Uwaga zagadka częściowo rozwiązana na podstawie GTA V.
Na mapach i gazetach jako eastereggach jest pokazane, że ogromna część świata została zatopiona, pokazuje to mapa w jednym sklepie gdzie nie ma ponad połowy Europy, a jest woda. Są też gazety o tytułach "Poziom wody się podnosi" (czy jakoś tak)
Polecam na yt zobaczyć
Zależy która część, ale wszystkie są nastawione na bardziej zręcznościowy niż symulacyjny.
Tak właściwie to większość open-worldów i gier akcji posiada taki system.
Komentarze
Odśwież31 grudnia 2017, 12:26
W Assassin's Creed fajnie ten problem rozwiązali.
Odpisz
31 grudnia 2017, 21:21
Możesz rozwinąć, bo nie grałem w najnowsze części i nie wiem.
Odpisz
1 stycznia 2018, 00:23
@polskistrzelec123_: W prawie każdej części była "bariera" po przekroczeniu której, miało się kilka sekund na powrót, albo będzie desynchronizacja.
Odpisz
1 stycznia 2018, 00:24
A mapa za barierą dalej była. Choć trochę mniej szczegółowa.
Odpisz
16 marca, 01:55
warto wspomnieć że ta bariera była uzasadniona fabularnie, więc to też nie jest tak, że twórcy dodali ją na hama i fajrant
Odpisz
31 grudnia 2017, 16:42
Uwaga zagadka częściowo rozwiązana na podstawie GTA V.
Na mapach i gazetach jako eastereggach jest pokazane, że ogromna część świata została zatopiona, pokazuje to mapa w jednym sklepie gdzie nie ma ponad połowy Europy, a jest woda. Są też gazety o tytułach "Poziom wody się podnosi" (czy jakoś tak)
Polecam na yt zobaczyć
Odpisz
30 grudnia 2017, 13:05
W GTA VI będzie mur Trumpa
Odpisz
30 grudnia 2017, 13:25
Teoretycznie GTA VI już jest
Odpisz
30 grudnia 2017, 13:26
@Bright32: W Rosji już dwunastą część mają
Odpisz
30 grudnia 2017, 13:30
@DavePL1234: GTA San andreas jest szóstą częścią
Odpisz
31 grudnia 2017, 16:40
@Bright32: Ale GTA VI i szósta część to różnica
Odpisz
Edytowano - 31 grudnia 2017, 11:41
Problemy ograniczenia otwartego świata,najczęściej woda albo niewidzialna ściana.
Odpisz
31 grudnia 2017, 12:22
@goodspeed_98: Lub świat jest tak zajebiście duży że dotarcie do granicy zajmuje kilka lat
Odpisz
31 grudnia 2017, 15:05
mówisz o Minecrafcie zgaduje, ale to jest generowane na bieżąco więc nie o to chodzi bo to nie to samo co mapa jakby
Odpisz
31 grudnia 2017, 13:05
Przez chwile wyobraziłem sobie jak każdy stan w ameryce jest oddzielony morzem
Odpisz
30 grudnia 2017, 13:38
Cóż, w Saints Row obydwa miasta (Stilwater i Steelport) leżą obok siebie na jakimś ogromnym jeziorze w USA...
Odpisz
30 grudnia 2017, 23:46
Saints Row ma jak dla mnie dziwny system jazdy
Odpisz
Edytowano - 30 grudnia 2017, 23:56
Zależy która część, ale wszystkie są nastawione na bardziej zręcznościowy niż symulacyjny.
Tak właściwie to większość open-worldów i gier akcji posiada taki system.
Odpisz
31 grudnia 2017, 13:03
A grałeś w just causa kiedyś XD
Odpisz
30 grudnia 2017, 13:03
Ej w sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałem ale, chyba faktycznie każda część gta rozgrywa się na jakieś wyspie.
Odpisz
30 grudnia 2017, 13:12
No bo ocean daje wieksza immersje niz niewidzialna sciana.
Odpisz
30 grudnia 2017, 14:25
@WitchDoctor: W sumie.
Odpisz
30 grudnia 2017, 14:19
Ja tam zawsze udaje że te miasta nie sa na wyspach, ale granice mapy trzeba jakos zrobic
Odpisz
30 grudnia 2017, 13:27
Łatwiej jest stworzyć mapę jako wyspę
Odpisz
30 grudnia 2017, 13:35
@didujakaskemm: nieskńczina woda wygląda lepiej niż newidzialna bariera
Odpisz