Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Może następnym razem będzie bardziej uważać
Tradycje wielkanocne
Pinokio hack
Imponujący
Misterny plan producentów kocich uszek się opłacił
Francja moment
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież26 marca 2018, 23:43
Some True ;c
Odpisz
25 marca 2018, 11:27
Może tak to wygląda w przypadku ateistów. Natomiast ja jako wierzący, nie uznaję śmierci jako koniec wszystkiego, gdyż po niej czeka mnie życie wieczne.
Odpisz
25 marca 2018, 11:44
@Reichtangle: To czemu się nie zabić i być wieczny od razu, zamiast marnować potencjał tu, skoro nic ze sobą z tąd nie weźmiesz?
Odpisz
25 marca 2018, 11:55
@Ares011: Według zasad wiary życie na ziemi to sprawdzian. Ci którzy wierzą zostaną zbawieni, a nie wierzący potępieni. Sam nie do końca ogarniam po co...
Odpisz
25 marca 2018, 12:12
@Ares011: Życie jeszcze mi miłe, po za tym zabił się z tak błahego powodu, okazałby brak szacunku do życia i prawdopodobnie trafił do piekła.
Odpisz
25 marca 2018, 12:28
@Ares011: samobójstwo to w cholerę ciężki grzech
Odpisz
25 marca 2018, 13:13
@Ares011: To jakbyś się powiesil do ziemii, niby działa ale jednak ch*jnia cie czeka
Odpisz
25 marca 2018, 13:16
@Ares011:
Odpisz
25 marca 2018, 13:24
@Ares011: Dobra niezły shit się robi więc proponuję pominąć ten komentarz niż głupio kłócić się na temat na który nigdy nie znajdziemy odpowiedzi. Ja myślę tak, wy inaczej i spoko.
Odpisz
25 marca 2018, 13:26
@Ares011: dobra
Odpisz
25 marca 2018, 14:54
@rudy21: Otóż nie, samobójstwo tylko świadome jest grzechem. Człowiek może popełnić grzech tylko świadomie, a jeżeli np. ktoś jest chory na depresję, nie może w pełni świadomie przewidzieć konsekwencji
Odpisz
25 marca 2018, 17:02
Depresja może świadczyć o tym, że ktoś popełnił bardzo dużo grzechów i jest daleko od Boga. Tak przeważnie jest.
Odpisz
25 marca 2018, 17:03
zależy od sytuacji
Odpisz
25 marca 2018, 17:04
@PANSZTANGA123: Jeśli ktoś nie potrafi się cieszyć z życia i tym życiem gardzi tak mocno że chce je skończyć, to z pewnością nie dostrzega łask otrzymywanych od Opatrzności, a więc nie docenia ich, co jest grzechem.
Odpisz
25 marca 2018, 17:05
ale weź na przykład pod uwagę sytuację że taką osobę np ktoś skrzywdził zostawiając trwałe ślady na psychice
Odpisz
25 marca 2018, 17:09
@PANSZTANGA123: Chrześcijaństwo głosi że należy dźwigać wytrwale krzyż wszystkich swoich mąk i zmartwień. Kto tego nie robi, ten nie idzie śladem Chrystusa i grzeszy.
Odpisz
25 marca 2018, 17:49
ale czasami człowiek nie wytrzyma
Odpisz
25 marca 2018, 18:06
@PANSZTANGA123: Grzech pozostaje grzechem.
Odpisz
25 marca 2018, 18:46
w sumie racja ale z tego bóg będzie ludzi rozliczał a nie my sami
Odpisz
25 marca 2018, 19:31
> Bóg jest miłujący i przebaczający
> nie radzisz sobie z problemami? Rodzice głodzili cię i bili bo sprawiało im to przyjemność? jesteś poniżany i metalnie dręczony przez każdą napotkaną osobę? zostałeś zgwacony w wieku ku*wa 6 lat? pomimo lat modlitw nic w twoim życiu się nie zmieniło, więc popełniasz samobójstwo? nie moja wina, że nie radzisz sobie z tym i jestes pi**a xddddd do piekła z fajfusem
Odpisz
25 marca 2018, 20:05
Wiesz, tak mi ksiądz powiedział ;)
Odpisz
25 marca 2018, 21:01
Nie przeczę.
Odpisz
Edytowano - 25 marca 2018, 21:04
Bóg przebacza jeżeli żałujesz za grzechy. Bóg przebacza jeśli twoja wiara jest silna. Bóg przebacza jeśli doceniasz to co od niego dostałeś. Bóg przebacza jeśli szukasz oparcia w nim. Bóg przebacza jeśli regularnie się spowiadasz. Bóg przebacza jeśli walczysz ze swymi słabościami. Bóg przebacza jeśli szanujesz Kościół.
Odpisz
22 marca 2018, 17:18
Boję się, że po mojej śmierci wszyscy o mnie zapomną. ;-;
Odpisz
22 marca 2018, 17:29
@flamefrost20: Czemu? Co Cię obchodzi co ludzie zrobią po twojej śmierci? I tak będziesz martwy.
Odpisz
22 marca 2018, 17:36
@lorax12: Bądź co bądź miło by było, gdyby moje dzieci i wnuczęta wspominały od czasu do czasu "dziadka Filipa", czy to w rodzinnych anegdotach czy też przy pokazywaniu rzeczy, które po mnie zostały.
Odpisz
22 marca 2018, 17:37
@flamefrost20: ale czemu? I tak byś nie żył
Czy to naprawdę coś zmieniłoby w twoim obecnym stanie?
Odpisz
22 marca 2018, 17:43
@lorax12: Nie. Ale jednak chciałbym, by mój żywot nie przepadł bez echa.
Odpisz
22 marca 2018, 17:50
@flamefrost20: mam dokładnie to samo.
Odpisz
22 marca 2018, 18:35
@flamefrost20: Ja boje się że umrę w samotności....
Odpisz
22 marca 2018, 18:38
@flamefrost20: Ale kiedyś wszyscy umrzemy i nasze imiona nawet jeśli utrwalone przez historię w końcu odejdą w niepamięć
Czy warto starać się je utrwalić na kartach historii?
Odpisz
22 marca 2018, 18:48
@lorax12: Sądzę, że warto utrwalić je chociaż wśród najbliższej rodziny. Nie oczekuję pomników czy też swojej twarzy na banknocie, ale chciałbym, żeby ci, których kochałem o mnie pamiętali aż do śmierci.
Odpisz
22 marca 2018, 18:51
@flamefrost20: nie wiem czemu
Nie rozumiem czemu chciałbyś by ktoś o Tobie pamiętał skoro nic to nie zmieni... skoro możesz nigdy nie dowiedzieć się czy o Tobie pamiętają czy nie....
Odpisz
22 marca 2018, 18:54
@lorax12: jesteś samotny?
Odpisz
22 marca 2018, 18:55
trochę
Odpisz
22 marca 2018, 19:00
@lorax12: chcesz to zmienić?
Odpisz
22 marca 2018, 19:08
może
Odpisz
22 marca 2018, 19:09
@lorax12: liczą się chęci
Odpisz
22 marca 2018, 19:11
zapewne
Odpisz
22 marca 2018, 20:13
@flamefrost20: Zrób jak Hitler nigdy o tobie niezapomną
Odpisz
22 marca 2018, 21:01
@lorax12: Lorax myśle mogę udzielić odpowiedzi na pytanie dlaczego ludzie chcą być pamiętani. W sensie wydaje mi się że każdy człowiek ma pragnienia życia bo życie jest piękne i to życia bez konca- być nieśmiertelnym. A takią namiastke nieśmiertelności daje to że żyjesz w wspomnieniach innych ludzi.
Odpisz
23 marca 2018, 05:35
@gotigwolf: życie nie jest piękne
A nieśmiertelność to klątwa
Odpisz
23 marca 2018, 06:24
@lorax12: No jak dla mnie nieśmiertelność to wspaniały stan nawet jeśli tylko w umysłach innych a nie klątwa, czemu według ciebie nieśmiertelność jest klątwą a życie udręką?
Odpisz
23 marca 2018, 06:30
@gotigwolf: Nieśmiertelność to klątwa bo pomimo tego, że komórki twego ciała rozpadają się i niszczą ty będziesz żył
Jeśli zostaniesz wrzucony do kwasu to będziesz cierpiał na wieki bo nigdy nie umrzesz
Odpisz
23 marca 2018, 08:41
@lorax12: co ;-; to zależ jaka nieśmiertelność, bo można powiedzieć że jesteś dosłownie odporny na śmierć ale czegoś takiego nie ma, chodzi nam tutaj o nieśmiertelność w czyichś wspomnieniach, jest to lekko oderwane od logiki ale ma sens.
Odpisz
23 marca 2018, 08:43
@gotigwolf: wspomnienia zawsze w końcu wyblakną bo zastąpią je inne
Odpisz
23 marca 2018, 10:15
@lorax12: no nie wiem Leonardo da Vinci , Aleksander wielki, Leonidas, oni pomimo tysiącleci wciąż są pamiętani
Odpisz
23 marca 2018, 20:08
@gotigwolf: wielu ludzi nie wie kim są bądź zna tylko puste imiona
Odpisz
23 marca 2018, 20:32
@lorax12: To prawda ale to jest jak z połowie pustą szklanką, i można powiedzieć że wielu ludzi zna tylko imona albo w ogóle o nich nie słyszeli, i to będzie prawda. Lecz prawdą też będzie że wielu ludzi znaja dokładne życiorysy, inspirują się i naśladują dane postacie, inni poświęcają znaczną część swego życia by dowiedzieć się więcej o nich, czy też utrwalić pamięć o nich, i to też będzie prawda- w połowie pełna szklanka.
Odpisz
23 marca 2018, 20:40
@gotigwolf: "Ta szklanka ma w sobie wodę"
Odpisz
23 marca 2018, 21:37
@lorax12: "tak"~
Odpisz
25 marca 2018, 09:35
@flamefrost20: Ja nie chcę żeby ktoś o mnie pamiętał po mojej śmierci.
Odpisz
25 marca 2018, 15:59
jak powiedział Rojo we wczorajszym vlogu o śmierci
"podobno śmierć w samotnośći jest najgorsza ale gorsze jest życie w samotności"
Odpisz
25 marca 2018, 18:12
@Archeologwinternetach: xd każdy ma inny gust
Odpisz
25 marca 2018, 17:07
To zależy w co wierzysz.
Odpisz
25 marca 2018, 10:53
Kliknąłem w komentarze żeby się pośmiać...nie rozmyślać nad sensem życia
Odpisz
25 marca 2018, 15:55
@Kangurur28:
Odpisz
25 marca 2018, 12:59
Najgorsze jest kiedy w jednej sekundzie zrozumjesz i wyobrazisz sobie własną śmierć. Ja miałem tak nie raz i to okropne uczucie, czułem strach, jakbym serio umierał. I te ostatnie sekundy kiedy masz jeszcze świadomość i boisz się co zaraz się stanie. Strach tak wielki że aż w klacie zaciska i robi ci się duszno
Odpisz
25 marca 2018, 09:21
więc zabijmy się wszyscy odrazu, po co czekać?
Odpisz
23 marca 2018, 16:06
Dlatego zajebiście jest być, żulem. Każdy ma ich za debili, a tak naprawdę odkryli jak nie stracić wszystkiego gdy zginiesz.
Odpisz
25 marca 2018, 09:12
@MajestatycznyMajestat: Ciekawy jestem co
Odpisz
22 marca 2018, 21:23
Dlatego lepiej przeje**ć całe życie na masturbacje, alkohol i memy.
Odpisz
22 marca 2018, 16:52
na tym polega życie
Odpisz
22 marca 2018, 16:53
czyli lepiej się opi***alac?
Odpisz
Edytowano - 22 marca 2018, 16:53
lepiej zrobić coś co by przetrwało twoją śmierć
Odpisz
22 marca 2018, 17:32
czemu? Czemu cokolwiek ma przetrwać twoją śmierć? Czemu każdy ma pamiętać twoje imię? Po co zmarłemu chwała?
Zamiast tego lepiej przeżyć swoje życie tak by nie żałować że się czegoś nie zrobiło bądź spróbowało przed śmiercią....
Czy to już dekadencja?
Odpisz
22 marca 2018, 17:39
@lorax12: choć wielu ludzi wierzy, w tym ja to jednak nic nie jest pewne, jeśli chodzi o życie po śmierci. Dzięki wcześniej napisanego przeze mnie sposobu przynajmniej ,,żyjemy" w pamięci innych
Odpisz
22 marca 2018, 18:36
dlaczego mamy "żyć" w ich pamięci?
Odpisz
22 marca 2018, 18:37
@lorax12: by nadal ,,żyć"
Odpisz
Edytowano - 22 marca 2018, 18:41
a po co?
Wspomnienia to nie osoby, nie my
Odpisz
22 marca 2018, 18:42
@lorax12: każdy musi sam znaleźć na to odpowiedź
Odpisz
22 marca 2018, 18:48
właśnie to próbuję zrobić
Odpisz
22 marca 2018, 18:51
@lorax12: Niektórzy szukają całe życie
Odpisz
22 marca 2018, 18:52
i nie znajdują
Odpisz
22 marca 2018, 18:53
@lorax12: Mylisz się. Ich sensem życia było szukanie sensu życia
Odpisz
22 marca 2018, 18:55
"Liczy się podróż, nie cel" heh
Odpisz
22 marca 2018, 16:53
Tak robią egoiści.
Odpisz
22 marca 2018, 16:55
@darcus: Tak, tylko egoiści umierają. Je**ć egoistów i śmierć!
Odpisz
22 marca 2018, 17:10
@darcus: Bo każdy człowiek jest egoistą.
Odpisz
22 marca 2018, 17:24
@darcus: tworzenie rodziny jest egoistyczne?
Odpisz
22 marca 2018, 17:26
@MineDan: Nieee, myślenie w kategoriach "jak umrę to wszystko stracę" jest egoistyczne.
Odpisz
22 marca 2018, 17:29
@darcus: Przecież to fakt, nawet z prawnego punktu widzenia wszystko co posiadałeś zmienia właściciela.
Odpisz
22 marca 2018, 17:30
@MineDan: A więc żyjesz tylko po to by posiadać?
Odpisz
22 marca 2018, 18:12
@darcus: Nie, nikt tak nie powiedział.
Odpisz
22 marca 2018, 18:46
@MineDan: Śmierć nie oznacza utraty, bo nic nigdy do ciebie nie należało. Żyjesz po to, by pracować dla ludzkości.
Odpisz
22 marca 2018, 18:51
@darcus: Bullshit.
Żyjesz tylko i wyłącznie dla siebie, a jakiekolwiek misje typu "żyję dla Boga", "żyję dla ludzkości", "żyję dla Polski" wynikają z twojego własnego widzimisię. I nie jest to wcale przejaw altruizmu, a egoistyczna chęć spełniania się w misji, którą samą sobie narzuciłeś.
Odpisz
22 marca 2018, 18:55
@Nanook: Czyli twoim zdaniem nie ma czegoś takiego jak altruizm i wszyscy powinni robić tylko na siebi, dobrze rozumiem?
Odpisz
Edytowano - 22 marca 2018, 18:58
@MineDan: Nie. Istnieje coś takiego jak egoistyczny altruizm. I to on towarzyszy większości ludzi. To znaczy pomagasz innym, troszczysz się o otoczenie, przeprowadzasz staruszki przez pasy, ponieważ daje ci to dopływ dopaminy, czyli po prostu sprawia ci to przyjemność. I jest to wg mnie bardzo pozytywna postawa, nie wiem jak ty uważasz...
Odpisz
22 marca 2018, 18:58
@Nanook: No jasne. Żyjesz dla siebie i umierasz też dla siebie. Twoje żałosne życie przechodzi jak wiatr przez pole i podobnie jak on znika bez śladu.
Odpisz
22 marca 2018, 19:01
@Nanook: Dobra, ale jeśli robisz to dla szczęścia innych i cię to cieszy, to jest to zwykły altruizm, a to że przy okazji ty zgarniasz profity to raczej coś pobocznego. No chyba nie myślisz "pomogę jej, będę się czuł lepiej", tylko "pomogę jej, bo potrzebuje pomocy". No, ale mogę się mylić
Odpisz
Edytowano - 22 marca 2018, 19:01
@Nanook: Jak to nazwiesz jeżeli robię coś, bo uważam, że tak trzeba, ale wcale nie czuję się z tym dobrze?
Odpisz
Edytowano - 22 marca 2018, 19:02
@darcus: Oj, wypraszam sobie. Moje życie nie jest żałosne. Wypełniam je mnóstwem pozytywnych rzeczy, ludzi, chwil, wspomnień, itd. Tobie też polecam, bo strasznie jadowity się ostatnio zrobiłeś ;)
To my kształtujemy nasze życie i jak na razie muszę przyznać, że jestem całkiem zadowolony z tego co zrobiłem. Chociaż oczywiście jeszcze wiele pracy przede mną :)
To się nazywa masochizm. :v
Odpisz
22 marca 2018, 19:02
@darcus: A to ciekawe, bo życie osoby którą aktualnie masz na avatarze jest idealnym dowodem na to że jesteś w błędzie.
Odpisz
22 marca 2018, 19:07
@Nanook: Masochizm to dewiacja seksualna. Siadaj, pała.
Odpisz
22 marca 2018, 19:07
@MineDan: Nie no, jasne, że jak komuś pomagam to nie robię tego, żeby sobie ego połechtać i poczuć się lepszym człowiekiem, ale zwyczajnie taka jest natura człowieka, że lepiej się czujemy funkcjonując w stadzie, a co za tym idzie pomagając innym.
I nawet jeżeli o tym nie myślisz, albo tego nie kalkulujesz, to podświadomie czujesz potrzebę z pomocy innym i swego rodzaju spełnienie. Np. nie wiem jak ty to masz, ale jak powiedzmy widzę staruszkę z walizką na schodach i przejdę obojętnie obok niej to później czuję się z tym źle i odczuwam wyrzuty sumienia. To po prostu mój mózg mi mówi "Nanook, postąpiłeś niesłusznie, dlatego wysyłamy ci negatywne sygnały". A z kolei jak komuś pomogę to od razu jestem weselszy. Z tego co wiem większość ludzi ma podobne myślenie, bo tak zostaliśmy skonstruowani.
Odpisz
22 marca 2018, 19:25
@Nanook: Tak, zgadzam się, ale stwierdzam że nie ma to nic wspólnego z ego. Z jednego prostego powodu, jeśli ktoś jest altruistą to robi dobre rzeczy bez powodu, a jak ktoś go pyta potem "czemu to robisz?" do jakichś badań to szuka jakiegokolwiek powodu. Dlatego są takie wyniki, nie zawsze, ale w pewnej części.
Odpisz