Odpisz
22 grudnia 2017, 21:38
@SztykMolodiets: Nie ma za co.
Odpisz