Zaraz mnie spalą na stosie
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Wykiwany
W takich chwilach dobrze zachować głowę
Jest dobrze? Jest tanio.
Firma z tradycjami
Mmm lemoniadka
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież24 lutego 2018, 16:01
Rydzyk musi czymś jeździć. SKORO BEZDOMNI MOGĄ TO TY TEŻ NIEWIERNY!
Odpisz
28 lutego 2018, 21:31
@Palauball: na ostatnim spotkaniu rodzinnym Śmialiśmy się z rydzyka
Odpisz
28 lutego 2018, 21:33
@CoolSceleton95: Prawidłowo
Odpisz
28 lutego 2018, 21:40
@Palauball: Po pierwsze: Ojciec Rydzyk. To jest duchowny i autorytet.
Po drugie: Znasz go? Jeśli nie, to nie wierz ani trochę antychrześcijańskim, ateistycznym mediom. Ojciec Rydzyk żyje ubogo, praktycznie całe swoje "bogactwo" materialne rozdaje innym.
Odpisz
28 lutego 2018, 21:58
po pierwsze: gdzieś mam czy jest duchownym czy Nie, bo większość mojej rodziny to ateiści więc na pewno nie jest też moim autorytetem
Po drugie: a tu cie zaskoczę, bo go znam
Po trzecie: powiedz mu to kiedy podjedzie pod swoją willę nowym ferrari
Odpisz
28 lutego 2018, 22:02
@CoolSceleton95: Masz gdzieś czy jest duchownym czy nie? Jesteś ateistą? Nie uznajesz autorytetów? Przykro mi, ale wobec tego nawet nie zamierzam dalej z tobą rozmawiać. Ja cię nie sprowadzę na dobrą drogę, obyś spotkał kiedyś kogoś o większym darze przekonywania ode mnie.
I wyobraź sobie, że nie wierzę jakiemuś pierwszemu lepszemu poganinowi z Internetu w to, że zna Ojca Rydzyka.
Odpisz
28 lutego 2018, 22:13
tak, jestem ateistą i jestem z tego dumny
Odpisz
28 lutego 2018, 22:14
Hmm, multikonto preriokura czy genialny troll zainspirowany nim
Odpisz
28 lutego 2018, 22:21
Ja tam na Jeja jestem od 2011 roku, więc trudno żebym był multikontem użytkownika który jest od... Roku? On moim multi także nie jest. Nie mamy ze sobą nic wspólnego, nawet ze sobą nigdy tu na Jeja nie gadaliśmy. Nie jestem trollem.
Odpisz
28 lutego 2018, 22:54
Hmm, chciałbym tylko poprawić, bo nie chce kłótni:
ateista =\= poganin
Odpisz
28 lutego 2018, 23:03
@matix044: Nie każdy poganin co prawda jest ateistą, ale każdy ateista to poganin.
Odpisz
28 lutego 2018, 23:13
Z tym że oficjalnie poganie to ludzie wyznający inną religie od chrześcijanów, a jak wiadomo ateizm to brak religii
Odpisz
28 lutego 2018, 23:23
gościu malinowy ty wiesz, że ateista nie wierzy w żadnego Boga a poganin w kilku? Zasadnicza różnica.
Odpisz
28 lutego 2018, 23:40
Rydzyk ch*j 213wojtyła7.
Odpisz
28 lutego 2018, 23:55
Życie w doktrynie KIEDYŚ KUURŁA TO BYŁO jest sportem narodowym wielu Polaków którzy po zmianie ustrojowej nie potrafią odnaleźć się w obecnej rzeczywistości.
Ale wracając do autorytetów.
Polska jest krajem któremu potrzebne są autorytety osób świeckich ponieważ takie osoby trafiają do wszystkich do mniejszości Religijnych etnicznych narodowych Itd. Nie tylko ja twierdzę że Pan Rydzyk wcale nie żyje tak ubogo ,żeby wspierali go bezdomni bo biedulek nawet 5 samochodów nie ma. Pan Rydzyk jest osobą zadufaną w sobie ponieważ śmiał skłamać. Czyż kłamstwo nie jest w twojej religii grzechem twardym? Jaki autorytet daj twój kochany ciemnogrodzki Rydzyk?
Odpisz
1 marca 2018, 06:33
Jeśli nie jesteś trollem to współczuje :(
Jak coś to też wierzę w Boga, ale na niektóre rzeczy trzeba się patrzeć obiektywnie...
Odpisz
1 marca 2018, 08:55
@matix044: Ateizm to religia. Religia polegająca na tym, że nie ma żadnej Siły Wyższej (pojęcie "religia" wcale nie zakłada wiary w jakiegokolwiek Boga czy bogów). Bardziej agnostycyzm to brak religii.
Odpisz
1 marca 2018, 09:15
Wiesz stary, ja już chyba jednak wiem dlaczego Cię nie lubią na jeja. I zanim zaczniesz mówić, że Cię to nie interesuje, bo wierzysz w to, w co wierzysz (czy coś w tym rodzaju), to Ci powiem, że nie w tym rzecz. Rzecz w tym, że masz niechęć do podejmowania polemiki. Jak ktoś ma inne zdanie niż Ty, od razu traktujesz go jako "kogoś na złej drodze" (to jeszcze nie byłoby takie złe, gdyby nie to, że mówisz to tej osobie wprost, stawiając się od razu "wyżej" niż ona). Ani razu w Twoich rozmowach z innymi jejowiczami nie zobaczyłem słów "może rzeczywiście masz rację, pomyślę nad tym" albo czegoś w tym rodzaju. Nie zrozum mnie źle, nie oczekuję od Ciebie przyznawania komuś racji, tylko fajnie by było, jakbyś zaczął podchodzić do rozmowy bardziej w kierunku rozmowy, niż przekonania kogoś o swojej racji, "bo przecież mam rację". Ja też jestem dość konserwatywną osobą, ale rozumiem istotę rozmowy i patrzenia na rzeczy jak najbardziej obiektywnie, ze wszystkich stron.
I jeszcze jedno: żaden chrześcijanin, a już szczególnie katolik, nie powiedziałby do kogoś "nie wierzę pierwszemu lepszemu poganinowi z internetu". Okazałeś brak szacunku, a szacunek należy się wszystkim ludziom, wedle wiary chrześcijańskiej. Nawet poganom czy ateistom.
Odpisz
2 marca 2018, 19:19
@matix044: Ateizm to nie jest brak religii. Ateizm to pogląd, że Boga nie ma, a mamy do czynienia przecież z wieloma religiami ateistycznymi, jak np. buddyzm.
Odpisz
2 marca 2018, 19:19
@Cis01: poganin=/=politeista
Odpisz
2 marca 2018, 19:20
@CousinJoe: Polska jest i powinna pozostać krajem katolickim, więc potrzebuje autorytetów zarówno świeckich, jak i kościelnych.
Odpisz
2 marca 2018, 19:22
@katejoz: Obiektywizm to kłamstwo. Wszak cała nasza rzeczywistość jest kreowana przez nasze umysły, a te są podatne na różne wpływy. Nie da się być obiektywnym, nie ma sensu do tego dążyć.
Odpisz
2 marca 2018, 19:35
@Baturaj: To nie tak, że jeśli ktoś ma inne zdanie niż ja, to uważam go za kogoś na złej drodze. Byłbym chętny do dyskusji w innych dziedzinach. Ale w kwestiach religijnych, nie ma miejsca na zachwianie czy wątpliwość. Prawda w kwestii ducha jest jedna, niepodważalna i nieodwołalna i nawet jeśli mi się wydaje że jest ona niesłuszna, to wiem że są to zakusy Szatana i nie mam prawa tych wątpliwości ujawniać. Moim świętym obowiązkiem jest trąbienie wszem i wobec, że jest tylko jedna droga do zbawienia. To nie tak że ja mam rację w tych kwestiach - tą rację ma Święty Kościół, który od 2000 lat istnieje, który przez te wszystkie lata się rozwijał ku uwielbieniu dla Boga, który wykształcił nasze narody, który był niepodważalnym autorytetem aż do nieszczęsnego XVI wieku, w którego szeregi wstępowały już miliony ludzi dziesięciokrotnie mądrzejszych ode mnie, którzy byli dziesięciokrotnie bardziej ode mnie uduchowieni, i którzy dziesięciokrotnie bliżej byli Boga. Ja tylko szerzę to, co mówi Kościół, bo wiem że jest to jedyna prawda.
Nie zamierzam nikogo poprzez te rozmowy nawracać ani przekonywać - wiem, że jest to niewykonalne w warunkach względnej anonimowości, przy wpływie dziesiątek pogan, ateistów i masonów, którzy jednogłośnie zaprzeczą wyższym wartościom i szerzyć będą wyznanie niewiary.
Dlaczego niby katolik nie może do nikogo powiedzieć, że mu nie wierzy? Dlaczego to jest brak szacunku do tego skrytykowanego człowieka? To jest brak szacunku do jego grzechów, do jego zagubienia, do jego ociemnienia. Ale w żadnym wypadku do tego człowieka - każdy bowiem jest istnym opus magnus Pana Boga. Ale nie mogę dać się odwieść od jedynej słusznej wiary i muszę dawać tego świadectwo, choćby w najostrzejszych słowach. Katolik nie ma być posłuszny jak baranek i ślepy na szerzące się zło - wręcz przeciwnie. Katolik ma walczyć, ma odznaczać się prawdziwym rycerstwem, ma być nieugięty w obronie wiary.
Odpisz
2 marca 2018, 19:50
Nigdy nie powiedziałem ,że polska powinna zostać Ateistyczna. Powiedziałem że Rydzyk nie jest autorytetem bo jest zaprzeczeniem tego co głosi.
Odpisz
2 marca 2018, 20:58
@CousinJoe: Niby czemu jest zaprzeczeniem tego, co głosi?
Odpisz
2 marca 2018, 22:17
Czyż kłamstwo nie jest złem? Czy ki ch*j a on kłamie bardzo często np o ty jabanym samochem i bezdomnym
Odpisz
3 marca 2018, 11:50
@CousinJoe: "Czy ki ch*j a on kłamie bardzo często np o ty jabanym samochem i bezdomnym"
Rozumiem że pisałeś to o 22:17 i mogłeś już być zmęczony, więc proszę abyś tym razem napisał to zdanie jakoś bardziej zrozumiale.
Odpisz
3 marca 2018, 12:37
Nie masz już lepszych argumentów, więc czepiasz się o byle co?
Co prawda nie jest to najlepiej ułożone gramatycznie zdanie, ale da się je zrozumieć.
Odpisz
3 marca 2018, 15:38
@katejoz: No ja akurat nie rozumiem, może mniej pojętny jestem.
Odpisz
3 marca 2018, 16:23
Dla wielu jest bardzo zrozumiałe Rydzyk kłamie bez przerwy nawet o bezdymnym który dał mu dwa samochody
Odpisz
3 marca 2018, 20:52
@CousinJoe: Co? Cytat jakiś poproszę, jakiś dowód.
Odpisz
3 marca 2018, 21:00
Odpisz
3 marca 2018, 21:01
@CousinJoe: Może całość tekstu, a przy okazji jakiekolwiek dowody że jest to kłamstwo.
Odpisz
3 marca 2018, 21:05
"Przyjechał bezdomny i dał nam dwa maybachy" Co ci nie pasuje w tym zdaniu
Odpisz
3 marca 2018, 21:06
@CousinJoe:
Odpisz
3 marca 2018, 21:07
@CousinJoe: Pytanie brzmi: Co TOBIE nie pasuje?
Odpisz
3 marca 2018, 21:09
Bezdomny dwa Maybachy
Odpisz
3 marca 2018, 21:42
@CousinJoe: A mi nie pasuje "Ojciec Rydzyk" i "Kłamca"
Odpisz
3 marca 2018, 21:57
ok czekam na bezdomnego który przyjedzie do mnie z Arrinerą Husarya
Odpisz
3 marca 2018, 22:05
@CousinJoe: Hah, ty sobie możesz pomarzyć :D
Odpisz
3 marca 2018, 22:09
Zrobię to co Rydzyk kupię ją o powiem że dostałem ją od pana Stasia tylko po to żeby uniknąć podatku
Odpisz
5 marca 2018, 16:41
No i właśnie tutaj moim zdaniem się mylisz. Ale tylko trochę. A zdanie to jest właściwie poparte odpowiednimi dowodami, a także stanowiskiem samego Kościoła. Otóż chodzi mi o wątpliwości. Generalnie dobrowolna lub podtrzymywana wątpliwość jest grzechem, ale same wątpliwości same w sobie nie są złe. Trzeba też rozróżnić wątpliwości od rozważania, czy dany dogmat wiary jest zgodny z nauką czy innymi rzeczami (wtedy to jeszcze nie wątpliwości, dopóki nie odmówisz uznania dogmatu za prawdziwy. Po prostu sprawdzasz zgodność lub pokrycie, a nie wątpisz). Oto co KKK (czyli esencja naszej wiary) mówi o wątpliwościach:
.
KKK 2088 "Pierwsze przykazanie domaga się od nas umacniania naszej wiary, strzeżenia jej z roztropnością i czujnością oraz odrzucania wszystkiego, co się jej sprzeciwia. Można w różny sposób zgrzeszyć przeciwko wierze. Dobrowolne wątpienie dotyczące wiary lekceważy to, co Bóg objawił i co Kościół podaje do wierzenia, lub też odmawia uznania tego za prawdziwe. Wątpienie niedobrowolne oznacza chwiejność w wierze, trudność w przezwyciężaniu zarzutów związanych z wiarą lub też niepokój spowodowany jej niejasnością. Wątpienie może prowadzić do duchowego zaślepienia, jeśli jest dobrowolnie podtrzymywane."
.
Jednak trzeba też rozróżnić niezachwianą pewność w prawdy naszej wiary, od ich interpretacji. Wiele osób na internecie wypisuje takie rzeczy, wyciąga tak daleko idące, co gorsza totalnie błędne wnioski z naszych prawd wiary, że tacy ludzie naprawdę mogą kogoś zniechęcić do Kościoła, czym nieświadomie czynią zło. Spokojnie, nie twierdzę, że jesteś jednym z nich, ale czasem warto zanim coś się napisze upewnić się, że rzeczywiście pokrywa się to z KKK i stanowiskiem Papieża, a w szczególności, że nie jest to zbyt daleki, tylko na pozór logiczny wniosek.
.
No i jeszcze jedno: gdybyś powiedział "nie wierzę Ci, bo nie jesteś katolikiem i mam podejrzenie, że nie rozumiesz niektórych naszych prawd wiary, co może zniekształcać Twój osąd", czy coś w tym rodzaju, to nie byłby to brak szacunku. Natomiast Ty powiedziałeś "nie wierzę PIERWSZEMU LEPSZEMU POGANINOWI Z INTERNETU". To już brak szacunku.
Odpisz
Edytowano - 5 marca 2018, 17:49
@Baturaj: Jak dla mnie podany cytat z KKK jednoznacznie tłumaczy, że wątpliwość w wierze jest albo grzechem, albo słabością wiary. I jedno i drugie nie jest zbyt dobre, bo ciągnie za sobą kolejne grzechy. Zatem wątpliwości należy odrzucić.
Rozważania "czy dogmaty wiary są zgodne z nauką" także należy odrzucić, bo zakładają one że istnieje możliwość, iż owe dogmaty będą niesłuszne. Co innego rozważania "jak pogodzić ze sobą dogmaty wiary i naukę". Bo zawsze się da, tylko trzeba wypracować jakiś logiczny sposób na wykreowanie naszego sposobu interpretacji rzeczywistości w której się poruszamy, naszej struktury ego, którą zbudują elementy wiedzy naukowej oraz religijnej.
W mojej ocenie całość KKK jest tak sformułowana, że nie ma miejsca na jakieś interpretacje. KKK jest niczym ustawa zasadnicza jakiegoś państwa czy kodeks prawny - wyjaśnia całą doktrynę, wszystkie prawa i zasady obowiązujące w Kościele Katolickim w sposób jednoznaczny, bezpośredni, niemal urzędowym stylem.
Jeśli chodzi o tamtą wiadomość, to nie wydaje mi się by była ona okazem braku szacunku. Pisałem to pierwszego lepszego poganina z internetu, nie do poganina o powszechnym uznaniu, nie do poganina wybitnie zasłużonego, nie do poganina o którym wiadomo że można wejść z nim w polemikę. Słowa ostre, ale prawdziwe i jak najbardziej o neutralnym zabarwieniu. Jeśli ktoś poczuł się tym urażony, to przepraszam, ale mam pewne powody by sądzić że żadnej urazy nikt nie odczuł.
Odpisz
5 marca 2018, 21:07
Nie chodziło mi o to, żeby rozważać, czy dogmaty są słuszne, czy niesłuszne (tutaj bowiem możesz mieć rację), tylko o to, czy są zgodne z nauką (nauka może się mylić) i to jest jak najbardziej neutralne, dopóki nie przestaniesz uznawać dogmatu za prawdziwy.
Logika nie działa w taki sposób, że można ją sobie dobrowolnie godzić z dogmatami, bo ona nie na tym polega, ale to dłuższy temat.
Masz rację odnośnie tego, że KKK jest nie do dalszej interpretacji, ale niestety ci ludzie o tym nie wiedzą.
Odpisz
1 marca 2018, 06:07
Ostatnio moja nauczycielka od Religii (mamy ten sam podręcznik)kazała nam tak zrobić,a ja miałam wywalone i poszłam po chipsy
Odpisz
1 marca 2018, 17:56
@Czekoladkapl: Ale z ciebie Rebel
Odpisz
1 marca 2018, 19:12
@ghost_rider: Nie,po prostu chipsy lepsze
Odpisz
28 lutego 2018, 20:49
...Miałam to w podręczniku od Religii...
Odpisz
28 lutego 2018, 22:21
@hejtojaoliwia: Żartujesz
Odpisz
28 lutego 2018, 22:44
@Krzyniu: Niee
Odpisz
1 marca 2018, 05:33
@hejtojaoliwia: ja pie**ole
Odpisz
1 marca 2018, 06:30
@hejtojaoliwia: Religia wchodzi na nowy poziom xD
Odpisz
1 marca 2018, 08:52
@katejoz: Raczej ci, co uczą religii. To jest podobna sytuacja do tej, kiedy ktoś myśli, że jak jest katolikiem to automatycznie wszystko wie najlepiej. Spotkałem się z tym kilka razy i tacy ludzie mnie przerażają (swoją ignorancją). Ja też jestem katolikiem, ale wiem że wiara nie ma z poziomem inteligencji zbyt wiele wspólnego.
Odpisz
1 marca 2018, 07:26
Zwykłe wyciąganie pieniędzy.
Odpisz
1 marca 2018, 00:26
No co? Hajs z tacy się nie zgadza to coś musieli zrobić
Odpisz
28 lutego 2018, 22:32
A co nieprawda? Jak bezdomny zaoszczędził to na 2 maybachy było go stać...
Odpisz
28 lutego 2018, 22:04
Yebanne klechy.
Odpisz
24 lutego 2018, 16:18
protip
Odpisz
24 lutego 2018, 15:29
11 przykazanie :Zamiast kupować niepotrzebne luksusy jak droga strawa, domy wykwintne lepiej kupić księdzu Rydzykowi Maybacha żeby mógł wozić wiernych.
Odpisz
Edytowano - 24 lutego 2018, 14:47
Oj tak to samo miałem na roratach w mojej parafi 50% obrazków miało polecenie ,,kup dzisiejsze wydanie gościa niedzielnego,,
Odpisz
24 lutego 2018, 14:44
No oszczędność w ch*j
Odpisz
24 lutego 2018, 14:39
ulubione słodycze > Auto księdza
Odpisz