Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
TheHackerGames

31 grudnia 2017, 12:26

W Assassin's Creed fajnie ten problem rozwiązali.

Avatar polskistrzelec123_

31 grudnia 2017, 21:21

Możesz rozwinąć, bo nie grałem w najnowsze części i nie wiem.

Avatar
TheHackerGames

1 stycznia 2018, 00:23

@polskistrzelec123_: W prawie każdej części była "bariera" po przekroczeniu której, miało się kilka sekund na powrót, albo będzie desynchronizacja.

Avatar
TheHackerGames

1 stycznia 2018, 00:24

A mapa za barierą dalej była. Choć trochę mniej szczegółowa.

Avatar Drag_on

16 marca, 01:55

warto wspomnieć że ta bariera była uzasadniona fabularnie, więc to też nie jest tak, że twórcy dodali ją na hama i fajrant

Avatar Dovahkiin

31 grudnia 2017, 16:42

Uwaga zagadka częściowo rozwiązana na podstawie GTA V.
Na mapach i gazetach jako eastereggach jest pokazane, że ogromna część świata została zatopiona, pokazuje to mapa w jednym sklepie gdzie nie ma ponad połowy Europy, a jest woda. Są też gazety o tytułach "Poziom wody się podnosi" (czy jakoś tak)
Polecam na yt zobaczyć

Avatar
Konto usunięte

30 grudnia 2017, 13:05

W GTA VI będzie mur Trumpa

Avatar Bright32

30 grudnia 2017, 13:25

Teoretycznie GTA VI już jest

Avatar DavePL1234

30 grudnia 2017, 13:26

@Bright32: W Rosji już dwunastą część mają

Avatar Bright32

30 grudnia 2017, 13:30

@DavePL1234: GTA San andreas jest szóstą częścią

Avatar Dovahkiin

31 grudnia 2017, 16:40

@Bright32: Ale GTA VI i szósta część to różnica

Avatar goodspeed_98

Edytowano - 31 grudnia 2017, 11:41

Problemy ograniczenia otwartego świata,najczęściej woda albo niewidzialna ściana.

Avatar
Konto usunięte

31 grudnia 2017, 12:22

@goodspeed_98: Lub świat jest tak zajebiście duży że dotarcie do granicy zajmuje kilka lat

Avatar misko02

31 grudnia 2017, 15:05

mówisz o Minecrafcie zgaduje, ale to jest generowane na bieżąco więc nie o to chodzi bo to nie to samo co mapa jakby

Avatar RpLay

31 grudnia 2017, 13:05

Przez chwile wyobraziłem sobie jak każdy stan w ameryce jest oddzielony morzem

Avatar
Konto usunięte

30 grudnia 2017, 13:38

Cóż, w Saints Row obydwa miasta (Stilwater i Steelport) leżą obok siebie na jakimś ogromnym jeziorze w USA...

Avatar
Konto usunięte

30 grudnia 2017, 23:46

Saints Row ma jak dla mnie dziwny system jazdy

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 30 grudnia 2017, 23:56

Zależy która część, ale wszystkie są nastawione na bardziej zręcznościowy niż symulacyjny.
Tak właściwie to większość open-worldów i gier akcji posiada taki system.

Avatar RpLay

31 grudnia 2017, 13:03

A grałeś w just causa kiedyś XD

Avatar
Konto usunięte

30 grudnia 2017, 13:03

Ej w sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałem ale, chyba faktycznie każda część gta rozgrywa się na jakieś wyspie.

Avatar WitchDoctor

30 grudnia 2017, 13:12

No bo ocean daje wieksza immersje niz niewidzialna sciana.

Avatar
Konto usunięte

30 grudnia 2017, 14:25

@WitchDoctor: W sumie.

Avatar MagicznyPociag

30 grudnia 2017, 14:19

Ja tam zawsze udaje że te miasta nie sa na wyspach, ale granice mapy trzeba jakos zrobic

Avatar didujakaskemm

30 grudnia 2017, 13:27

Łatwiej jest stworzyć mapę jako wyspę

Avatar theCPCK

30 grudnia 2017, 13:35

@didujakaskemm: nieskńczina woda wygląda lepiej niż newidzialna bariera

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar masterpolska
Dodane przez: masterpolska

Zero zmian

Już po nim

Zbalansowana wycieczka

Pamięta ktoś o tamtej aferze?

Ge(jb)niusz

Hura! Kacperek posting!

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka